• 1402/11/03
  • - تعداد بازدید: 591
  • زمان مطالعه : 10 دقیقه

اطلاعیه پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته فوریت های پزشکی 1402

پذیرفته شده گرامی رشته کارشناسی ناپیوسته فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی سال 1402-مجتمع عالی سلامت شهرستان ممسنی:

 با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون سراسری ورود به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور، نحوه اقدام، زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:

توجه 1 : همه مراحل ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نمی‌باشد.

توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیکی و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی به صورت اتوماسیون به معاونت آموزشی دانشکده محل تحصیل شما ارسال خواهد شد.

توجه 3: مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو است. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما در هرمرحله از تحصیل کان لم یکن گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در این موارد ندارد.

توجه4: جهت انجام ثبت نام از روز شنبه به تاریخ  1402/11/07 لغایت روز دوشنبه به تاریخ 1402/11/09  به سایت saba.sums.ac.ir  مراجعه نمایید. لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.

 

توجه 5: جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی  از  کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه  به عنوان رمز عبور استفاده نمایید.

-          افرادی که فاقد شماره شناسنامه می باشند از کد ملی به عنوان شماره شناسنامه استفاده نمایند.

ü     تذکر: مسئولیت کلیه اطلاعات مربوط به ثبت نام به عهده دانشجو بوده، لذا در صورت ثبت نام توسط کافی نت یا سایر افراد، لطفا تاکید گردد که اطلاعیه ثبت نام توسط فرد ثبت نام کننده حتما به طور کامل مطالعه شده و با تایید اطلاعات، توسط دانشجو انجام گیرد.

ردیف

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام الکترونیکی

1

صفحات شناسنامه (تمام صفحات)

 

حجم هر فایل حداکثر200 کیلوبایت                                                                                 

2

عکس رنگی زمینه سفید 4*3

 

- ابعاد عکس 4×3 و بدون حاشیه
- عکس باید با حجم حداکثر 400×300 و حداقل 300×200 پیکسل (حداکثر  32 کیلوبایت) اسکن و در قالب JPG ذخیره شود.
- تصویر متقاضی باید تمام رخ، کاملاً واضح و بدون اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
- عکس، مربوط به سال جاری، رنگی و با زمینه سفید باشد.
- اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و مدارک مشابه) قابل قبول نیست.

راهنمای تصویری عکس استاندارد

3

پشت و روی کارت ملی

 

- حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت

- پذیرفته شدگانی که فاقد کارت ملی هوشمند می باشند رسید کارت ملی هوشمند بارگذاری نمایند.

4

مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر (ویژه آقایان) 

 

تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند (کفالت، ایثارگران و موارد خاص)

تصویر برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی، کفالت و سایر ...) در مدت اعتبار آن

ارائه برگ اعزام به خدمت

تذکر مهم: مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیستند و درصورت  قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و دانشگاه مجاز به ثبت نام از آنان نیست.

تذکر مهم: جهت دریافت معافیت تحصیلی به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی sakha.epolice.ir مراجعه و پس از دریافت معافیت تحصیلی بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید و پذیرفته شدگانی که در حال انجام خدمت وظیفه عمومی یا پیام‌آوران بهداشت می باشند نیز با مراجعه به همان درگاه نسبت به انجام امور مربوط به ترخیص از یگان خدمتی و به دنبال آن اخذ معافیت تحصیلی اقدام نمایند. بدیهی است این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص و صدور معافیت مشمولین در حال انجام خدمت وظیفه بر عهده ندارد. (راهنمای تصویری دریافت معافیت تحصیلی)

نکته: ثبت نام پذیرفته شدگان در حال خدمت که تا تاریخ 1402/11/30 خدمت سربازی خود را به اتمام می‌رسانند با ارایه گواهی مبنی بر اتمام خدمت سربازی تا تاریخ فوق الذکر بلامانع می‌باشد.

5

تصویر فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان یا فرم میزان بدهی

 

-         (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-     جهت اخذ فرم تسویه حساب صندوق رفاه یا فرم میزان بدهی می‌توانید به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانی « https://students.srd.ir/Students/Default.aspx »  قسمت مشاهده و پرداخت اقساط - نامه های صادره، مراجعه و فایل مربوطه را پس از دانلود، اسکن و بارگذاری نمایید. چنانچه در قسمت نامه های صادره برای شما نامه ثبت نشده است می بایست در قسمت ارسال درخواست، تقاضای خود را ثبت، سپس نامه تسویه حساب یا فرم میزان بدهی صادر می گردد. «راهنمای دریافت گواهی تسویه حساب صندوق رفاه»   

-     فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد نیازی به ارائه مدرک فوق ندارند.

6

دانشنامه یا گواهینامه پایان تحصیلات دوره کاردانی یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل در دوره کاردانی حداکثر تا تاریخ 30/11/1402 برای پذیرفته شدگان نیمسال دوم باشد.

 

-  حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت

دانشجویان سال آخر مقطع کاردانی ملزم به ارائه" گواهی معدل تعداد واحد های گذرانده " مورد تائید دانشگاه محل تحصیل دوره کاردانی به عنوان آخرین مدرک تحصیلی می‌باشند. صفحه 178 دفترچه راهنمای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی 1402 «فرم خام» 

7

تصویر گواهی اتمام یا معافیت از طرح دوره کاردانی

 

تبصره : پذیرفته شدگانی که در حال انجام طرح نیروی انسانی می باشند در صورت ارائه موافقت نامه از بالاترین مقام مسئول محل خدمت خود، مبنی بر عدم همزمانی و تداخل ادامه تحصیل با ادامه خدمت، نیاز به ترخیص از طرح ندارند.

8

اسکن اطلاعات فردی، تحصیلی و شغلی           

 

-  حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت

- پس از تکمیل اطلاعات شناسنامه‌ای-خانوادگی-مقاطع تحصیلی پایه و شغلی در «سامانه ثبت‌نام الکترونیک»   نسبت به چاپ فرم مربوطه اقدام و پس از امضاء به صورت فایل JPG  بارگذاری نمائید.

9

فرم تعهد ثبت نام الکترونیکی

 

-  حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت

-   کلیه پذیرفته شدگان می بایست فرم خام تعهد ثبت نام الکترونیکی را پرینت و پس از تکمیل و امضای آن بر روی سامانه ثبت نام الکترونیکی بارگذاری نمایند.

"فرم خام تعهد ثبت نام الکترونیکی" را از اینجا دریافت کنید.

10

فرم های شماره 1 و2و 4 و 6(ازاینجا بگیرید)

 

این فرم ها شامل تمامی دانشجویان بوده، می بایست پس از تکمیل و امضاء، در سامانه ثبت نام بارگذاری گردد.

 

نکات مهم:

نکته 1 :  کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن، بارگذاری و ارسال نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت‌نام کنترل شده و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص می‌یابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو به صورت پیامک به دانشجو اعلام می گردد و  از طریق نامه و سامانه آموزشی به دانشکده مربوطه ارسال خواهد شد.

دقت نمایید هنگام ثبت نام الکترونیکی و پس از اتمام کلیه مراحل و بارگذاری اسکن مدارک، در مرحله نهایی حتما دکمه ارسال درخواست، کلیک شود زیرا در صورت عدم ثبت درخواست، ثبت نام انجام نخواهد شد. خاطر نشان می‌گردد دریافت کد رهگیری به معنای ثبت عملیات ثبت نام نبوده و تنها با زدن دکمه "ارسال درخواست" در مرحله نهایی این عملیات ثبت خواهد گردید.

پس از ارسال درخواست ثبت نام، پیوسته سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام در قسمت یادداشت، دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید و پس از رفع مجدد از مرحله نهایی ارسال درخواست بزنید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار را که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد کلیک نمایید. «دریافت نمونه گردش کار»

نکته 2 : عدم ارسال و تایید مدارک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و پس از تاریخ‌‌های اعلام شده اسامی ‌افرادی که ثبت نام نکرده اند به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌گردد.لازم به ذکر است دریافت شماره دانشجویی به شرط تائید کلیه مدارک ثبت نامی به منزله اتمام فرایند ثبت نام می باشد.

نکته 3 : جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید. سامانه ثبت‌نام در پایان مهلت اعلام شده بسته خواهد شد.

نکته 4 : هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه‌ی دقیق اطلاعیه‌ی ثبت نام و آماده کردن مدارک نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی در تاریخ‌های اعلام شده اقدام نمایید.

نکته 5 : مدارک را با استفاده از اسکنر و در اندازه واقعی و با کیفیت مناسب اسکن و هر مدرک را در جای خود بارگذاری نمایید. به هیچ عنوان جهت اسکن مدارک از تلفن همراه استفاده ننمایید و از مدارک عکس گرفته نشود. مدارکی که به ترتیب ذکر شده تهیه نگردیده باشد حتی در صورت بارگذاری پذیرفته نخواهد گردید و ثبت نام شما ناقص خواهد ماند.

نکته 6 : کارت دانشجویی در صورت تایید نهایی ثبت نام و انتخاب واحد، صادر و از طریق آموزش دانشکده در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

نکته 7 : «دانشجویان مرد»  که مشمول نظام وظیفه می‌باشند می‌بایست در حین انجام ثبت نام و قبل از شروع به تحصیل نسبت به اخذ «معافیت تحصیلی»  اقدام نموده و برگه معافیت تحصیلی را بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند. پذیرفته شدگانی که به هر دلیل موفق به دریافت معافیت تحصیلی نشوند مجاز به تحصیل نمی‌باشند.

نکته 8: پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ «گواهی اشتغال به تحصیل» جهت ارائه به محل کار والدین، سازمان های بیمه‌گر و ... می‌باشند می‌بایست پس از از ثبت‌نام، انتخاب واحد و اخذ شماره دانشجویی درخواست خود را از طریق «‌سامانه آموزشی سبا‌» ثبت و موضوع را از آموزش دانشکده محل تحصیل پیگیری نمایند. صدور گواهی اشتغال به تحصیل به صورت غیرحضوری است و پس از صدور از طریق سامانه در دسترس شما خواهد بود.

نکته 9: بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه شروع به تحصیل دانشجویان مقطع کارشناسی ناپیوسته ورودی بهمن ماه سال 1402 از روز شنبه به تاریخ 1402/11/21 خواهد بود. همچنین پذیرفته شدگانی که ثبت نام آنها نهایی شده و شماره دانشجویی دریافت می نمایند می‌بایست از روز شنبه به تاریخ 1402/11/14 لغایت روز چهارشنبه به تاریخ 1402/11/19 با مراجعه به سایت saba.sums.ac.ir نسبت به انجام انتخاب واحد اقدام نمایند. (راهنمای تصویری انتخاب واحد)

 نکته 10 :  جهت اطلاع از امکانات رفاهی دانشگاه (خوابگاه ،تغذیه و ...) به پیوند زیر مراجعه کنید.

https://fardan.sums.ac.ir/

نکته 11 : در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام الکترونیک با شماره های زیر تماس بگیرید:

-          با توجه به تعداد زیاد پذیرفته شدگان لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ به سوال خود با کارشناسان تماس بگیرید.

-          در روزهای ثبت نام میتوانید در صورت لزوم از ساعت 8  لغایت 14 با کارشناسان ثبت نام در ارتباط باشید. بجز روزهای تعطیل رسمی - پنج شنبه و جمعه

نام خانوادگی کارشناس

سمت

شماره داخلی

خانم فخرزاد

کارشناس ثبت نام

241

آقای جعفر زاده

کارشناس ثبت نام/نظام وظیفه

211

آقای موسوی

کارشناس شهریه

238

دکتر اعرابی

کارشناس IT

236

مهندس رهسپار

206

مهندس رعیتی

240

شماره تلفن های مدیریت امور آموزشی دانشگاه:

32346950 ، 32346951 ، 32346952 ، 32346953 ، 32341259 ، 32341344 ، 32359318

جهت ارتباط با کارشناسان لطفا ابتدا شماره مرکز تلفن را شماره گیری و سپس شماره داخلی مورد نظر را وارد نمایید.

 

 

 
 

مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

  • گروه خبری : اطلاعیه
  • کد خبری : 98764
کلیدواژه