• 1399/11/07
  • - تعداد بازدید: 15
  • زمان مطالعه : 9 دقیقه

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون پذیرش کارشناسی ارشد مجازی رشته آموزش جامعه نگر در نظام سلامت سال 1398 (شروع به تحصیل در سال 1399)

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون پذیرش کارشناسی ارشد مجازی رشته آموزش جامعه نگر در نظام سلامت سال 1398 (شروع به تحصیل در سال 1399)

 

 با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون پذیرش کارشناسی ارشد مجازی رشته آموزش جامعه نگر در نظام سلامت سال 1398، نحوه اقدام ، زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:

توجه 1 : ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد.

توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیک و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی به صورت الکترونیک به معاونت آموزشی دانشکده بهداشت ارسال خواهد شد.

توجه 3: : مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما کان لم یکن گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در این موارد ندارد.

توجه4: جهت انجام ثبت نام از روز شنبه مورخ 11/11/1399  لغایت چهارشنبه  مورخ 15/11/1399 به سایت saba.sums.ac.ir مراجعه نمایید. لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.

 

توجه 5 : جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی  از  کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه  به عنوان رمز عبور استفاده نمایید .

مدارک لازم جهت ثبت‌ نام الکترونیکی

1 صفحات شناسنامه (حجم هر فایل حداکثر200 کیلوبایت)

2 عکس رنگی زمینه سفید 4*3 (حجم فایل حداکثر 32 کیلوبایت)

3 پشت و روی کارت ملی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

4 مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر(ویژه آقایان) :

-          تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند(کفالت،ایثارگران و موارد خاص)

5- تصویر فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان یا فرم میزان بدهی. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

- جهت اخذ فرم تسویه حساب صندوق رفاه یا فرم میزان بدهی می‌توانید به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانی « srd.ir»  قسمت مشاهده وضعیت بدهی - نامه های صادره مراجعه و فایل مربوطه را پس از دانلود اسکن و بارگذاری نمایید. چنانچه در قسمت نامه های صادره برای شما نامه ثبت نشده است می بایست در قسمت ارسال درخواست ،تقاضای خود را ثبت تا برای شما نامه تسویه حساب یا فرم میزان بدهی صادر گردد. « راهنمای دریافت فرم صندوق رفاه»

-           فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی‌نیاز به ارائه مدرک فوق ندارند.

 6- اسکن  یکی از مدارک زیر : (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

- کارشناسی در یکی از رشته های بهداشت عمومی، مهندسی بهداشت محیط، مهندسی بهداشت حرفه ای، پرستاری، مامایی، مدیریت خدمات بهداشتی درمانی یا سایر مدارک تحصیلی کارشناسی که در شرائط پست های مربی و مدیر مرکز آموزش بهورزی یا کارشناس و کارشناس مسئول بهورزی در ستاد دانشگاه  قابل قبول باشد.

 -    کارشناسی ارشد ناپیوسته با پایه کارشناسی رشته های فوق الذکر

 -   دکتری عمومی پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی

 7-  فرم گواهی خدمت و انتخاب رشته و فرم گواهی تعهد متقاضی برای رعایت مفاد دستورالعمل برای شرکت در دوره کارشناسی ارشد آموزش جامعه نگر در نظام سلامت (اینجا کلیک کنید)(حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-          کلیه پذیرفته شدگان می بایست فرم های فوق را تکمیل و پس از تائید توسط دانشگاه های محل خدمت در سامانه ثبت نام الکترونیک بارگذاری نمایند.

8- تصویر گواهی اتمام یا معافیت از طرح نیروی انسانی(حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

9- آخرین حکم کارگزینی(حجم فایل 100 تا 200 کیلوبایت)

 

10- فرم هیات مرکزی گزینش « ازاینجا بگیرید »  (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-          کلیه پذیرفته شدگان می‌بایست پس از پرینت فرم گزینش نسبت به تکمیل ، امضاء و بارگذاری آن در سامانه ثبت نام اقدام نمایند.

-          همچنین فرم تکمیل شده می بایست به انضمام اسکن عکس پرسنلی به آدرس ایمیل گزینش دانشگاه به نشانی « h_gozineshd@sums.ac.ir »   ارسال گردد. در قسمت عنوان ایمیل ارسالی نام و نام خانوادگی ، رشته و مقطع قبولی و مقطع قبولی را درج نمایید.

-          افراد شاغل علاوه بر فرم گزینش لازم است « آخرین حکم کارگزینی » خود را هم در سامانه ثبت نام بارگذاری و هم به آدرس ایمیل گزینش دانشگاه ارسال نمایند.

11-   فرم اطلاعات فردی ، تحصیلی و شغلی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-          پس از تکمیل اطلاعات شناسنامه ای خانوادگی-مقاطع تحصیلی پایه و شغلی در « سامانه ثبت نام الکترونیک »   نسبت به چاپ فرم مربوطه اقدام و پس از امضاء به صورت فایل JPG  بارگذاری نمائید. « نمونه فرم »

 

نکات مهم:

 

نکته 1 : همانگونه که مستحضرید باتوجه به شیوع بیماری کووید 19 در سطح کشور و به منظور حفظ سلامتی پذیرفته شدگان ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت کاملا غیر حضوری صورت می پذیرد. بدین منظور کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن ، بارگذاری ، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص می یابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو از طریق نامه و سامانه آموزشی به دانشکده بهداشت ارسال خواهد شد.

پس از ارسال درخواست ثبت نام ، پیوسته سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد را کلیک نمایید. «دریافت نمونه گردش کار »

 

 

نکته 2: در حال حاضر شهریه دوره مبلغ 40 میلیون ریال می باشد که از این مقدار مبلغ 14 میلیون ریال سهم دانشجو می باشد که به صورت آنلاین و از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی در ابتدای فرایند ثبت نام الکترونیکی اخذ میگردد . یک سوم مبلغ شهریه سهم دانشگاه محل خدمت دانشجو و یک سوم باقیمانده سهم معاونت بهداشتی وزارت متبوع می باشد.

-          مبالغ دریافتی به صورت علی الحساب می باشد با توجه به در دست بررسی بودن میزان شهریه این رشته در صورت تصویب مراجع وزارتی و دانشگاهی مبلغ قطعی شهریه اعلام و ملاک عمل خواهد بود.

-          پیگیری پرداخت سهم دانشگاه محل خدمت به عهده شخص دانشجو می باشد و چنانچه به هر دلیل تا پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 پرداخت نشود دانشجو از ادامه تصیل محروم میگردد.

 

نکته 3 : عدم ارسال و تایید مدارک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف می باشد.

 

نکته 4 : جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید .

نکته 5 : هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه ی دقیق اطلاعیه ی ثبت نام و پس از آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید.

نکته 6 : ترجیحا مدارک لازم  با استفاده از اسکنر اسکن گردد و در صورت استفاده از امکانات تلفن همراه از نرم افزار های اسکن استفاده نمایید و از مدارک عکس گرفته نشود.

نکته 7 : داوطلب پذیرفته شده در نیمسال اول "دانش پذیر" نامیده می شود. در صورتی که دانش پذیر، نیمسال دانش پذیری را با موفقیت به انجام برساند، دانشجو تلقی شده و موظف است در هر نیمسال و در زمانی که دانشگاه اعلام می کند، برای ثبت نام و انتخاب واحد اقدام نماید.

نکته 8 : کارت دانشجویی در صورت تایید نهایی ثبت نام و انتخاب واحد، صادر و در اولین مراجعه حضوری دانشجویان به دانشکده از طریق آموزش دانشکده تحویل خواهد شد.

نکته9: پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ « گواهی اشتغال به تحصیل »  جهت ارائه به محل کار ، سازمان های بیمه گر و ... می باشند می بایست پس از از ثبت نام ،انتخاب واحد و اخذ شماره دانشجویی درخواست خود را از طریق « سامانه آموزشی سبا » ثبت و موضوع را از آموزش دانشکده محل تحصیل پیگیری نمایند.

نکته 10 : در مورد نحوه ارائه آموزش ها  و تاریخ شروع دوره اطلاع رسانی از طریق دانشکده در زمان مقتضی صورت خواهد گرفت.

نکته 11 : لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ یا داشتن هرگونه سوال در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام از طریق راه های زیر با کارشناسان ثبت نام تماس بگیرید:

  ارتباط با کارشناسان ثبت نام از طریق شماره تماس  و آدرس ایمیل:
 

نام خانوادگی کارشناس

سمت

شماره داخلی

آدرس ایمیل

 

آقای پیش آهنگ

کارشناس ثبت نام

214

Pishahang_a@sums.ac.ir

 

خانم یزدانی

کارشناس ثبت نام

213

Amoozesh5@sums.ac.ir

 

آقای جعفر زاده

کارشناس ثبت نام/نظام وظیفه

211

pazireshshiraz@sums.ac.ir

 

خانم زارعی

کارشناس شهریه

218

F_zarei88@ yahoo.com

 

مهندس همراهی

کارشناس IT

236

hamrahi@sums.ac.ir

 

مهندس رهسپار

206

m_ rahsepar@sums.ac.ir

 

مهندس رعیتی

240

raeyati@sums.ac.ir

 

شماره تلفن های مدیریت امور آموزشی دانشگاه:

 32346950  ،  32346951 ، 32346952  ،  32346953 ، 32341259  ،  32341344 ، 32359318 

جهت ارتباط با کارشناسان لطفا ابتدا شماره مرکز تلفن را شماره گیری و سپس شماره داخلی مورد نظر را وارد نمایید.

 

 
 
ارتباط با کارشناسان ثبت نام از طریق سامانه آموزشی سبا

ابتدا به سامانه آموزشی دانشگاه وارد و سپس دکمه ارتباط با مسئولین را کلیک نماید.درخواست خود را ثبت و دکمه ارسال را کلیک نمایید.توجه داشته باشید که لازم است برای پیگیری دریافت پاسخ و ردیابی درخواست، کد رهگیری و رمز عبور درخواست را یادداشت نمایید و در متن درخواست حتما نام و نام خانوادگی، رشته قبولی و کد ملی خود را ذکر نمایید.

 

مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

 

  • گروه خبری : اطلاعیه
  • کد خبری : 36201
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید