اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری 1403
با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور سال 1403، نحوه اقدام، زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:
توجه 1: ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد.
توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیک و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی به صورت الکترونیک به معاونت آموزشی دانشکده محل تحصیل شما ارسال خواهد شد.
توجه 3: مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما لغو گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در این موارد ندارد.
توجه 4: جهت انجام ثبت نام از روز شنبه به تاریخ 1403/07/28 لغایت ساعت 23:59 روز دوشنبه به تاریخ 1403/07/30 به سایت Saba.Sums.ac.ir (گزینه پذیرش) مراجعه نمایید. لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده است، به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.
توجه 5: جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی از کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور استفاده نمایید. (در صورتی که ابتدای شماره شناسنامه/کدملی شما عدد صفر وجود دارد، هنگام وارد کردن رمز عبور، صفرهای اول را وارد ننمایید.)
- افرادی که فاقد شماره شناسنامه می باشند، از کد ملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور استفاده نمایند.
تذکر: مسئولیت کلیه اطلاعات مربوط به ثبت نام به عهده دانشجو بوده، لذا در صورت ثبت نام توسط کافی نت یا سایر افراد، لطفا تاکید گردد که اطلاعیه ثبت نام توسط فرد ثبت نام کننده حتما به طور کامل مطالعه شده و با تایید اطلاعات، توسط دانشجو انجام گیرد.
ردیف | مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام الکترونیکی |
---|---|
1 | تمام صفحات شناسنامه |
|
|
2 | عکس پرسنلی |
|
|
3 | پشت و روی کارت ملی |
|
|
4 | مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر (ویژه آقایان) |
تذکر 1: مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیستند و درصورت قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و دانشگاه مجاز به ثبت نام از آنان نیست. تذکر 2: دانش آموزان سال آخر دوره نظام آموزشی جدید (۳-۳-۶) به شرط اتمام تحصیل حداکثر تا 20 سالگی، می بایست جهت دریافت معافیت تحصیلی به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی Sakha.ePolice.ir مراجعه و پس از دریافت معافیت تحصیلی، بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند.
راهنمای تصویری دریافت معافیت تحصیلی
تذکر مهم 1: در هنگام ثبت نام در سامانه سخا، دقت نمایید نام دانشگاه محل تحصیل یا پذیرفته شده را «دانشگاه علوم پزشکی شیراز» انتخاب نمایید و از انتخاب «دانشگاه شیراز» جدا خودداری نمایید.
تذکر مهم 2: مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیستند و درصورت قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و دانشگاه مجاز به ثبت نام از آنان نیست.
تذکر مهم 3: ترخیص سربازان حین خدمت، صرفاً جهت تحصیل در مقطع کارشناسی و بالاتر مجاز بوده و ترخیص آنان جهت تحصیل در مقطع کاردانی، براساس قوانین نظام وظیفه مجاز نمی باشد. بدیهی است این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص یا معافیت تحصیلی مشمولین در حال انجام خدمت نظام وظیفه برعهده نخواهد داشت. جهت انجام امور ترخیص از خدمت به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی Sakha.ePolice.ir مراجعه و پس از انجام امور مربوطه و دریافت معافیت تحصیلی، جهت ثبت نام اقدام نمایید.
تذکر مهم 4: دانشجویان انصرافی در صورتی که در سقف سنوات تحصیلی اولیه، انصراف داده و همچنین از تاریخ انصراف آنان در دانشگاه و رشته قبلی تا زمان پذیرش در دانشگاه و رشته جدید، بیش از یک سال سپری نشده باشد، مشروط بر اینکه قبلا (از تاریخ 1390/08/22 به بعد) از امتیاز یکبار انصراف استفاده نکرده باشند، مجاز به ثبت نام هستند.
تذکر مهم 5: پذیرفته شدگان ورودی نیمسال دوم (بهمن ماه) سال تحصیلی 1404-1403، جهت ثبت نام نیازی به ارایه معافیت تحصیلی دانشگاهی ندارند و معافیت تحصیلی دوره دانش آموزی یا دفترچه اعزام به خدمت بدون غیبت را بارگذاری نمایند. این قبیل پذیرفته شدگان، میبایست ابتدای بهمن ماه سال جاری با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی Sakha.ePolice.ir معافیت تحصیلی دانشجویی دریافت نمایند. |
|
5 | مدارک مطابق با نظام آموزشی |
پذیرفته شدگان براساس نظام آموزشی خود (نظام آموزشی جدید 3-3-6 سالی واحدی یا ترمی واحدی) مدارک زیر را در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند:
الف) نظام آموزشی جدید (3-3-6):
تذکر: دقت نمایید حتما ریزنمرات سه ساله که در یک کارنامه ارایه گردیده است، بارگذاری شود و از بارگذاری فرم 603 سوابق تحصیلی خودداری نمایید. دریافت نمونه کارنامه دوره متوسطه
ب) نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی:
پذیرفته شدگان هر دو نظام آموزشی به تذکرات زیر دقت داشته باشند:
تذکر 1: دانشجویان انصرافی دوره روزانه و شهریه پرداز دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، لازم است علاوه بر اسکن مدارک قید شده در بند 5، حکم انصراف قطعی از تحصیل و گواهی تسویه حساب کامل تایید شده دانشگاه و اداره کل امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی را نیز اسکن و بارگذاری نمایند.
تذکر 2: فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد لازم است علاوه بر مدارک قید شده در بند 5، اسکن تصویر مدرک دانشگاهی خود را نیز بارگذاری نمایند. همچنین فارغ التحصیلان مقطع کاردانی و کارشناسی گروه آموزش پزشکی که مشمول گذراندن طرح نیروی انسانی میباشند و در کنکور سراسری سال 1403 در رشته های مقطع کاردانی و کارشناسی پذیرفته شده اند، می بایست گواهی پایان طرح نیروی انسانی را ارایه نمایند. پذیرفته شدگان مقطع دکتری عمومی (رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی) نیازی به ارایه گواهی پایان طرح نیروی انسانی ندارند.
تذکر 3: تاریخ اخذ مدرک تحصیلی پایه دوازدهم در هر یک از رشته های تحصیلی، برای نیم سال اول باید حداکثر تا تاریخ 1403/06/31 و برای رشته های تحصیلی پذیرش نیمسال دوم، باید حداکثر تا تاریخ 1403/11/30 باشد. در غیر اینصورت قبولی فرد «لغو» خواهد شد.
تذکر 4: با توجه به برگزاری امتحانات جبرانی پایه دوازدهم (برای نظام آموزشی 3-3-6) در شهریور ماه، در صورتی که پذیرفته شدگان، در زمان ثبت نام موفق به ارایه گواهی فراغت از تحصیل نشوند، به ایشان اجازه داده می شود با اخذ تعهد کتبی مبنی بر ارایه گواهی فارغ التحصیلی تا تاریخ 1403/08/30 به صورت مشروط ثبت نام نمایند. بدیهی است تاریخ درج شده در گواهی فارغ التحصیلی این داوطلبان باید تا 1403/06/31 باشد. در صورت ارایه نشدن گواهی مذکور برای این دسته از داوطلبان تا تاریخ 1403/08/30، قبولی آنان «لغو» خواهد شد.
|
|
6 | فرم های ثبت نام |
تذکر: پذیرفته شدگان ظرفیت مازاد (شهریه پرداز) نیازی به تکمیل فرم های شماره 2 و 4 ندارند.
|
|
7 | فرم اظهاریه تأیید صحت سلامت |
|
|
8 | اسکن رسید سوابق فارغ التحصیلی و تائیدیه تحصیلی |
راهنمای دریافت تاییدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی
تبصره 1: دارندگان دیپلم شاخه نظری (نظام ترمی واحدی یا سالی واحدی) در زمان ثبت درخواست مدارک فوق، علاوه بر مدرک دیپلم، باید مراحل فوق را برای درخواست مدرک پیش دانشگاهی نیز طی نمایند. تبصره 2: فارغ التحصیلان شهریور 1395 و بعد از آن، نیازی به مراجعه حضوری به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود ندارند. اما فارغ التحصیلان خرداد 1395 و قبل از آن، ضروری است با کد پیگیری صادر شده از سامانه فوق به همراه مدارک تحصیلی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اعلام شده است، به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیلی خود مراجعه کنند تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه، پس از بررسی و تأیید، مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نماید.
تذکر مهم: هنگام ثبت درخواست سوابق و تاییدیه تحصیلی، به موارد زیر توجه فرمایید:
|
|
9 | اسکن کارنامه کنکور سراسری 1403 |
|
|
10 | اسکن اطلاعات فردی، تحصیلی و شغلی |
|
|
11 | فرم تعهد ثبت نام الکترونیکی |
|
|
12 | سند تعهد محضری (ویژه پذیرفته شدگان سهمیه مناطق محروم) |
پذیرفته شدگان سهمیه مناطق محروم (موضوع قانون عدالت آموزشی)، سهمیه مناطق محروم (مصوبه افزایش ظرفیت شورای عالی انقلاب فرهنگی) و متعهدین خدمت به سازمان های نظامی و پزشکی قانونی، ملزم به تنظیم و تحویل سند تعهد محضری می باشند. با توجه به اینکه در حال حاضر امکان تنظیم و تحویل سند تعهد محضری برای پذیرفته شدگان فراهم نمی باشد، به ایشان مهلت داده می شود در ازای تکمیل فرم تعهد، به صورت مشروط نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند. بدیهی است نحوه تنظیم سند تعهد محضری متعاقباً به اطلاع پذیرفته شدگان این سهمیه رسانده خواهد شد. |
با توجه به اینکه فرایند ثبت نام به صورت غیرحضوری انجام میگردد، لازم است مدارک ذکر شده در جدول زیر را از طریق اداره پست به آدرس دانشگاه به نشانی زیر ارسال نمایند.
نشانی: شیراز - خیابان زند - دانشکده پزشکی - مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز - کدپستی 7134853185
نکته: لطفاً از مراجعه حضوری جهت تحویل اصل مدارک جداً خودداری نمایید.
نکته: مدارک پستی را پس از انجام ثبت نام الکترونیک و اطمینان از دریافت شماره دانشجویی، از تاریخ 1403/08/12 لغایت 1403/08/17 به آدرس دانشگاه ارسال نمایید.
نکته: لطفاً بر روی پاکت پستی با خط خوانا «نام و نام خانوادگی»، «کد ملی»، «رشته قبولی»، «شماره دانشجویی» و عبارت «مربوط به ثبت نام کنکور سراسری سال 1403» را درج نمایید.
نکته: پذیرفته شدگانی که در تاریخ های ذکر شده، به هر دلیل موفق به ارسال اصل مدارک تحصیلی نشوند، مجوز ادامه تحصیل را نخواهند داشت.
نکته: قبل از نهایی شدن ثبت نام و دریافت شماره دانشجویی، از ارسال مدارک خودداری نمایید.
مدارک پستی |
---|
الف: مدارک ذکر شده در بند ۵ جهت پذیرفته شدگان نظام آموزشی جدید (3-3-6) شامل:
|
ب: مدارک ذکر شده در بند 5 جهت پذیرفته شدگان نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی شامل:
|
ج: فرم های ثبت نام ذکر شده در بند 6: پذیرفته شدگان محترم می بایست فرم های ثبت نام را پس از تکمیل و بارگذاری بر روی سامانه الکترونیکی، اصل آن را به همراه سایر مدارک پست نمایند. |
نکته 1: کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن، بارگذاری و ارسال نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل شده و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص مییابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو از طریق نامه و سامانه آموزشی سبا به دانشکده مربوطه ارسال خواهد شد.
دقت نمایید هنگام ثبت نام الکترونیکی، پس از اتمام کلیه مراحل و بارگذاری اسکن مدارک، در مرحله نهایی حتما دکمه «ارسال درخواست» کلیک شود؛ زیرا در صورت عدم ثبت درخواست، ثبت نام انجام نخواهد گردید. خاطر نشان میگردد دریافت کد رهگیری به معنای ثبت عملیات ثبت نام نبوده و تنها با زدن دکمه «ارسال درخواست» در «مرحله نهایی» این عملیات ثبت خواهد گردید.
پس از ارسال درخواست ثبت نام، پیوسته سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید، آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام، می توانید دکمه «گردش کار» را که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد، کلیک نمایید. «دریافت نمونه گردش کار»
نکته 2: کلیه پذیرفته شدگان برای هر دو نوبت مهرماه و بهمن ماه 1403 در همه رشته های تحصیلی در دانشکده های مستقر در شهر شیراز و سایر شهرستان های استان فارس، باید در زمان اعلام شده فوق ثبت نام نمایند. عدم انجام ثبت نام الکترونیک و عدم ارسال مدارک پستی در بازه زمانی تعیین شده، به منزله انصراف می باشد و بلافاصله پس از تاریخ های اعلام شده، اسامی افرادی که ثبت نام نکرده اند، به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد.
نکته 3: جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید. سامانه ثبت نام در پایان مهلت اعلام شده بسته خواهد شد.
نکته 4: هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه ثبت نام و پس از آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید.
نکته 5: مدارک را با استفاده از اسکنر و در اندازه واقعی و با کیفیت مناسب اسکن و هر مدرک را در جای خود بارگذاری نمایید. به هیچ عنوان جهت اسکن مدارک از تلفن همراه استفاده ننمایید و از مدارک عکس گرفته نشود. مدارکی که به ترتیب ذکر شده تهیه نشده باشد حتی در صورت بارگذاری، پذیرفته نخواهد شد و ثبت نام شما ناقص خواهد ماند.
نکته 6: کارت دانشجویی پس از تایید نهایی فرایند ثبت نام و انجام انتخاب واحد صادر و از طریق آموزش دانشکده مربوطه، در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.
نکته 7: پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ «گواهی اشتغال به تحصیل» جهت ارائه به محل کار والدین، سازمان های بیمه گر و ... می باشند می بایست پس از از ثبت نام، انتخاب واحد و اخذ شماره دانشجویی درخواست خود را از طریق «سامانه آموزشی سبا» ثبت و موضوع را از آموزش دانشکده محل تحصیل پیگیری نمایند. صدور گواهی اشتغال به تحصیل به صورت غیرحضوری است و پس از صدور از طریق سامانه در دسترس شما خواهد بود.
نکته 8: «دانشجویان مرد» که مشمول نظام وظیفه می باشند، می بایست در حین انجام ثبت نام و قبل از شروع به تحصیل، نسبت به اخذ «معافیت تحصیلی» اقدام نموده و برگه معافیت تحصیلی را بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند. پذیرفته شدگانی که به هر دلیل موفق به دریافت معافیت تحصیلی نشوند، مجاز به تحصیل نمی باشند.
نکته 9: پذیرفته شدگان ظرفیت مازاد (شهریه پرداز) رشته های مقطع دکتری عمومی (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی) می بایست مبلغ 300 میلیون ریال (معادل سی میلیون تومان) و رشته های مقطع کارشناسی مبلغ 150 میلیون ریال (معادل پانزده میلیون تومان) بصورت علی الحساب به عنوان شهریه نیمسال اول به شکل آنلاین پرداخت نمایند. علاوه بر مبلغ مذکور، می بایست سفته به مبلغ 1 میلیارد ریال (معادل یکصد میلیون تومان) جهت رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی و مبلغ 200 میلیون ریال (معادل بیست میلیون تومان) جهت رشته های مقطع کارشناسی تهیه و اصل سفته که به امضا و اثر انگشت دو نفر ضامن معتبر (پدر، مادر و ...) رسیده است، از تاریخ 1403/09/17 لغایت 1403/09/19 به صورت حضوری به واحد شهریه مدیریت امور آموزشی دانشگاه (اتاق 212) تحویل نمایند.
- پذیرفته شدگان می بایست نام و نام خانوادگی و کد ملی خود را به همراه امضا و اثر انگشت روی اوراق سفته درج نمایند.
- ضامنین می بایست نام و نام خانوادگی و کد ملی خود را به همراه امضا و اثر انگشت در پشت اوراق سفته درج نمایند.
- دانشجویان شهریه پرداز چنانچه پس از انجام ثبت نام از تحصیل انصراف دهند یا به دانشگاه دیگری منتقل شوند، می بایست شهریه ثابت کل نیمسال های تحصیلی باقیمانده را بپردازند.
- پذیرفته شدگان شهریه پرداز ورودی بهمن ماه، جهت تحویل سفته از تاریخ 1403/11/27 لغایت 1403/11/29 مراجعه نمایند.
- شهریه قطعی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام خواهد شد و دانشجویان موظفند شهریه مشخص شده را حداکثر تا قبل از شروع امتحانات پایان ترم تسویه نمایند.
نکته 10: با توجه به اینکه بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری، برای همه پذیرفته شدگان از طرف سازمان سنجش آموزش کشور «کارنامه سبز» صادر می گردد و ممکن است براساس این کارنامه، در یک یا چند رشته در همین دانشگاه یا سایر دانشگاه های کشور، پس از رشته فعلی که در آن به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام شده اید نیز دارای حداقل نمره قبولی باشید، امکان دارد این سوال در ذهن شما به وجود آید که آیا بر این اساس، می توان بلافاصله متقاضی انتقال یا تغییر رشته بود.
پذیرفته شده گرامی! «کارنامه سبز» صرفاً جهت اطلاع داوطلبین آزمون سراسری صادر شده است و هیچ گونه حقی برای داوطلب برای پذیرش در رشته محل هایی که واجد حداقل نمره قبولی می باشند، ایجاد نمی نماید و هیچ الزامی برای دانشگاه محل پذیرش اولیه (دانشگاه مبدا) و یا دانشگاه مورد تقاضا (دانشگاه مقصد) مبنی بر موافقت با انتقال یا تغییر رشته ایجاد نمی نماید. براساس آیین نامه های آموزشی، هرگونه درخواست تغییر رشته و انتقال، در صورت کسب موافقت دانشگاه مبدا و مقصد پس از گذراندن حداقل دو نیمسال از شروع تحصیل امکان پذیر است.
نکته 11: داوطلبانی که با استفاده از سهمیه بهیاران در آزمون سراسری سال 1403 شرکت و در رشته های تحصیلی کارشناسی پیوسته رشته پرستاری، اتاق عمل، فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی و هوشبری پذیرفته شده اند، می بایست نسبت به ارایه معرفی نامه مبنی بر داشتن 3 سال خدمت (اعم از دولتی یا غیردولتی) به عنوان بهیار در استان محل خدمت اشتغال پس از اخذ مدرک دیپلم با تایید دفتر پرستاری محل خدمت و همچنین مدرک دیپلم کامل متوسطه بهیاری نظام قدیم (چهار ساله) یا نظام جدید آموزش متوسطه (سه ساله 3-3-6) یا دیپلم بهیاری نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی به همراه مدرک پیش دانشگاهی مورد تایید وزارت آموزش و پرورش اقدام نمایند.
نکته 12: براساس تقویم آموزشی دانشگاه، شروع به تحصیل پذیرفته شدگان کنکور سراسری ورودی مهرماه سال جاری از تاریخ 1403/08/05 می باشد.
- انتخاب واحد نیمسال اول دانشجویان، توسط کارشناس آموزش دانشکده مربوطه انجام خواهد شد.
- تاریخ شروع به تحصیل پذیرفته شدگان ورودی بهمن ماه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
- جهت مشاهده آدرس و شماره تلفن دانشکده های محل تحصیل، اینجا کلیک کنید.
نکته 13: جهت اطلاع از امکانات رفاهی دانشگاه (خوابگاه، تغذیه و ...) به سایت معاونت فرهنگی دانشجویی به نشانی Fardan.Sums.ac.ir مراجعه کنید.
نکته 14: لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ، در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام الکترونیک از ساعت 8 صبح لغایت 14 (بجز روزهای تعطیل شامل پنجشنبه و جمعه) با شماره های زیر تماس بگیرید:
- با توجه به اینکه به ازای هر رشته و دانشکده، کارشناس اختصاصی در مدیریت امور آموزشی تعیین شده است، لطفا صرفا با کارشناس مربوط به رشته خود تماس بگیرید.
شماره تلفن های مدیریت امور آموزشی دانشگاه: 53-07132346950 و 07132341259 و 07132341344 و 07132359318
دانشکده | رشته | کارشناس | سمت | شماره داخلی |
---|---|---|---|---|
پزشکی شیراز | پزشکی |
سرکار خانم فاطمه فهندژ سرکار خانم مریم معلمی |
کارشناس ثبت نام |
210 209 |
داروسازی شیراز | داروسازی | جناب آقای علی قائدی | کارشناس ثبت نام | 208 |
دندانپزشکی شیراز | دندانپزشکی | جناب آقای علی قائدی | کارشناس ثبت نام | 208 |
پرستاری و مامایی شیراز | پرستاری، مامایی، اتاق عمل، هوشبری | سرکار خانم لاله کیان | کارشناس ثبت نام | 215 |
علوم توانبخشی شیراز | فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، شنوایی شناسی، اعضای مصنوعی و وسایل کمکی | سرکار خانم مریم فخرزاد | کارشناس ثبت نام | 216 |
بهداشت شیراز | بهداشت عمومی، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای، بیولوژی و کنترل ناقلین بیماری ها | سرکار خانم زهرا یزدانی | کارشناس ثبت نام | 213 |
علوم تغذیه شیراز | تغذیه | سرکار خانم شیرین مظلومی | کارشناس ثبت نام | 207 |
مجتمع آموزش عالی شهرستان سپیدان | تغذیه | سرکار خانم شیرین مظلومی | کارشناس ثبت نام | 207 |
پرستاری شهرستان لامرد | پرستاری | سرکار خانم شیرین مظلومی | کارشناس ثبت نام | 207 |
پیراپزشکی شیراز | رادیولوژی، علوم آزمایشگاهی | سرکار خانم مریم خوشکنار | کارشناس ثبت نام | 228 |
مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی شیراز | مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، فناوری اطلاعات سلامت | سرکار خانم مریم خوشکنار | کارشناس ثبت نام | 228 |
پرستاری شهرستان آباده | پرستاری | سرکار خانم مریم خوشکنار | کارشناس ثبت نام | 228 |
پیراپزشکی شهرستان استهبان | علوم آزمایشگاهی، هوشبری، اتاق عمل | سرکار خانم مریم خوشکنار | کارشناس ثبت نام | 228 |
پیراپزشکی شهرستان داراب | علوم آزمایشگاهی، فوریت های پزشکی | سرکار خانم فاطمه محمودی | کارشناس ثبت نام | 203 |
مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان نورآباد ممسنی | بهداشت عمومی، فوریت های پزشکی | سرکار خانم فاطمه محمودی | کارشناس ثبت نام | 203 |
مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان فیروزآباد | پرستاری، فوریت های پزشکی | سرکار خانم فاطمه محمودی | کارشناس ثبت نام | 203 |
- | دانشجویان شهریه پرداز | سرکار خانم زینب فریدونی | کارشناس شهریه | 218 |
- | دانشجویان شهریه پرداز | جناب آقای سید احمد موسوی | کارشناس شهریه | 238 |
- | - | جناب آقای مجتبی جعفرزاده | کارشناس نظام وظیفه (آقایان) | 211 |
- | - | جناب آقای ابراهیم پرچم | هماهنگ کننده ثبت نام | 214 |
- | - | جناب آقای مهندس مجتبی رهسپار | فناوری اطلاعات | 206 |
- | - | سرکار خانم دکتر نهال اعرابی | فناوری اطلاعات | 236 |
- | - | جناب آقای مهندس نیما رعیتی | فناوری اطلاعات | 240 |
نظر دهید