• 1400/07/19
  • - تعداد بازدید: 31
  • زمان مطالعه : 11 دقیقه

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون پذیرش مقطع دستیاری فوق تخصص سال 1400

اطلاعیه ثبت‌ نام پذیرفته ‌شدگان آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی سال 1400

پذیرفته شده گرامی رشته های مختلف تحصیلی مقطع فوق تخصص دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

 با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی سال 1400، نحوه اقدام ، زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:

توجه 1 : ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد.

توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیک و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی به صورت الکترونیک به معاونت آموزشی دانشکده پزشکی ارسال خواهد شد.

توجه 3: : مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما لغو گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در این موارد ندارد.

توجه4: جهت انجام ثبت نام از روز شنبه مورخ 06/06/1400  لغایت چهارشنبه  مورخ 10/06/1400  به سایت saba.sums.ac.ir مراجعه نمایید. لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.

 

توجه 5 : جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی  از  کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه  به عنوان رمز عبور استفاده نمایید .

مدارک لازم جهت ثبت‌ نام الکترونیکی

1 صفحات شناسنامه (حجم هر فایل حداکثر200 کیلوبایت)

2 عکس رنگی زمینه سفید 4*3 (حجم فایل حداکثر 32 کیلوبایت)

3 پشت و روی کارت ملی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

4 مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر(ویژه آقایان) :

-          تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند(کفالت،ایثارگران و موارد خاص)

-          تصویر برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی،کفالت و سایر ...) در مدت اعتبار آن

-          تصویر برگ اعزام به خدمت

تذکر مهم : مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نمی باشند و درصورت  قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و این  دانشگاه مجاز به ثبت نام  آنان نمی باشد.

5- تصویر فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان یا فرم میزان بدهی. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-           جهت اخذ فرم تسویه حساب صندوق رفاه یا فرم میزان بدهی می‌توانید به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانی « srd.ir»  قسمت مشاهده وضعیت بدهی - نامه های صادره مراجعه و فایل مربوطه را پس از دانلود اسکن و بارگذاری نمایید. چنانچه در قسمت نامه های صادره برای شما نامه ثبت نشده است می بایست در قسمت ارسال درخواست ،تقاضای خود را ثبت، سپس نامه تسویه حساب یا فرم میزان بدهی صادر می گردد. « راهنمای دریافت گواهی تسویه حساب صندوق رفاه»

 6- دانشنامه یا گواهینامه پایان تحصیلات یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل در دستیاری تخصصی حداکثر تا تاریخ 31/6/1400  باشد. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

 7- موافقت  نامه بدون قید و شرط از بالاترین مقام اداری (حجم فایل حداکثر 200)( ویژه مستخدمین دستگاه ها)

-          کلیه مستخدمین دستگاه های دولتی و سازمان های نظامی جهت ادامه تحصیل در مقطع فوق تخصص ملزم به ارائه موافقت نامه بدون قید و شرط در زمان ثبت نام و همچنین ارائه حکم مرخصی بدون حقوق یا ماموریت آموزشی تمام وقت از اولین روز شروع به تحصیل لغایت پایان تحصیلات می باشند.

-          این گواهی مخصوص مستخدمین دستگاه های دولتی و سازمان های نظامی می باشد. سایر پذیرفته شدگان نیازی به ارائه مدرک فوق ندارند و هنگام ثبت نام اکترونیکی گزینه « فاقد شغل » را در فرم مشخصات شغلی انتخاب نمایند.

8 - فرم صلاحیت عمومی « ازاینجا بگیرید »  (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-          پس از پرینت فرم خام صلاحیت عمومی نسبت به تکمیل دقیق آن اقدام و پس از بارگذاری بر روی سامانه ثبت نام الکترونیک اصل فرم مربوطه را به همراه یک قطعه عکس به یکی از دو روش زیر ارسال نمایید:

الف: ارسال به آدرس پستی: شیراز- خیابان زند-ساختمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز-طبقه 8-هسته مرکزی گزینش دانشجویان

ب: مراجعه حضوری به هسته مرکزی گزینش و تحویل فرم مربوطه(ویژه پذیرفته شدگان ساکن در شهر شیراز)

تذکر: افراد شاغل علاوه بر فرم صلاحیت عمومی لازم است « آخرین حکم کارگزینی » خود را هم در سامانه ثبت نام بارگذاری و هم به آدرس هسته مرکزی گزینش دانشگاه ارسال نمایند.

10- فرم اطلاعات فردی ، تحصیلی و شغلی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-          پس از تکمیل اطلاعات شناسنامه ای خانوادگی-مقاطع تحصیلی پایه و شغلی در « سامانه ثبت نام الکترونیک »   نسبت به چاپ فرم مربوطه اقدام و پس از امضاء به صورت فایل JPG  بارگذاری نمائید. « نمونه فرم »

11- سند تعهد محضری (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

کلیه پذیرفته شدگان مقطع فوق تخصص ملزم به تنظیم و تحویل سند تعهد محضری مطابق فرمت زیر بر اساس سهمیه قبولی می باشند.نحوه تنظیم سند در صفحه اول فایل PDF سند تعهد محضری موجود می باشد (کلیک نمایید) . پذیرفته شده می بایست قبل از تنظیم سند تعهد محضری به مدیریت امور حقوقی دانشگاه مراجعه یا با شماره تماس اعلامی آن مدیریت تماس حاصل نماید. لذاپس از تنظیم سند تعهد محضری در دفاتر اسناد رسمی شهر محل سکونت جهت تایید سند می بایست ضمن اسکن و بارگذاری سند تعهد محضری و مدارک ضامن(کپی کارت ملی و شناسنامه به انضمام آخرین حکم کارگزینی ) به همراه رسید پستی مربوطه در سامانه ثبت نام الکترونیک ، اصل سند تعهد به انضمام مدارک ضامن بلافاصله به مدیریت امور حقوقی دانشگاه به آدرس پستی: شیراز، خیابان زند، روبروی خیابان فلسطین، جنب سازمان هلال احمر ، ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز  ،طبقه دوم ، مدیریت امور حقوقی دانشگاه به کد پستی 7134814336 ارسال نمایید. لطفا بر روی پاکت پستی عبارت "سند تعهد محضری مربوط به ثبت نام دستیاری فوق تخصص سال 1400" درج گردد.

الف : فرم سند تعد محضری پذیرفته شدگان از  سهمیه آزاد (از اینجا بگیرید)

ب: فرم سند تعد محضری مخصوص مستخدمین دانشگاه های علوم پزشکی ، وزارتخانه ها،سازمان ها و سایر نهاد ها (از اینجا بگیرید)

ج: فرم سند تعهد محضری پذیرفته شدگان از سهمیه مناطق محروم  (از اینجا بگیرید)

 

نکات مهم:

 

نکته 1 : همانگونه که مستحضرید باتوجه به شیوع بیماری کووید 19 در سطح کشور و به منظور حفظ سلامتی پذیرفته شدگان ثبت نام دستیاری فوق تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت کاملا غیر حضوری صورت می پذیرد. بدین منظور کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن ، بارگذاری ، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص می یابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو از طریق نامه و سامانه آموزشی سبا به دانشکده مربوطه ارسال خواهد شد.

پس از ارسال درخواست ثبت نام مرتب سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد را کلیک نمایید. «دریافت نمونه گردش کار »

 

 

نکته 2 : عدم ارسال و تایید مدارک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و پس از تاریخ‌‌های اعلام شده اسامی ‌افرادی که ثبت نام نکرده اند به منظور معرفی جایگزین به دبیرخانه شورای تخصصی پزشکی اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است دریافت شماره دانشجویی به شرط تائید کلیه مدارک ثبت نامی از جمله سند تعهد محضری  به منزله اتمام فرایند ثبت نام می باشد.

 

نکته 3 : جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید .

نکته 4 : هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه ی دقیق اطلاعیه ی ثبت نام و پس از آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید.

نکته 5 : ترجیحا مدارک لازم  با استفاده از اسکنر اسکن گردد و در صورت استفاده از امکانات تلفن همراه از نرم افزار های اسکن استفاده نمایید . از مدارک عکس گرفته نشود.

نکته 6 : کارت دانشجویی در صورت تایید نهایی ثبت نام ، صادر و در اولین مراجعه حضوری دستیاران به دانشکده از طریق آموزش دانشکده تحویل خواهد شد.

نکته 7 : همانگونه که در بند 7 مدارک ثبت نام اکترونیک ذکر گردید کلیه مستخدمین دولت موظف به ارائه نامه موافقت با ادامه تحصیل از بالاترین مقام اداری محل خدمت و ارائه حکم مرخصی بدون حقوق یا ماموریت آموزشی تمام وقت از اولین روز شروع به تحصیل لغایت آخرین روز تحصیل به صورت پیوسته می باشند.

کتمان اشتغال به خدمت پذیرفته شدگان به هر دلیل تخلف محسوب شده و در صورت مشخص شدن وضعیت اشتغال، در هر مرحله ای از تحصیل که باشند ضمن جلوگیری از ادامه تحصیل به شورای انضباطی و اداره حقوقی دانشگاه جهت طی مراحل قانونی معرفی شده و هیچ گونه تاییدیه ای برای ایشان صادر نخواهد شد.

نکته8 : پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ « گواهی اشتغال به تحصیل »  جهت ارائه به محل کار ، سازمان های بیمه گر و ... می باشند می بایست پس از از ثبت نام و اخذ شماره دانشجویی درخواست خود را از طریق « سامانه آموزشی سبا » ثبت و موضوع را از آموزش دانشکده محل تحصیل پیگیری نمایند.

نکته 9 : شروع  دوره آموزشی پذیرفته شدگان سال جاری از تاریخ 01/07/1400 می باشد . جهت اطلاع از نحوه حضور  در بخش به وبسایت دانشکده پزشکی مراجعه نمایید. (کلیک کنید)

نکته 10 : با توجه به دورکاری  همکاران ثبت نام در بعضی از روزهای  هفته لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ یا داشتن هرگونه سوال در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام از طریق راه های زیر با کارشناسان ثبت نام تماس بگیرید:

-          ارتباط با کارشناسان ثبت نام از طریق شماره تماس  و آدرس ایمیل:

نام خانوادگی کارشناس

سمت

شماره داخلی

آدرس ایمیل

 

آقای پیش آهنگ

کارشناس ثبت نام

214

Pishahang_a@sums.ac.ir

 

خانم یزدانی

کارشناس ثبت نام

213

Amoozesh5@sums.ac.ir

 

آقای جعفر زاده

کارشناس ثبت نام/نظام وظیفه

211

pazireshshiraz@sums.ac.ir

 

خانم زارعی

کارشناس شهریه

218

F_zarei88@yahoo.com

 

مهندس همراهی

کارشناس IT

236

hamrahi@sums.ac.ir

 

مهندس رهسپار

206

m_rahsepar@sums.ac.ir

 

مهندس رعیتی

240

raeyati@sums.ac.ir

 

شماره تلفن های مدیریت امور آموزشی دانشگاه:

 32346950  ،  32346951 ، 32346952  ،  32346953 ،  32341259  ،  32341344 ، 32359318 

جهت ارتباط با کارشناسان لطفا ابتدا شماره مرکز تلفن را شماره گیری و سپس شماره داخلی مورد نظر را وارد نمایید.

شماره تماس اداره حقوقی دانشگاه جهت تنظیم سند تعهد محضری:

09105427827 سرکار خانم شریفی (کارشناس تعهدات)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارتباط با کارشناسان ثبت نام از طریق سامانه آموزشی سبا

ابتدا به سامانه آموزشی دانشگاه وارد و سپس دکمه ارتباط با مسئولین را کلیک نماید.درخواست خود را ثبت و دکمه ارسال را کلیک نمایید.توجه داشته باشید که لازم است برای پیگیری دریافت پاسخ و ردیابی درخواست، کد رهگیری و رمز عبور درخواست را یادداشت نمایید و در متن درخواست حتما نام و نام خانوادگی، رشته قبولی و کد ملی خود را ذکر نمایید.

 

نکته 11 :با توجه به اعلام معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ،خوابگاه به دستیاران فوق تخصصی و فلوشیپ تعلق نمی گیرد.

 

 

مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

 

  • گروه خبری : اطلاعیه
  • کد خبری : 45830
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید