اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری 1402
پذیرفته شده گرامی رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:
با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون سراسری ورود به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور، نحوه اقدام، زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:
توجه 1 : همه مراحل ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نمیباشد.
توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیکی و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی به صورت اتوماسیون به معاونت آموزشی دانشکده محل تحصیل شما ارسال خواهد شد.
توجه 3: مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو است. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما در هرمرحله از تحصیل کان لم یکن گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در این موارد ندارد.
توجه4: جهت انجام ثبت نام از روز چهارشنبه به تاریخ 1402/07/19 لغایت ساعت 24 روز دوشنبه به تاریخ 1402/07/24 به سایت saba.sums.ac.ir مراجعه نمایید. لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.
توجه 5: جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی از کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور استفاده نمایید.
- افرادی که فاقد شماره شناسنامه می باشند از کد ملی به عنوان شماره شناسنامه استفاده نمایند.
ü تذکر: مسئولیت کلیه اطلاعات مربوط به ثبت نام به عهده دانشجو بوده، لذا در صورت ثبت نام توسط کافی نت یا سایر افراد، لطفا تاکید گردد که اطلاعیه ثبت نام توسط فرد ثبت نام کننده حتما به طور کامل مطالعه شده و با تایید اطلاعات، توسط دانشجو انجام گیرد.
ردیف |
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام الکترونیکی |
|
1 |
صفحات شناسنامه (تمام صفحات) |
|
|
حجم هر فایل حداکثر200 کیلوبایت |
|
2 |
عکس رنگی زمینه سفید 4*3 |
|
|
- ابعاد عکس 4×3 و بدون حاشیه |
|
3 |
پشت و روی کارت ملی |
|
|
- حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت - پذیرفته شدگانی که فاقد کارت ملی هوشمند می باشند رسید کارت ملی هوشمند بارگذاری نمایند. |
|
4 |
مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر (ویژه آقایان) |
|
|
- اسکن کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند (کفالت، ایثارگران و موارد خاص) - اسکن برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی، کفالت و سایر ...) در مدت اعتبار آن - ارائه برگ معافیت تحصیلی نظام وظیفه دانش آموزان سال آخر دوره نظام آموزشی جدید (3-3-6) به شرط اتمام تحصیل حداکثر تا 20 سالگی می بایست جهت دریافت معافیت تحصیلی به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی sakha.epolice.ir مراجعه و پس از دریافت معافیت تحصیلی بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید. جهت مشاهده راهنمای دریافت معافیت تحصیلی بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. (راهنمای تصویری دریافت معافیت تحصیلی) تذکر مهم 1: در هنگام ثبت نام در سامانه سخا دقت نمایید نام دانشگاه محل تحصیل یا پذیرفته شده را "دانشگاه علوم پزشکی شیراز" انتخاب نمایید و از انتخاب "دانشگاه شیراز" جدا خودداری کنید. تذکر مهم 2: مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیستند و درصورت قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و دانشگاه مجاز به ثبت نام از آنان نیست. تذکر مهم 3: ترخیص سربازان حین خدمت صرفا جهت تحصیل در مقطع کارشناسی و بالاتر مجاز بوده و ترخیص آنان جهت تحصیل در مقطع کاردانی مجاز نیست. جهت انجام امور ترخیص از خدمت به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی sakha.epolice.ir مراجعه و پس از انجام امور مربوطه و اخذ برگه معافیت تحصیلی جهت ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید. بدیهی است این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص یا معافیت تحصیلی مشمولین در حال انجام خدمت نظام وظیفه برعهده نخواهد داشت. تذکر مهم 4: دانشجویان انصرافی در صورتی که در سقف سنوات تحصیلی اولیه، انصراف داده و همچنین از تاریخ انصراف آنان در دانشگاه و رشته قبلی تا زمان پذیرش در دانشگاه و رشته جدید بیش از یک سال سپری نشده باشد، مشروط بر اینکه قبلا (از تاریخ 22/8/1390 به بعد) از امتیاز یکبار انصراف استفاده نکرده باشند، مجاز به ثبت نام هستند. تذکر مهم 5: پذیرفته شدگانی که ورودی نیمسال دوم (بهمن ماه) سال تحصیلی 1403-1402 می باشند جهت ثبت نام نیازی به ارائه معافیت تحصیلی دانشگاهی ندارند و معافیت تحصیلی دوره دانش آموزی یا دفترچه اعزام به خدمت بدون غیبت را بارگذاری نمایند. این قبیل پذیرفته شدگان میبایست ابتدای بهمن ماه سال جاری با مراجعه به سامانه sakha.epolice.ir معافیت تحصیلی دانشجویی دریافت نمایند. |
|
5 |
پذیرفته شدگان بر اساس نظام آموزشی خود (نظام آموزشی جدید 3-3-6 - سالی واحدی یا ترمی واحدی) مدارک زیر را در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند. |
|
|
نظام آموزشی جدید (3-3-6): - اسکن اصل مدرک یا گواهی موقت دیپلم متوسطه (پایه دوازدهم نظام آموزشی جدید) با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک - اسکن کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (ریزنمرات سه ساله پایه دهم تا دوازدهم) |
نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی: - اسکن اصل مدرک یا گواهی موقت پایان دوره پیش دانشگاهی با درج رشته تحصیلی، بخش و شهرستان محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی - اسکن اصل مدرک و یا گواهی موقت دیپلم متوسطه نظام آموزشی ترمی واحدی/سالی واحدی با مهر و امضای مدیر دبیرستان و یا هنرستان با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک - اسکن کارنامه تحصیلی دیپلم متوسطه نظام آموزشی ترمی واحدی/سالی واحدی در هر یک از سال های 1384 به بعد - اسکن کارنامه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی از سال 1391 |
|
تذکر 1: دانشجویان انصرافی دوره روزانه و شهریه پرداز دانشگاهها و موسسات آموزش عالی لازم است علاوه بر اسکن مدارک قید شده در بند -5، حکم انصراف قطعی از تحصیل و گواهی تسویه حساب کامل تایید شده دانشگاه و اداره کل امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی را نیز اسکن نمایند. تذکر 2: فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی،کارشناسی و کارشناسی ارشد لازم است علاو بر مدارک قید شده در بند – 5 اسکن تصویر مدرک دانشگاهی خود را نیز بارگذاری نمایند. همچنین فارغ التحصیلان مقطع کاردانی و کارشناسی گروه آموزش پزشکی که شامل طرح نیروی انسانی میباشند و در کنکور سراسری سال 1402 در رشته های مقطع کاردانی و کارشناسی پذیرفته شدهاند میبایست گواهی پایان طرح نیروی انسانی را ارائه نمایند. پذیرفته شدگان مقطع دکتری عمومی (رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی) نیازی به ارائه گواهی پایان طرح نیروی انسانی ندارند. تذکر 3: تاریخ اخذ مدرک تحصیلی پایه دوازدهم در هر یک از رشته های تحصیلی برای نیم سال اول باید حداکثر تا تاریخ 1402/06/31 و برای رشته های تحصیلی پذیرش برای نیم سال دوم باید حداکثر تا تاریخ 1402/11/30 باشد در غیر اینصورت قبولی فرد لغو خواهد شد. تذکر 4: با توجه به برگزاری امتحانات جبرانی پایه دوازدهم (برای نظام آموزشی 3-3-6) در شهریور ماه، در صورتی که پذیرفتهشدگان در زمان ثبت نام موفق به ارایه گواهی فراغت از تحصیل نشوند، به ایشان اجازه داده می شود با اخذ تعهد مبنی بر ارایه گواهی فارغالتحصیلی تا تاریخ 1402/06/31 به صورت مشروط ثبت نام نمایند. بدیهی است در صورت ارایه نشدن گواهی مذکور تا تاریخ 1402/06/31 قبولی آنان لغو می شود. « فرم خام تعهد عدم فارغ التحصیلی دیپلم » |
|
6 |
فرم های تعهد شماره 1، شماره 2 و شماره 4 «جهت دریافت فرم ها کلیک کنید» |
|
|
- حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت - (فرم شماره 1)- فرم اخذ تعهد از فارغ التحصیلان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی داخل و خارج از کشور و دانشجویان فعلی و انصرافی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور- تکمیل و بارگذاری این فرم برای همه پذیرفته شدگان الزامی است. - (فرم شماره 2)- پذیرفته شدگان رشته های مختلف گروه پزشکی در سهمیههای منطقه یک، خانواده شهدا، ایثارگران ( 5 و 25 درصد)، رزمندگان میبایست فرم شماره 2 را تکمیل و بارگذاری نمایند. - (فرم شماره 4)- پذیرفته شدگان رشته های مختلف گروه پزشکی در سهمیه های مناطق 2 و 3 میبایست فرم شماره 4را تکمیل و بارگذاری نمایند. تذکر: پذیرفته شدگان ظرفیت مازاد (شهریه پرداز) نیازی به تکمیل فرم های شماره 2 و 4 ندارند. |
|
7 |
فرم اظهاریه تأیید صحت سلامت «دریافت فرم» |
|
|
- حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت - ابتدا این فرم را پرینت و پس از تکمیل ،امضاء و اثرانگشت شخص دانشجو، فرم را اسکن نموده و بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید. - تکمیل و بارگذاری این فرم برای همه پذیرفته شدگان الزامی است. |
|
8 |
اسکن رسید سوابق فارغ التحصیلی و تائیدیه تحصیلی |
|
|
- حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت - کلیه پذیرفتهشدگان می بایست با مراجعه به سامانه emt.medu.ir و مشخص نمودن نظام آموزشی نسبت به ثبت درخواست ارسال مدارک تاییدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی (سه سال آخر تحصیل دوره متوسطه) به دانشگاه علوم پزشکی شیراز اقدام نمایند. پس از کامل شدن فرایند درخواست، کد پیگیری جداگانه برای هر مدرک در اختیار داوطلب قرار خواهد گرفت. این کد را در سامانه ثبت نام الکترونیکی ثبت کنید و رسید دریافتی از سامانه را بارگذاری نمایید. «فایل راهنمای دریافت تاییدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی» تبصره 1: دارندگان دیپلم شاخه نظری (نظام ترمی واحدی یا سالی واحدی) در زمان ثبت درخواست مدارک فوق علاوه بر مدرک دیپلم، باید مراحل فوق را برای درخواست مدرک پیشدانشگاهی نیز اجرا نمایند. تبصره 2: فارغالتحصیلان شهریور سال 1395 و بعد از آن نیازی به مراجعه حضوری به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود ندارند، اما فارغالتحصیلان خرداد سال 1395 و قبل از آن با کدپیگیری صادر شده از سامانه فوق به همراه مدارک تحصیلی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبتنام در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی اعلام شده، باید به ادارات آموزش و پرورش محل فارغالتحصیل خود مراجعه کنند تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی و تأیید، مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نماید. - تذکرمهم: هنگام ثبت درخواست سوابق و تاییدیه تحصیلی به موارد زیر توجه فرمایید: - استان استعلام گیرنده: فارس - نوع استعلام گیرنده: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی - استعلام گیرنده: دانشگاه علوم پزشکی شیراز |
|
9 |
اسکن اطلاعات فردی، تحصیلی و شغلی |
|
|
- حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت - پس از تکمیل اطلاعات شناسنامهای-خانوادگی-مقاطع تحصیلی پایه و شغلی در مرحله 8 ثبت نام الکترونیک در سامانه سبا نسبت به چاپ فرم مربوطه اقدام و پس از امضا به صورت فایلJPG بارگذاری نمائید. |
|
10 |
فرم تعهد ثبت نام الکترونیکی |
|
|
- حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت - کلیه پذیرفته شدگان می بایست فرم خام تعهد ثبت نام الکترونیکی را پرینت و پس از تکمیل و امضای آن بر روی سامانه ثبت نام الکترونیکی بارگذاری نمایند. "فرم خام تعهد ثبت نام الکترونیکی" را از اینجا دریافت کنید. |
|
11 |
سند تعهد محضری (ویژه پذیرفته شدگان سهمیه مناق محروم (موضوع قانون عدالت آموزشی) و سهمیه مناطق محروم (مصوبه افزایش ظرفیت شورای عالی انقلاب فرهنگی) |
|
|
پذیرفته شدگان سهمیه مناطق محروم (موضوع قانون عدالت آموزشی) و سهمیه مناطق محروم (مصوبه افزایش ظرفیت شورای عالی انقلاب فرهنگی) ملزم به تنظیم و تحویل سند تعهد محضری به دانشگاه محل تحصیل می باشند. با توجه به اینکه در حال حاضر امکان تنظیم و تحویل سند تعهد محضری برای پذیرفته شدگان فراهم نمی باشند به ایشان مهلت داده می شود در ازای تکمیل فرم تعهد (از اینجا بگیرید) به صورت مشروط نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند. بدیهی است نحوه تنظیم سند تعهد محضری متعاقبا به اطلاع پذیرفته شدگان این سهمیه خواهد رسید. |
با توجه به اینکه فرایند ثبت نام به صورت غیر حضوری انجام میگردد، لازم است مدارک ذکر شده در جدول زیر را از طریق اداره پست به آدرس دانشگاه به نشانی (شیراز-خیابان زند- دانشکده پزشکی- مدیریت امور آموزشی دانشگاه-کدپستی 7134853185) ارسال نمایند.
v تذکر:
- لطفا از مراجعه حضوری جهت تحویل اصل مدارک جدا خودداری نمایید.
- مدارک پستی را پس از انجام ثبت نام الکترونیک و اطمینان از دریافت شماره دانشجویی از تاریخ 1402/08/15 لغایت 1402/08/30 به آدرس دانشگاه ارسال نمایید.
- لطفا بر روی پاکت پستی با خط خوانا « نام و نام خانوادگی - کد ملی - رشته قبولی-شماره دانشجویی و عبارت "مربوط به ثبت نام کنکور سراسری سال 1402"» را درج نمایید.
- پذیرفته شدگانی که در تاریخ های ذکر شده به هر دلیل موفق به ارسال اصل مدارک تحصیلی نشوند مجوز ادامه تحصیل را نخواهند داشت.
مدارک پستی |
الف: مدارک ذکر شده در بند 5 جهت پذیرفته شدگان نظام آموزشی جدید (3-3-6) شامل |
v اصل مدرک یا گواهی موقت دیپلم متوسطه (پایه دوازدهم نظام آموزشی جدید) با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک v اصل کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (ریزنمرات سه ساله پایه دهم تا دوازدهم) |
ب: مدارک ذکر شده در بند 5 جهت پذیرفته شدگان نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی شامل : |
v اصل مدرک یا گواهی موقت پایان دوره پیش دانشگاهی با درج رشته تحصیلی، بخش و شهرستان محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی v اصل مدرک و یا گواهی موقت دیپلم متوسطه نظام آموزشی ترمی واحدی/سالی واحدی با مهر و امضای مدیر دبیرستان و یا هنرستان با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک v اصل کارنامه تحصیلی دیپلم متوسطه نظام آموزشی ترمی واحدی/سالی واحدی در هر یک از سال های 1384 به بعد v اصل کارنامه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی از سال 1391 |
نکات مهم:
نکته 1 : کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن، بارگذاری و ارسال نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبتنام کنترل شده و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص مییابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو به صورت پیامک به دانشجو اعلام می گردد و از طریق نامه و سامانه آموزشی به دانشکده مربوطه ارسال خواهد شد.
دقت نمایید هنگام ثبت نام الکترونیکی و پس از اتمام کلیه مراحل و بارگذاری اسکن مدارک، در مرحله نهایی حتما دکمه ارسال درخواست، کلیک شود زیرا در صورت عدم ثبت درخواست، ثبت نام انجام نخواهد شد. خاطر نشان میگردد دریافت کد رهگیری به معنای ثبت عملیات ثبت نام نبوده و تنها با زدن دکمه "ارسال درخواست" در مرحله نهایی این عملیات ثبت خواهد گردید.
پس از ارسال درخواست ثبت نام، پیوسته سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام در قسمت یادداشت، دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید و پس از رفع مجدد از مرحله نهایی ارسال درخواست بزنید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار را که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد کلیک نمایید. «دریافت نمونه گردش کار»
نکته 2 : پذیرفته شدگان ظرفیت مازاد (شهریه پرداز) رشته های مقطع دکتری عمومی ( پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی) میبایست مبلغ 300 میلیون ریال (معادل سی میلیون تومان) و رشته های مقطع کارشناسی مبلغ 150 میلیون ریال (معادل پانزده میلیون تومان) بصورت علی الحساب به عنوان شهریه نیمسال اول به صورت آنلاین پرداخت نمایند. علاوه بر مبلغ مذکور می بایست سفته به مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال (معادل یکصد و پنجاه میلیون تومان) جهت رشتههای پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی و مبلغ 500 میلیون ریال (معادل پنجاه میلیون تومان) جهت رشته های کارشناسی تهیه و پشت سفته (در قسمت ضامنین) که به امضای دو نفر ضامن معتبر (پدر و مادر و ....) رسیده را از تاریخ 1402/08/13 لغایت 1402/08/15 به صورت حضوری به مدیریت امور آموزشی دانشگاه اتاق 206 (واحد شهریه) تحویل نمایند.
- شهریه قطعی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام خواهد شد و دانشجویان موظفند شهریه مشخص شده را حداکثر تا قبل از شروع امتحانات پایان ترم تسویه نمایند.
- پذیرفته شدگان می بایست روی سفته در قسمت «در وجه» نام «دانشگاه علوم پزشکی شیراز» را درج نمایند.
- دانشجویان شهریه پرداز چنانچه پس از انجام ثبت نام از تحصیل انصراف دهند یا به دانشگاه دیگری منتقل شوند میبایست شهریه ثابت کل نیمسالهای تحصیلی باقیمانده را بپردازند.
- پذیرفته شدگان شهریه پرداز ورودی بهمن ماه جهت تحویل سفته از تاریخ 1402/11/28 لغایت 1402/11/30 مراجعه نمایند.
نکته 3 : کلیه پذیرفته شدگان برای هر دو نوبت مهرماه و بهمن ماه 1402 در همه رشته های تحصیلی در دانشکده های مستقر در شهر شیراز و سایر شهرستانهای استان فارس باید در زمان اعلام شده فوق ثبت نام نمایند. عدم انجام ثبت نام الکترونیک و عدم ارسال مدارک پستی در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و بلافاصله پس از تاریخهای اعلام شده اسامی افرادی که ثبت نام نکردهاند به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام میگردد.
نکته 4 : جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید. سامانه ثبتنام در پایان مهلت اعلام شده بسته خواهد شد.
نکته 5 : هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعهی دقیق اطلاعیهی ثبت نام و آماده کردن مدارک نسبت به ثبتنام الکترونیکی در تاریخهای اعلام شده اقدام نمایید.
نکته 6 : مدارک را با استفاده از اسکنر و در اندازه واقعی و با کیفیت مناسب اسکن و هر مدرک را در جای خو بارگذاری نمایید. به هیچ عنوان جهت اسکن مدارک از تلفن همراه استفاده ننمایید و از مدارک عکس گرفته نشود. مدارکی که به ترتیب ذکر شده تهیه نگردیده باشد حتی در صورت بارگذاری پذیرفته نخواهد گردید و ثبت نام شما ناقص خواهد ماند.
نکته 7 : کارت دانشجویی در صورت تایید نهایی ثبت نام و انتخاب واحد، صادر و از طریق آموزش دانشکده در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.
نکته 8 : «دانشجویان مرد» که مشمول نظام وظیفه میباشند میبایست در حین انجام ثبت نام و قبل از شروع به تحصیل نسبت به اخذ «معافیت تحصیلی» اقدام نموده و برگه معافیت تحصیلی را بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند. پذیرفته شدگانی که به هر دلیل موفق به دریافت معافیت تحصیلی نشوند مجاز به تحصیل نمیباشند.
نکته 9: پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ «گواهی اشتغال به تحصیل» جهت ارائه به محل کار والدین، سازمان های بیمهگر و ... میباشند میبایست پس از از ثبتنام، انتخاب واحد و اخذ شماره دانشجویی درخواست خود را از طریق «سامانه آموزشی سبا» ثبت و موضوع را از آموزش دانشکده محل تحصیل پیگیری نمایند. صدور گواهی اشتغال به تحصیل به صورت غیرحضوری است و پس از صدور از طریق سامانه در دسترس شما خواهد بود.
نکته 10: با توجه به اینکه بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری برای همه پذیرفته شدگان از طرف سازمان سنجش آموزش کشور «کارنامه سبز» صادر میگردد و ممکن است بر اساس این کارنامه در یک یا چند رشته در همین دانشگاه یا سایر دانشگاههای کشور پس از رشته فعلی که در آن به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام شدهاید نیز دارای حداقل نمره قبولی باشید، امکان دارد این سوال در ذهن شما به وجود آید که آیا بر این اساس می توان بلافاصله متقاضی انتقال یا تغییر رشته بود؟!
پذیرفته شده گرامی! «کارنامه سبز» صرفا جهت اطلاع داوطلبین آزمون سراسری صادر شده است و هیچ گونه حقی برای داوطلب برای پذیرش در رشته محل هایی که واجد حداقل نمره قبولی میباشند ایجاد نمی نماید و هیچ الزامی برای دانشگاه محل پذیرش اولیه (دانشگاه مبداء) و یا دانشگاه مورد تقاضا (دانشگاه مقصد) مبنی بر موافقت با انتقال یا تغییر رشته ایجاد نمی نماید. بر اساس آیین نامههای آموزشی هرگونه درخواست تغییر رشته و انتقال در صورت کسب موافقت دانشگاه مبداء و مقصد پس از گذراندن حداقل دو نیمسال از شروع تحصیل امکان پذیر است.
نکته 11 : بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه شروع به تحصیل پذیرفته شدگان کنکور سراسری ورودی مهر ماه سال 1402 از روز شنبه مورخ 1402/07/29 خواهد بود. ضمنا انتخاب واحد نیمسال اول دانشجویان توسط دانشکده مربوطه انجام خواهد شد.
- تاریخ شروع به تحصیل پذیرفته شدگان ورودی بهمن ماه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
- آدرس و شماره تلفن دانشکده های محل تحصیل را از پیوند روبرو دریافت نمایید.(کلیک کنید)
نکته 12 : جهت اطلاع از امکانات رفاهی دانشگاه (خوابگاه ،تغذیه و ...) به بخش اطلاعیه های سایت معاونت دانشجویی و فرهنگی در آدرس زیر مراجعه کنید.
نکته 13 : در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام الکترونیک با شماره های زیر تماس بگیرید:
- با توجه به تعداد زیاد پذیرفته شدگان لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ به سوال خود با کارشناسان تماس بگیرید.
- با توجه به اینکه کارشناسان مرتبط با هر رشته و دانشکده های مختلف در مدیریت امور آموزشی دانشگاه، با هم متفاوت هستند لطفا فقط با کارشناس مربوط به رشته خود تماس بگیرید.
- در روزهای ثبت نام میتوانید در صورت لزوم از ساعت 8 لغایت 14 با کارشناسان ثبت نام در ارتباط باشید. بجز روزهای تعطیل رسمی - پنج شنبه و جمعه
نام دانشکده |
رشته |
نام کارشناس |
شماره داخلی |
پزشکی |
پزشکی |
خانم فهندژ خانم معلمی |
داخلی 210 داخلی 209 |
دندانپزشکی |
دندانپزشکی |
آقای قائدی |
داخلی 208 |
داروسازی |
داروسازی |
||
پرستاری و مامایی شیراز |
پرستاری، مامایی، اتاق عمل، هوشبری، فوریت های پزشکی |
خانم کیان |
داخلی 215 |
علوم توانبخشی |
فیزیوتراپی،کاردرمانی،گفتاردرمانی،شنوایی شناسی،اعضای مصنوعی و وسایل کمکی |
خانم فخرزاد |
داخلی 241 |
بهداشت شیراز |
بهداشت عمومی،بهداشت محیط،بهداشت حرفه ای،بیولوژی و کنترل ناقلین بیماری ها |
خانم یزدانی |
داخلی 213 |
علوم تغذیه شیراز |
تغذیه |
خانم محمدی |
داخلی 217 |
مجتمع آموزش عالی شهرستان سپیدان |
تغذیه شهرستان سپیدان |
||
پرستاری شهرستان لامرد |
پرستاری شهرستان لامرد |
||
پیراپزشکی شیراز |
رادیولوژی و علوم آزمایشگاهی |
خانم خوشکنار |
داخلی 228 و 203 |
پرستاری شهرستان آباده |
پرستاری و فوریت های پزشکی شهرستان آباده |
||
مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی |
مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، فناوری اطلاعات سلامت |
||
پیراپزشکی شهرستان استهبان |
علوم آزمایشگاهی،هوشبری،اتاق عمل شهرستان استهبان |
آقای جهاندیده |
216 |
مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان نورآباد ممسنی |
بهداشت عمومی و فوریت های پزشکی شهرستان نورآباد ممسنی |
||
مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان فیروزآباد |
پرستاری و فوریت های پزشکی شهرستان فیروزآباد |
||
پیراپزشکی شهرستان داراب |
علوم آزمایشگاهی و فوریت های پزشکی شهرستان داراب |
خانم مظلومی |
207 |
کارشناس نظام وظیفه (ویژه آقایان) |
همه رشته ها |
آقای جعفر زاده |
داخلی 211 |
کارشناس شهریه (ویژه دانشجویان شهریه پرداز) |
رشته های شهریه پرداز |
خانم زارعی |
داخلی 218 |
آقای موسوی |
داخلی 238 |
||
هماهنگ کننده ثبت نام |
همه رشته ها |
آقای پرچم |
داخلی 214 |
فناوری اطلاعات |
همه رشته ها |
مهندس رعیتی |
داخلی 240 |
دکتر اعرابی |
داخلی 236 |
||
مهندس رهسپار |
داخلی 206 |
||
مهندس سیاهی |
داخلی 239 |