• 1401/11/09
  • - تعداد بازدید: 23
  • زمان مطالعه : 7 دقیقه

اطلاعیه پذیرفته شدگان MPH سیاست گذاری سلامت.سال 1401

اطلاعیه ثبت‌ نام پذیرفته ‌شدگان رشته MPH سیاست گذاری سلامت سال 1401

با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون ورودی رشته MPH سیاست گذاری سلامت سال 1401، نحوه اقدام، زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:

توجه 1 : ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد.

توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیک و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی به صورت الکترونیک به معاونت آموزشی دانشکده محل تحصیل شما ارسال خواهد شد.

توجه 3: : مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما کان لم یکن گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در این موارد ندارد.

توجه4: جهت انجام ثبت نام از روز یکشنبه به تاریخ 9/11/1401 لغایت چهارشنبه به تاریخ 12/11/1401 به سایت saba.sums.ac.ir مراجعه نمایید. لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می‌گردد.

توجه 5 : جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی از کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور استفاده نمایید.

مدارک لازم جهت ثبت‌ نام الکترونیکی

1 صفحات شناسنامه (حجم هر فایل حداکثر200 کیلوبایت)

2 عکس رنگی زمینه سفید 4*3

- ابعاد عکس 4×3 و بدون حاشیه
- عکس باید با حجم حداکثر 400×300 و حداقل 300×200 پیکسل(حداکثر 32 کیلوبایت) اسکن و در قالب JPG ذخیره شود.
- تصویر متقاضی باید تمام رخ، کاملاً واضح و بدون اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
- عکس، مربوط به سال جاری، رنگی و با زمینه سفید باشد.
- اسکن عکس از روی کارت های شناسایی(کارت ملی، شناسنامه و مدارک مشابه) قابل قبول نیست.

3 پشت و روی کارت ملی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

4 مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان):

     - تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند (کفالت،ایثارگران و موارد خاص)

     - پذیرفته  شدگانی که در حال حاضر دانشجوی رشته پزشکی یا سایر رشته ها می باشند برگه معافیت تحصیلی مربوط به رشته‌ای که در حال تحصیل می باشند را بارگذاری نمایند.

5- تصویر فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان یا فرم میزان بدهی. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

     - این مدرک شامل فارغ التحصیلان دانشگاه های علوم پزشکی می باشد و سایر افراد نیاز به ارائه این مدرک ندارند.

    - جهت اخذ فرم تسویه حساب صندوق رفاه یا فرم میزان بدهی می‌توانید به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانی « srd.behdasht.gov.ir» قسمت مشاهده وضعیت بدهی - نامه های صادره مراجعه و فایل مربوطه را پس از دانلود اسکن و بارگذاری نمایید. چنانچه در قسمت نامه های صادره برای شما نامه ثبت نشده است می بایست در قسمت ارسال درخواست، تقاضای خود را ثبت نمایید. « راهنمای دریافت فرم صندوق رفاه»

6- دانشنامه یا گواهینامه پایان تحصیلات یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل در دوره کارشناسی ارشد یا دکتری عمومی حداکثر تا تاریخ 30/10/1401 باشد. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

     - پذیرفته شدگانی که در حال حاضر دانشجوی رشته پزشکی یا سایر رشته ها می باشند می بایست گواهی اشتغال به تحصیل از دانشگاه محل تحصیل اخذ و بر روی سامانه بارگذاری نمایند.

7- فرم اطلاعات فردی، تحصیلی و شغلی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

پس از تکمیل اطلاعات شناسنامه ایخانوادگی-مقاطع تحصیلی پایه و شغلی در «سامانه ثبت نام الکترونیک» نسبت به چاپ فرم مربوطه اقدام و پس از امضاء به صورت فایل JPG بارگذاری نمائید. «نمونه فرم»

8- فرم تعهد نامه (فرم خام تعهد نامه)

    - کلیه پذیرفته شدگان می بایست فرم خام تعهد نامه را پرینت کرده، سپس با خط خوانا تکمیل و بر روی سامانه بارگذاری نمایند.

 

      نکات مهم:

 

نکته 1 : کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن، بارگذاری و ارسال نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص می یابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو از طریق نامه و سامانه آموزشی سبا به دانشکده مربوطه ارسال خواهد شد.

پس از ارسال درخواست ثبت نام، سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده‌اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت‌نام الکترونیک وجود دارد را کلیک نمایید. «دریافت نمونه گردش کار»

 

 

نکته 2 : همه پذیرفته شدگان موظف هستند مبلغ 25000000 ریال(دو میلیون و پانصد هزار تومان) به صورت علی الحساب به عنوان شهریه پرداخت نمایند.

     - نحوه پرداخت شهریه در نیمسالهایی که دانشجو از مرخصی تحصیلی استفاده می نماید تابع مقررات عمومی دانشجویان شهریه پرداز خواهد بود.

     - دانشجویان عضو دفتر استعداد درخشان با گواهی دفتر مذکور و مرکز سیاستگذاری سلامت دانشگاه، هر نیمسال از 50 درصد تخفیف شهریه برخوردار می‌شوند.

     - دانشجویان ممتاز هر نیمسال تحصیلی که حائز رتبه های اول تا سوم در هر نیمسال گردند در نیمسال بعد به ترتیب به میزان 30 درصد، 20 درصد و 10 درصد مشمول کاهش شهریه مبنا خواهند بود.

     - برای پذیرفته شدگانی که فارغ التحصیل رشته های دیگر هستند درصورتی که عضو بنیاد ملی نخبگان باشند در طول مدت عضویت، مشمول 30 درصد تخفیف شهریه مبنا تا 5 نیمسال تحصیلی می شوند.

نکته 3 : عدم ارسال و تایید مدارک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف از تحصیل می باشد.

 

نکته 4 : جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید.

نکته 5 : هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه‌ی دقیق اطلاعیه‌ی ثبت نام و پس از آماده کردن مدارک نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی اقدام نمایید.

نکته 6 : مدارک را با استفاده از اسکنر و در اندازه واقعی و با کیفیت مناسب اسکن و هر مدرک را در جای خو بارگذاری نمایید.به هیچ عنوان جهت اسکن مدارک از تلفن همراه استفاده ننمایید و از مدارک عکس گرفته نشود. مدارکی که به ترتیب ذکر شده تهیه نگردیده باشد حتی در صورت بارگذاری پذیرفته نخواهد گردید و ثبت نام شما ناقص خواهد ماند.

نکته 7 : کارت دانشجویی در صورت تایید نهایی ثبت نام و انتخاب واحد، صادر و از طریق آموزش دانشکده در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.کارت دانشجویی برای دانشجویانی که به صورت همزمان در مقطع دکتری عمومی تحصیل می‌نمایند صادر نخواهد شد.

نکته 8 : بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه شروع به تحصیل دانشجویان ورودی بهمن ماه سال 1401 از روز یکشنبه به تاریخ 23/11/1401 خواهد بود. همچنین پذیرفته شدگانی که ثبت نام آنها نهایی شده و شماره دانشجویی دریافت می نمایند می‌بایست از روز یکشنبه به تاریخ 16/11/1401 لغایت روز پنجشنبه به تاریخ 20/11/1401 با مراجعه به سایتsaba.sums.ac.ir نسبت به انجام انتخاب واحد اقدام نمایند. (راهنمای تصویری انتخاب واحد)

نکته 9 : پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ « گواهی اشتغال به تحصیل » جهت ارائه به محل کار والدین ، سازمان های بیمه گر و ... می‌باشند می‌بایست پس از از ثبت نام ، اخذ شماره دانشجویی و انتخاب واحد درخواست خود را از طریق « سامانه آموزشی سبا » ثبت و موضوع را از آموزش دانشکده محل تحصیل پیگیری نمایند. صدور گواهی اشتغال به تحصیل به صورت غیرحضوری است و پس از صدور از طریق سامانه در دسترس شما خواهد بود.

نکته 10 : لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ یا داشتن هرگونه سوال در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام از طریق راه های زیر با کارشناسان ثبت نام تماس بگیرید:

     - ارتباط با کارشناسان ثبت نام از طریق شماره تماس و آدرس ایمیل:

نام خانوادگی کارشناس

سمت

شماره داخلی

آدرس ایمیل

آقای پرچم

کارشناس ثبت نام

214

Amoozesh12@sums.ac.ir

خانم یزدانی

کارشناس ثبت نام

213

Amoozesh5@sums.ac.ir

آقای جعفر زاده

کارشناس ثبت نام

211

pazireshshiraz@sums.ac.ir

خانم زارعی

کارشناس شهریه

218

F_zarei88@ yahoo.com

دکتر اعرابی

کارشناس IT

239-236

aarabi@sums.ac.ir

مهندس رهسپار

206

m_ rahsepar@sums.ac.ir

مهندس رعیتی

240

raeyati@sums.ac.ir

شماره تلفن های مدیریت امور آموزشی دانشگاه:

32346950 ، 32346951 ، 32346952 ، 32346953 ، 32341259 ، 32341344 ، 32359318

جهت ارتباط با کارشناسان لطفا ابتدا شماره مرکز تلفن را شماره گیری و سپس شماره داخلی مورد نظر را وارد نمایید.

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • گروه خبری : اطلاعیه
  • کد خبری : 73550
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید