• 1403/05/31
  • - تعداد بازدید: 541
  • زمان مطالعه : 12 دقیقه

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 1403

پذیرفته شده گرامی رشته های مختلف تحصیلی مقطع فلوشیپ دانشگاه علوم پزشکی شیراز:
با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون پذیرش دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 1403، نحوه اقدام، زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:

توجه 1: ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد.

توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیک و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی به صورت الکترونیک به معاونت آموزشی دانشکده پزشکی ارسال خواهد شد.

توجه 3: مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما لغو گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در این موارد ندارد.

توجه 4: جهت انجام ثبت نام از روز سه شنبه به تاریخ 1403/06/06 لغایت سه شنبه به تاریخ 1403/06/20 به سایت Saba.Sums.ac.ir (گزینه پذیرش) مراجعه نمایید. لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.
 
توجه 5: جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی از کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور استفاده نمایید.

تذکر: مسئولیت کلیه اطلاعات مربوط به ثبت نام به عهده دانشجو بوده، لذا در صورت ثبت نام توسط کافی نت یا سایر افراد، لطفا تاکید گردد که اطلاعیه ثبت نام توسط فرد ثبت نام کننده حتما به طور کامل مطالعه شده و با تایید اطلاعات، توسط دانشجو انجام گیرد.

ردیف مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام الکترونیکی
1 تمام صفحات شناسنامه
 
  • حجم هر فایل حداکثر 200 کیلوبایت
2 عکس پرسنلی
 
  • عکس رنگی
  • ابعاد عکس 4*3 و بدون حاشیه
  • عکس باید با ابعاد حداکثر 400*300 و حداقل 300*200 پیکسل (حداکثر حجم 32 کیلوبایت) اسکن و در قالب JPG ذخیره شود.
  • تصویر متقاضی باید تمام رخ، کاملاً واضح و بدون اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
  • عکس، مربوط به سال جاری، رنگی و با زمینه سفید باشد.
  • اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و مدارک مشابه) قابل قبول نیست.

راهنمای تصویری عکس استاندارد

3 پشت و روی کارت ملی
 
  • حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت
  • پذیرفته شدگانی که فاقد کارت ملی هوشمند می باشند کارت ملی قدیمی + رسید کارت ملی هوشمند بارگذاری نمایند.
4 مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر (ویژه آقایان)
 
  • تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند (کفالت، ایثارگران و موارد خاص)
  • تصویر برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی، کفالت و سایر ...) در مدت اعتبار آن
  • ارائه برگ اعزام به خدمت

تذکر: مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیستند و درصورت  قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و دانشگاه مجاز به ثبت نام از آنان نیست.

تذکر: داوطلبانی که در حال انجام خدمت وظیفه عمومی یا پیام آوران بهداشت می باشند، جهت دریافت معافیت تحصیلی به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی Sakha.ePolice.ir مراجعه و نسبت به انجام امور مربوط به ترخیص از یگان و به دنبال آن اخذ معافیت تحصیلی اقدام نمایند. بدیهی است این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص و صدور معافیت مشمولین در حال انجام خدمت وظیفه بر عهده ندارد.

تذکر: پذیرفته شدگان در حال خدمت که تا تاریخ 1403/06/31 خدمت سربازی خود را به اتمام می رسانند، ثبت نام با ارایه گواهی مبنی بر اتمام خدمت سربازی تا تاریخ فوق الذکر بلامانع می باشد.

راهنمای تصویری دریافت معافیت تحصیلی

5 تصویر فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان یا فرم میزان بدهی
 
  • حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت
  • جهت اخذ فرم تسویه حساب صندوق رفاه یا فرم میزان بدهی می توانید به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانی Students.Srd.ir قسمت مشاهده و پرداخت اقساط - نامه های صادره، مراجعه و فایل مربوطه را پس از دانلود، اسکن و بارگذاری نمایید. چنانچه در قسمت نامه های صادره برای شما نامه ثبت نشده است می بایست در قسمت ارسال درخواست، تقاضای خود را ثبت، سپس نامه تسویه حساب یا فرم میزان بدهی صادر می گردد.
  • فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی نیاز به ارائه مدرک فوق ندارند.

تذکر: دقت نمایید حتما فرم دریافتی از سایت صندوق رفاه مربوط به مقطع قبل را بارگذاری نمایید.

 

تذکر: در صورت ارسال درخواست در سایت صندوق رفاه، نامه تسویه حساب پس از حدود یک روز کاری صادر خواهد شد، لذا مدام به سایت مربوطه مراجعه و قسمت نامه های صادره را چک نموده و پس از دریافت گواهی تسویه حساب صندوق رفاه اقدام به بارگذاری و ثبت نام نمایید.

 

راهنمای دریافت گواهی تسویه حساب صندوق رفاه

6 دانشنامه یا گواهینامه پایان تحصیلات یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل در مقطع دستیاری تخصصی بالینی باشد
 
  • حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت
7 تصویر پایان یا معافیت از خدمات لایحه طرح نیروی انسانی و یا گواهی مبنی بر اتمام تعهدات قانونی
 
  • حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت
  • پذیرفته شدگانی که طرح ضریب K آنها 1403/06/25 به پایان می رسد و در زمان ثبت نام فاقد مدرک ضریب کا می باشند، از محل خدمت خود نامه ای مبنی بر اتمام ظریب K تا تاریخ 1403/06/25 اخذ و تصویر آن را بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند.
8 موافقت نامه بدون قید و شرط از بالاترین مقام اداری (ویژه مستخدمین دستگاه ها)
 
  • حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت
  • کلیه مستخدمین دستگاه های دولتی و سازمان های نظامی جهت ادامه تحصیل در مقطع فوق تخصص ملزم به ارائه موافقت نامه بدون قید و شرط در زمان ثبت نام و همچنین ارائه حکم مرخصی بدون حقوق یا ماموریت آموزشی تمام وقت از اولین روز شروع به تحصیل لغایت پایان تحصیلات می باشند.
  • این گواهی مخصوص مستخدمین دستگاه های دولتی و سازمان های نظامی می باشد. سایر پذیرفته شدگان نیازی به ارائه مدرک فوق ندارند و هنگام ثبت نام الکترونیکی گزینه «فاقد شغل» را در فرم مشخصات شغلی انتخاب نمایند.
9 فرم صلاحیت عمومی
 
  • حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت
  • پس از پرینت فرم خام صلاحیت عمومی نسبت به تکمیل دقیق آن اقدام و پس از بارگذاری بر روی سامانه ثبت نام الکترونیک، اصل فرم مربوطه را به همراه دو قطعه عکس به یکی از دو روش زیر ارسال نمایید:
    • ارسال به آدرس پستی: شیراز - خیابان زند - ساختمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز - طبقه 8 - هسته مرکزی گزینش دانشجویان - کد پستی: 7134814336
    • مراجعه حضوری به هسته مرکزی گزینش و تحویل فرم مربوطه (ویژه پذیرفته شدگان ساکن در شهر شیراز)
  • اعضای هیات علمی رسمی (قطعی یا آزمایشی) برای تحصیل در دوره های فوق تخصصـی نیـاز بـه گزینش عمومی مجدد ندارند.

تذکر: افراد شاغل علاوه بر فرم صلاحیت عمومی لازم است «آخرین حکم کارگزینی» خود را هم در سامانه ثبت نام بارگذاری و هم به آدرس هسته مرکزی گزینش دانشگاه ارسال نمایند.

فرم صلاحیت عمومی

10 اسکن اطلاعات فردی، تحصیلی و شغلی
 
  • پس از تکمیل اطلاعات شناسنامه ای، خانوادگی، مقاطع تحصیلی پایه و شغلی در هنگام ثبت نام در «سامانه ثبت نام الکترونیک» ضروری است نسبت به چاپ فرم مربوطه اقدام و پس از امضاء به صورت فایل JPG بارگذاری نمایید.
11 فرم های امور دستیاری دانشکده پزشکی
 
  • حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت
  • ابتدا فرم های فوق را پرینت و پس از تکمیل و امضا بر روی سامانه ثبت نام الکترونیکی بارگذاری نمایید.

فرم خام امور دستیاری دانشکده پزشکی

13 فرم تعهد ثبت نام الکترونیکی
 
  • حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت
  • کلیه پذیرفته شدگان می بایست فرم خام تعهد ثبت نام الکترونیکی را پرینت و پس از تکمیل و امضای آن بر روی سامانه ثبت نام الکترونیکی بارگذاری نمایند.

فرم خام تعهد ثبت نام الکترونیکی


نکته 1: کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن، بارگذاری و ارسال نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل شده و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص می یابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو از طریق نامه و سامانه آموزشی سبا به دانشکده مربوطه ارسال خواهد شد.
دقت نمایید هنگام ثبت نام الکترونیکی، پس از اتمام کلیه مراحل و بارگذاری اسکن مدارک، در مرحله نهایی حتما دکمه «ارسال درخواست» کلیک شود؛ زیرا در صورت عدم ثبت درخواست، ثبت نام انجام نخواهد گردید. خاطر نشان می گردد دریافت کد رهگیری به معنای ثبت عملیات ثبت نام نبوده و تنها با زدن دکمه «ارسال درخواست» در «مرحله نهایی» این عملیات ثبت خواهد گردید.
پس از ارسال درخواست ثبت نام، پیوسته سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار را که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد کلیک نمایید. «دریافت نمونه گردش کار»

نکته 2: عدم ارسال و تایید مدارک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و پس از تاریخ های اعلام شده اسامی افرادی که ثبت نام نکرده اند به منظور معرفی جایگزین به مرکز سنجش آموزش علوم پزشکی اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است دریافت شماره دانشجویی به شرط تائید کلیه مدارک ثبت نامی به منزله اتمام فرایند ثبت نام می باشد.

 

نکته 3: جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید.

نکته 4: هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه ثبت نام و پس از آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید.

نکته 5: مدارک را با استفاده از اسکنر و در اندازه واقعی و با کیفیت مناسب اسکن و هر مدرک را در جای خود بارگذاری نمایید. به هیچ عنوان جهت اسکن مدارک از تلفن همراه استفاده ننمایید و از مدارک عکس گرفته نشود. مدارکی که به ترتیب ذکر شده تهیه نشده باشد حتی در صورت بارگذاری، پذیرفته نخواهد شد و ثبت نام شما ناقص خواهد ماند.

نکته 6: کارت دانشجویی پس از تایید نهایی فرایند ثبت نام صادر و در اولین مراجعه حضوری دستیاران به دانشکده از طریق آموزش دانشکده تحویل خواهد شد.

 

نکته 7: همانگونه که در بند 7 مدارک ثبت نام الکترونیک ذکر گردید کلیه مستخدمین دولت موظف به ارائه نامه موافقت با ادامه تحصیل از بالاترین مقام اداری محل خدمت و ارائه حکم مرخصی بدون حقوق یا ماموریت آموزشی تمام وقت از اولین روز شروع به تحصیل لغایت آخرین روز تحصیل به صورت پیوسته می باشند.

نکته 8: پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ «گواهی اشتغال به تحصیل» جهت ارائه به محل کار، سازمان های بیمه گر و ... می باشند می بایست پس از از ثبت نام، انتخاب واحد و اخذ شماره دانشجویی درخواست خود را از طریق «سامانه آموزشی سبا» ثبت و موضوع را از آموزش دانشکده محل تحصیل پیگیری نمایند.

نکته 9: شروع دوره آموزشی پذیرفته شدگان سال جاری از تاریخ 1403/07/01 می باشد. جهت اطلاع از نحوه حضور در بخش، پس از نهایی شدن ثبت نام و دریافت شماره دانشجویی و تا قبل از تاریخ 1403/07/01 به صورت حضوری به آموزش دانشکده پزشکی (امور دستیاری) مراجعه نمایید.

 

نکته 10: جدول شهریه  دستیاران دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) شهریه کل دوره ورودی 1403 به شرح ذیل می باشد:

  • کلیه پذیرفته شدگان می بایست هنگام ثبت نام الکترونیکی شهریه را به صورت آنلاین پرداخت نمایند.
  • دستیاران پذیرفته شده با استفاده از سهمیه مناطق محروم نیازی به پرداخت شهریه ندارند.
شهریه دستیاران دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) شهریه کل دوره ورودی 1403

 استرابیسم، پاتولوژی چشم
جراحی کولورکتال، جراحی تروما
درماتوپاتولوژی، سیتوپاتولوژی
بیهوشی قلب، بیهوشی کودکان
قرنیه، شبکیه، گلوکوم
مراقبت های ویژه کودکان
اقدامات مداخله ای قلب و عروق بزرگسالان و کودکان
پاتولوژی مولکولار سیتوژنتیک

جراحی غدد درون ریز (علی الحساب)
هماتوپاتولوژی

595.125.000 ریال
بیهوشی پیوند اعضا
ارتوپدی کودکان
892.687.500 ریال

جراحی پیوند کبد
Pain
آنکولوژی زنان
نازایی زنان
لاپاراسکوپی زنان

طب مادر و کودک (علی الحساب)
پریناتولوژی

1.487.812.500 ریال

جراحی سرطان
لاپاراسکوپی در جراحی عمومی
اندویورولوژی
یوروآنکولوژی
اتولوزی
رادیولوژی مداخله ای
جراحی ستون فقرات – ارتوپدی
جراحی ستون فقرات مغز و اعصاب

ارتوپدی جراحی پا و مچ پا (علی الحساب)

1.190.250.000 ریال


نکته 11: با توجه به اعلام معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، خوابگاه به دستیاران فوق تخصصی و فلوشیپ تعلق نمی گیرد.

نکته 12: لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ، در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام الکترونیک از ساعت 8 صبح لغایت 12 (بجز روزهای تعطیل) با شماره های زیر تماس بگیرید:

شماره تلفن های مدیریت امور آموزشی دانشگاه: 53-07132346950 و 07132341259 و 07132341344 و 07132359318

کارشناس سمت شماره داخلی پست الکترونیک
سرکار خانم زهرا یزدانی کارشناس ثبت نام 213 Amoozesh5@Sums.ac.ir
جناب آقای مجتبی جعفرزاده کارشناس ثبت نام و نظام وظیفه 211 PazireshShiraz@Sums.ac.ir
سرکار خانم مریم خوش کنار کارشناس ثبت نام 228 Amoozesh9@Sums.ac.ir
جناب آقای سید احمد موسوی کارشناس شهریه 238 -
سرکار خانم زینب فریدونی کارشناس شهریه 218 -
سرکار خانم دکتر نهال اعرابی کارشناس فناوری اطلاعات 236 Aarabi@Sums.ac.ir
جناب آقای مهندس مجتبی رهسپار کارشناس فناوری اطلاعات 206 M_Rahsepar@Sums.ac.ir
  • گروه خبری : اطلاعیه
  • کد خبری : 106760
کلیدواژه