• 1403/07/08
  • - تعداد بازدید: 655
  • زمان مطالعه : 14 دقیقه

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی 1403

با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی سال 1403، نحوه اقدام، زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:

توجه 1: ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد.

توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیک و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی به صورت الکترونیک به معاونت آموزش تخصصی دانشکده دندانپزشکی ارسال خواهد شد.

توجه 3: مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما لغو گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در این موارد ندارد.

توجه 4: جهت انجام ثبت نام از روز دوشنبه به تاریخ 1403/07/09 لغایت سه شنبه به تاریخ 1403/07/17 به سایت Saba.Sums.ac.ir (گزینه پذیرش) مراجعه نمایید. لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.
 
توجه 5: جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی از کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور استفاده نمایید. (در صورتی که ابتدای شماره شناسنامه شما عدد صفر وجود دارد، هنگام وارد کردن رمز عبور، صفرهای اول را وارد ننمایید.)

تذکر: مسئولیت کلیه اطلاعات مربوط به ثبت نام به عهده دانشجو بوده، لذا در صورت ثبت نام توسط کافی نت یا سایر افراد، لطفا تاکید گردد که اطلاعیه ثبت نام توسط فرد ثبت نام کننده حتما به طور کامل مطالعه شده و با تایید اطلاعات، توسط دانشجو انجام گیرد.

ردیف مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام الکترونیکی
1 تمام صفحات شناسنامه
 
  • حجم هر فایل حداکثر 200 کیلوبایت
  • پذیرفته شدگانی که مشمول قانون حمایت از ازدواج جوانان می باشند، اسکن تمامی صفحات شناسنامه همسر خود را نیز بارگذاری نمایند.
2 عکس پرسنلی
 
  • عکس رنگی
  • ابعاد عکس 4*3 و بدون حاشیه
  • عکس باید با ابعاد حداکثر 400*300 و حداقل 300*200 پیکسل (حداکثر حجم 32 کیلوبایت) اسکن و در قالب JPG ذخیره شود.
  • تصویر متقاضی باید تمام رخ، کاملاً واضح و بدون اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
  • عکس، مربوط به سال جاری، رنگی و با زمینه سفید باشد.
  • اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و مدارک مشابه) قابل قبول نیست.

راهنمای تصویری عکس استاندارد

3 پشت و روی کارت ملی
 
  • حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت
  • پذیرفته شدگانی که فاقد کارت ملی هوشمند می باشند کارت ملی قدیمی + رسید کارت ملی هوشمند بارگذاری نمایند.
4 مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر (ویژه آقایان)
 
  • تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند (کفالت، ایثارگران و موارد خاص)
  • تصویر برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی، کفالت و سایر ...) در مدت اعتبار آن
  • ارائه برگ اعزام به خدمت

تذکر: مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیستند و درصورت  قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و دانشگاه مجاز به ثبت نام از آنان نیست.

تذکر: جهت دریافت معافیت تحصیلی به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی Sakha.ePolice.ir مراجعه و پس از دریافت معافیت تحصیلی بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید. داوطلبانی که در حال انجام خدمت وظیفه عمومی یا پیام آوران بهداشت می باشند با مراجعه به همان درگاه نسبت به انجام امور مربوط به ترخیص از یگان و به دنبال آن اخذ معافیت تحصیلی اقدام نمایند. بدیهی است این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص و صدور معافیت مشمولین در حال انجام خدمت وظیفه بر عهده ندارد.

 

نکته: پذیرفته شدگان در حال خدمت که تا تاریخ 1403/06/31 خدمت سربازی خود را به اتمام می رسانند، ثبت نام با ارایه گواهی مبنی بر اتمام خدمت سربازی تا تاریخ فوق الذکر بلامانع می باشد.

 

راهنمای تصویری دریافت معافیت تحصیلی

5 تصویر فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان یا فرم میزان بدهی
 
  • حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت
  • جهت اخذ فرم تسویه حساب صندوق رفاه یا فرم میزان بدهی می‌توانید به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانی Students.Srd.ir نامه های صادره، مراجعه و فایل مربوطه را پس از دانلود، اسکن و بارگذاری نمایید. چنانچه در قسمت نامه های صادره برای شما نامه ثبت نشده است می بایست در قسمت ارسال درخواست، تقاضای خود را ثبت، سپس نامه تسویه حساب یا فرم میزان بدهی صادر می گردد.
  • فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی‌نیاز به ارائه مدرک فوق ندارند.

تذکر: دقت نمایید حتما فرم دریافتی از سایت صندوق رفاه مربوط به مقطع قبل را بارگذاری نمایید.

 

راهنمای دریافت گواهی تسویه حساب صندوق رفاه

6 دانشنامه یا گواهینامه پایان تحصیلات یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل در مقطع دکتری عمومی دندانپزشکی حداکثر تا تاریخ 1403/06/31 باشد
 
  • حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت
  • دانشجویان سال آخر مقطع دکتری عمومی دندانپزشکی، ملزم به ارایه «گواهی دانشجویان سال آخر متقاضی شرکت در آزمون دستیاری تخصصی دندانپزشکی  سال 1403» مورد تأیید دانشگاه محل تحصیل مقطع قبلی به عنوان آخرین مدرک تحصیلی می باشند. (صفحه 36 دفترچه راهنمای شرکت در آزمون سی و هشتمین دوره پذیرش دستیاری دندانپزشکی سال 1403)

نمونه فرم مخصوص داوطلب نیمسال آخر

7 مدرک نشان دهنده وضعیت طرح نیروی انسانی
 
  • حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت
  • پذیرفته شدگانی که به صورت مستقیم در دوره دستیاری پذیرفته شده اند و فاقد مدک طرح نیروی انسانی می باشند، می بایست نامه ای که در زمان ثبت نام آزمون دستیاری، از دانشگاه خود مبنی بر مجوز شرکت در آزمون دستیاری دریافت نموده اند را بر روی سایت ثبت نام الکترونیکی بارگذاری نمایند.
8 موافقت نامه بدون قید و شرط از بالاترین مقام اداری (ویژه مستخدمین دستگاه ها)
 
  • حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت
  • کلیه مستخدمین دستگاه های دولتی و سازمان های نظامی جهت ادامه تحصیل در مقطع تخصص ملزم به ارائه موافقت نامه بدون قید و شرط در زمان ثبت نام و همچنین ارائه حکم مرخصی بدون حقوق یا ماموریت آموزشی تمام وقت از اولین روز شروع به تحصیل لغایت پایان تحصیلات می باشند.
  • این گواهی مخصوص مستخدمین دستگاه های دولتی و سازمان های نظامی می باشد. سایر پذیرفته شدگان نیازی به ارائه مدرک فوق ندارند و هنگام ثبت نام الکترونیکی گزینه «فاقد شغل» را در فرم مشخصات شغلی انتخاب نمایند.
9 کارت ایثارگری یا گواهی از بنیاد شهید و امور ایثارگران (پذیرفته شدگان سهمیه رزمندگان و ایثارگران)
 
  • حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت
  • پذیرفته شدگانی که با استفاده از «سهمیه رزمندگان و ایثارگران» پذیرفته شده اند، می بایست کارت ایثارگری یا گواهی از بنیاد شهید و امور ایثارگران ارایه نمایند.
  • در صورتی که در هر مرحله از تحصیل یا پس از تحصیل، مشخص ­شود فرد پذیرفته شده، واجد شرایط استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران نبوده است، ضمن لغو قبولی، طبق ضوابط عمل خواهد شد.
10 نامه تأییدیه از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر کسب رتبه برتر (پذیرفته شدگان سهمیه استعدادهای درخشان)
 
  • حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت
  • پذیرفته شدگانی که با استفاده از سهمیه «استعداد های درخشان» پذیرفته شده اند، می بایست نامه تأییدیه از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر اعلام وضعیت استعداد درخشان (براساس مندرجات دفترچ راهنما) ارایه نمایند.
  • پذیرفته شدگان سهمیه مازاد 2.5 درصد نیروهای مسلح، می بایست گواهی مربوط به کادر نیروهای مسلح (با تأیید بالاترین مقام مربوطه) ویژه مستخدمان نیروهای مسلح را بارگذاری نمایند.
11 فرم صلاحیت عمومی
 
  • حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت
  • پس از پرینت فرم خام صلاحیت عمومی نسبت به تکمیل دقیق آن اقدام و پس از بارگذاری بر روی سامانه ثبت نام الکترونیک، اصل فرم مربوطه را به همراه دو قطعه عکس به یکی از دو روش زیر ارسال نمایید:
    • ارسال به آدرس پستی: شیراز - خیابان زند - ساختمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز - طبقه 8 - هسته مرکزی گزینش دانشجویان - کد پستی: 7134814336
    • مراجعه حضوری به هسته مرکزی گزینش و تحویل فرم مربوطه (ویژه پذیرفته شدگان ساکن در شهر شیراز)

تذکر: افراد شاغل علاوه بر فرم صلاحیت عمومی لازم است «آخرین حکم کارگزینی» خود را هم در سامانه ثبت نام بارگذاری و هم به آدرس هسته مرکزی گزینش دانشگاه ارسال نمایند.

دریافت فرم صلاحیت عمومی

12 اسکن اطلاعات فردی، تحصیلی و شغلی
 
  • پس از تکمیل اطلاعات شناسنامه ای، خانوادگی، مقاطع تحصیلی پایه و شغلی در هنگام ثبت نام در «سامانه ثبت نام الکترونیک» ضروری است نسبت به چاپ فرم مربوطه اقدام و پس از امضاء به صورت فایل JPG بارگذاری نمایید.
13 فرم تعهد ثبت نام الکترونیکی
 
  • حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت
  • کلیه پذیرفته شدگان می بایست فرم خام تعهد ثبت نام الکترونیکی را پرینت و پس از تکمیل و امضای آن بر روی سامانه ثبت نام الکترونیکی بارگذاری نمایند.

فرم خام تعهد ثبت نام الکترونیکی

14 اسکن تاییدیه تحصیلی (ویژه پذیرفته شدگانی که دانش آموخته مقطع دکتری عمومی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشند)
 
  • دانشجویانی که مقاطع تحصیلی قبل خود را در دانشگاه آزاد اسلامی گذرانده‌اند می بایست جهت دریافت تاییدیه تحصیلی از طریق سامانه Estelam.iau.ir اقدام نموده و نتیجه‌ی درخواست تاییدیه تحصیلی را از سامانه ذکر شده دریافت و در سامانه ثبت نام الکترونیکی در قسمت "تاییدیه تحصیلی مقطع قبل" در مرحله "اسکن مدارک" بارگذاری نمایند.

راهنمای دریافت تأییدیه تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی

15 سند تعهد محضری
 
  • حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت
  • براساس دستورالعمل ثبت نام ، ابلاغی از طرف وزارت متبوع کلیه پذیرفته شدگان مقطع دستیاری تخصصی دندانپزشکی ملزم به تنظیم و تحویل سند تعهد محضری به اداره حقوقی دانشگاه می باشند.
  • جهت اطلاع از نحوه و شرایط تنظیم سند تعهد محضری به اداره حقوقی دانشگاه به نشانی: شیراز- خیابان زند- ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز- طبقه دوم، مراجعه و یا با شماره تلفن های: 07132122708 و 07132122329 (داخلی 7575) تماس بگیرید.
  • پس از سپردن تعهد محضری، حتما نسبت به اسکن و بارگذاری آن در قسمت اسکن مدارک در سامانه ثبت نام، اقدام نمایید.
  • شروع به دوره پذیرفته شدگان فاقد سند تعهد محضری فاقد وجاهت قانونی می باشد.

تذکر مهم: پس از بارگذاری، می بایست اصل سند تعهد محضری همراه با نامه تایید از اداره امور حقوقی دانشگاه را به صورت حضوری به مدیریت امور آموزشی دانشگاه اتاق 205 تحویل دهید. در صورت عدم تحویل حضوری سند، فرایند ثبت نام، نهایی نخواهد شد.

 

نکته: پذیرفته شدگانی که به هر دلیل در بازه تعیین شده جهت ثبت نام، موفق به تنظیم و تحویل سند تعهد محضری نشوند، به ایشان اجازه داده می شود حداکثر تا تاریخ 1403/09/30 در قبال اخذ تعهد کتبی، نسبت به تنظیم و تحویل سند تعهد محضری اقدام نمایند. جهت دریافت فرم تعهد کتبی اینجا را کلیک نمایید.


نکته 1: کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن، بارگذاری و ارسال نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل شده و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص می‌یابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو از طریق نامه و سامانه آموزشی سبا به دانشکده پزشکی ارسال خواهد شد.
دقت نمایید هنگام ثبت نام الکترونیکی، پس از اتمام کلیه مراحل و بارگذاری اسکن مدارک، در مرحله نهایی حتما دکمه «ارسال درخواست» کلیک شود؛ زیرا در صورت عدم ثبت درخواست، ثبت نام انجام نخواهد گردید. خاطر نشان می‌گردد دریافت کد رهگیری به معنای ثبت عملیات ثبت نام نبوده و تنها با زدن دکمه «ارسال درخواست» در «مرحله نهایی» این عملیات ثبت خواهد گردید.
پس از ارسال درخواست ثبت نام، پیوسته سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار را که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد کلیک نمایید. «دریافت نمونه گردش کار»

نکته 2: عدم ارسال و تایید مدارک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و پس از تاریخ‌‌های اعلام شده اسامی ‌افرادی که ثبت نام نکرده اند به منظور معرفی جایگزین به دبیرخانه شورای تخصصی پزشکی اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است دریافت شماره دانشجویی به شرط تائید کلیه مدارک ثبت نامی به منزله اتمام فرایند ثبت نام می باشد.

 

نکته 3: جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید.

نکته 4: هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه ثبت نام و پس از آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید.

نکته 5: مدارک را با استفاده از اسکنر و در اندازه واقعی و با کیفیت مناسب اسکن و هر مدرک را در جای خود بارگذاری نمایید. به هیچ عنوان جهت اسکن مدارک از تلفن همراه استفاده ننمایید و از مدارک عکس گرفته نشود. مدارکی که به ترتیب ذکر شده تهیه نشده باشد حتی در صورت بارگذاری، پذیرفته نخواهد شد و ثبت نام شما ناقص خواهد ماند.

نکته 6: کارت دانشجویی پس از تایید نهایی فرایند ثبت نام صادر و در اولین مراجعه حضوری دستیاران به دانشکده از طریق آموزش دانشکده تحویل خواهد شد.

 

نکته 7: همانگونه که در بند 7 مدارک ثبت نام الکترونیک ذکر گردید کلیه مستخدمین دولت موظف به ارائه نامه موافقت با ادامه تحصیل از بالاترین مقام اداری محل خدمت و ارائه حکم مرخصی بدون حقوق یا ماموریت آموزشی تمام وقت از اولین روز شروع به تحصیل لغایت آخرین روز تحصیل به صورت پیوسته می باشند.

نکته 8: پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ «گواهی اشتغال به تحصیل» جهت ارائه به محل کار، سازمان های بیمه گر و ... می باشند می بایست پس از از ثبت نام، انتخاب واحد و اخذ شماره دانشجویی درخواست خود را از طریق «سامانه آموزشی سبا» ثبت و موضوع را از آموزش دانشکده محل تحصیل پیگیری نمایند.

نکته 9: شروع دوره آموزشی پذیرفته شدگان سال جاری از تاریخ 1403/07/21 می باشد. همچنین پذیرفته شدگانی که ثبت نام آنها نهایی شده و شماره دانشجویی دریافت می‌نمایند، می بایست حداکثر تا روز چهارشنبه مورخ 1403/07/18 با مراجعه به سامانه آموزشی سبا، نسبت به انجام انتخاب واحد اقدام نمایند. (راهنمای تصویری انتخاب واحد)

 

نکته 10: جهت اطلاع از امکانات رفاهی دانشگاه (خوابگاه ،تغذیه و ...) به سایت معاونت فرهنگی دانشجویی به نشانی Fardan.Sums.ac.ir زیر مراجعه کنید.

نکته 11: لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ، در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام الکترونیک از ساعت 8 صبح لغایت 12 (بجز روزهای تعطیل) با شماره های زیر تماس بگیرید:

شماره تلفن های مدیریت امور آموزشی دانشگاه: 53-07132346950 و 07132341259 و 07132341344 و 07132359318

کارشناس سمت شماره داخلی پست الکترونیک
جناب آقای ابراهیم پرچم کارشناس ثبت نام 214 Amoozesh12@Sums.ac.ir
سرکار خانم زهرا یزدانی کارشناس ثبت نام 213 Amoozesh5@Sums.ac.ir
جناب آقای مجتبی جعفرزاده کارشناس ثبت نام و نظام وظیفه 211 PazireshShiraz@Sums.ac.ir
سرکار خانم مریم خوش کنار کارشناس ثبت نام 228 Amoozesh9@Sums.ac.ir
سرکار خانم زینب فریدونی کارشناس شهریه 218  
سرکار خانم دکتر نهال اعرابی کارشناس فناوری اطلاعات 236 Aarabi@Sums.ac.ir
جناب آقای مهندس مجتبی رهسپار کارشناس فناوری اطلاعات 206 M_Rahsepar@Sums.ac.ir
  • گروه خبری : اطلاعیه
  • کد خبری : 109437
کلیدواژه