• 1401/11/05
  • - تعداد بازدید: 20
  • زمان مطالعه : 14 دقیقه
.

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری تخصصی Ph.D سال 1401

.

 

پذیرفته شده گرامی رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

 با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون دکتری تخصصی Ph.D سال 1401، نحوه اقدام ، زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:

توجه 1 : ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد.

توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیک و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی به صورت الکترونیک به معاونت آموزشی دانشکده محل تحصیل شما ارسال خواهد شد.

توجه 3: : مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما کان لم یکن گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در این موارد ندارد.

توجه4: جهت انجام ثبت نام از روز  پنجشنبه مورخ 31/06/1401  لغایت یکشنبه  مورخ 10/07/1401 به سایت saba.sums.ac.ir مراجعه نمایید. لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.

 

توجه 5 : جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی  از  کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه  به عنوان رمز عبور استفاده نمایید .

مدارک لازم جهت ثبت‌ نام الکترونیکی

1 صفحات شناسنامه (حجم هر فایل حداکثر200 کیلوبایت)

2 عکس رنگی زمینه سفید 4*3

- ابعاد عکس 4×3 و بدون حاشیه
- عکس باید با حجم حداکثر 400×300 و حداقل 300×200 پیکسل(حداکثر  32 کیلوبایت) اسکن و در قالب JPG ذخیره شود.
- تصویر متقاضی باید تمام رخ، کاملاً واضح و بدون اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
- عکس، مربوط به سال جاری ، رنگی و با زمینه سفید باشد.
- اسکن عکس از روی کارت های شناسایی(کارت ملی، شناسنامه و مدارک مشابه) قابل قبول نیست.

3 پشت و روی کارت ملی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

4 مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر(ویژه آقایان) :

-          تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند(کفالت،ایثارگران و موارد خاص)

-          تصویر برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی،کفالت و سایر ...) در مدت اعتبار آن

-                   ارائه برگ معافیت تحصیلی نظام وظیفه

جهت دریافت معافیت تحصیلی به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی sakha.epolice.ir مراجعه و پس از دریافت معافیت تحصیلی بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید.جهت مشاهده راهنمای دریافت معافیت تحصیلی بر روی لینک روبرو کلیک نمایید.(راهنمای تصویری دریافت معافیت تحصیلی)

تذکر مهم 1: مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیستند و درصورت  قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و دانشگاه مجاز به ثبت نام از آنان نمی باشد.

تذکر مهم 2: سربازان حین خدمت سربازی جهت انجام امور ترخیص از خدمت به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی sakha.epolice.ir   مراجعه و پس از انجام امور مربوطه  و اخذ برگه معافیت تحصیلی جهت ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید. بدیهی است این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص یا معافیت تحصیلی مشمولین در حال انجام خدمت نظام وظیفه برعهده نخواهد داشت.

5- تصویر فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان یا فرم میزان بدهی. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-           جهت اخذ فرم تسویه حساب صندوق رفاه یا فرم میزان بدهی می‌توانید به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانی « srd.behdasht.gov.ir»  قسمت مشاهده وضعیت بدهی - نامه های صادره مراجعه و فایل مربوطه را پس از دانلود اسکن و بارگذاری نمایید. چنانچه در قسمت نامه های صادره برای شما نامه ثبت نشده است می بایست در قسمت ارسال درخواست ،تقاضای خود را ثبت تا برای شما نامه تسویه حساب یا فرم میزان بدهی صادر گردد. « راهنمای دریافت فرم صندوق رفاه»

-           فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی‌نیاز به ارائه مدرک فوق ندارند.

 6- دانشنامه یا گواهینامه پایان تحصیلات مقطع  کارشناسی ارشد یا دکتری عمومی یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل در مقاطع مذکور حداکثر تا تاریخ 31/06/1401 باشد. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-          دانشجویان نیمسال آخر مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری عمومی ملزم به ارائه" فرم مخصوص داوطلب دانشجوی نیمسال آخر متقاضی شرکت در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال تحصیلی 1402-1401" مورد  تائید دانشگاه محل تحصیل مقطع قبلی به عنوان آخرین مدرک تحصیلی می‌باشند.صفحه 51 دفترچه راهنمای شرکت در آزمون دکتری تخصصی PhD سال 1401  « نمونه فرم »

-          پذیرفته شدگانی که به هر دلیل موفق به اتمام تحصیل در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد تا تاریخ 31/06/1401 نشوند اجازه ثبت نام در مقطع دکتری تخصصی PhD را نخواهند داشت و قبولی آنان لغو می گردد.

 7- موافقت  نامه بدون قید و شرط از بالاترین مقام اداری (حجم فایل حداکثر 200)( ویژه مستخدمین دستگاه ها)

-          بر اساس ماده 50 آیین نامه دوره دکتری تخصصی Ph.D تحصیل دانشجویان این دوره تمام وقت می باشد و  هر گونه اشتعال به غیر از تحصیل در طول مدت تحصیل (از زمان شروع به تحصیل تا روز فراغت از تحصیل) برای دانشجو ممنوع می باشدافراد شاغل ملزم به ارائه ماموریت آموزشی یا مرخصی بدون حقوق می باشند.چنانچه در هر مرحله ای از تحصیل مشخص شود که اطلاعات ارائه شده توسط پذیرفته شده در مورد وضعیت اشتغال نادرست بوده است،قبولی وی لغو و از ادامه تحصیل وی جلوگیری خواهد شد.

-          این گواهی مخصوص مستخدمین دستگاه های دولتی می باشد. سایر افراد نیازی به ارائه مدرک فوق ندارند و هنگام ثبت نام الکترونیکی گزینه « فاقد شغل » را در فرم مشخصات شغلی انتخاب نمایند.

8- فرم اعلام وضعیت اشتغال (دریافت فرم) - (حجم فایل حداکثر 200)

-          لازم است همه پذیرفته شدگان این فرم را تکمیل نمایند و پس از دریافت و تکمیل بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید.

 

9  پذیرفته شدگانی که با استفاده از« سهمیه رزمندگان و ایثارگران »  پذیرفته شده اند می بایست کارت ایثارگری یا گواهی از بنیاد شهید و امور ایثارگران  مبنی بر مجوز استفاده از سهمیه مذکور ارائه نمایند. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت) 

- درصورتیکه در هرمرحله از تحصیل یا پس از تحصیل مشخص ­شود فرد پذیرفته شده واجد شرایط استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران نبوده، ضمن لغو قبولی، طبق ضوابط عمل خواهد شد.

10 - فرم صلاحیت های عمومی  « ازاینجا بگیرید »  (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-            پس از پرینت فرم خام صلاحیت عمومی نسبت به تکمیل دقیق آن اقدام و پس از بارگذاری بر روی سامانه ثبت نام الکترونیک، اصل فرم مربوطه را به همراه دو  قطعه عکس به یکی از دو روش زیر ارسال نمایید:

-          الف: ارسال به آدرس پستی: شیراز- خیابان زند-ساختمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز-طبقه 8-هسته مرکزی گزینش دانشجویان- کد پستی  14336 - 71348

-          ب: مراجعه حضوری به هسته مرکزی گزینش و تحویل فرم مربوطه(ویژه پذیرفته شدگان ساکن در شهر شیراز)

تذکر: افراد شاغل علاوه بر فرم صلاحیت عمومی لازم است « آخرین حکم کارگزینی » خود را هم در سامانه ثبت نام بارگذاری و هم به آدرس هسته مرکزی گزینش دانشگاه ارسال نمایند.

11- فرم اطلاعات فردی ، تحصیلی و شغلی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-          پس از تکمیل اطلاعات شناسنامه ای خانوادگی-مقاطع تحصیلی پایه و شغلی در « سامانه ثبت نام الکترونیک »   نسبت به چاپ فرم مربوطه اقدام و پس از امضاء به صورت فایل JPG  بارگذاری نمائید. « نمونه فرم »

12- سند تعهد محضری (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

کلیه پذیرفته شدگان مقطع دکتری تخصصی PhD و دکترای پژوهشی ملزم به تنظیم و تحویل سند تعهد محضری مطابق فرمت زیر بر اساس سهمیه قبولی می باشند.جهت اطلاع از نحوه تنظیم سند تعهد محضری و شرایط ضامنین با اداره حقوقی دانشگاه  به نشانی: شیراز، خیابان زند، روبروی خیابان فلسطین، جنب سازمان هلال احمر ، ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز  ،طبقه دوم ، مدیریت امور حقوقی دانشگاه (شماره تلفن:  07132122329-07132122708 )در تماس باشید.

- فرم سند تعد محضری پذیرفته شدگان سهمیه آزاد (از اینجا بگیرید)

تذکر مهم : به پذیرفته شدگانی که در مدت تعیین شده برای انجام مراحل ثبت نام  به هردلیل موفق به تنظیم سند تعهد محضری نشوند حداکثر تا تاریخ 30/08/1401 در قبال اخذ تعهد نامه مهلت داده میشود نسبت به تنظیم و تحویل سند تعهد محضری اقدام نمایند.(متن تعهد نامه)

 

تبصره1- مستخدمان رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و موسسات تابعه و دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور، می بایست تعهدات خاص استخدامی به واحدهای مربوطه بسپارند.

تبصره2- مستخدمان رسمی سایر وزارت خانه ها، مؤسسات و شرکت های دولتی و وابسته به دولت، چنان چه هزینه های تحصیلی ایشان توسط دستگاه مربوطه تقبل و به دانشگاه پذیرنده دانشجو پرداخت گردد، از سپردن تعهد عام معاف خواهند بود.

نکات مهم:

نکته 1 : همانگونه که مستحضرید باتوجه به شیوع بیماری کووید 19 در سطح کشور و به منظور حفظ سلامتی پذیرفته شدگان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت غیر حضوری صورت می پذیرد. بدین منظور کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن ، بارگذاری و ارسال نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص می یابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو از طریق نامه و سامانه آموزشی سبا به دانشکده مربوطه ارسال خواهد شد.

پس از ارسال درخواست ثبت نام ، پیوسته سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید و پس از رفع نقص مجدد از قسمت مرحله نهایی درخواست خود را ارسال نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد را کلیک نمایید.

 

نکته 2 : پذیرفته شدگان دوره شهریه پرداز نیاز به تنظیم سند تعهد محضری ندارند. برای این دسته از پذیرفته شدگان نیز رعایت همه مقررات و آیین نامه های آموزشی از جمله تحصیل تمام وقت در دوره دکتری تخصصی ضروری است.

 

نکته 3 : پذیرفته شدگان « ظرفیت مازاد(شهریه پرداز) » می بایست  مبلغ 150 میلیون ریال (معادل پانزده میلیون تومان) بصورت علی الحساب  به عنوان شهریه نیمسال اول به صورت آنلاین پرداخت نمایند .علاوه بر مبلغ مذکور می بایست سفته به مبلغ پانصد میلیون ریال تهیه و اصل سفته که به امضای دو نفر ضامن معتبر رسیده است ضامنین می بایست نام و نام خانوادگی خود را در پشت اوراق سفته به همراه کد ملی درج و امضا و اثر انگشت و از تاریخ 21/08/1401 لغایت 23/08/1401 به صورت حضوری به مدیریت امور آموزشی دانشگاه اتاق 206 واحد شهریه تحویل نمایند.

-          پذیرفته شدگان  می بایست نام و نام خانوادگی  و کد ملی خود را به همراه امضا و اثر انگشت روی اوراق سفته درج نمایند.

-          دانشجویان شهریه پرداز پس از انجام ثبت نام چنانچه از تحصیل انصراف دهند یا به دانشگاه دیگری منتقل شوند می بایست شهریه ثابت کل نیمسال های تحصیلی باقیمانده را بپردازند.

 

نکته 4 : عدم ارسال و تایید مدارک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و پس از تاریخ‌‌های اعلام شده اسامی ‌افرادی که ثبت نام نکرده اند به منظور معرفی جایگزین به مرکز سنجش آموزش علوم پزشکی اعلام خواهد شد.

 

نکته 5 : جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید .

نکته 6 : هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه ی دقیق اطلاعیه ی ثبت نام و پس از آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید.

نکته 7 : مدارک لازم جهت ثبت نام را با استفاده از اسکنر اسکن نمایید و به هیچ عنوان جهت ثبت نام به وسیله تلفن همراه از مدارک عکس گرفته نشود.

نکته 8 : کارت دانشجویی در صورت تایید نهایی ثبت نام و انتخاب واحد، صادر و در اولین مراجعه حضوری دانشجویان به دانشکده از طریق آموزش دانشکده تحویل خواهد شد.

نکته 9 : همانگونه که در بند 7 مدارک ثبت نام اکترونیک ذکر گردید کلیه مستخدمین دولت موظف به ارائه نامه موافقت با ادامه تحصیل از بالاترین مقام اداری محل خدمت و ارائه حکم مرخصی بدون حقوق یا ماموریت آموزشی تمام وقت از اولین روز شروع به تحصیل لغایت آخرین روز تحصیل به صورت پیوسته می باشند.این موضوع شامل همه پذیرفته شدگان اعم از شهریه پرداز و روزانه  و فارغ از نوع سهمیه قبولی (آزاد یا ایثارگر ) می باشد.

نکته10: پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ « گواهی اشتغال به تحصیل »  جهت ارائه به محل کار ، سازمان های بیمه گر و ... می باشند می بایست پس از از ثبت نام ،انتخاب واحد و اخذ شماره دانشجویی درخواست خود را از طریق « سامانه آموزشی سبا » ثبت و موضوع را از آموزش دانشکده محل تحصیل پیگیری نمایند.

نکته 11 : شروع به تحصیل دانشجویان مقطع  دکتری تخصصی PhD ورودی سال 1401 از روز شنبه مورخ 16/07/1401 خواهد بود. همچنین پذیرفته شدگانی که ثبت نام آنها نهایی شده و شماره دانشجویی دریافت می نمایند  می بایست حداکثر تا  روز دوشنبه مورخ 12/07/1401 با مراجعه به سایت saba.sums.ac.ir  نسبت به انجام انتخاب واحد اقدام نمایند. (راهنمای تصویری انتخاب واحد)

نکته 12 : لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ یا داشتن هرگونه سوال در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام از طریق راه های زیر با کارشناسان ثبت نام تماس بگیرید:

-          ارتباط با کارشناسان ثبت نام از طریق شماره تماس  و آدرس ایمیل:

نام خانوادگی کارشناس

سمت

شماره داخلی

آقای پرچم

کارشناس ثبت نام

214

خانم یزدانی

کارشناس ثبت نام

213

آقای جعفر زاده

کارشناس ثبت نام/نظام وظیفه

211

خانم زارعی

کارشناس شهریه

218

آقای موسوی

238

مهندس همراهی

کارشناس IT

236

مهندس رهسپار

206

مهندس رعیتی

240

 

شماره تلفن های مدیریت امور آموزشی دانشگاه:

 32346950  ،  32346951 ، 32346952  ،  32346953 ، 32341259  ،  32341344 ، 32359318 

جهت ارتباط با کارشناسان لطفا ابتدا شماره مرکز تلفن را شماره گیری و سپس شماره داخلی مورد نظر را وارد نمایید.

 

 
 
 
 
 
     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 نکته 13 :  جهت اطلاع از امکانات رفاهی دانشگاه (خوابگاه ،تغذیه و ...)    کلیک کنید
 
 

مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

  • گروه خبری : اطلاعیه
  • کد خبری : 66854
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید