• 1401/11/05
  • - تعداد بازدید: 24
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دوره MD-MPH سال 1401- ورودی بهمن ماه

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دوره MD-MPH سال 1401- ورودی بهمن ماه

با عرض سلام و تبریک به مناسبت ورود شما به دوره MD-MPH سال 1401 ورودی بهمن ماه، نحوه اقدام و زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:

توجه 1 : ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد.

توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیک و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی به صورت الکترونیک به معاونت آموزشی دانشکده پزشکی ارسال خواهد شد.

توجه 3: مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما کان لم یکن گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در این موارد ندارد.

توجه4: جهت انجام ثبت نام روز یک شنبه به تاریخ 9/11/1401 به سایت saba.sums.ac.ir مراجعه نمایید. لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می‌گردد.

توجه 5 : جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی از کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور استفاده نمایید.

مدارک لازم جهت ثبت‌ نام الکترونیکی

1 صفحات شناسنامه (حجم هر فایل حداکثر200 کیلوبایت)

2 عکس رنگی زمینه سفید 4*3

- ابعاد عکس 4×3 و بدون حاشیه
- عکس باید با حجم حداکثر 400×300 و حداقل 300×200 پیکسل(حداکثر 32 کیلوبایت) اسکن و در قالب JPG ذخیره شود.
- تصویر متقاضی باید تمام رخ، کاملاً واضح و بدون اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
- عکس، مربوط به سال جاری، رنگی و با زمینه سفید باشد.
- اسکن عکس از روی کارت های شناسایی(کارت ملی، شناسنامه و مدارک مشابه) قابل قبول نیست.

3 پشت و روی کارت ملی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

4- فرم اطلاعات فردی، تحصیلی و شغلی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)    

- پس از تکمیل اطلاعات شناسنامه ایخانوادگی-مقاطع تحصیلی پایه و شغلی در «سامانه ثبت نام الکترونیک» نسبت به چاپ فرم مربوطه اقدام و پس از امضاء به صورت فایل JPG بارگذاری نمائید. «نمونه فرم»          
نکات مهم:

 

نکته 1 : کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن، بارگذاری و ارسال نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص می یابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو از طریق نامه و سامانه آموزشی سبا به دانشکده مربوطه ارسال خواهد شد.

پس از ارسال درخواست ثبت نام پیوسته سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد را کلیک نمایید. «دریافت نمونه گردش کار»

 

نکته 2 : همه پذیرفته شدگان موظف هستند مبلغ ده میلیون ریال به عنوان شهریه پرداخت نمایند.   

- نحوه پرداخت شهریه در نیمسالهایی که دانشجو از مرخصی تحصیلی استفاده می نماید تابع مقررات عمومی دانشجویان شهریه پرداز خواهد بود.

نکته 3 : عدم ارسال و تایید مدارک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف از تحصیل می باشد.

 

نکته 4 : جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید.

نکته 5 : هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه ی دقیق اطلاعیه ی ثبت نام و پس از آماده کردن مدارک نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی اقدام نمایید.

نکته 6 : ترجیحا مدارک لازم با استفاده از اسکنر اسکن گردد و در صورت استفاده از امکانات تلفن همراه از نرم افزار های اسکن استفاده نمایید و از مدارک عکس گرفته نشود.

نکته 7 : کارت دانشجویی برای دانشجویان دوره MD-MPH با توجه به اینکه به صورت همزمان در مقطع دکتری عمومی تحصیل می‌نمایند صادر نخواهد شد.

نکته 8 : بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه شروع به تحصیل دانشجویان ورودی بهمن ماه سال 1401 از روز یکشنبه به تاریخ 23/11/1401 خواهد بود.همچنین پذیرفته شدگانی که ثبت نام آنها نهایی شده و شماره دانشجویی دریافت می نمایند می‌بایست از روز یکشنبه به تاریخ 16/11/1401 لغایت روز پنجشنبه به تاریخ 20/11/1401 با مراجعه به سایت saba.sums.ac.ir نسبت به انجام انتخاب واحد اقدام نمایند. (راهنمای تصویری انتخاب واحد)

نکته 9 : لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ یا داشتن هرگونه سوال در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام از طریق راه های زیر با کارشناسان ثبت نام تماس بگیرید:   

- ارتباط با کارشناسان ثبت نام از طریق شماره تماس و آدرس ایمیل:

 

نام خانوادگی کارشناس

سمت

شماره داخلی

آدرس ایمیل

آقای پرچم

کارشناس ثبت نام

214

Amoozesh12@sums.ac.ir

خانم یزدانی

کارشناس ثبت نام

213

Amoozesh5@sums.ac.ir

آقای جعفر زاده

کارشناس ثبت نام

211

pazireshshiraz@sums.ac.ir

خانم زارعی

کارشناس شهریه

218

F_zarei88@ yahoo.com

دکتر اعرابی

کارشناس IT

239-236

aarabi@sums.ac.ir

مهندس رهسپار

206

m_ rahsepar@sums.ac.ir

مهندس رعیتی

240

raeyati@sums.ac.ir

شماره تلفن های مدیریت امور آموزشی دانشگاه:

32346950 ، 32346951 ، 32346952 ، 32346953 ، 32341259 ، 32341344 ، 32359318

جهت ارتباط با کارشناسان لطفا ابتدا شماره مرکز تلفن را شماره گیری و سپس شماره داخلی مورد نظر را وارد نمایید.

شماره تماس اداره حقوقی دانشگاه جهت تنظیم سند تعهد محضری:

09105427827 سرکار خانم شریفی (کارشناس تعهدات)

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
    مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  • گروه خبری : اطلاعیه
  • کد خبری : 73389
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید