• 1404/06/11
  • - تعداد بازدید: 3363
  • زمان مطالعه : 12 دقیقه

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع دستیاری تخصصی بالینی 1404

با عرض تبریک به مناسبت پذیرش شما در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، نحوه اقدام، زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:

 

» جهت انجام ثبت نام از روز یکشنبه به تاریخ 1404/06/16 لغایت چهارشنبه به تاریخ 1404/06/26 به سایت Saba.Sums.ac.ir (گزینه پذیرش) مراجعه نمایید.

 

» عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.

 

» ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و به جز فرایند تحویل سند تعهد محضری، سایر مراحل به صورت غیر حضوری می باشد.

 

» مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی، بر عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت انجام ثبت نام توسط سایر افراد، تأکید گردد که اطلاعیه ثبت نام توسط فرد ثبت نام کننده به صورت کامل مطالعه شود. در صورت ارسال اطلاعات و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما لغو گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در قبال این موارد نخواهد داشت.

 

» پس از انجام ثبت نام الکترونیک و در صورت تأیید ثبت نام توسط مدیریت امور آموزشی دانشگاه، نامه معرفی به صورت الکترونیک به معاونت آموزشی دانشکده محل تحصیل ارسال خواهد شد.

 

» جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی از کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور استفاده نمایید.

 

» در مواردی که حجم فایل مورد نیاز برای بارگذاری در جدول زیر ذکر نشده است، حداکثر حجم فایل 200 کیلوبایت می باشد.

 

ردیف مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام الکترونیکی
1 تمام صفحات شناسنامه
 
  • پذیرفته شدگانی که مشمول قانون حمایت از ازدواج جوانان می باشند، اسکن تمامی صفحات شناسنامه همسر خود را نیز بارگذاری نمایند.

2 عکس پرسنلی
 
  • عکس رنگی
  • ابعاد عکس 4*3 و بدون حاشیه
  • عکس باید با ابعاد حداکثر 400*300 و حداقل 300*200 پیکسل (حداکثر حجم 32 کیلوبایت) اسکن و در قالب JPG ذخیره شود.
  • تصویر متقاضی باید تمام رخ، کاملاً واضح و بدون اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
  • عکس، مربوط به سال جاری، رنگی و با زمینه سفید باشد.
  • اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و مدارک مشابه) قابل قبول نیست.

راهنمای تصویری عکس استاندارد

3 پشت و روی کارت ملی
 
  • پذیرفته شدگانی که فاقد کارت ملی هوشمند می باشند رسید کارت ملی هوشمند را بارگذاری نمایند.
4 مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر (ویژه آقایان)
 
  • تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند (کفالت، ایثارگران و موارد خاص)
  • تصویر برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی، کفالت و سایر ...) در مدت اعتبار آن
  • ارائه برگ اعزام به خدمت

تذکر: مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیستند و درصورت قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نخواهد شد و دانشگاه مجاز به ثبت نام از آنان نیست.

تذکر: جهت دریافت معافیت تحصیلی به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی Sakha.ePolice.ir مراجعه و پس از دریافت معافیت تحصیلی، بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید. داوطلبانی که در حال انجام خدمت وظیفه عمومی یا پیام آوران بهداشت می باشند، با مراجعه به همان درگاه، نسبت به انجام امور مربوط به ترخیص از یگان و به دنبال آن اخذ معافیت تحصیلی اقدام نمایند. بدیهی است این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص و صدور معافیت مشمولین در حال انجام خدمت وظیفه بر عهده ندارد.

تذکر: پذیرفته شدگان در حال خدمت که تا تاریخ پایان شهریور سال جاری خدمت سربازی خود را به اتمام می‌رسانند، ثبت نام با ارایه گواهی مبنی بر اتمام خدمت سربازی تا تاریخ مذکور، بلامانع می‌باشد.

راهنمای تصویری دریافت معافیت تحصیلی

5 تصویر فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان یا فرم میزان بدهی
 
  • جهت اخذ فرم تسویه حساب صندوق رفاه یا فرم میزان بدهی می‌توانید به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانی my.Srd.ir قسمت مشاهده و پرداخت اقساط - نامه های صادره، مراجعه و فایل مربوطه را پس از دانلود، اسکن و بارگذاری نمایید. چنانچه در قسمت نامه های صادره برای شما نامه ثبت نشده است می بایست در قسمت ارسال درخواست، تقاضای خود را ثبت، سپس نامه تسویه حساب یا فرم میزان بدهی صادر می گردد.
  • دقت نمایید حتما فرم دریافتی از سایت صندوق رفاه مربوط به مقطع قبل را بارگذاری نموده و از گذاردن فرم صندوق رفاه دوره عمومی خودداری نمایید.
6 دانشنامه یا گواهینامه پایان تحصیلات یا مدرک نشان دهنده فراغت از تحصیل
 
  • دانشنامه یا گواهینامه پایان تحصیلات یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل در مقطع قبل حداکثر تا پایان شهریور سال جاری باشد.

  • پذیرفته شدگانی که به صورت مستقیم در دوره دستیاری پذیرفته شده‌اند و فاقد مدرک مقطع دکتری عمومی می باشند، گواهی مربوط به دانشجویان سال آخر (پیوست شماره 15 دفترچه راهنمای شرکت در آزمون) که در زمان ثبت نام آزمون دستیاری از دانشگاه خود مبنی بر مجوز شرکت در آزمون دستیاری دریافت نموده اند، بر روی سایت ثبت نام الکترونیکی بارگذاری نمایند.

7 اسکن اطلاعات فردی، تحصیلی و شغلی
 
  • پس از تکمیل اطلاعات شناسنامه ای، خانوادگی، مقاطع تحصیلی پایه و شغلی در هنگام ثبت نام در «سامانه ثبت نام الکترونیک» ضروری است نسبت به چاپ فرم مربوطه اقدام و پس از امضاء به صورت فایل JPG بارگذاری نمایید.
8 فرم تعهد ثبت نام الکترونیکی
 
  • کلیه پذیرفته شدگان می بایست فرم تعهد ثبت نام الکترونیکی را پرینت و پس از تکمیل و امضای آن، بر روی سامانه ثبت نام الکترونیکی بارگذاری نمایند.
  • عنوان آزمون در فرم تعهد، «پذیرش دستیار تخصصی بالینی» قید شود.

فرم تعهد ثبت نام الکترونیکی

9 گواهی اتمام یا معافیت از طرح نیروی انسانی
 
  • پذیرفته شدگانی که طرح آنها پایان شهریور سال جاری به پایان می رسد و در زمان ثبت نام فاقد مدرک پایان طرح می باشند، از محل خدمت خود نامه ای مبنی بر اتمام طرح تا پایان شهریور سال جاری اخذ و تصویر آن را بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند.

  • پذیرفته شدگانی که در حال گذراندن طرح نیروی انسانی می باشند، می بایست در زمان ثبت نام، از مدیریت منابع انسانی دانشگاه محل خدمت، نامه خروج از طرح ارایه نمایند.

  • پذیرفته شدگانی که به صورت مستقیم در دوره دستیاری پذیرفته شده‌اند و فاقد مدرک مقطع دکتری عمومی می باشند، گواهی مربوط به دانشجویان سال آخر (پیوست شماره 15 دفترچه راهنمای شرکت در آزمون) که در زمان ثبت نام آزمون دستیاری از دانشگاه خود مبنی بر مجوز شرکت در آزمون دستیاری دریافت نموده اند، بر روی سایت ثبت نام الکترونیکی بارگذاری نمایند.

