اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی 1403
با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی سال 1403، نحوه اقدام، زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:
توجه 1: ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد.
توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیک و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی به صورت الکترونیک به معاونت آموزش تخصصی دانشکده دندانپزشکی ارسال خواهد شد.
توجه 3: مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما لغو گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در این موارد ندارد.
توجه 4: جهت انجام ثبت نام از روز دوشنبه به تاریخ 1403/07/09 لغایت سه شنبه به تاریخ 1403/07/17 به سایت Saba.Sums.ac.ir (گزینه پذیرش) مراجعه نمایید. لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.
توجه 5: جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی از کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور استفاده نمایید. (در صورتی که ابتدای شماره شناسنامه شما عدد صفر وجود دارد، هنگام وارد کردن رمز عبور، صفرهای اول را وارد ننمایید.)
تذکر: مسئولیت کلیه اطلاعات مربوط به ثبت نام به عهده دانشجو بوده، لذا در صورت ثبت نام توسط کافی نت یا سایر افراد، لطفا تاکید گردد که اطلاعیه ثبت نام توسط فرد ثبت نام کننده حتما به طور کامل مطالعه شده و با تایید اطلاعات، توسط دانشجو انجام گیرد.
ردیف | مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام الکترونیکی |
---|---|
1 | تمام صفحات شناسنامه |
|
|
2 | عکس پرسنلی |
|
|
3 | پشت و روی کارت ملی |
|
|
4 | مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر (ویژه آقایان) |
تذکر: مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیستند و درصورت قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و دانشگاه مجاز به ثبت نام از آنان نیست. تذکر: جهت دریافت معافیت تحصیلی به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی Sakha.ePolice.ir مراجعه و پس از دریافت معافیت تحصیلی بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید. داوطلبانی که در حال انجام خدمت وظیفه عمومی یا پیام آوران بهداشت می باشند با مراجعه به همان درگاه نسبت به انجام امور مربوط به ترخیص از یگان و به دنبال آن اخذ معافیت تحصیلی اقدام نمایند. بدیهی است این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص و صدور معافیت مشمولین در حال انجام خدمت وظیفه بر عهده ندارد.
نکته: پذیرفته شدگان در حال خدمت که تا تاریخ 1403/06/31 خدمت سربازی خود را به اتمام می رسانند، ثبت نام با ارایه گواهی مبنی بر اتمام خدمت سربازی تا تاریخ فوق الذکر بلامانع می باشد.
|
|
5 | تصویر فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان یا فرم میزان بدهی |
تذکر: دقت نمایید حتما فرم دریافتی از سایت صندوق رفاه مربوط به مقطع قبل را بارگذاری نمایید.
|
|
6 | دانشنامه یا گواهینامه پایان تحصیلات یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل در مقطع دکتری عمومی دندانپزشکی حداکثر تا تاریخ 1403/06/31 باشد |
|
|
7 | مدرک نشان دهنده وضعیت طرح نیروی انسانی |
|
|
8 | موافقت نامه بدون قید و شرط از بالاترین مقام اداری (ویژه مستخدمین دستگاه ها) |
|
|
9 | کارت ایثارگری یا گواهی از بنیاد شهید و امور ایثارگران (پذیرفته شدگان سهمیه رزمندگان و ایثارگران) |
|
|
10 | نامه تأییدیه از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر کسب رتبه برتر (پذیرفته شدگان سهمیه استعدادهای درخشان) |
|
|
11 | فرم صلاحیت عمومی |
تذکر: افراد شاغل علاوه بر فرم صلاحیت عمومی لازم است «آخرین حکم کارگزینی» خود را هم در سامانه ثبت نام بارگذاری و هم به آدرس هسته مرکزی گزینش دانشگاه ارسال نمایند. |
|
12 | اسکن اطلاعات فردی، تحصیلی و شغلی |
|
|
13 | فرم تعهد ثبت نام الکترونیکی |
|
|
14 | اسکن تاییدیه تحصیلی (ویژه پذیرفته شدگانی که دانش آموخته مقطع دکتری عمومی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشند) |
|
|
15 | سند تعهد محضری |
تذکر مهم: پس از بارگذاری، می بایست اصل سند تعهد محضری همراه با نامه تایید از اداره امور حقوقی دانشگاه را به صورت حضوری به مدیریت امور آموزشی دانشگاه اتاق 205 تحویل دهید. در صورت عدم تحویل حضوری سند، فرایند ثبت نام، نهایی نخواهد شد.
نکته: پذیرفته شدگانی که به هر دلیل در بازه تعیین شده جهت ثبت نام، موفق به تنظیم و تحویل سند تعهد محضری نشوند، به ایشان اجازه داده می شود حداکثر تا تاریخ 1403/09/30 در قبال اخذ تعهد کتبی، نسبت به تنظیم و تحویل سند تعهد محضری اقدام نمایند. جهت دریافت فرم تعهد کتبی اینجا را کلیک نمایید. |
نکته 1: کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن، بارگذاری و ارسال نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل شده و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص مییابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو از طریق نامه و سامانه آموزشی سبا به دانشکده پزشکی ارسال خواهد شد.
دقت نمایید هنگام ثبت نام الکترونیکی، پس از اتمام کلیه مراحل و بارگذاری اسکن مدارک، در مرحله نهایی حتما دکمه «ارسال درخواست» کلیک شود؛ زیرا در صورت عدم ثبت درخواست، ثبت نام انجام نخواهد گردید. خاطر نشان میگردد دریافت کد رهگیری به معنای ثبت عملیات ثبت نام نبوده و تنها با زدن دکمه «ارسال درخواست» در «مرحله نهایی» این عملیات ثبت خواهد گردید.
پس از ارسال درخواست ثبت نام، پیوسته سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار را که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد کلیک نمایید. «دریافت نمونه گردش کار»
نکته 2: عدم ارسال و تایید مدارک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و پس از تاریخهای اعلام شده اسامی افرادی که ثبت نام نکرده اند به منظور معرفی جایگزین به دبیرخانه شورای تخصصی پزشکی اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است دریافت شماره دانشجویی به شرط تائید کلیه مدارک ثبت نامی به منزله اتمام فرایند ثبت نام می باشد.
نکته 3: جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید.
نکته 4: هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه ثبت نام و پس از آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید.
نکته 5: مدارک را با استفاده از اسکنر و در اندازه واقعی و با کیفیت مناسب اسکن و هر مدرک را در جای خود بارگذاری نمایید. به هیچ عنوان جهت اسکن مدارک از تلفن همراه استفاده ننمایید و از مدارک عکس گرفته نشود. مدارکی که به ترتیب ذکر شده تهیه نشده باشد حتی در صورت بارگذاری، پذیرفته نخواهد شد و ثبت نام شما ناقص خواهد ماند.
نکته 6: کارت دانشجویی پس از تایید نهایی فرایند ثبت نام صادر و در اولین مراجعه حضوری دستیاران به دانشکده از طریق آموزش دانشکده تحویل خواهد شد.
نکته 7: همانگونه که در بند 7 مدارک ثبت نام الکترونیک ذکر گردید کلیه مستخدمین دولت موظف به ارائه نامه موافقت با ادامه تحصیل از بالاترین مقام اداری محل خدمت و ارائه حکم مرخصی بدون حقوق یا ماموریت آموزشی تمام وقت از اولین روز شروع به تحصیل لغایت آخرین روز تحصیل به صورت پیوسته می باشند.
نکته 8: پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ «گواهی اشتغال به تحصیل» جهت ارائه به محل کار، سازمان های بیمه گر و ... می باشند می بایست پس از از ثبت نام، انتخاب واحد و اخذ شماره دانشجویی درخواست خود را از طریق «سامانه آموزشی سبا» ثبت و موضوع را از آموزش دانشکده محل تحصیل پیگیری نمایند.
نکته 9: شروع دوره آموزشی پذیرفته شدگان سال جاری از تاریخ 1403/07/21 می باشد. همچنین پذیرفته شدگانی که ثبت نام آنها نهایی شده و شماره دانشجویی دریافت مینمایند، می بایست حداکثر تا روز چهارشنبه مورخ 1403/07/18 با مراجعه به سامانه آموزشی سبا، نسبت به انجام انتخاب واحد اقدام نمایند. (راهنمای تصویری انتخاب واحد)
نکته 10: جهت اطلاع از امکانات رفاهی دانشگاه (خوابگاه ،تغذیه و ...) به سایت معاونت فرهنگی دانشجویی به نشانی Fardan.Sums.ac.ir زیر مراجعه کنید.
نکته 11: لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ، در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام الکترونیک از ساعت 8 صبح لغایت 12 (بجز روزهای تعطیل) با شماره های زیر تماس بگیرید:
شماره تلفن های مدیریت امور آموزشی دانشگاه: 53-07132346950 و 07132341259 و 07132341344 و 07132359318
کارشناس | سمت | شماره داخلی | پست الکترونیک |
---|---|---|---|
جناب آقای ابراهیم پرچم | کارشناس ثبت نام | 214 | Amoozesh12@Sums.ac.ir |
سرکار خانم زهرا یزدانی | کارشناس ثبت نام | 213 | Amoozesh5@Sums.ac.ir |
جناب آقای مجتبی جعفرزاده | کارشناس ثبت نام و نظام وظیفه | 211 | PazireshShiraz@Sums.ac.ir |
سرکار خانم مریم خوش کنار | کارشناس ثبت نام | 228 | Amoozesh9@Sums.ac.ir |
سرکار خانم زینب فریدونی | کارشناس شهریه | 218 | |
سرکار خانم دکتر نهال اعرابی | کارشناس فناوری اطلاعات | 236 | Aarabi@Sums.ac.ir |
جناب آقای مهندس مجتبی رهسپار | کارشناس فناوری اطلاعات | 206 | M_Rahsepar@Sums.ac.ir |