اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ناپیوسته- رشته فوریت های پزشکی سال 1399
پذیرفته شده گرامی رشته فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:
با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون کارشناسی ناپیوسته فوریت های پزشکی سال 1399، نحوه اقدام ، زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:
توجه 1 : ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد.
توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیک و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی به صورت الکترونیک به معاونت آموزشی دانشکده محل تحصیل شما ارسال خواهد شد.
توجه 3: : مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما کان لم یکن گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در این موارد ندارد.
توجه4: جهت انجام ثبت نام از روز شنبه مورخ 18/11/1399 لغایت جمعه مورخ 24/11/1399 به سایت saba.sums.ac.ir مراجعه نمایید. لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.
توجه 5 : جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی از کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور استفاده نمایید .
مدارک لازم جهت ثبت نام الکترونیکی
1 – صفحات شناسنامه (حجم هر فایل حداکثر200 کیلوبایت)
2 – عکس رنگی زمینه سفید 4*3 (حجم فایل حداکثر 32 کیلوبایت)
3 – پشت و روی کارت ملی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)
4 – مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر(ویژه آقایان) :
- تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند(کفالت،ایثارگران و موارد خاص)
- تصویر برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی،کفالت و سایر ...) در مدت اعتبار آن
- تصویر برگ اعزام به خدمت
- پذیرفته شدگانی که به صورت مستقیم از دوره کاردانی در مقطع کارشناسی ناپیوسته پذیرفته شده اند می بایست بر اساس بخشنامه شماره 8/20-3/03/2/23 مورخ 1/8/1399 سازمان وظیفه عمومی ناجا با ارائه پرینت قبولی خود به دفاتر پلیس +10 نسبت به اخذ معافیت تحصیلی مقطع کارشناسی ناپیوسته اقدام و برگه معافیت تحصیلی را بارگذاری نمایند.
تذکر مهم : مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نمی باشند و درصورت قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و این دانشگاه مجاز به ثبت نام آنان نمی باشد.
5- تصویر گواهی اتمام یا معافیت از طرح دوره کاردانی. (حجم فایل حداکثر 200) ضمنا
_ افراد در حین انجام خدمات طرح نیروی انسانی، در صورت قبولی در آزمون مقطع بالاتر، می توانند پس از اقدام به توقف طرح، ادامه تحصیل دهند.
6- تصویر فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان یا فرم میزان بدهی. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)
- جهت اخذ فرم تسویه حساب صندوق رفاه یا فرم میزان بدهی میتوانید به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانی « srd.ir» قسمت مشاهده وضعیت بدهی - نامه های صادره مراجعه و فایل مربوطه را پس از دانلود اسکن و بارگذاری نمایید. چنانچه در قسمت نامه های صادره برای شما نامه ثبت نشده است می بایست در قسمت ارسال درخواست ،تقاضای خود را ثبت تا برای شما نامه تسویه حساب یا فرم میزان بدهی صادر گردد. « راهنمای دریافت فرم صندوق رفاه»
7- دانشنامه یا گواهینامه پایان تحصیلات یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل در دوره کاردانی حداکثر تا تاریخ 30/11/99 باشد. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)
- دانشجویانی که دوره کاردانی خود را در سایر دانشگاه ها گذراندهاند و بلافاصله در مقطع کارشناسی ناپیوسته پذیرفته شدهاند ملزم به ارائه گواهی از دانشگاه محل تحصیل مقطع قبل مبنی بر فراغت از تحصیل حداکثر تا تاریخ 30/11/1399 میباشند.
8- موافقت نامه بدون قید و شرط از بالاترین مقام اداری (حجم فایل حداکثر 200)( ویژه مستخدمین دستگاه ها)
- این گواهی مخصوص مستخدمین دستگاه های دولتی می باشد. سایر افراد نیازی به ارائه مدرک فوق ندارند و هنگام ثبت نام الکترونیکی گزینه « فاقد شغل » را در فرم مشخصات شغلی انتخاب نمایند.
9- فرم اطلاعات فردی ، تحصیلی و شغلی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)
- پس از تکمیل اطلاعات شناسنامه ای –خانوادگی-مقاطع تحصیلی پایه و شغلی در « سامانه ثبت نام الکترونیک » نسبت به چاپ فرم مربوطه اقدام و پس از امضاء به صورت فایل JPG بارگذاری نمائید. « نمونه فرم »
10- فرم های شماره 1 و 2 و 3 و 5(حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت) (ازاینجا بگیرید) این فرم ها شامل تمامی دانشجویان بوده ، می بایست پس از تکمیل و امضاء ، در سامانه ثبت نام بارگذاری گردد.
نکات مهم:
نکته 1 : همانگونه که مستحضرید باتوجه به شیوع بیماری کووید – 19 در سطح کشور و به منظور حفظ سلامتی پذیرفته شدگان ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت کاملا غیر حضوری صورت می پذیرد. بدین منظور کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن ، بارگذاری ، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص می یابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو از طریق نامه و سامانه آموزشی سبا به دانشکده مربوطه ارسال خواهد شد.
پس از ارسال درخواست ثبت نام پیوسته سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد را کلیک نمایید. «دریافت نمونه گردش کار »
نکته 2 : پذیرفته شدگان « ظرفیت مازاد(شهریه پرداز) » می بایست می بایست مبلغ 50 میلیون ریال (معادل پنج میلیون تومان) بصورت علی الحساب به عنوان شهریه نیمسال اول به صورت آنلاین پرداخت نمایند .علاوه بر مبلغ مذکور می بایست سفته به مبلغ 50 میلیون ریال تهیه و اصل سفته که به امضای دو نفر ضامن معتبر رسیده است به آدرس:شیراز-خیابان زند-دانشکده پزشکی- مدیریت امور آموزشی دانشگاه - اتاق 206 امور شهریه -کد پستی 53185-71348 پست نمایید. **« لطفا بر روی پاکت پستی ضمن درج نام و نام خانوادگی و رشته قبولی عبارت (مربوط به ثبت نام کارشناسی ناپیوسته سال 99) نیز درج گردد »
- ضامنین می بایست نام و نام خانوادگی خود را در پشت اوراق سفته به همراه کد ملی درج و امضا نمایند.
- مرسوله را از طریق پست پیشتاز ارسال و با توجه به اینکه حاوی اوراق بهادار می باشد نسبت به بیمه نمودن مرسوله پستی اقدام نمایید.
- این مدیریت در قبال مرسولاتی که به هر دلیل از طریق اداره پست به این مدیریت تحویل نگردد هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
نکته 3 : عدم ارسال و تایید مدارک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و پس از تاریخهای اعلام شده اسامی افرادی که ثبت نام نکرده اند به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.
نکته 4 : جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید .
نکته 5: هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه ی دقیق اطلاعیه ی ثبت نام و پس از آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید.
نکته 6: ترجیحا مدارک لازم با استفاده از اسکنر اسکن گردد و در صورت استفاده از امکانات تلفن همراه از نرم افزار های اسکن استفاده نمایید و از مدارک عکس گرفته نشود.
نکته 7: کارت دانشجویی در صورت تایید نهایی ثبت نام و انتخاب واحد، صادر و در اولین مراجعه حضوری دانشجویان به دانشکده از طریق آموزش دانشکده تحویل خواهد شد.
نکته8: پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ « گواهی اشتغال به تحصیل » جهت ارائه به محل کار ، سازمان های بیمه گر و ... می باشند می بایست پس از از ثبت نام ،انتخاب واحد و اخذ شماره دانشجویی درخواست خود را از طریق « سامانه آموزشی سبا » ثبت و موضوع را از آموزش دانشکده محل تحصیل پیگیری نمایند.
نکته 9 : شروع دوره آموزشی و نحوه ارائه آموزش ها (حضوری یا غیرحضوری ) از طریق دانشکده مربوطه اطلاع رسانی خواهد شد. اختصاص خوابگاه به دانشجویان متقاضی نیز همزمان با شروع آموزش های حضوری انجام خواهد پذیرفت. جهت اطلاع از نحوه انتخاب واحد و استفاده از نرم افزارهای ارائه درس به صورت غیر حضوری به وبسایت دانشکده مربوطه که در جدول زیر آمده است مراجعه نمایید:
ردیف |
نام دانشکده |
آدرس وبسایت |
شماره تماس آموزش دانشکده |
توضیحات |
1 |
دانشکده پرستاری و مامایی |
58-07136474255 داخلی 137 |
|
|
2 |
مجتمع آموزش عالی شهرستان نورآباد ممسنی |
07142541384 07142541387 |
|
نکته 10 : لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ یا داشتن هرگونه سوال در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام از طریق راه های زیر با کارشناسان ثبت نام تماس بگیرید:
- ارتباط با کارشناسان ثبت نام از طریق شماره تماس و آدرس ایمیل:
نام خانوادگی کارشناس |
سمت |
شماره داخلی |
آدرس ایمیل |
|
آقای پیش آهنگ |
کارشناس ثبت نام |
214 |
Pishahang_a@sums.ac.ir |
|
خانم یزدانی |
کارشناس ثبت نام |
213 |
Amoozesh5@sums.ac.ir |
|
آقای جعفر زاده |
کارشناس ثبت نام/نظام وظیفه |
211 |
|
|
خانم زارعی |
کارشناس شهریه |
218 |
F_zarei88@ yahoo.com |
|
مهندس همراهی |
کارشناس IT |
236 |
hamrahi@sums.ac.ir |
|
مهندس رهسپار |
206 |
m_ rahsepar@sums.ac.ir |
|
|
مهندس رعیتی |
240 |
raeyati@sums.ac.ir |
|
|
شماره تلفن های مدیریت امور آموزشی دانشگاه: 32346950 ، 32346951 ، 32346952 ، 32346953 ، 32341259 ، 32341344 ، 32359318 جهت ارتباط با کارشناسان لطفا ابتدا شماره مرکز تلفن را شماره گیری و سپس شماره داخلی مورد نظر را وارد نمایید. |
- ارتباط با کارشناسان ثبت نام از طریق سامانه آموزشی سبا
ابتدا به سامانه آموزشی دانشگاه وارد و سپس دکمه ارتباط با مسئولین را کلیک نماید.درخواست خود را ثبت و دکمه ارسال را کلیک نمایید.توجه داشته باشید که لازم است برای پیگیری دریافت پاسخ و ردیابی درخواست، کد رهگیری و رمز عبور درخواست را یادداشت نمایید و در متن درخواست حتما نام و نام خانوادگی، رشته قبولی و کد ملی خود را ذکر نمایید.
نکته 11 : پذیرفته شدگان گرامی جهت دریافت اطلاعات مربوط به حوزه دانشجویی فرهنگی و آشنایی با معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و مدیریت های زیر مجموعه می توانید به وب سایت این معاونت به نشانی http://farhangi.sums.ac.ir مراجعه نمایند.
مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
نظر دهید