جدول زمان بندی و جزئیات ثبت نام پذیرفتهشدگان آزمون پذیرش مقطع دستیار فوق تخصصی سال 1399
.
اطلاعیه ثبت نام پذیرفتهشدگان آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی سال 1399
با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی ، زمان ، مکان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد :
توجه 1 : ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی و حضوری بوده و انجام هر دو نوع ثبت نام الزامی می باشد .
توجه 2: در صورت عدم ثبت نام الکترونیکی، ثبت نام حضوری امکان پذیر نخواهد بود.
توجه 3: مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو می باشد.
نوع ثبتنام |
شروع |
پایان |
نحوه ثبتنام |
الکترونیکی |
12/6/1399 |
20/6/1399 |
مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی |
حضوری |
23/6/1399 |
23/6/1399 |
مراجعه حضوری به مدیریت امور آموزشی |
آدرس ثبت نام حضوری: شیراز، بلوار زند، جنب دانشکده پزشکی، مدیریت امور آموزشی دانشگاه، اداره پذیرش و ثبتنام
** جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی از شماره ملی به عنوان نام کاربری و از چهار رقم سمت راست کد ملی به عنوان رمز عبور استفاده نمایید **
مدارک لازم جهت ثبت نام الکترونیکی |
1 – تصویر صفحات شناسنامه (حجم هر فایل حداکثر200 کیلوبایت)
2 – عکس رنگی زمینه سفید 4*3 (حجم فایل حداکثر 32 کیلوبایت)
3 – تصویر رو و پشت کارت ملی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)
4 – مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر(ویژه آقایان) :
تصویر کارت پایان خدمت ، معافیت پزشکی ، معافیت زمان صلح ، کفالت یا برگ اعزام به خدمت بدون غیبت (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)
5- تصویرفرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان یا فرم میزان بدهی. (جهت اخذ فرم تسویه حساب صندوق رفاه میتوانید به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانی srd. irمراجعه نمائید. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)
6- تصویر گواهی اتمام طرح دوره تخصص. (حجم فایل حداکثر 200)
7- آخرین مدرک تحصیلی که نشان دهنده فراغت از تحصیل در مقطع دستیاری تخصصی حداکثر تا تاریخ 31/6/1399 باشد. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)
8-موافقت نامه بدون قید و شرط از بالاترین مقام اداری (رئیس دستگاه یا معاونت توسعه مدیریت و منابع) و ارائه حکم ماموریت آموزشی یا حکم مرخصی بدون حقوق
با توجه به اینکه تحصیل در مقطع دستیاری فوق تخصص به صورت تمام وقت می باشد،مستخدمین دولت می بایست نسبت به ارائه موافقت نامه از محل کار در بدو ثبت نام و در ادامه حکم مرخصی بدون حقوق یا ماموریت آموزشی اقدام نمایند.
9- فرم تائید صحت اطلاعات فردی ، تحصیلی و شغلی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)
توجه : پس از تکمیل اطلاعات شناسنامه ای –خانوادگی-مقاطع تحصیلی پایه و شغلی در سامانه ثبت نام الکترونیک و قبل از بارگذاری اسکن مدارک نسبت به چاپ فرم مربوطه اقدام و پس از امضاء به صورت فایل PDF بارگذاری نمائید.
10- فرم هیات مرکزی گزینش. (اینجا کلیک کنید)
کلیه پذیرفته شدگان میبایست پس از تکمیل ، امضاء و بارگذاری فرم گزینش در سامانه ثبت نام در مراجعه حضوری اصل فرم امضا شده همراه با دو قطعه عکس ، کپی شناسنامه و کارت ملی و در صورت شاغل بودن حکم کارگزینی ارائه نمایند. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)
11- نتیجه آزمایش مربوط به تیتر آنتی بادی هپاتیت B (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)
مدارک لازم جهت ثبتنام حضوری |
1-اصل شناسنامه و کارت ملی
2-اصل سند تعهد محضری مورد تائید اداره حقوقی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
کلیه دستیاران پذیرفته شده ملزم به تنظیم و تحویل سند تعهد محضری مطابق فرمت زیر بر اساس سهمیه قبولی می باشند.نحوه تنظیم سند در صفحه اول فایل PDF موجود می باشد:
الف : فرم سند تعهد محضری دستیاران پذیرفته شده از سهمیه آزاد (از اینجا بگیرید)
ب : فرم سند تعهد محضری مخصوص مستخدمین دانشگاه های علوم پزشکی –وزارتخانه ها-سازمان ها و سایر نهادها (از اینجا بگیرید)
ج : فرم سند تعهد محضری دستیاران پذیرفته شده از سهمیه هیات علمی (از اینجا بگیرید)
نکته مهم:چنانچه پذیرفته شدگان سهمیه آزاد در استخدام دانشگاه های علوم پزشکی و یا سایر نهاد ها و سازمانها می باشند می بایست سند تعهد محضری مربوط به بند "ب" را تنظیم نمایند.
3- فرم هیات مرکزی گزینش بانضمام دو قطعه عکس ، کپی شناسنامه و کارت ملی و در صورت شاغل بودن آخرین حکم کارگزینی
نکات مهم:
- عدم ارسال و تایید مدارک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و بلافاصله پس از تاریخهای اعلام شده اسامی افرادی که ثبت نام نکرده اند به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام میگردد.
- جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید .
- هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه ی دقیق اطلاعیه ی ثبت نام و پس از آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید
-ترجیحا مدارک لازم با استفاده از اسکنر اسکن گردد و در صورت استفاده از امکانات تلفن همراه از نرم افزار های اسکن استفاده شود و از مدارک عکس گرفته نشود.
مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
نظر دهید