اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری تخصصی Ph.D (رشته های داروسازی) سال 1402
با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون دکتری تخصصی Ph.D سال 1402، نحوه اقدام، زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:
توجه 1 : ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد.
توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیک و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی به صورت الکترونیک به معاونت آموزشی دانشکده محل تحصیل شما ارسال خواهد شد.
توجه 3: : مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما کان لم یکن گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در این موارد ندارد.
توجه4: جهت انجام ثبت نام از روز سه شنبه به تاریخ 1402/07/04 لغایت چهارشنبه به تاریخ 1402/07/12 به سایت saba.sums.ac.ir مراجعه نمایید. لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.
توجه 5 : جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی از کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور استفاده نمایید.
ü تذکر: مسئولیت کلیه اطلاعات مربوط به ثبت نام به عهده دانشجو بوده، لذا در صورت ثبت نام توسط کافی نت یا سایر افراد، لطفا تاکید گردد که اطلاعیه ثبت نام توسط فرد ثبت نام کننده حتما به طور کامل مطالعه شده و با تایید اطلاعات، توسط دانشجو انجام گیرد.
ردیف |
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام الکترونیکی |
1 |
صفحات شناسنامه |
|
حجم هر فایل حداکثر200 کیلوبایت |
2 |
عکس رنگی زمینه سفید 4*3 |
|
- ابعاد عکس 4×3 و بدون حاشیه |
3 |
پشت و روی کارت ملی |
|
- حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت - پذیرفته شدگانی که فاقد کارت ملی هوشمند می باشند کارت ملی قدیمی + رسید کارت ملی هوشمند بارگذاری نمایند. |
4 |
مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر (ویژه آقایان) |
|
- تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند (کفالت، ایثارگران و موارد خاص) - تصویر برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی، کفالت و سایر ...) در مدت اعتبار آن - ارائه برگ اعزام به خدمت تذکر مهم: مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیستند و درصورت قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و دانشگاه مجاز به ثبت نام از آنان نیست. تذکر مهم: جهت دریافت معافیت تحصیلی به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی sakha.epolice.ir مراجعه و پس از دریافت معافیت تحصیلی بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید و پذیرفته شدگانی که در حال انجام خدمت وظیفه عمومی یا پیام آوران بهداشت می باشند نیز با مراجعه به همان درگاه نسبت به انجام امور مربوط به ترخیص از یگان خدمتی و به دنبال آن اخذ معافیت تحصیلی اقدام نمایند. بدیهی است این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص و صدور معافیت مشمولین در حال انجام خدمت وظیفه بر عهده ندارد. .(راهنمای تصویری دریافت معافیت تحصیلی) نکته: ثبت نام پذیرفته شدگان در حال خدمت که تا تاریخ 31/6/1402 خدمت سربازی خود را به اتمام میرسانند با ارایه گواهی مبنی بر اتمام خدمت سربازی تا تاریخ فوق الذکر بلامانع میباشد. |
5 |
تصویر فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان یا فرم میزان بدهی |
|
- (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت) - جهت اخذ فرم تسویه حساب صندوق رفاه یا فرم میزان بدهی میتوانید به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانی « https://students.srd.ir/Students/Default.aspx » قسمت مشاهده و پرداخت اقساط - نامه های صادره، مراجعه و فایل مربوطه را پس از دانلود، اسکن و بارگذاری نمایید. چنانچه در قسمت نامه های صادره برای شما نامه ثبت نشده است می بایست در قسمت ارسال درخواست، تقاضای خود را ثبت، سپس نامه تسویه حساب یا فرم میزان بدهی صادر می گردد. «راهنمای دریافت گواهی تسویه حساب صندوق رفاه»
|
6 |
دانشنامه یا گواهینامه پایان تحصیلات یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل در مقطع دکتری عمومی حداکثر تا تاریخ 31/6/1402 باشد. |
|
- حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت - دانشجویان نیمسال آخر مقطع دکتری عمومی ملزم به ارائه" فرم مخصوص داوطلب دانشجوی نیمسال آخر متقاضی شرکت در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال تحصیلی 1403-1402" مورد تائید دانشگاه محل تحصیل مقطع قبلی به عنوان آخرین مدرک تحصیلی میباشند. صفحه 25 دفترچه راهنمای شرکت در آزمون دکتری تخصصی PhD (رشته های داروسازی) سال 1402 « نمونه فرم»
- پذیرفته شدگانی که به هر دلیل موفق به اتمام تحصیل در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد تا تاریخ 1402/06/31 نشوند اجازه ثبت نام در مقطع دکتری تخصصی PhD را نخواهند داشت و قبولی آنان لغو می گردد.
|
7 |
موافقت نامه بدون قید و شرط از بالاترین مقام اداری (ویژه مربیان رسمی) |
|
- حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت - موافقتنامه بدون قید و شرط برای ادامه تحصیل از بالاترین مقام مسئول اداری و گواهی مرخصی بدون حقوق سالیانه برای مربیان رسمی -حکم استخدام رسمی قطعی (جهت استفاده کنندگان از سهمیه مازاد مربیان رسمی)
|
8 |
مدارک نشان دهنده وضعیت سهمیه، جهت استفاده کنندگان از سهمیه رزمندگان، ایثارگران، همسر و فرزند شاهد، آزاده، همسر -و فرزند آزاده، جانبازان، فرزند و همسر جانباز، فرزند و همسر مفقودالاثر(کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و ...) |
|
- حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت - درصورتیکه در هرمرحله از تحصیل یا پس از تحصیل مشخص شود فرد پذیرفته شده واجد شرایط استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران نبوده، ضمن لغو قبولی، طبق ضوابط عمل خواهد شد.
|
9 |
فرم صلاحیت عمومی « ازاینجا بگیرید » |
|
- حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت - پس از پرینت فرم خام صلاحیت عمومی نسبت به تکمیل دقیق آن اقدام و پس از بارگذاری بر روی سامانه ثبت نام الکترونیک، اصل فرم مربوطه را به همراه دو قطعه عکس به یکی از دو روش زیر ارسال نمایید: الف: ارسال به آدرس پستی: شیراز- خیابان زند- ساختمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز- طبقه 8- هسته مرکزی گزینش دانشجویان- کد پستی: 7134814336 ب: مراجعه حضوری به هسته مرکزی گزینش و تحویل فرم مربوطه (ویژه پذیرفته شدگان ساکن در شهر شیراز) تذکر: افراد شاغل علاوه بر فرم صلاحیت عمومی لازم است «آخرین حکم کارگزینی» خود را هم در سامانه ثبت نام بارگذاری و هم به آدرس هسته مرکزی گزینش دانشگاه ارسال نمایند. |
10 |
اسکن اطلاعات فردی، تحصیلی و شغلی |
|
پس از تکمیل اطلاعات شناسنامه ای–خانوادگی- مقاطع تحصیلی پایه و شغلی در هنگام ثبت نام در «سامانه ثبت نام الکترونیک» ضروری است نسبت به چاپ فرم مربوطه اقدام و پس از امضاء به صورت فایل JPG بارگذاری نمائید. |
11 | سند تعهد محضری |
|
- حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت - براساس دستورالعمل ثبت نام ، ابلاغی از طرف وزارت متبوع کلیه پذیرفته شدگان مقطع دکترای تخصصی Ph.D و دکترای پژوهشی ملزم به تنظیم و تحویل سند تعهد محضری به اداره حقوقی دانشگاه می باشند. نشانی: شیراز- خیابان زند- ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز- طبقه دوم شماره های تماس: 07132122708 و 07132122329 - پس از تنظیم تعهد محضری، حتما نسبت به اسکن و بارگذاری آن در قسمت اسکن مدارک در سامانه ثبت نام، اقدام شود. تذکر: پذیرفته شدگانی که به هر دلیل در بازه ی تعیین شده جهت ثبت نام موفق به تنظیم و تحویل سند تعهد محضری نشوند ، به ایشان اجازه داده می شود حداکثر تا تاریخ 30/08/1402در قبال اخذ تعهد کتبی نسبت به تنظیم و تحویل سند تعهد محضری اقدام نمایند. بدیهی است پذیرفته شدگانی که در بازهی مشخص شده سند تعهد محضری خود را تحویل ننمایند در مرحله اول قطع حقوق شده و سپس برابر مقررات حکم انصراف از تحصیل ایشان صادر خواهد گردید. - جهت دریافت فرم تعهد کتبی اینجا را کلیک نمایید. پس از دریافت فرم تعهد کتبی، آن را تکمیل و امضا نموده و در سامانه ثبت نام، مرحله اسکن مدارک، در قسمت تعهد محضری بارگذاری نمایید.
|
نکات مهم:
نکته 1 : کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن، بارگذاری و ارسال نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل شده و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص مییابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو از طریق نامه و سامانه آموزشی سبا به دانشکده پزشکی ارسال خواهد شد.
دقت نمایید هنگام ثبت نام الکترونیکی، پس از اتمام کلیه مراحل و بارگذاری اسکن مدارک، در مرحله نهایی حتما دکمه ارسال درخواست کلیک شود زیرا در صورت عدم ثبت درخواست، ثبت نام انجام نخواهد گردید. خاطر نشان میگردد دریافت کد رهگیری به معنای ثبت عملیات ثبت نام نبوده و تنها با زدن دکمه "ارسال درخواست" در مرحله نهایی این عملیات ثبت خواهد گردید.
پس از ارسال درخواست ثبت نام، پیوسته سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار را که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد کلیک نمایید. «دریافت نمونه گردش کار»
نکته 2 : پذیرفته شدگان دوره شهریه پرداز نیاز به تنظیم سند تعهد محضری ندارند. برای این دسته از پذیرفته شدگان نیز رعایت همه مقررات و آیین نامه های آموزشی از جمله تحصیل تمام وقت در دوره دکتری تخصصی ضروری است.
نکته 3 : پذیرفته شدگان « ظرفیت مازاد(شهریه پرداز) » می بایست مبلغ 200 میلیون ریال (معادل بیست میلیون تومان) بصورت علی الحساب به عنوان شهریه نیمسال اول به صورت آنلاین پرداخت نمایند .علاوه بر مبلغ مذکور میبایست سفته به مبلغ یک میلیارد ریال (معادل 100 میلیون تومان) تهیه و اصل سفته که به امضای دو نفر ضامن معتبر رسیده است ضامنین میبایست نام و نام خانوادگی خود را در پشت اوراق سفته به همراه کد ملی درج و امضا و اثر انگشت و از تاریخ 1402/08/21 لغایت 1402/08/23 به صورت حضوری به مدیریت امور آموزشی دانشگاه اتاق 206 –واحد شهریه تحویل نمایند.
- پذیرفته شدگان می بایست نام و نام خانوادگی و کد ملی خود را به همراه امضا و اثر انگشت روی اوراق سفته درج نمایند.
- دانشجویان شهریه پرداز پس از انجام ثبت نام چنانچه از تحصیل انصراف دهند یا به دانشگاه دیگری منتقل شوند می بایست شهریه ثابت کل نیمسال های تحصیلی باقیمانده را بپردازند.
نکته 4 : عدم ارسال و تایید مدارک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و پس از تاریخهای اعلام شده اسامی افرادی که ثبت نام نکرده اند به منظور معرفی جایگزین به مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است دریافت شماره دانشجویی به شرط تائید کلیه مدارک ثبت نامی به منزله اتمام فرایند ثبت نام می باشد.
نکته 5 : جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید .
نکته 6 : هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه ی دقیق اطلاعیه ی ثبت نام و پس از آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید.
نکته 7 : مدارک را با استفاده از اسکنر و در اندازه واقعی و با کیفیت مناسب اسکن و هر مدرک را در جای خود بارگذاری نمایید. به هیچ عنوان جهت اسکن مدارک از تلفن همراه استفاده ننمایید و از مدارک عکس گرفته نشود. مدارکی که به ترتیب ذکر شده تهیه نشده باشد حتی در صورت بارگذاری، پذیرفته نخواهد شد و ثبت نام شما ناقص خواهد ماند.
نکته 8 : کارت دانشجویی در صورت تایید نهایی ثبت نام و انتخاب واحد، صادر و در اولین مراجعه حضوری دانشجویان به دانشکده از طریق آموزش دانشکده تحویل خواهد شد.
نکته 9: پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ « گواهی اشتغال به تحصیل » جهت ارائه به محل کار ، سازمان های بیمه گر و ... می باشند می بایست پس از از ثبت نام ،انتخاب واحد و اخذ شماره دانشجویی درخواست خود را از طریق «سامانه آموزشی سبا» ثبت و موضوع را از آموزش دانشکده محل تحصیل پیگیری نمایند.
نکته 10 : شروع به تحصیل دانشجویان مقطع دکتری تخصصی PhD ورودی سال 1402 از روز شنبه مورخ 1402/07/15 خواهد بود. همچنین پذیرفته شدگانی که ثبت نام آنها نهایی شده و شماره دانشجویی دریافت مینمایند می بایست حداکثر تا روز چهارشنبه مورخ 1402/07/12 با مراجعه به سایت saba.sums.ac.ir نسبت به انجام انتخاب واحد اقدام نمایند. (راهنمای تصویری انتخاب واحد)
نکته 11 : جهت اطلاع از امکانات رفاهی دانشگاه (خوابگاه ،تغذیه و ...) به پیوند زیر مراجعه کنید.
نکته 12 : لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ یا داشتن هرگونه سوال در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام از طریق راه های زیر با کارشناسان ثبت نام تماس بگیرید:
- ارتباط با کارشناسان ثبت نام از طریق شماره تماس و آدرس ایمیل:
نام خانوادگی کارشناس |
سمت |
شماره داخلی |
آدرس ایمیل |
آقای پرچم |
کارشناس ثبت نام |
214 |
Amoozesh12@sums.ac.ir |
خانم یزدانی |
کارشناس ثبت نام |
213 |
Amoozesh5@sums.ac.ir |
خانم فخرزاد |
کارشناس ثبت نام |
241 |
|
آقای جعفر زاده |
کارشناس ثبت نام/نظام وظیفه |
211 |
|
خانم زارعی |
کارشناس شهریه |
218 |
F_zarei88@ yahoo.com |
دکتر اعرابی |
کارشناس IT |
236 |
Aarabi@Sums.ac.ir |
|
|
|
|
مهندس رعیتی |
240 |
||
شماره تلفن های مدیریت امور آموزشی دانشگاه: 32346950 ، 32346951 ، 32346952 ، 32346953 ، 32341259 ، 32341344 ، 32359318 جهت ارتباط با کارشناسان لطفا ابتدا شماره مرکز تلفن را شماره گیری و سپس شماره داخلی مورد نظر را وارد نمایید. |