• 1402/11/01
  • - تعداد بازدید: 349
  • زمان مطالعه : 9 دقیقه

اطلاعیه پذیرفته شدگان MPH سیاست گذاری سلامت سال 1402

با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون ورودی رشته MPH سیاست گذاری سلامت  1402، نحوه اقدام و زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:

توجه 1 : ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد.

توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیک و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی به صورت الکترونیک به معاونت آموزشی دانشکده پزشکی ارسال خواهد شد.

توجه 3: مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما کان لم یکن گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در این موارد ندارد.

توجه4: جهت انجام ثبت نام از روز دوشنبه به تاریخ 1402/11/2 تا چهارشنبه به تاریخ 1402/11/4  به سایت saba.sums.ac.ir مراجعه نمایید. لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می‌گردد.

توجه 5 : جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی از کد ملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور استفاده نمایید.

ü       تذکر: مسئولیت کلیه اطلاعات مربوط به ثبت نام به عهده دانشجو بوده، لذا در صورت ثبت نام توسط کافی نت یا سایر افراد، لطفا تاکید گردد که اطلاعیه ثبت نام توسط فرد ثبت نام کننده حتما به طور کامل مطالعه شده و با تایید اطلاعات، توسط دانشجو انجام گیرد.

 

مدارک مورد نیاز  جهت ثبت نام الکترونیکی

صفحات شناسنامه

حجم هر فایل حداکثر200 کیلوبایت                                                                                 

عکس رنگی زمینه سفید 4*3

- ابعاد عکس 4×3 و بدون حاشیه
- عکس باید با حجم حداکثر 400×300 و حداقل 300×200 پیکسل (حداکثر  32 کیلوبایت) اسکن و در قالب JPG ذخیره شود.
- تصویر متقاضی باید تمام رخ، کاملاً واضح و بدون اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
- عکس، مربوط به سال جاری، رنگی و با زمینه سفید باشد.
- اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و مدارک مشابه) قابل قبول نیست.

راهنمای تصویری عکس استاندارد

پشت و روی کارت ملی

- حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت

- پذیرفته شدگانی که فاقد کارت ملی هوشمند می باشند کارت ملی قدیمی + رسید کارت ملی هوشمند بارگذاری نمایند.

مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر (ویژه آقایان) 

تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند (کفالت، ایثارگران و موارد خاص)

تصویر برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی، کفالت و سایر ...) در مدت اعتبار آن

ارائه برگ اعزام به خدمت

تذکر مهم1: مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیستند و درصورت  قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و دانشگاه مجاز به ثبت نام از آنان نیست.

تذکر مهم2:  پذیرفته شدگانی که در حال حاضر دانشجوی رشته پزشکی یا سایر رشته ها می باشند می بایست معافیت تحصیلی دوره دکترای عمومی خود را بارگذاری نمایند.

تصویر فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان یا فرم میزان بدهی

 (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-         جهت اخذ فرم تسویه حساب صندوق رفاه یا فرم میزان بدهی می‌توانید به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانی « https://students.srd.ir/Students/Default.aspx »  قسمت مشاهده و پرداخت اقساط نامه‌های صادره، مراجعه و فایل مربوطه را پس از دانلود، اسکن و بارگذاری نمایید. چنانچه در قسمت نامه های صادره برای شما نامه ثبت نشده است می بایست در قسمت ارسال درخواست، تقاضای خود را ثبت، سپس نامه تسویه حساب یا فرم میزان بدهی صادر می‌گردد. «راهنمای دریافت گواهی تسویه حساب صندوق رفاه»     

           - پذیرفته شدگانی که در حال حاضر دانشجوی رشته پزشکی یا سایر رشته ها می باشند نیاز به ارایه مدرک فوق ندارند.

      -         فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی‌نیاز به ارائه مدرک فوق ندارند.

دانشنامه یا گواهینامه پایان تحصیلات مقطع  کارشناسی ارشد یا دکتری عمومی یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل در مقاطع مذکور حداکثر تا تاریخ 30/10/1402 باشد.

-      حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت

-       پذیرفته شدگانی که در حال حاضر دانشجوی رشته پزشکی یا سایر رشته ها می باشند می بایست گواهی اشتغال به تحصیل از دانشگاه محل تحصیل اخذ و بر روی سامانه بارگذاری نمایند.

اسکن تاییدیه تحصیلی (ویژه پذیرفته شدگانی که مقاطع تحصیلی قبل خود را در دانشگاه های آزاد ، پیام نور یا وزارت علوم گذرانده‌اند)

دانشجویانی که مقاطع تحصیلی قبل خود را در دانشگاه های آزاد، پیام نور و یا دانشگاههای وزارت علوم گذرانده‌اند می بایست جهت دریافت تاییدیه تحصیلی از طریق سامانه‌های http://estelam.iau.ir  (جهت استعلام از دانشگاه آزاد-دریافت راهنما) و http://portal.saorg.ir   (جهت استعلام از دانشگاه پیام‌نور و یا وزارت علوم- دریافت راهنما) اقدام نموده و نتیجه‌ی درخواست تاییدیه تحصیلی را از سامانه‌های ذکر شده دریافت و در سامانه ثبت نام الکترونیکی در قسمت "تاییدیه تحصیلی مقطع قبل" در مرحله "اسکن مدارک" بارگذاری نمایند.  

اسکن اطلاعات فردی، تحصیلی و شغلی

پس از تکمیل اطلاعات شناسنامه ای- خانوادگی- مقاطع تحصیلی پایه و شغلی در هنگام ثبت نام در  «سامانه ثبت نام الکترونیک» ضروری است  نسبت به چاپ فرم مربوطه اقدام و پس از امضاء به صورت فایل JPG  بارگذاری نمائید.

فرم تعهد نامه (فرم خام تعهد نامه)

کلیه پذیرفته شدگان می بایست فرم خام تعهد نامه را پرینت کرده، سپس با خط خوانا تکمیل و بر روی سامانه بارگذاری نمایند.

نکات مهم:

نکته 1 : کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن، بارگذاری و ارسال نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل شده و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص می‌یابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو از طریق نامه و سامانه آموزشی سبا به دانشکده مربوطه ارسال خواهد شد.

دقت نمایید هنگام ثبت نام الکترونیکی، پس از اتمام کلیه مراحل و بارگذاری اسکن مدارک، در مرحله نهایی حتما دکمه ارسال درخواست کلیک شود زیرا در صورت عدم ثبت درخواست، ثبت نام انجام نخواهد گردید. خاطر نشان می‌گردد دریافت کد رهگیری به معنای ثبت عملیات ثبت نام نبوده و تنها با زدن دکمه ارسال درخواست در مرحله نهایی این عملیات ثبت خواهد گردید.

پس از ارسال درخواست ثبت نام، پیوسته سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار را که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد کلیک نمایید. «دریافت نمونه گردش کار»

نکته 2 : همه پذیرفته شدگان موظف هستند مبلغ 40 میلیون ریال علی الحساب به عنوان شهریه پرداخت نمایند.   

نحوه پرداخت شهریه در نیمسالهایی که دانشجو از مرخصی تحصیلی استفاده می نماید تابع مقررات عمومی دانشجویان شهریه پرداز خواهد بود.

     - دانشجویان عضو دفتر استعداد درخشان با گواهی دفتر مذکور و مرکز سیاستگذاری سلامت دانشگاه، هر نیمسال از 50 درصد تخفیف شهریه برخوردار می‌شوند.

     - دانشجویان ممتاز هر نیمسال تحصیلی که حائز رتبه های اول تا سوم در هر نیمسال گردند در نیمسال بعد به ترتیب به میزان 30 درصد، 20 درصد و 10 درصد مشمول کاهش شهریه مبنا خواهند بود.

     - برای پذیرفته شدگانی که فارغ التحصیل رشته های دیگر هستند درصورتی که عضو بنیاد ملی نخبگان باشند در طول مدت عضویت، مشمول 30 درصد تخفیف شهریه مبنا تا 5 نیمسال تحصیلی می شوند.

نکته 3 : عدم ارسال و تایید مدارک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف از تحصیل می باشد.

نکته 4 : جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید.

نکته 5 : هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه ی دقیق اطلاعیه ی ثبت نام و پس از آماده کردن مدارک نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی اقدام نمایید.

نکته 6 : مدارک را با استفاده از اسکنر و در اندازه واقعی و با کیفیت مناسب اسکن و هر مدرک را در جای خود بارگذاری نمایید. به هیچ عنوان جهت اسکن مدارک از تلفن همراه استفاده ننمایید و از مدارک عکس گرفته نشود. مدارکی که به ترتیب ذکر شده تهیه نگردیده باشد حتی در صورت بارگذاری پذیرفته نخواهد گردید و ثبت نام شما ناقص خواهد ماند.

نکته 7 : کارت دانشجویی در صورت تایید نهایی ثبت نام و انتخاب واحد، صادر و از طریق آموزش دانشکده در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.کارت دانشجویی برای دانشجویانی که به صورت همزمان در مقطع دکتری عمومی تحصیل می‌نمایند صادر نخواهد شد.

نکته 8 : بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه شروع به تحصیل دانشجویان از روز شنبه به تاریخ 1402/11/21 خواهد بود. همچنین پذیرفته شدگانی که ثبت نام آنها نهایی شده و شماره دانشجویی دریافت می‌نمایند می‌بایست از روز شنبه به تاریخ 1402/11/14 لغایت روز پنجشنبه به تاریخ 1402/11/19 با مراجعه به سایت saba.sums.ac.ir نسبت به انجام انتخاب واحد اقدام نمایند. (راهنمای تصویری انتخاب واحد)

نکته 9 : لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ یا داشتن هرگونه سوال در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام از طریق راه های زیر با کارشناسان ثبت نام تماس بگیرید: 

-          در روزهای ثبت نام میتوانید در صورت لزوم از ساعت 8 صبح  لغایت 14 با کارشناسان ثبت نام در ارتباط باشید. (بجز روزهای پنجشنبه و روزهای تعطیل)

 

نام خانوادگی کارشناس

سمت

شماره داخلی

آدرس ایمیل

خانم فخرزاد

کارشناس ثبت نام

241

maryamfakhrzad63@gmail.com

آقای جعفر زاده

کارشناس نظام وظیفه

211

pazireshshiraz@sums.ac.ir

آقای موسوی

کارشناس شهریه

238

 

خانم اعرابی

کارشناس IT

236

aarabi@sums.ac.ir

مهندس سیاهی

239

Siahi@Sums.ac.ir

مهندس رهسپار

206

m_ rahsepar@sums.ac.ir

مهندس رعیتی

240

raeyati@sums.ac.ir

شماره تلفن های مدیریت امور آموزشی دانشگاه:

32346950 ، 32346951 ، 32346952 ، 32346953 ، 32341259 ، 32341344 ، 32359318

جهت ارتباط با کارشناسان لطفا ابتدا شماره مرکز تلفن را شماره گیری و سپس شماره داخلی مورد نظر را وارد نمایید.

 

 

   

  • گروه خبری : اطلاعیه
  • کد خبری : 98763
کلیدواژه