10 فرم صلاحیت عمومی
 
  • پس از پرینت فرم خام صلاحیت عمومی نسبت به تکمیل دقیق آن اقدام و پس از بارگذاری بر روی سامانه ثبت نام الکترونیک، اصل فرم مربوطه را به همراه دو قطعه عکس به یکی از دو روش زیر ارسال نمایید:
    • ارسال به آدرس پستی: شیراز - خیابان زند - ساختمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز - طبقه 8 - هسته مرکزی گزینش دانشجویان - کد پستی: 7134814336
    • مراجعه حضوری به هسته مرکزی گزینش و تحویل فرم مربوطه (ویژه پذیرفته شدگان ساکن در شهر شیراز)
  • افراد شاغل علاوه بر فرم صلاحیت عمومی، لازم است «آخرین حکم کارگزینی» خود را هم در سامانه ثبت نام بارگذاری و هم به آدرس هسته مرکزی گزینش دانشگاه ارسال نمایند.

دریافت فرم صلاحیت عمومی

11 سند تعهد محضری
 
  • براساس دستورالعمل ثبت نام ابلاغی از طرف وزارت متبوع، کلیه پذیرفته شدگان این مقطع ملزم به تنظیم سند تعهد محضری می باشند.
  • جهت اطلاع از نحوه و شرایط تنظیم سند تعهد محضری به اداره حقوقی دانشگاه به نشانی: شیراز- خیابان زند- ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز- طبقه دوم، مراجعه و یا با شماره تلفن های: 07132122708 و 07132122329 تماس بگیرید.
  • پس از سپردن تعهد محضری، حتما نسبت به اسکن و بارگذاری آن در قسمت اسکن مدارک در سامانه ثبت نام، اقدام نمایید.

تذکر: پس از بارگذاری، می بایست اصل سند تعهد محضری همراه با نامه تأیید از اداره امور حقوقی دانشگاه را به صورت حضوری به مدیریت امور آموزشی دانشگاه اتاق 205 تحویل دهید. در صورت عدم تحویل حضوری سند، فرایند ثبت نام، نهایی نخواهد شد.

تذکر: ارائه مدارک مربوط به سهمیه پذیرش مناطق محروم منطبق با استان محل تعهد، برای پذیرفته شدگان سهمیه مناطق محروم الزامی است. مقتضی است پس از اسکن فرم های مربوطه در دفترچه آزمون و ثبت در قسمت تعهد محضری، اصل مدارک به همراه سند تعهد محضری به صورت حضوری به مدیریت امور آموزشی دانشگاه اتاق 205 تحویل داده شود.

12 موافقت نامه بدون قید و شرط از بالاترین مقام اداری (ویژه مستخدمین دستگاه ها)
 
  • کلیه مستخدمین دستگاه های دولتی و سازمان های نظامی ملزم به ارائه موافقت نامه بدون قید و شرط در زمان ثبت نام و همچنین ارائه حکم مرخصی بدون حقوق یا ماموریت آموزشی تمام وقت از اولین روز شروع به تحصیل لغایت پایان تحصیلات می باشند.
  • این گواهی مخصوص مستخدمین دستگاه های دولتی و سازمان های نظامی می باشد. سایر پذیرفته شدگان نیازی به ارائه مدرک فوق ندارند و هنگام ثبت نام الکترونیکی گزینه «فاقد شغل» را در فرم مشخصات شغلی انتخاب نمایند.
  • تصویر حکم استخدامی جهت کلیه مستخدمین
13 تأییدیه تحصیلی مقطع قبل (ویژه دانش آموختگان مقطع دکتری عمومی دانشگاه آزاد اسلامی)
 
  • دانشجویانی که مقاطع تحصیلی قبل خود را در دانشگاه آزاد اسلامی گذرانده اند، می بایست جهت دریافت تأییدیه تحصیلی از طریق سامانه Estelam.iau.ir اقدام نموده و نتیجه درخواست تأییدیه تحصیلی را از سامانه مذکور دریافت و در سامانه ثبت نام الکترونیکی در قسمت «اسکن مدارک -> تأییدیه تحصیلی مقطع قبل» بارگذاری نمایند.
14 گواهی قبولی در آزمون صلاحیت بالینی پایان دوره پزشکی عمومی
 
  • این گواهی صرفاً جهت فارغ التحصیلان شهریور ماه 1396 و پس از آن الزامی می باشد.


نکته 1: کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن، بارگذاری و ارسال نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل شده و در صورت تأیید، شماره دانشجویی اختصاص می‌یابد و مراتب تأیید ثبت نام دانشجو از طریق نامه و سامانه آموزشی، به دانشکده مربوطه ارسال خواهد شد.

 

نکته 2: دقت نمایید هنگام ثبت نام الکترونیکی، پس از اتمام کلیه مراحل و بارگذاری اسکن مدارک، در مرحله نهایی حتما دکمه «ارسال درخواست» کلیک شود؛ زیرا در صورت عدم ثبت درخواست، ثبت نام انجام نخواهد گردید. خاطر نشان می‌گردد دریافت کد رهگیری به معنای ثبت عملیات ثبت نام نبوده و تنها با زدن دکمه «ارسال درخواست» در «مرحله نهایی» این عملیات ثبت خواهد گردید.

 

نکته 3: پس از ارسال درخواست ثبت نام، پیوسته سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار را که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد کلیک نمایید. «دریافت نمونه گردش کار»

 

نکته 4: عدم ارسال و تأیید مدارک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و پس از تاریخ‌‌های اعلام شده اسامی ‌افرادی که ثبت نام نکرده اند به منظور معرفی جایگزین به وزارت متبوع اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است دریافت شماره دانشجویی به شرط تائید کلیه مدارک ثبت نامی به منزله اتمام فرایند ثبت نام می باشد.

 

نکته 5: مدارک را با استفاده از اسکنر و در اندازه واقعی و با کیفیت مناسب اسکن و هر مدرک را در جای خود بارگذاری نمایید. به هیچ عنوان جهت اسکن مدارک از تلفن همراه استفاده ننمایید و از مدارک عکس گرفته نشود. مدارکی که به ترتیب ذکر شده تهیه نشده باشد حتی در صورت بارگذاری، پذیرفته نخواهد شد و ثبت نام شما ناقص خواهد ماند.

 

نکته 6: کارت دانشجویی پس از تأیید نهایی فرایند ثبت نام صادر و در اولین مراجعه حضوری به دانشکده، از طریق آموزش دانشکده تحویل خواهد شد.

 

نکته 7: پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ «گواهی اشتغال به تحصیل» جهت ارائه به محل کار، سازمان های بیمه گر و ... می باشند می بایست پس از از ثبت نام، انتخاب واحد و اخذ شماره دانشجویی درخواست خود را از طریق «سامانه آموزشی سبا» ثبت و موضوع را از آموزش دانشکده محل تحصیل پیگیری نمایند.

 

نکته 8: شروع دوره آموزشی پذیرفته شدگان از تاریخ 1404/07/01 می باشد. جهت اطلاع از نحوه حضور در بخش، پس از نهایی شدن ثبت نام و دریافت شماره دانشجویی و تا قبل از تاریخ 1404/07/01 به صورت حضوری به آموزش دانشکده پزشکی مراجعه نمایید.

 

نکته 9: جهت اطلاع از امکانات رفاهی دانشگاه (خوابگاه، تغذیه و ...) به سایت معاونت فرهنگی دانشجویی به نشانی Fardan.Sums.ac.ir مراجعه کنید.

 

نکته 10: لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ، در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام الکترونیک از ساعت 8 صبح لغایت 12 (بجز روزهای تعطیل) با شماره های زیر تماس بگیرید:

کارشناس سمت شماره تماس مستقیم
سرکار خانم مریم خوش کنار کارشناس ثبت نام 4963 3208 (071)
سرکار خانم زهرا یزدانی کارشناس ثبت نام 4962 3208 (071)
جناب آقای مجتبی جعفرزاده کارشناس نظام وظیفه 4961 3208 (071)
جناب آقای ابراهیم پرچم کارشناس امور دستیاری 4966 3208 (071)
جناب آقای مجتبی رهسپار کارشناس فناوری اطلاعات 4992 3208 (071)
سرکار خانم نهال اعرابی کارشناس فناوری اطلاعات 4993 3208 (071)
  • گروه خبری : اطلاعیه
  • کد خبری : 131414

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید