اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری تخصصی Ph.D سال 1402
با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون دکتری تخصصی .Ph.D و دکتری پژوهشی (Ph.D. By Research) سال 1402، نحوه اقدام، زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:
توجه 1: ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و به جز فرایند مربوط به تحویل سند تعهد محضری برای پذیرفته شدگان دوره روزانه و تحویل سفته جهت پذیرفته شدگان دوره شهریه پرداز سایر مراحل به صورت غیر حضوری می باشد.
توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیک و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی به صورت الکترونیک به معاونت آموزشی دانشکده محل تحصیل شما ارسال خواهد شد.
توجه 3: مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما کان لم یکن گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در این موارد ندارد.
توجه 4: جهت انجام ثبت نام از روز دوشنبه به تاریخ 1402/11/23 لغایت چهارشنبه به تاریخ 1402/12/02 به سایت Saba.Sums.ac.ir (گزینه پذیرش) مراجعه نمایید. لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.
توجه 5: جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی از کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور استفاده نمایید.
تذکر: مسئولیت کلیه اطلاعات مربوط به ثبت نام به عهده دانشجو بوده، لذا در صورت ثبت نام توسط کافی نت یا سایر افراد، لطفا تاکید گردد که اطلاعیه ثبت نام توسط فرد ثبت نام کننده حتما به طور کامل مطالعه شده و با تایید اطلاعات، توسط دانشجو انجام گیرد.
ردیف | مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام الکترونیکی |
---|---|
1 | تمام صفحات شناسنامه |
|
|
2 | عکس پرسنلی |
راهنمای تصویری عکس استاندارد |
|
3 | پشت و روی کارت ملی |
|
|
4 | مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر (ویژه آقایان) |
تذکر: مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیستند و درصورت قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و دانشگاه مجاز به ثبت نام از آنان نیست. تذکر: جهت دریافت معافیت تحصیلی به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی Sakha.ePolice.ir مراجعه و پس از دریافت معافیت تحصیلی بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید. داوطلبانی که در حال انجام خدمت وظیفه عمومی یا پیام آوران بهداشت می باشند با مراجعه به همان درگاه نسبت به انجام امور مربوط به ترخیص از یگان و به دنبال آن اخذ معافیت تحصیلی اقدام نمایند. بدیهی است این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص و صدور معافیت مشمولین در حال انجام خدمت وظیفه بر عهده ندارد. |
|
5 | تصویر فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان یا فرم میزان بدهی |
تذکر: دقت نمایید حتما فرم دریافتی از سایت صندوق رفاه مربوط به مقطع تخصصی را بارگذاری نموده و از گذاردن فرم صندوق رفاه دوره عمومی خودداری نمایید. |
|
6 | دانشنامه یا گواهینامه پایان تحصیلات مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری عمومی یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل در مقاطع مذکور حداکثر تا تاریخ 1402/10/30 باشد. |
نمونه فرم مخصوص داوطلب دانشجوی نیمسال آخر متقاضی شرکت در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال تحصیلی 1403-1402 |
|
7 | پذیرفته شدگانی که با استفاده از «سهمیه رزمندگان و ایثارگران» پذیرفته شده اند می بایست کارت ایثارگری یا گواهی از بنیاد شهید و امور ایثارگران مبنی بر مجوز استفاده از سهمیه مذکور ارائه نمایند. |
|
|
8 | اسکن تاییدیه تحصیلی (ویژه پذیرفته شدگانی که مقاطع تحصیلی قبل خود را در دانشگاه های آزاد ، پیام نور یا وزارت علوم گذرانده اند) |
|
|
9 | فرم صلاحیت عمومی |
تذکر: افراد شاغل علاوه بر فرم صلاحیت عمومی لازم است «آخرین حکم کارگزینی» خود را هم در سامانه ثبت نام بارگذاری و هم به آدرس هسته مرکزی گزینش دانشگاه ارسال نمایند. فرم صلاحیت عمومی |
|
10 | اسکن اطلاعات فردی، تحصیلی و شغلی |
|
|
11 | فرم تعهد ثبت نام الکترونیکی |
فرم خام تعهد ثبت نام الکترونیکی |
|
12 | سند تعهد محضری |
تذکر: پذیرفته شدگان دوره شهریه پرداز نیازی به تنظیم سند تعهد محضری ندارند. |
نکته 1: کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن، بارگذاری و ارسال نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل شده و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص می یابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو از طریق نامه و سامانه آموزشی سبا به دانشکده پزشکی ارسال خواهد شد.
دقت نمایید هنگام ثبت نام الکترونیکی، پس از اتمام کلیه مراحل و بارگذاری اسکن مدارک، در مرحله نهایی حتما دکمه ارسال درخواست کلیک شود زیرا در صورت عدم ثبت درخواست، ثبت نام انجام نخواهد گردید. خاطر نشان می گردد دریافت کد رهگیری به معنای ثبت عملیات ثبت نام نبوده و تنها با زدن دکمه "ارسال درخواست" در مرحله نهایی این عملیات ثبت خواهد گردید.
پس از ارسال درخواست ثبت نام، پیوسته سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار را که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد کلیک نمایید. «دریافت نمونه گردش کار»
نکته 2: پذیرفته شدگان دوره شهریه پرداز می بایست مبلغ 400 میلیون ریال (معادل چهل میلیون تومان) بصورت علی الحساب به عنوان شهریه به صورت آنلاین پرداخت نمایند. علاوه بر مبلغ مذکور می بایست سفته به مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال تهیه و اصل سفته که به امضای دو نفر ضامن معتبر رسیده را از تاریخ 1402/11/23 لغایت 1402/12/02 به صورت حضوری به مدیریت امور آموزشی دانشگاه اتاق 212 –واحد شهریه تحویل نمایند.
- پذیرفته شدگان می بایست نام و نام خانوادگی و کد ملی خود را به همراه امضا و اثر انگشت روی اوراق سفته درج نمایند.
- دانشجویان شهریه پرداز پس از انجام ثبت نام چنانچه از تحصیل انصراف دهند یا به دانشگاه دیگری منتقل شوند می بایست شهریه ثابت کل نیمسال های تحصیلی باقیمانده را بپردازند.
نکته 3: عدم ارسال و تایید مدارک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و پس از تاریخ های اعلام شده اسامی افرادی که ثبت نام نکرده اند به منظور معرفی جایگزین به مرکز سنجش آموزش علوم پزشکی اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است دریافت شماره دانشجویی به شرط تائید کلیه مدارک ثبت نامی به منزله اتمام فرایند ثبت نام می باشد.
نکته 4: جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید.
نکته 5: هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه ثبت نام و پس از آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید.
نکته 6: مدارک را با استفاده از اسکنر و در اندازه واقعی و با کیفیت مناسب اسکن و هر مدرک را در جای خود بارگذاری نمایید. به هیچ عنوان جهت اسکن مدارک از تلفن همراه استفاده ننمایید و از مدارک عکس گرفته نشود. مدارکی که به ترتیب ذکر شده تهیه نشده باشد حتی در صورت بارگذاری، پذیرفته نخواهد شد و ثبت نام شما ناقص خواهد ماند.
نکته 7: کارت دانشجویی در صورت تایید نهایی ثبت نام و انتخاب واحد، صادر و در اولین مراجعه حضوری دانشجویان به دانشکده از طریق آموزش دانشکده تحویل خواهد شد.
نکته 8: پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ «گواهی اشتغال به تحصیل» جهت ارائه به محل کار، سازمان های بیمه گر و ... می باشند می بایست پس از از ثبت نام، انتخاب واحد و اخذ شماره دانشجویی درخواست خود را از طریق «سامانه آموزشی سبا» ثبت و موضوع را از آموزش دانشکده محل تحصیل پیگیری نمایند.
نکته 9: زمان شروع به تحصیل دانشجویان مقطع دکتری تخصصی PhD ورودی سال 1402 از روز دو شنبه مورخ 1402/12/07 خواهد بود. همچنین پذیرفته شدگانی که ثبت نام آنها نهایی شده و شماره دانشجویی دریافت می نمایند می بایست روز شنبه مورخ 1402/12/05 با مراجعه به سایت Saba.Sums.ac.ir نسبت به انجام انتخاب واحد اقدام نمایند. (راهنمای تصویری انتخاب واحد)
نکته 10: جهت اطلاع از امکانات رفاهی دانشگاه (خوابگاه، تغذیه و ...) به پیوند Fardan.Sums.ac.ir مراجعه کنید.
نکته 11: لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ، در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام الکترونیک از ساعت 9 صبح لغایت 12 (بجز روزهای تعطیل) با شماره های زیر تماس بگیرید:
شماره تلفن های مدیریت امور آموزشی دانشگاه: 53-07132346950 و 07132341259 و 07132341344 و 07132359318
کارشناس | سمت | شماره داخلی | پست الکترونیک |
---|---|---|---|
جناب آقای ابراهیم پرچم | کارشناس ثبت نام | 214 | Amoozesh12@Sums.ac.ir |
سرکار خانم مریم یزدانی | کارشناس ثبت نام | 213 | Amoozesh5@Sums.ac.ir |
جناب آقای مجتبی جعفرزاده | کارشناس ثبت نام و نظام وظیفه | 211 | PazireshShiraz@Sums.ac.ir |
سرکار خانم مریم فخرزاد | کارشناس ثبت نام | 241 | ShirazOlyp@Sums.ac.ir |
سرکار خانم فاطمه زارعی | کارشناس شهریه | 218 | - |
جناب آقای سید احمد موسوی | کارشناس ثبت نام | 238 | - |
سرکار خانم دکتر نهال اعرابی | کارشناس فناوری اطلاعات | 236 | Aarabi@Sums.ac.ir |
جناب آقای مهندس نیما رعیتی | کارشناس فناوری اطلاعات | 240 | Raeyati@Sums.ac.ir |
جناب آقای مهندس مجتبی رهسپار | کارشناس فناوری اطلاعات | 206 | M_Rahsepar@Sums.ac.ir |
همچنین جهت ارتباط با کارشناسان ثبت نام از طریق سامانه آموزشی سبا، ابتدا به سامانه آموزشی دانشگاه وارد و سپس دکمه ارتباط با مسئولین را کلیک نمایید. درخواست خود را ثبت و دکمه ارسال را کلیک نمایید.
توجه داشته باشید که لازم است برای پیگیری دریافت پاسخ و ردیابی درخواست، کد رهگیری و رمز عبور درخواست را یادداشت نمایید و در متن درخواست حتما نام و نام خانوادگی، رشته قبولی و کد ملی خود را ذکر نمایید.
نظر دهید