اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون مقطع دکتری تخصصی Ph.D سال 1399
پذیرفته شده گرامی رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:
با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون دکتری تخصصی Ph.D سال 1399، نحوه اقدام ، زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:
توجه 1 : ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد.
توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیک و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی به صورت الکترونیک به معاونت آموزشی دانشکده محل تحصیل شما ارسال خواهد شد.
توجه 3: : مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما کان لم یکن گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در این موارد ندارد.
توجه4: جهت انجام ثبت نام از روز سه شنبه مورخ 1399/10/2 لغایت چهارشنبه مورخ 1399/10/17 به سایت saba.sums.ac.ir مراجعه نمایید. لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.
توجه 5 : جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی از کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور استفاده نمایید .
مدارک لازم جهت ثبت نام الکترونیکی
1 – صفحات شناسنامه (حجم هر فایل حداکثر200 کیلوبایت)
2 – عکس رنگی زمینه سفید 4*3 (حجم فایل حداکثر 32 کیلوبایت)
3 – پشت و روی کارت ملی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)
4 – مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر(ویژه آقایان) :
- تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند(کفالت،ایثارگران و موارد خاص)
- تصویر برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی،کفالت و سایر ...) در مدت اعتبار آن
- تصویر برگ اعزام به خدمت
- پذیرفته شدگانی که به صورت مستقیم از دوره کارشناسی ارشد یا دکتری عمومی در مقطع دکتری تخصصی PhD پذیرفته شده اند می بایست بر اساس بخشنامه شماره 8/20-3/03/2/23 مورخ 1399/8/1 سازمان وظیفه عمومی ناجا با ارائه پرینت قبولی خود به دفاتر پلیس +10 نسبت به اخذ معافیت تحصیلی مقطع دکتری تخصصی Ph.D اقدام و برگه معافیت تحصیلی را بارگذاری نمایند.
تذکر مهم : مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نمی باشند و درصورت قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و این دانشگاه مجاز به ثبت نام آنان نمی باشد.
5- تصویر فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان یا فرم میزان بدهی. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)
- جهت اخذ فرم تسویه حساب صندوق رفاه یا فرم میزان بدهی میتوانید به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانی « srd.ir» قسمت مشاهده وضعیت بدهی - نامه های صادره مراجعه و فایل مربوطه را پس از دانلود اسکن و بارگذاری نمایید. چنانچه در قسمت نامه های صادره برای شما نامه ثبت نشده است می بایست در قسمت ارسال درخواست ،تقاضای خود را ثبت تا برای شما نامه تسویه حساب یا فرم میزان بدهی صادر گردد. « راهنمای دریافت فرم صندوق رفاه»
- فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامینیاز به ارائه مدرک فوق ندارند.
6- دانشنامه یا گواهینامه پایان تحصیلات یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل در دوره کارشناسی ارشد یا دکتری عمومی حداکثر تا تاریخ 99/8/30 باشد. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)
- دانشجویانی که دوره کارشناسی ارشد یا دکتری عمومی خود را در سایر دانشگاه ها گذراندهاند و بلافاصله در مقطع دکتری تخصصی PhD پذیرفته شدهاند ملزم به ارائه گواهی از دانشگاه محل تحصیل مقطع قبل مبنی بر فراغت از تحصیل حداکثر تا تاریخ 1399/8/30 میباشند.
7- موافقت نامه بدون قید و شرط از بالاترین مقام اداری (حجم فایل حداکثر 200)( ویژه مستخدمین دستگاه ها)
- بر اساس ماده 50 آیین نامه دوره دکتری تخصصی Ph.D تحصیل دانشجویان این دوره تمام وقت می باشد و هر گونه اشتعال به غیر از تحصیل در طول مدت تحصیل (از زمان شروع به تحصیل تا روز فراغت از تحصیل) ممنوع می باشد.
- این گواهی مخصوص مستخدمین دستگاه های دولتی می باشد. سایر افراد نیازی به ارائه مدرک فوق ندارند و هنگام ثبت نام اکترونیکی گزینه « فاقد شغل » را در فرم مشخصات شغلی انتخاب نمایند.
8– پذیرفته شدگانی که با استفاده از« سهمیه رزمندگان و ایثارگران » پذیرفته شده اند می بایست کارت ایثارگری یا گواهی از بنیاد شهید و امور ایثارگران مبنی بر مجوز استفاده از سهمیه مذکور ارائه نمایند. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)
- درصورتیکه در هرمرحله از تحصیل یا پس از تحصیل مشخص شود فرد پذیرفته شده واجد شرایط استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران نبوده، ضمن لغو قبولی، طبق ضوابط عمل خواهد شد.
9 - فرم هیات مرکزی گزینش « ازاینجا بگیرید » (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)
- کلیه پذیرفته شدگان میبایست پس از پرینت فرم گزینش نسبت به تکمیل ، امضاء و بارگذاری آن در سامانه ثبت نام اقدام نمایند.
- همچنین فرم تکمیل شده می بایست به انضمام اسکن عکس پرسنلی به آدرس ایمیل گزینش دانشگاه به نشانی « h_gozineshd@sums.ac.ir » ارسال گردد. در قسمت عنوان ایمیل ارسالی نام و نام خانوادگی ، رشته و مقطع قبولی و مقطع قبولی را درج نمایید.
- افراد شاغل علاوه بر فرم گزینش لازم است « آخرین حکم کارگزینی » خود را هم در سامانه ثبت نام بارگذاری و هم به آدرس ایمیل گزینش دانشگاه ارسال نمایند.
10- فرم اطلاعات فردی ، تحصیلی و شغلی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)
- پس از تکمیل اطلاعات شناسنامه ای –خانوادگی-مقاطع تحصیلی پایه و شغلی در « سامانه ثبت نام الکترونیک » نسبت به چاپ فرم مربوطه اقدام و پس از امضاء به صورت فایل JPG بارگذاری نمائید. « نمونه فرم »
11- سند تعهد محضری (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)
کلیه پذیرفته شدگان دوره روزانه ملزم به تنظیم و تحویل سند تعهد محضری مطابق فرمت زیر بر اساس سهمیه قبولی می باشند.نحوه تنظیم سند در صفحه اول فایل PDF سند تعهد محضری موجود می باشد.(کلیک نمایید) باتوجه به اپیدمی بیماری کووید-19 و جهت جلوگیری از تردد پذیرفته شدگان به واحد های مختلف دانشگاه به استحضار می رساند جهت تنظیم و تایید سند تعهد محضری نیاز به مراجعه حضوری به مدیریت امور حقوقی دانشگاه نمی باشد. لذاپس از تنظیم سند تعهد محضری در دفاتر اسناد رسمی شهر محل سکونت جهت تایید سند می بایست ضمن اسکن و بارگذاری سند تعهد محضری و مدارک ضامن(کپی کارت ملی و شناسنامه به انضمام آخرین حکم کارگزینی ) به همراه رسید پستی مربوطه در سامانه ثبت نام الکترونیک ، اصل سند تعهد به انضمام مدارک ضامن بلافاصله به مدیریت امور حقوقی دانشگاه به آدرس پستی: شیراز، خیابان زند، روبروی خیابان فلسطین، جنب سازمان هلال احمر ، ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ،طبقه دوم ، مدیریت امور حقوقی دانشگاه به کد پستی 7134814336 ارسال نمایید. لطفا بر روی پاکت پستی عبارت "سند تعهد محضری مربوط به ثبت نام دکتری تخصصی سال 99" درج گردد.
الف : فرم سند تعد محضری پذیرفته شدگان سهمیه آزاد (از اینجا بگیرید)
ب: فرم اخذ وثیقه ملکی از پذیرفته شدگان سهمیه آزاد فاقد ضامن (از اینجا بگیرید)
- پذیرفته شدگانی که به دلیل نداشتن ضامن مایل به تنظیم سند تعهد محضری به صورت اخذ وثیقه ملکی می باشند می بایست به صورت حضوری به مدیریت حقوقی دانشگاه مراجعه نمایند.
نکات مهم:
نکته 1 : همانگونه که مستحضرید باتوجه به شیوع بیماری کووید – 19 در سطح کشور و به منظور حفظ سلامتی پذیرفته شدگان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت کاملا غیر حضوری صورت می پذیرد. بدین منظور کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن ، بارگذاری ، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص می یابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو از طریق نامه و سامانه آموزشی سبا به دانشکده مربوطه ارسال خواهد شد.
پس از ارسال درخواست ثبت نام مرتب سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد را کلیک نمایید. «دریافت نمونه گردش کار »
نکته 2 : پذیرفته شدگان دوره شهریه پرداز نیاز به تنظیم سند تعهد محضری ندارند. برای این دسته از پذیرفته شدگان نیز رعایت همه مقررات و آیین نامه های آموزشی از جمله تحصیل تمام وقت در دوره دکتری تخصصی ضروری است.
نکته 3 : پذیرفته شدگان « ظرفیت مازاد(شهریه پرداز) » می بایست مبلغ 120 میلیون ریال (معادل دوازده میلیون تومان) بصورت علی الحساب به عنوان شهریه نیمسال اول به صورت آنلاین پرداخت نمایند .علاوه بر مبلغ مذکور می بایست سفته به مبلغ 400 میلیون ریال تهیه و اصل سفته که به امضای دو نفر ضامن معتبر رسیده است را به آدرس:شیراز-خیابان زند-دانشکده پزشکی- مدیریت امور آموزشی دانشگاه - اتاق 206 امور شهریه -کد پستی 53185-71348 پست نمایید« لطفا بر روی پاکت پستی ضمن درج نام و نام خانوادگی و رشته قبولی عبارت (مربوط به ثبت نام دکتری تخصصی Ph.D سال 99) نیز درج گردد »
- ضامنین می بایست نام و نام خانوادگی خود را در پشت اوراق سفته به همراه کد ملی درج و امضا نمایند.
- مرسوله را از طریق پست پیشتاز ارسال و با توجه به اینکه حاوی اوراق بهادار می باشد نسبت به بیمه نمودن مرسوله پستی اقدام نمایید.
- این مدیریت در قبال مرسولاتی که به هر دلیل از طریق اداره پست به این مدیریت تحویل نگردد هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
نکته 4 : عدم ارسال و تایید مدارک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و پس از تاریخهای اعلام شده اسامی افرادی که ثبت نام نکرده اند به منظور معرفی جایگزین به مرکز سنجش آموزش علوم پزشکی اعلام خواهد شد.
نکته 5 : جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید .
نکته 6 : هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه ی دقیق اطلاعیه ی ثبت نام و پس از آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید.
نکته 7 : ترجیحا مدارک لازم با استفاده از اسکنر اسکن گردد و در صورت استفاده از امکانات تلفن همراه از نرم افزار های اسکن استفاده نمایید و از مدارک عکس گرفته نشود.
نکته 8 : کارت دانشجویی در صورت تایید نهایی ثبت نام و انتخاب واحد، صادر و در اولین مراجعه حضوری دانشجویان به دانشکده از طریق آموزش دانشکده تحویل خواهد شد.
نکته 9 : همانگونه که در بند – 7 مدارک ثبت نام اکترونیک ذکر گردید کلیه مستخدمین دولت موظف به ارائه نامه موافقت با ادامه تحصیل از بالاترین مقام اداری محل خدمت و ارائه حکم مرخصی بدون حقوق یا ماموریت آموزشی از اولین روز شروع به تحصیل لغایت آخرین روز تحصیل به صورت پیوسته می باشند.این موضوع شامل همه پذیرفته شدگان اعم از شهریه پرداز و روزانه می باشد.
کتمان اشتغال به خدمت پذیرفته شدگان به هر دلیل تخلف محسوب شده و در صورت مشخص شدن وضعیت اشتغال، در هر مرحله ای از تحصیل که باشند ضمن جلوگیری از ادامه تحصیل به شورای انضباطی و اداره حقوقی دانشگاه جهت طی مراحل قانونی معرفی شده و هیچ گونه تاییدیه ای برای ایشان صادر نخواهد شد.
نکته10: پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ « گواهی اشتغال به تحصیل » جهت ارائه به محل کار ، سازمان های بیمه گر و ... می باشند می بایست پس از از ثبت نام ،انتخاب واحد و اخذ شماره دانشجویی درخواست خود را از طریق « سامانه آموزشی سبا » ثبت و موضوع را از آموزش دانشکده محل تحصیل پیگیری نمایند.
نکته 11 : شروع دوره آموزشی پذیرفته شدگان سال جاری از نیمسال دوم سال تحصیلی 1400- 1399 است و بر اساس تقویم آموزشی اعلام شده پس از انجام انتخاب واحد غیر حضوری، شروع کلاسها از تاریخ 1399/11/18 می باشد. تقویم آموزشی نیمسال دوم 1400-1399 برای همه دانشجویان در سایت مدیریت امور آموزشی دانشگاه درج گردیده است. در مورد نحوه ارائه آموزش ها (حضوری یا غیرحضوری ) اطلاع رسانی از طریق دانشکده در زمان مقتضی صورت خواهد گرفت. اختصاص خوابگاه به دانشجویان متقاضی نیز همزمان با شروع آموز های حضوری انجام خواهد پذیرفت. جهت اطلاع از نحوه انتخاب واحد و استفاده از نرم افزارهای ارائه درس به صورت غیر حضوری به وبسایت دانشکده مربوطه که در جدول زیر آمده است مراجعه نمایید:
ردیف |
نام دانشکده |
آدرس وبسایت |
شماره تماس آموزش دانشکده |
توضیحات |
1 |
دانشکده پزشکی |
medicine.sums.ac.ir |
07132084059 |
مربوط به دانشجویان رشته های : فیزیولوژی -قارچ شناسی- باکتری شناسی-آمار زیستی-آموزش پزشکی-انگل شناسی-ایمنی شناسی- علوم تشریحی-اخلاق پزشکی - طب سنتی ایرانی- فارماکولوژی- ویروس شناسی |
2 |
دانشکده داروسازی |
Pharmacy.sums.ac.ir |
07132424255 داخلی217-227-269-279 |
مربوط به دانشجویان رشته های: سم شناسی- فارماسیوتیکس- داروسازی سنتی- زیست فناوری دارویی- فارماکوگنوزی- داروسازی بالینی- نانوفناوری دارویی |
3 |
دانشکده علوم توانبخشی |
rehab.sums.ac.ir |
36261081 -071 داخلی 224 |
مربوط به دانشجویان رشته : فیزیوتراپی |
4 |
دانشکده بهداشت |
schealth.sums.ac.ir |
37251001-071الی 5 داخلی : 266- 272-426 |
مربوط به دانشجویان رشته های:آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت -بهداشت محیط-بهداشت حرفه ای-اپیدمیولوژی-ارگونومی- حشره شناسی پزشکی |
5 |
دانشکده پرستاری و مامایی |
58-07136474255 داخلی 137 |
مربوط به دانشجویان رشته: پرستاری |
|
6 |
دانشکده علوم تغذیه |
Scnutrition.sums.ac.ir |
6-07137251001 داخلی 385 |
مربوط به دانشجویان رشته : علوم تغذیه |
7 |
دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی |
mgsch.sums.ac.ir |
32340035-071 |
مربوط به دانشجویان رشته های: مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، مدیریت اطلاعات سلامت- سلامت در بلایا و فوریت ها |
8 |
دانشکده علوم و فناوریهای نوین پزشکی |
samsat.sums.ac.ir |
32305471 -071 داخلی 115 |
مربوط به دانشجویان رشته های: نانو فناوری پزشکی-زیست فناوری پزشکی-پزشکی ملکولی- بیولوژی تولیدمثل- علوم اعصاب- علوم بیومدیکال مقایسه ای- مهندسی بافت |
9 |
دانشکده مجازی |
vu.sums.ac.ir |
32361618 -071 داخلی 2020 |
مربوط به دانشجویان رشته: یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی |
10 |
دانشجویان دکتری تخصص پژوهشی با معاونت پژوهشی دانشگاه به شماره 19- 32305410 تماس بگیرند.
|
نکته 12 : با توجه به دورکاری همکاران ثبت نام در بعضی از روزهای هفته لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ یا داشتن هرگونه سوال در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام از طریق راه های زیر با کارشناسان ثبت نام تماس بگیرید:
- ارتباط با کارشناسان ثبت نام از طریق شماره تماس و آدرس ایمیل:
نام خانوادگی کارشناس |
سمت |
شماره داخلی |
آدرس ایمیل |
|
آقای پیش آهنگ |
کارشناس ثبت نام |
214 |
Pishahang_a@sums.ac.ir |
|
خانم یزدانی |
کارشناس ثبت نام |
213 |
Amoozesh5@sums.ac.ir |
|
آقای جعفر زاده |
کارشناس ثبت نام/نظام وظیفه |
211 |
|
|
خانم زارعی |
کارشناس شهریه |
218 |
F_zarei88@ yahoo.com |
|
مهندس همراهی |
کارشناس IT |
236 |
hamrahi@sums.ac.ir |
|
مهندس رهسپار |
206 |
m_ rahsepar@sums.ac.ir |
|
|
مهندس رعیتی |
240 |
raeyati@sums.ac.ir |
|
|
شماره تلفن های مدیریت امور آموزشی دانشگاه: 32346950 ، 32346951 ، 32346952 ، 32346953 ، 32341259 ، 32341344 ، 32359318 جهت ارتباط با کارشناسان لطفا ابتدا شماره مرکز تلفن را شماره گیری و سپس شماره داخلی مورد نظر را وارد نمایید. |
||||
شماره تماس اداره حقوقی دانشگاه جهت تنظیم سند تعهد محضری: 09105427827 –سرکار خانم شریفی (کارشناس تعهدات) |
-
ابتدا به سامانه آموزشی دانشگاه وارد و سپس دکمه ارتباط با مسئولین را کلیک نماید.درخواست خود را ثبت و دکمه ارسال را کلیک نمایید.توجه داشته باشید که لازم است برای پیگیری دریافت پاسخ و ردیابی درخواست، کد رهگیری و رمز عبور درخواست را یادداشت نمایید و در متن درخواست حتما نام و نام خانوادگی، رشته قبولی و کد ملی خود را ذکر نمایید.
نکته 13 : پذیرفته شدگان گرامی جهت دریافت اطلاعات مربوط به حوزه دانشجویی فرهنگی و آشنایی با معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و مدیریت های زیر مجموعه می توانید به وب سایت این معاونت به نشانی http://farhangi.sums.ac.ir مراجعه نمایند.
مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
نظر دهید