اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دستیار فوق تخصصی سال ۱۴۰۲
پذیرفته شده گرامی رشته های مختلف تحصیلی مقطع فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:
با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی سال 1402، نحوه اقدام، زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:
توجه 1: ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد.
توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیک و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی به صورت الکترونیک به معاونت آموزشی دانشکده پزشکی ارسال خواهد شد.
توجه 3: مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما لغو گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در این موارد ندارد.
توجه 4: جهت انجام ثبت نام از روز چهارشنبه به تاریخ 1402/06/01 لغایت روز پنجشنبه به تاریخ 1402/06/09 به سایت saba.sums.ac.ir مراجعه نمایید. لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.
توجه 5: جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی از کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور استفاده نمایید.
تذکر: مسئولیت کلیه اطلاعات مربوط به ثبت نام به عهده دانشجو بوده، لذا در صورت ثبت نام توسط کافی نت یا سایر افراد، لطفا تاکید گردد که اطلاعیه ثبت نام توسط فرد ثبت نام کننده حتما به طور کامل مطالعه شده و با تایید اطلاعات، توسط دانشجو انجام گیرد.
ردیف | مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام الکترونیکی |
---|---|
1 | صفحات شناسنامه |
حجم هر فایل حداکثر 200 کیلوبایت | |
2 | عکس پرسنلی |
- عکس رنگی - ابعاد عکس 4*3 و بدون حاشیه - عکس باید با حجم حداکثر 400*300 و حداقل 300*200 پیکسل (حداکثر 32 کیلوبایت) اسکن و در قالب JPG ذخیره شود. - تصویر متقاضی باید تمام رخ، کاملاً واضح و بدون اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد. - عکس، مربوط به سال جاری، رنگی و با زمینه سفید باشد. - اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و مدارک مشابه) قابل قبول نیست. راهنمای تصویری عکس استاندارد |
|
3 | پشت و روی کارت ملی |
- حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت - پذیرفته شدگانی که فاقد کارت ملی هوشمند می باشند کارت ملی قدیمی + رسید کارت ملی هوشمند بارگذاری نمایند. |
|
4 | مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر (ویژه آقایان) |
- تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند (کفالت، ایثارگران و موارد خاص)
|
|
5 | تصویر فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان یا فرم میزان بدهی |
- حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت - جهت اخذ فرم تسویه حساب صندوق رفاه یا فرم میزان بدهی میتوانید به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانی https://srd.behdasht.gov.ir قسمت مشاهده و پرداخت اقساط - نامه های صادره، مراجعه و فایل مربوطه را پس از دانلود، اسکن و بارگذاری نمایید. چنانچه در قسمت نامه های صادره برای شما نامه ثبت نشده است می بایست در قسمت ارسال درخواست، تقاضای خود را ثبت، سپس نامه تسویه حساب یا فرم میزان بدهی صادر می گردد. «راهنمای دریافت گواهی تسویه حساب صندوق رفاه» تذکر مهم: دقت نمایید حتما فرم دریافتی از سایت صندوق رفاه مربوط به مقطع تخصصی را بارگذاری نموده و از گذاردن فرم صندوق رفاه دوره عمومی خودداری نمایید. |
|
6 | دانشنامه یا گواهینامه پایان تحصیلات یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل در مقطع دستیاری تخصصی بالینی حداکثر تا تاریخ 1402/06/25 باشد. |
- حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت | |
7 | تصویر پایان یا معافیت از خدمات لایحه طرح نیروی انسانی و یا گواهی مبنی بر اتمام تعهدات قانونی |
- حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت - پذیرفته شدگانی که طرح آنها 1402/06/25 به پایان می رسد و در زمان ثبت نام فاقد مدرک ضریب کا می باشند، از محل خدمت خود نامهای مبنی بر اتمام ظریب کا تا تاریخ 1402/06/25 اخذ و تصویر آن را بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند. |
|
8 | موافقت نامه بدون قید و شرط از بالاترین مقام اداری (ویژه مستخدمین دستگاه ها) |
- حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت - کلیه مستخدمین دستگاه های دولتی و سازمان های نظامی جهت ادامه تحصیل در مقطع فلوشیپ ملزم به ارائه موافقت نامه بدون قید و شرط در زمان ثبت نام و همچنین ارائه حکم مرخصی بدون حقوق یا ماموریت آموزشی تمام وقت از اولین روز شروع به تحصیل لغایت پایان تحصیلات می باشند. - این گواهی مخصوص مستخدمین دستگاه های دولتی و سازمان های نظامی می باشد. سایر پذیرفته شدگان نیازی به ارائه مدرک فوق ندارند و هنگام ثبت نام اکترونیکی گزینه « فاقد شغل» را در فرم مشخصات شغلی انتخاب نمایند. |
|
9 | فرم صلاحیت عمومی (دریافت کنید) |
- حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت - پس از پرینت فرم خام صلاحیت عمومی نسبت به تکمیل دقیق آن اقدام و پس از بارگذاری بر روی سامانه ثبت نام الکترونیک، اصل فرم مربوطه را به همراه دو قطعه عکس به یکی از دو روش زیر ارسال نمایید: الف: ارسال به آدرس پستی: شیراز- خیابان زند- ساختمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز- طبقه ۸- هسته مرکزی گزینش دانشجویان- کد پستی: 7134814336 ب: مراجعه حضوری به هسته مرکزی گزینش و تحویل فرم مربوطه (ویژه پذیرفته شدگان ساکن در شهر شیراز) تذکر: افراد شاغل علاوه بر فرم صلاحیت عمومی لازم است «آخرین حکم کارگزینی» خود را هم در سامانه ثبت نام بارگذاری و هم به آدرس هسته مرکزی گزینش دانشگاه ارسال نمایند. |
|
10 | اسکن اطلاعات فردی، تحصیلی و شغلی |
پس از تکمیل اطلاعات شناسنامه ای، خانوادگی، مقاطع تحصیلی پایه و شغلی در هنگام ثبت نام در «سامانه ثبت نام الکترونیک» ضروری است نسبت به چاپ فرم مربوطه اقدام و پس از امضاء به صورت فایل JPG بارگذاری نمایید. | |
11 | فرم های امور دستیاری دانشکده پزشکی (دریافت کنید) |
- حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت - ابتدا فرم های فوق را پرینت و پس از تکمیل و امضا بر روی سامانه ثبت نام الکترونیکی بارگذاری نمایید. |
|
12 | سند تعهد محضری |
- حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت |
نکات مهم:
نکته 1: کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن، بارگذاری و ارسال نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل شده و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص مییابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو از طریق نامه و سامانه آموزشی سبا به دانشکده مربوطه ارسال خواهد شد.
دقت نمایید هنگام ثبت نام الکترونیکی، پس از اتمام کلیه مراحل و بارگذاری اسکن مدارک، در مرحله نهایی حتما دکمه ارسال درخواست کلیک شود زیرا در صورت عدم ثبت درخواست، ثبت نام انجام نخواهد گردید. خاطر نشان میگردد دریافت کد رهگیری به معنای ثبت عملیات ثبت نام نبوده و تنها با زدن دکمه ارسال درخواست در مرحله نهایی این عملیات ثبت خواهد گردید.
پس از ارسال درخواست ثبت نام، پیوسته سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار را که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد کلیک نمایید. «دریافت نمونه گردش کار»
نکته 2: عدم ارسال و تایید مدارک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و پس از تاریخهای اعلام شده اسامی افرادی که ثبت نام نکرده اند به منظور معرفی جایگزین به دبیرخانه شورای تخصصی پزشکی اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است دریافت شماره دانشجویی به شرط تائید کلیه مدارک ثبت نامی به منزله اتمام فرایند ثبتنام میباشد.
نکته 3: جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید.
نکته 4: هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعهی دقیق اطلاعیهی ثبت نام و پس از آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید.
نکته 5: مدارک را با استفاده از اسکنر و در اندازه واقعی و با کیفیت مناسب اسکن و هر مدرک را در جای خو بارگذاری نمایید.به هیچ عنوان جهت اسکن مدارک از تلفن همراه استفاده ننمایید و از مدارک عکس گرفته نشود. مدارکی که به ترتیب ذکر شده تهیه نگردیده باشد حتی در صورت بارگذاری پذیرفته نخواهد گردید و ثبت نام شما ناقص خواهد ماند.
نکته 6: کارت دانشجویی پس از تایید نهایی فرایند ثبت نام صادر و در اولین مراجعه حضوری دستیاران به دانشکده از طریق آموزش دانشکده تحویل خواهد شد.
نکته 7: همانگونه که در بند 7-مدارک ثبت نام الکترونیک ذکر گردید کلیه مستخدمین دولت موظف به ارائه نامه موافقت با ادامه تحصیل از بالاترین مقام اداری محل خدمت و ارائه حکم مرخصی بدون حقوق یا ماموریت آموزشی تمام وقت از اولین روز شروع به تحصیل لغایت آخرین روز تحصیل به صورت پیوسته می باشند.
کتمان اشتغال به خدمت پذیرفته شدگان به هر دلیل تخلف محسوب شده و در صورت مشخص شدن وضعیت اشتغال، در هر مرحلهای از تحصیل که باشند ضمن جلوگیری از ادامه تحصیل به شورای انضباطی و اداره حقوقی دانشگاه جهت طی مراحل قانونی معرفی شده و هیچ گونه تاییدیه ای برای ایشان صادر نخواهد شد.
نکته 8: پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ «گواهی اشتغال به تحصیل» جهت ارائه به محل کار، سازمان های بیمه گر و ... می باشند می بایست پس از از ثبت نام و اخذ شماره دانشجویی درخواست خود را از طریق «سامانه آموزشی سبا» ثبت و موضوع را از آموزش دانشکده محل تحصیل پیگیری نمایند.
نکته 9: شروع دوره آموزشی پذیرفته شدگان سال جاری از تاریخ 1402/07/01 می باشد. جهت اطلاع از نحوه حضور در بخش، پس از نهایی شدن ثبت نام و دریافت شماره دانشجویی و تا قبل از تاریخ 1402/07/01 به صورت حضوری به آموزش دانشکده پزشکی مراجعه نمایید.
نکته 10: لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ، در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام الکترونیک از ساعت 9 صبح لغایت 12 (بجز روزهای تعطیل) با شماره های زیر تماس بگیرید:
کارشناس | سمت | شماره داخلی | آدرس ایمیل |
---|---|---|---|
سرکار خانم مریم فخرزاد | کارشناس ثبت نام | 241 | ShirazOlyp@Sums.ac.ir |
سرکار خانم مریم یزدانی | کارشناس ثبت نام | 213 | Amoozesh@Sums.ac.ir |
جناب آقای مجتبی جعفرزاده | کارشناس ثبت نام و نظام وظیفه | 211 | PazireshShiraz@Sums.ac.ir |
سرکار خانم دکتر نهال اعرابی | کارشناس فناوری اطلاعات | 236 | Aarabi@Sums.ac.ir |
جناب آقای مهندس نیما رعیتی | کارشناس فناوری اطلاعات | 240 | Raeyati@Sums.ac.ir |
شماره تلفن های مدیریت امور آموزشی دانشگاه:
تلفن: 53-07132346950 و 07132341259 و 07132341344 و 07132359318
جهت ارتباط با کارشناسان لطفا ابتدا شماره مرکز تلفن را شماره گیری و سپس شماره داخلی مورد نظر را وارد نمایید.
ارتباط با کارشناسان ثبت نام از طریق سامانه آموزشی سبا:
ابتدا به سامانه آموزشی دانشگاه وارد و سپس دکمه ارتباط با مسئولین را کلیک نمایید. درخواست خود را ثبت و دکمه ارسال را کلیک نمایید.
توجه داشته باشید که لازم است برای پیگیری دریافت پاسخ و ردیابی درخواست، کد رهگیری و رمز عبور درخواست را یادداشت نمایید و در متن درخواست حتما نام و نام خانوادگی، رشته قبولی و کد ملی خود را ذکر نمایید.
نکته 11: با توجه به اعلام معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، خوابگاه به دستیاران فوق تخصصی و فلوشیپ تعلق نمی گیرد.