• 1402/10/27
  • - تعداد بازدید: 318
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دوره MD-MPH ورودی بهمن ماه سال 1402

با عرض سلام و تبریک به مناسبت ورود شما به دوره MD-MPH سال 1402، نحوه اقدام و زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:

توجه 1 : ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد.

توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیک و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی به صورت الکترونیک به معاونت آموزشی دانشکده پزشکی ارسال خواهد شد.

توجه 3: مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما کان لم یکن گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در این موارد ندارد.

توجه4: جهت انجام ثبت نام از روز شنبه به تاریخ 1402/10/30 تا یکشنبه به تاریخ 1402/11/1  به سایت saba.sums.ac.ir مراجعه نمایید. لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می‌گردد.

توجه 5 : جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی از کد ملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور استفاده نمایید.

ü       تذکر: مسئولیت کلیه اطلاعات مربوط به ثبت نام به عهده دانشجو بوده، لذا در صورت ثبت نام توسط کافی نت یا سایر افراد، لطفا تاکید گردد که اطلاعیه ثبت نام توسط فرد ثبت نام کننده حتما به طور کامل مطالعه شده و با تایید اطلاعات، توسط دانشجو انجام گیرد.

 

ردیف

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام الکترونیکی

1

صفحات شناسنامه

 

حجم هر فایل حداکثر200 کیلوبایت                                                                                     

2

عکس رنگی زمینه سفید 4*3

 

- ابعاد عکس 4×3 و بدون حاشیه
- عکس باید با حجم حداکثر 400×300 و حداقل 300×200 پیکسل (حداکثر  32 کیلوبایت) اسکن و در قالب JPG ذخیره شود.
- تصویر متقاضی باید تمام رخ، کاملاً واضح و بدون اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
- عکس، مربوط به سال جاری، رنگی و با زمینه سفید باشد.
- اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و مدارک مشابه) قابل قبول نیست.

راهنمای تصویری عکس استاندارد

3

پشت و روی کارت ملی

 

- حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت

- پذیرفته شدگانی که فاقد کارت ملی هوشمند می باشند کارت ملی قدیمی + رسید کارت ملی هوشمند بارگذاری نمایند.

4

گواهی اشتغال به تحصیل در مقطع دکترای عمومی پزشکی 

 

- حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت

5

اسکن اطلاعات فردی، تحصیلی و شغلی

 

پس از تکمیل اطلاعات شناسنامه ایخانوادگی- مقاطع تحصیلی پایه و شغلی در هنگام ثبت نام در  «سامانه ثبت نام الکترونیک» ضروری است  نسبت به چاپ فرم مربوطه اقدام و پس از امضاء به صورت فایل JPG  بارگذاری نمائید.

 

نکات مهم:

نکته 1 : کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن، بارگذاری و ارسال نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل شده و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص می‌یابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو از طریق نامه و سامانه آموزشی سبا به دانشکده مربوطه ارسال خواهد شد.

دقت نمایید هنگام ثبت نام الکترونیکی، پس از اتمام کلیه مراحل و بارگذاری اسکن مدارک، در مرحله نهایی حتما دکمه ارسال درخواست کلیک شود زیرا در صورت عدم ثبت درخواست، ثبت نام انجام نخواهد گردید. خاطر نشان می‌گردد دریافت کد رهگیری به معنای ثبت عملیات ثبت نام نبوده و تنها با زدن دکمه ارسال درخواست در مرحله نهایی این عملیات ثبت خواهد گردید.

پس از ارسال درخواست ثبت نام، پیوسته سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار را که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد کلیک نمایید. «دریافت نمونه گردش کار»

نکته 2 : همه پذیرفته شدگان موظف هستند مبلغ دوازده میلیون ریال به عنوان شهریه پرداخت نمایند.   

نحوه پرداخت شهریه در نیمسالهایی که دانشجو از مرخصی تحصیلی استفاده می نماید تابع مقررات عمومی دانشجویان شهریه پرداز خواهد بود.

نکته 3 : عدم ارسال و تایید مدارک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف از تحصیل می باشد.

نکته 4 : جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید.

نکته 5 : هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه ی دقیق اطلاعیه ی ثبت نام و پس از آماده کردن مدارک نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی اقدام نمایید.

نکته 6 : مدارک را با استفاده از اسکنر و در اندازه واقعی و با کیفیت مناسب اسکن و هر مدرک را در جای خود بارگذاری نمایید. به هیچ عنوان جهت اسکن مدارک از تلفن همراه استفاده ننمایید و از مدارک عکس گرفته نشود. مدارکی که به ترتیب ذکر شده تهیه نگردیده باشد حتی در صورت بارگذاری پذیرفته نخواهد گردید و ثبت نام شما ناقص خواهد ماند.

نکته 7 : کارت دانشجویی برای دانشجویان دوره MD-MPH با توجه به اینکه به صورت همزمان در مقطع دکتری عمومی تحصیل می‌نمایند صادر نخواهد شد.

نکته 8 : بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه شروع به تحصیل دانشجویان از روز شنبه به تاریخ 1402/11/21 خواهد بود. همچنین پذیرفته شدگانی که ثبت نام آنها نهایی شده و شماره دانشجویی دریافت می‌نمایند می‌بایست از روز شنبه به تاریخ 1402/11/14 لغایت روز پنجشنبه به تاریخ 1402/11/19 با مراجعه به سایت saba.sums.ac.ir نسبت به انجام انتخاب واحد اقدام نمایند. (راهنمای تصویری انتخاب واحد)

نکته 9 : لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ یا داشتن هرگونه سوال در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام از طریق راه های زیر با کارشناسان ثبت نام تماس بگیرید: 

-          در روزهای ثبت نام میتوانید در صورت لزوم از ساعت 8 صبح  لغایت 14 با کارشناسان ثبت نام در ارتباط باشید. (بجز روزهای پنجشنبه و روزهای تعطیل)

 
 

نام خانوادگی کارشناس

سمت

شماره داخلی

آدرس ایمیل

آقای پرچم

کارشناس ثبت نام

214

Amoozesh12@sums.ac.ir

خانم یزدانی

کارشناس ثبت نام

213

Amoozesh5@sums.ac.ir

آقای جعفر زاده

کارشناس ثبت نام

211

pazireshshiraz@sums.ac.ir

آقای موسوی

کارشناس شهریه

238

 

خانم فخرزاد

کارشناس ثبت نام

211

maryamfakhrzad63@gmail.com

خانم اعرابی

کارشناس IT

236

aarabi@sums.ac.ir

مهندس سیاهی

239

Siahi@Sums.ac.ir

مهندس رهسپار

206

m_ rahsepar@sums.ac.ir

مهندس رعیتی

240

raeyati@sums.ac.ir

شماره تلفن های مدیریت امور آموزشی دانشگاه:

32346950 ، 32346951 ، 32346952 ، 32346953 ، 32341259 ، 32341344 ، 32359318

 جهت ارتباط با کارشناسان لطفا ابتدا شماره مرکز تلفن را شماره گیری و سپس شماره داخلی مورد نظر را وارد نمایید.

 

 

   

 ارتباط با کارشناسان ثبت نام از طریق سامانه آموزشی سبا

ابتدا به سامانه آموزشی دانشگاه وارد و سپس دکمه ارتباط با مسئولین را کلیک نمایید. درخواست خود را ثبت و دکمه ارسال را کلیک نمایید.توجه داشته باشید که لازم است برای پیگیری دریافت پاسخ و ردیابی درخواست، کد رهگیری و رمز عبور درخواست را یادداشت نمایید و در متن درخواست حتما نام و نام خانوادگی، رشته قبولی و کد ملی خود را ذکر نمایید.

  • گروه خبری : اطلاعیه
  • کد خبری : 98761
کلیدواژه