• 1402/06/22
  • - تعداد بازدید: 334
  • زمان مطالعه : 15 دقیقه

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1402

 

 

پذیرفته شده گرامی رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

 با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون کارشناسی ارشد سال 1402، نحوه اقدام و زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:

توجه 1 : ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد.

توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیک و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی به صورت الکترونیک به معاونت آموزشی دانشکده محل تحصیل شما ارسال خواهد شد.

توجه 3: : مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما کان لم یکن گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در این موارد ندارد.

توجه4: جهت انجام ثبت نام از روز  یکشنبه مورخ 1402/06/26  لغایت  سه شنبه مورخ 1402/06/28 به سایت saba.sums.ac.ir مراجعه نمایید. لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.

 

توجه 5 : جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی  از  کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه  به عنوان رمز عبور استفاده نمایید.

ü     تذکر: مسئولیت کلیه اطلاعات مربوط به ثبت نام به عهده دانشجو بوده، لذا در صورت ثبت نام توسط کافی نت یا سایر افراد، لطفا تاکید گردد که اطلاعیه ثبت نام توسط فرد ثبت نام کننده حتما به طور کامل مطالعه شده و با تایید اطلاعات، توسط دانشجو انجام گیرد.

 

ردیف

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام الکترونیکی

1

صفحات شناسنامه

 

حجم هر فایل حداکثر200 کیلوبایت                                                                                     

2

عکس رنگی زمینه سفید 4*3

 

- ابعاد عکس 4×3 و بدون حاشیه
- عکس باید با حجم حداکثر 400×300 و حداقل 300×200 پیکسل (حداکثر  32 کیلوبایت) اسکن و در قالب JPG ذخیره شود.
- تصویر متقاضی باید تمام رخ، کاملاً واضح و بدون اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
- عکس، مربوط به سال جاری، رنگی و با زمینه سفید باشد.
- اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و مدارک مشابه) قابل قبول نیست.

راهنمای تصویری عکس استاندارد

3

پشت و روی کارت ملی

 

- حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت

- پذیرفته شدگانی که فاقد کارت ملی هوشمند می باشند کارت ملی قدیمی + رسید کارت ملی هوشمند بارگذاری نمایند.

4

مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر (ویژه آقایان) 

 

-   تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند (کفالت، ایثارگران و موارد خاص)

-   تصویر برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی، کفالت و سایر ...) در مدت اعتبار آن

-   ارائه برگ اعزام به خدمت

تذکر مهم: مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیستند و درصورت  قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و دانشگاه مجاز به ثبت نام از آنان نیست.

تذکر مهم: داوطلبانی که در حال انجام خدمت وظیفه عمومی یا پیام آوران بهداشت می باشند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی https://sakha.epolice.ir نسبت به انجام امور مربوط به ترخیص از یگان و به دنبال آن اخذ معافیت تحصیلی اقدام نمایند. بدیهی است این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص و صدور معافیت مشمولین در حال انجام خدمت وظیفه بر عهده ندارد.

نکته: پذیرفته شدگان در حال خدمت که تا تاریخ 1402/6/31 خدمت سربازی خود را به اتمام می‌رسانند ثبت نام با ارایه گواهی مبنی بر اتمام خدمت سربازی تا تاریخ فوق الذکر بلامانع می‌باشد.

5

تصویر فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان یا فرم میزان بدهی

 

(حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-   جهت اخذ فرم تسویه حساب صندوق رفاه یا فرم میزان بدهی می‌توانید به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانی « https://students.srd.ir/Students/Default.aspx »  قسمت مشاهده و پرداخت اقساط - نامه های صادره، مراجعه و فایل مربوطه را پس از دانلود، اسکن و بارگذاری نمایید. چنانچه در قسمت نامه های صادره برای شما نامه ثبت نشده است می بایست در قسمت ارسال درخواست، تقاضای خود را ثبت، سپس نامه تسویه حساب یا فرم میزان بدهی صادر می گردد. «راهنمای دریافت گواهی تسویه حساب صندوق رفاه»

 فارغ التحصیلان دانشگاه های وزارت علوم، دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور ‌نیاز به ارائه مدرک فوق ندارند.

6

تصویر پایان یا معافیت از طرح دوره کارشناسی

 

-       حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت

-      این مدرک فقط شامل فارغ التحصیلان رشته ‌های «رادیولوژی، علوم آزمایشگاهی، پرستاری، اتاق عمل، هوشبری، پرستاری و بهداشت دهان و فوریت ‌های پزشکی» می‌باشد.

-      پذیرفته شدگانی که طرح آنه1402/06/31به پایان می رسد و در زمان ثبت نام فاقد مدرک پایان طرح می باشند، از محل خدمت خود نامه ای مبنی بر اتمام طرح  تا تاریخ 1402/06/31اخذ و تصویر آن را بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند.

-       پذیرفته شدگانی که به صورت مستقیم در مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته شده اند و فاقد مدرک طرح نیروی انسانی می باشند، نامه ای که در زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال 1402  از دانشگاه مقطع کارشناسی خود مبنی بر مجوز شرکت در آزمون کارشناسی ارشد دریافت نموده اند بر روی سایت ثبت نام الکترونیکی بارگذاری نمایند. «نمونه فرم»

-        بر اساس اعلام دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی، گذراندن طرح نیروی انسانی هم  زمان با تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مجاز نمی باشد.

-        با توجه به دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون پذیرش کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 و بر اســــاس ابلاغ 5402/500/د -23/10/97 مشــــاور محترم معاونت آموزشــــی وزارت بهداشت، مطابق نامه 1651/207/د - 19/10/97 معاون محترم توســـعه مدیریت و منابع وزارت بهداشـــت؛ به جهت اعطای تسهیلات جهت ارتقاء سطح علمی فارغ التحصیلان، به استناد مصوبه مورخ 27/9/97 کمیسیون موضوع مواد 2 و 3 آئین نامه اجرائی قانون خدمت پزشــکان و پیراپزشــکان، ادامه تحصــیل فارغ التحصــیلان مشــمول قانون خدمت پزشــکان و پیراپزشکان در مقاطع کارشناسی به کارشناسی ارشد قبل از انجام خدمات موضوع قانون اشاره شده، بلامانع می باشد. ضمنا مشــــمولین در حین انجام خدمات قانونی مذکور نیز در صــــورت قبولی در آزمون مقطع بالاتر، می‌توانند پس از اقدام به توقف طرح، ادامه تحصیل دهند.

    7

دانشنامه یا گواهینامه پایان تحصیلات دوره کارشناسی یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل در دوره کارشناسی حداکثر تا تاریخ 1402/06/31 باشد.

 

-          حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت

-          دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی ملزم به ارائه" گواهی معدل تعداد واحد های گذرانده " مورد تائید دانشگاه محل تحصیل دوره کارشناسی به عنوان آخرین مدرک تحصیلی می‌باشند. صفحه 95 دفترچه راهنمای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 1402 « نمونه فرم »

8

موافقت  نامه بدون قید و شرط از بالاترین مقام اداری (ویژه مستخدمین دستگاه ها)

 

-  حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت

- این گواهی مخصوص مستخدمین دستگاه های دولتی می باشد. سایر افراد نیازی به ارائه مدرک فوق ندارند و هنگام ثبت نام الکترونیکی گزینه « فاقد شغل» را در فرم مشخصات شغلی انتخاب نمایند.

- بر اساس آیین نامه آموزشی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته مصوب چهل وسومین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی تاریخ 18/5/89، تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته، تمام وقت می‌باشد.

9

پذیرفته شدگانی که با استفاده از«سهمیه رزمندگان و ایثارگران»  پذیرفته شده اند می بایست کارت ایثارگری یا گواهی از بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه نمایند.

 

-          (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت) 

-          درصورتیکه در هرمرحله از تحصیل یا پس از تحصیل مشخص ­شود فرد پذیرفته شده واجد شرایط استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران نبوده، ضمن لغو قبولی، طبق ضوابط عمل خواهد شد.

10

پذیرفته شدگانی که با استفاده از «سهمیه استعداد های درخشان» پذیرفته شده اند می بایست نامه تأییدیه از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر کسب رتبه برتر براساس آئین نامه " تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان به مقاطع بالاتر تحصیلی مصوب 21/10/89 " ارائه نمایند.

 

-          حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت

11

فرم صلاحیت عمومی « ازاینجا بگیرید» 

 

-       حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت

-       پس از پرینت فرم خام صلاحیت عمومی نسبت به تکمیل دقیق آن اقدام و پس از بارگذاری بر روی سامانه ثبت نام الکترونیک، اصل فرم مربوطه را به همراه دو قطعه عکس به یکی از دو روش زیر ارسال نمایید:

الف: ارسال به آدرس پستی: شیراز- خیابان زند- ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز- طبقه 8- هسته مرکزی گزینش دانشجویان- کد پستی: 7134814336

ب: مراجعه حضوری به هسته مرکزی گزینش و تحویل فرم مربوطه (ویژه پذیرفته شدگان ساکن در شهر شیراز)

تذکر: افراد شاغل علاوه بر فرم صلاحیت عمومی لازم است «آخرین حکم کارگزینی» خود را هم در سامانه ثبت نام بارگذاری و هم به آدرس هسته مرکزی گزینش دانشگاه ارسال نمایند.

12

اسکن تاییدیه تحصیلی (ویژه پذیرفته شدگانی که مقاطع تحصیلی قبل خود را در دانشگاه های آزاد ، پیام نور یا وزارت علوم گذرانده‌اند)

 

دانشجویانی که مقاطع تحصیلی قبل خود را در دانشگاه های آزاد، پیام نور و یا دانشگاههای وزارت علوم گذرانده‌اند می بایست جهت دریافت تاییدیه تحصیلی از طریق سامانه‌های http://estelam.iau.ir  (جهت استعلام از دانشگاه آزاد-دریافت راهنما) و http://portal.saorg.ir   (جهت استعلام از دانشگاه پیام‌نور و یا وزارت علوم- دریافت راهنما) اقدام نموده و نتیجه‌ی درخواست تاییدیه تحصیلی را از سامانه‌های ذکر شده دریافت و در سامانه ثبت نام الکترونیکی در قسمت "تاییدیه تحصیلی مقطع قبل" در مرحله "اسکن مدارک" بارگذاری نمایند.  

13

پذیرفته شدگان رشته «تکنولوژی گردش خون» می بایست گواهی دوسال سابقه کار بالینی با مدرک کارشناسی حداکثر تا تاریخ 1402/6/31 ارائه نمایند.

 

-          افراد فاقد سابقه کار یا کسانی که سابق کار بالینی آنها کمتر از دوسال می باشد مجاز به ثبت نام نمی باشند.

-          سوابق خدمت در مراکز غیربالینی،یا با مدرک کاردانی و یا پست کاردانی مورد تایید نمی‌باشد.

-          سابقه کار قبل از اتمام دوره کارشناسی قابل قبول نمی­باشد.

-          سوابق همزمان قابل قبول نمی باشد.

14

اسکن اطلاعات فردی، تحصیلی و شغلی

 

پس از تکمیل اطلاعات شناسنامه ای–خانوادگی- مقاطع تحصیلی پایه و شغلی در هنگام ثبت نام در  «سامانه ثبت نام الکترونیک» ضروری است  نسبت به چاپ فرم مربوطه اقدام و پس از امضاء به صورت فایل JPG  بارگذاری نمائید.

 

 

نکات مهم:

 

نکته 1 : کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن، بارگذاری و ارسال نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل شده و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص می‌یابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو از طریق نامه و سامانه آموزشی سبا به دانشکده پزشکی ارسال خواهد شد.

دقت نمایید هنگام ثبت نام الکترونیکی، پس از اتمام کلیه مراحل و بارگذاری اسکن مدارک، در مرحله نهایی حتما دکمه ارسال درخواست کلیک شود زیرا در صورت عدم ثبت درخواست، ثبت نام انجام نخواهد گردید. خاطر نشان می‌گردد دریافت کد رهگیری به معنای ثبت عملیات ثبت نام نبوده و تنها با زدن دکمه ارسال درخواست در مرحله نهایی این عملیات ثبت خواهد گردید.

پس از ارسال درخواست ثبت نام، پیوسته سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار را که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد کلیک نمایید. «دریافت نمونه گردش کار» 

نکته 2 : پذیرفته شدگان «ظرفیت مازاد (شهریه پرداز)» می بایست  مبلغ 100 میلیون ریال (معادل ده میلیون تومان) بصورت علی الحساب  به عنوان شهریه نیمسال اول به صورت آنلاین پرداخت نمایند. علاوه بر مبلغ مذکور می‌بایست سفته به مبلغ یکصد و بیست میلیون ریال تهیه و اصل سفته که به امضای دو نفر ضامن معتبر رسیده است را از تاریخ 1402/08/15 لغایت 1402/08/17 به صورت حضوری به مدیریت امور آموزشی دانشگاه اتاق 205 واحد شهریه تحویل نمایند. ضامنین می‌بایست نام و نام خانوادگی خود را در پشت اوراق سفته به همراه کد ملی درج و امضا و اثر انگشت نمایند.

-          پذیرفته شدگان  می بایست نام و نام خانوادگی  و کد ملی خود را به همراه امضا و اثر انگشت روی اوراق سفته درج نمایند.

-          دانشجویان شهریه پرداز پس از انجام ثبت نام چنانچه از تحصیل انصراف دهند یا به دانشگاه دیگری منتقل شوند می بایست شهریه ثابت کل نیمسال های تحصیلی را بپردازند.

- پذیرفته شدگان رشته آموزش پزشکی (الکترونیکی) می بایست مبلغ 50 میلیون ریال پرداخت نمایند.

- مبلغ سفته جهت پذیرفته شدگان رشته آموزش پزشکی (الکترونیکی) مبلغ 60 میلیون ریال می باشد.

 

نکته 3 : عدم ارسال و تایید مدارک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و پس از تاریخ‌‌های اعلام شده اسامی ‌افرادی که ثبت نام نکرده اند به منظور معرفی جایگزین به مرکز سنجش آموزش علوم پزشکی اعلام خواهد شد.

 

نکته 4 : جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید.

نکته 5 : هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه‌ی دقیق اطلاعیه ی ثبت نام و پس از آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید.

نکته 6 : مدارک را با استفاده از اسکنر و در اندازه واقعی و با کیفیت مناسب اسکن و هر مدرک را در جای خود بارگذاری نمایید. به هیچ عنوان جهت اسکن مدارک از تلفن همراه استفاده ننمایید و از مدارک عکس گرفته نشود. مدارکی که به ترتیب ذکر شده تهیه نگردیده باشد حتی در صورت بارگذاری پذیرفته نخواهد گردید و ثبت نام شما ناقص خواهد ماند.

نکته 7 : کارت دانشجویی در صورت تایید نهایی ثبت نام و انتخاب واحد، صادر و در اولین مراجعه حضوری دانشجویان به دانشکده از طریق آموزش دانشکده تحویل خواهد شد.

نکته 8 : همانگونه که در بند  8  مدارک ثبت نام الکترونیک ذکر گردید کلیه مستخدمین دولت موظف به ارائه نامه موافقت با ادامه تحصیل از بالاترین مقام اداری محل خدمت  خود می باشند.

نکته 9: پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ « گواهی اشتغال به تحصیل»  جهت ارائه به محل کار والدین، سازمان های بیمه گر و ... می باشند می بایست پس از از ثبت نام ، اخذ شماره دانشجویی و انجام انتخاب واحد درخواست خود را از طریق « سامانه آموزشی سبا » ثبت و موضوع را از آموزش دانشکده محل تحصیل پیگیری نمایند.

نکته 10 : بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه شروع به تحصیل دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ورودی سال 1402 از روز شنبه مورخ 1402/07/1 خواهد بود. همچنین پذیرفته شدگانی که ثبت نام آنها نهایی شده و شماره دانشجویی دریافت می‌نمایند  می بایست حداکثر تا  روز پنج شنبه مورخ 1402/06/30 با مراجعه به سایت https://saba.sums.ac.ir/   نسبت به انجام انتخاب واحد اقدام نمایند. (راهنمای تصویری انتخاب واحد)

 

نکته 11 : در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام الکترونیک با شماره های زیر تماس بگیرید:

-          با توجه به تعداد زیاد پذیرفته شدگان لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ به سوال خود با کارشناسان تماس بگیرید.

-          با توجه به اینکه کارشناسان مرتبط با هر رشته و دانشکده های مختلف در مدیریت امور آموزشی دانشگاه، با هم متفاوت هستند لطفا فقط با کارشناس مربوط به رشته خود تماس بگیرید.

-          در روزهای ثبت نام می‌توانید در صورت لزوم از ساعت 9 صبح  لغایت 14 با کارشناسان ثبت نام در ارتباط باشید. (بجز روزهای تعطیل )

 

ردیف

نام دانشکده

رشته

نام کارشناس

شماره داخلی و آدرس ایمیل

1

دانشکده پزشکی

فیزیک پزشکی-فیزیولوژی-مهندسی پزشکی(بیوالکتریک)-ژنتیک انسانی-قارچ شناسی-میکروب شناسی-ویروس شناسی-آمار زیستی-آموزش پزشکی-انگل شناسی-ایمنی شناسی-بیوشیمی-علوم تشریحی- تکنولوژی گردش خون

خانم یزدانی

داخلی 213

E-Mail: Amoozesh5@ sums.ac.ir

2

دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی

مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی،

فناوری اطلاعات سلامت-انفورماتیک پزشکی-اقتصاد بهداشت

خانم مظلومی

داخلی 207

 

3

دانشکده داروسازی

سم شناسی

خانم خوشکنار

داخلی 203-228

 

E-Mail: Amoozesh9@ sums.ac.ir

 

4

دانشکده علوم تغذیه

تغذیه-بهداشت و ایمنی مواد غذایی-تغذیه بالینی-علوم بهداشتی در تغذیه

5

دانشکده علوم توانبخشی

فیزیوتراپی - فیزیوتراپی ورزشی-گفتاردرمانی

خانم فخرزاد

داخلی 241

 

6

دانشکده پیراپزشکی

رادیوبیولوژی و حفاظت پرتویی-زیست فناوری پزشکی-خون شناسی آزمایشگاهی (هماتولوژی)-زیست فناوری پزشکی-ژورنالیزم پزشکی

7

دانشکده مجازی

یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی

8

دانشکده پرستاری و مامایی

پرستاری سلامت و جامعه-اتاق عمل-روانپرستاری-پرستاری داخلی جراحی-پرستاری مراقبت های ویژه نوزادان-مامایی-پرستاری مراقبت های ویژه- پرستاری کودکان- پرستاری سالمندی

خانم فهندژ

داخلی 210

E-Mail:dabirm@sums.ac.ir

9

دانشکده بهداشت

آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت -بهداشت محیط-بهداشت حرفه ای-اپیدمیولوژی-ارگونومی-بیولوژی و کنترل ناقلین بیماری ها-مدیریت سلامت،ایمنی و محیط زیست-سلامت سالمندی

آقای جعفرزاده

داخلی 211

E-Mail:pazireshshiraz@Gmail.com

 

10

دانشکده علوم و فناوریهای نوین پزشکی

نانو فناوری پزشکی

11

کارشناس شهریه

(ویژه دانشجویان شهریه پرداز)

همه رشته ها

خانم زارعی

داخلی 218

E-Mail: F_zarei 88@ yahoo.com

12

کارشناس نظام وظیفه

(ویژه آقایان)

همه رشته ها

آقای جعفر زاده

داخلی 211

E-Mail:pazireshshiraz@Gmail.com

13

هماهنگ کننده ثبت نام

همه رشته ها

آقای پرچم

داخلی 214

E-Mail: amoozesh12@sums.ac.ir

14

مرکز IT

همه رشته ها

 

 

شماره تلفن های مدیریت امور آموزشی دانشگاه:

 32346950  ،  32346951 ، 32346952  ،  32346953 ، 32341259  ،  32341344 ، 32359318 

جهت ارتیاط با کارشناسان لطفا ابتدا شماره مرکز تلفن را شماره گیری و سپس شماره داخلی مورد نظر را وارد نمایید.

 

 

 

نکته 12 :  جهت اطلاع از امکانات رفاهی دانشگاه (خوابگاه ،تغذیه و ...) به پیوند زیر مراجعه کنید.

https://fardan.sums.ac.ir/

 

 

مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

 

 

 

  • گروه خبری : اطلاعیه
  • کد خبری : 98748
کلیدواژه