اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دوره آموزش عالی (MPH) بهداشت عمومی سال 1403
با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون ورودی آموزش عالی بهداشت عمومی (MPH)، نحوه اقدام، زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:
توجه 1: ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد.
توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیک و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی به صورت الکترونیک به معاونت آموزشی دانشکده محل تحصیل شما ارسال خواهد شد.
توجه 3: مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما لغو گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در این موارد ندارد.
توجه 4: جهت انجام ثبت نام صرفا در روز سه شنبه به تاریخ 1403/12/07 به سایت Saba.Sums.ac.ir (گزینه پذیرش) مراجعه نمایید. لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده است، به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.
توجه 5: جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی از کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور استفاده نمایید. (در صورتی که ابتدای کدملی شما عدد صفر وجود دارد، هنگام وارد کردن رمز عبور، صفرهای اول را وارد ننمایید.)
تذکر: مسئولیت کلیه اطلاعات مربوط به ثبت نام به عهده دانشجو بوده، لذا در صورت ثبت نام توسط کافی نت یا سایر افراد، لطفا تاکید گردد که اطلاعیه ثبت نام توسط فرد ثبت نام کننده حتما به طور کامل مطالعه شده و با تایید اطلاعات، توسط دانشجو انجام گیرد.
ردیف | مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام الکترونیکی |
---|---|
1 | تمام صفحات شناسنامه |
|
|
2 | عکس پرسنلی |
|
|
3 | پشت و روی کارت ملی |
|
|
4 | مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان) |
مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر:
|
|
5 | تصویر فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان یا فرم میزان بدهی |
|
|
6 | دانشنامه یا گواهینامه پایان تحصیلات مقطع دکتری عمومی (پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی) یا کارشناسی ارشد در رشته های علوم پزشکی |
|
|
7 | ارائه معرفی نامه مبنی بر موافقت مقام مافوق با شرکت داوطلب در دوره MPH با ذکر گرایش (ویژه مستخدمین دستگاه ها) |
|
|
8 | تصویر گواهی اتمام یا معافیت از طرح نیروی انسانی |
|
|
9 | اسکن اطلاعات فردی، تحصیلی و شغلی |
|
|
10 | فرم تعهد ثبت نام الکترونیکی |
|
نکته 1: کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن، بارگذاری و ارسال نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل شده و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص مییابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو از طریق نامه و سامانه آموزشی سبا به دانشکده مربوطه ارسال خواهد شد.
دقت نمایید هنگام ثبت نام الکترونیکی، پس از اتمام کلیه مراحل و بارگذاری اسکن مدارک، در مرحله نهایی حتما دکمه «ارسال درخواست» کلیک شود؛ زیرا در صورت عدم ثبت درخواست، ثبت نام انجام نخواهد گردید. خاطر نشان میگردد دریافت کد رهگیری به معنای ثبت عملیات ثبت نام نبوده و تنها با زدن دکمه «ارسال درخواست» در «مرحله نهایی» این عملیات ثبت خواهد گردید.
پس از ارسال درخواست ثبت نام، پیوسته سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید، آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام، می توانید دکمه «گردش کار» را که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد، کلیک نمایید. «دریافت نمونه گردش کار»
نکته 2: همه پذیرفته شدگان موظف هستند مبلغ 120 میلیون ریال (معادل دوازده میلیون تومان) به صورت علی الحساب به عنوان شهریه نیمسال اول به صورت آنلاین پرداخت نمایند.
- شهریه قطعی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام خواهد شد و دانشجویان موظفند شهریه مشخص شده را حداکثر تا قبل از شروع امتحانات پایان ترم تسویه نمایند.
- دانشجویان چنانچه پس از انجام ثبت نام از تحصیل انصراف دهند یا به دانشگاه دیگری منتقل شوند، می بایست شهریه ثابت کل نیمسال های تحصیلی باقیمانده را بپردازند.
نکته 3: جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید. عدم ارسال و تأیید مدارک در بازه زمانی تعیین شده، به منزله انصراف بوده و پس از تاریخ های اعلام شده، اسامی افرادی که ثبت نام نکرده اند، به منظور معرفی جایگزین به مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است دریافت شماره دانشجویی به شرط تأیید کلیه مدارک ثبت نامی، به منزله اتمام فرایند ثبت نام می باشد.
نکته 4: هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه ثبت نام و پس از آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید.
نکته 5: مدارک را با استفاده از اسکنر و در اندازه واقعی و با کیفیت مناسب اسکن و هر مدرک را در جای خود بارگذاری نمایید. به هیچ عنوان جهت اسکن مدارک از تلفن همراه استفاده ننمایید و از مدارک عکس گرفته نشود. مدارکی که به ترتیب ذکر شده تهیه نشده باشد حتی در صورت بارگذاری، پذیرفته نخواهد شد و ثبت نام شما ناقص خواهد ماند.
نکته 6: کارت دانشجویی در صورت تأیید نهایی ثبت نام و انتخاب واحد، صادر و از طریق آموزش دانشکده در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.
نکته 7: پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ «گواهی اشتغال به تحصیل» جهت ارائه به محل کار، سازمان های بیمه گر و ... می باشند می بایست پس از از ثبت نام، اخذ شماره دانشجویی و انجام انتخاب واحد درخواست خود را از طریق «سامانه آموزشی سبا» ثبت و موضوع را از آموزش دانشکده محل تحصیل پیگیری نمایند.
نکته 8: براساس برنامه ریزی انجام شده، شروع به تحصیل پذیرفته شدگان دوره آموزش عالی بهداشت عمومی سال 1403 از روز شنبه به تاریخ 1403/12/11 خواهد بود. همچنین پذیرفته شدگانی که ثبت نام آنها نهایی شده و شماره دانشجویی دریافت می نمایند، می بایست حداکثر تا روز چهارشنبه به تاریخ 1403/12/08 با مراجعه به سامانه آموزشی سبا، نسبت به انجام انتخاب واحد اقدام نمایند. (راهنمای تصویری انتخاب واحد)
نکته 9: لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ، در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام الکترونیک از ساعت 9 صبح لغایت 13 با شماره های زیر تماس بگیرید:
شماره تلفن های مدیریت امور آموزشی دانشگاه: 53-07132346950 و 07132341259 و 07132341344 و 07132359318
کارشناس | سمت | شماره داخلی |
---|---|---|
سرکار خانم مریم خوش کنار | کارشناس ثبت نام | 228 |
جناب آقای سید احمد موسوی | کارشناس شهریه | 238 |
سرکار خانم زینب فریدونی | کارشناس شهریه | 218 |
سرکار خانم دکتر نهال اعرابی | کارشناس فناوری اطلاعات | 236 |
نظر دهید