اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی سال 1400
اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی سال 1400
پذیرفته شده گرامی رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:
با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی سال 1400، نحوه اقدام ، زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:
توجه 1 : ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد.
توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیک و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی به صورت الکترونیک به معاونت آموزشی دانشکده محل تحصیل شما ارسال خواهد شد.
توجه 3: : مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما کان لم یکن گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در این موارد ندارد.
توجه4: جهت انجام ثبت نام از روز دو شنبه مورخ 03/08/1400 لغایت سه شنبه مورخ 04/08/1400 به سایت saba.sums.ac.ir مراجعه نمایید. لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.
توجه 5 : جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی از کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور استفاده نمایید .
مدارک لازم جهت ثبت نام الکترونیکی
1 – صفحات شناسنامه (حجم هر فایل حداکثر200 کیلوبایت)
2 – عکس رنگی زمینه سفید 4*3 (حجم فایل حداکثر 32 کیلوبایت)
3 – پشت و روی کارت ملی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)
4 – مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر(ویژه آقایان) :
- تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند(کفالت،ایثارگران و موارد خاص)
- تصویر برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی،کفالت و سایر ...) در مدت اعتبار آن
5- تصویر فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان یا فرم میزان بدهی. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)
- جهت اخذ فرم تسویه حساب صندوق رفاه یا فرم میزان بدهی میتوانید به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانی « srd.ir» قسمت مشاهده وضعیت بدهی - نامه های صادره مراجعه و فایل مربوطه را پس از دانلود اسکن و بارگذاری نمایید. چنانچه در قسمت نامه های صادره برای شما نامه ثبت نشده است می بایست در قسمت ارسال درخواست ،تقاضای خود را ثبت تا برای شما نامه تسویه حساب یا فرم میزان بدهی صادر گردد. « راهنمای دریافت فرم صندوق رفاه»
6- دانشنامه یا گواهینامه پایان تحصیلات یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل در دوره دکتری تخصصی PhD باشد.(حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)
7- موافقت نامه بدون قید و شرط از بالاترین مقام اداری (حجم فایل حداکثر 200)( ویژه مستخدمین دستگاه ها)
- تحصیل دانشجویان این دوره تمام وقت می باشد و هر گونه اشتعال به غیر از تحصیل در طول مدت تحصیل (از زمان شروع به تحصیل تا روز فراغت از تحصیل) ممنوع است.
- این گواهی مخصوص مستخدمین دستگاه های دولتی می باشد. سایر افراد نیازی به ارائه مدرک فوق ندارند و هنگام ثبت نام الکترونیکی گزینه « فاقد شغل » را در فرم مشخصات شغلی انتخاب نمایند.
8- فرم اعلام وضعیت اشتغال (دریافت فرم) - (حجم فایل حداکثر 200)
- لازم است همه پذیرفته شدگان این فرم را تکمیل نمایند و پس از دریافت و تکمیل بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید.
9– پذیرفته شدگانی که با استفاده از« سهمیه رزمندگان و ایثارگران » پذیرفته شده اند می بایست کارت ایثارگری یا گواهی از بنیاد شهید و امور ایثارگران مبنی بر مجوز استفاده از سهمیه مذکور ارائه نمایند. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)
- درصورتیکه در هرمرحله از تحصیل یا پس از تحصیل مشخص شود فرد پذیرفته شده واجد شرایط استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران نبوده، ضمن لغو قبولی، طبق ضوابط عمل خواهد شد.
10 - فرم هیات مرکزی گزینش « ازاینجا بگیرید » (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)
- پس از پرینت فرم خام صلاحیت عمومی نسبت به تکمیل دقیق آن اقدام و پس از بارگذاری بر روی سامانه ثبت نام الکترونیک، اصل فرم مربوطه را به همراه یک قطعه عکس به یکی از دو روش زیر ارسال نمایید:
- الف: ارسال به آدرس پستی: شیراز- خیابان زند-ساختمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز-طبقه 8-هسته مرکزی گزینش دانشجویان
- ب: مراجعه حضوری به هسته مرکزی گزینش و تحویل فرم مربوطه(ویژه پذیرفته شدگان ساکن در شهر شیراز)
تذکر: افراد شاغل علاوه بر فرم صلاحیت عمومی لازم است « آخرین حکم کارگزینی » خود را هم در سامانه ثبت نام بارگذاری و هم به آدرس هسته مرکزی گزینش دانشگاه ارسال نمایند.
11- فرم اطلاعات فردی ، تحصیلی و شغلی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)
- پس از تکمیل اطلاعات شناسنامه ای –خانوادگی-مقاطع تحصیلی پایه و شغلی در « سامانه ثبت نام الکترونیک » نسبت به چاپ فرم مربوطه اقدام و پس از امضاء به صورت فایل JPG بارگذاری نمائید.
نکات مهم:
نکته 1 : همانگونه که مستحضرید باتوجه به شیوع بیماری کووید – 19 در سطح کشور و به منظور حفظ سلامتی پذیرفته شدگان ثبت نام آزمون دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت غیر حضوری صورت می پذیرد. بدین منظور کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن ، بارگذاری ، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص می یابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو از طریق نامه و سامانه آموزشی سبا به دانشکده مربوطه ارسال خواهد شد.
پس از ارسال درخواست ثبت نام ، پیوسته سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد را کلیک نمایید.
نکته 2 : کلیه پذیرفته شدگان می بایست مبلغ 140 میلیون ریال (معادل چهارده میلیون تومان) بصورت علی الحساب به عنوان شهریه نیمسال اول به صورت آنلاین پرداخت نمایند .علاوه بر مبلغ مذکور می بایست سفته به مبلغ 400 میلیون ریال تهیه و اصل سفته که به امضای دو نفر ضامن معتبر رسیده است را به آدرس:شیراز-خیابان زند-دانشکده پزشکی- مدیریت امور آموزشی دانشگاه - اتاق 206 امور شهریه -کد پستی 53185-71348 پست نمایید« لطفا بر روی پاکت پستی ضمن درج نام و نام خانوادگی و رشته قبولی عبارت (مربوط به ثبت نام دکتری تخصصی Ph.D سال 1400) نیز درج گردد »
- ضامنین می بایست نام و نام خانوادگی خود را در پشت اوراق سفته به همراه کد ملی درج و امضا نمایند.
- مرسوله را از طریق پست پیشتاز ارسال و با توجه به اینکه حاوی اوراق بهادار می باشد نسبت به بیمه نمودن مرسوله پستی اقدام نمایید.
- این مدیریت در قبال مرسولاتی که به هر دلیل از طریق اداره پست به این مدیریت تحویل نگردد هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
نکته 3 : عدم ارسال و تایید مدارک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و پس از تاریخهای اعلام شده اسامی افرادی که ثبت نام نکرده اند به منظور معرفی جایگزین به مرکز سنجش آموزش علوم پزشکی اعلام خواهد شد.
نکته 4 : جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید .
نکته 5 : هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه ی دقیق اطلاعیه ی ثبت نام و پس از آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید.
نکته 6 : ترجیحا مدارک لازم با استفاده از اسکنر اسکن گردد و در صورت استفاده از امکانات تلفن همراه از نرم افزار های اسکن استفاده نمایید و از مدارک عکس گرفته نشود.
نکته 7 : کارت دانشجویی در صورت تایید نهایی ثبت نام و انتخاب واحد، صادر و در اولین مراجعه حضوری دانشجویان به دانشکده از طریق آموزش دانشکده تحویل خواهد شد.
نکته 8 : همانگونه که در بند – 7 مدارک ثبت نام اکترونیک ذکر گردید کلیه مستخدمین دولت موظف به ارائه نامه موافقت با ادامه تحصیل از بالاترین مقام اداری محل خدمت و ارائه حکم مرخصی بدون حقوق یا ماموریت آموزشی تمام وقت از اولین روز شروع به تحصیل لغایت آخرین روز تحصیل به صورت پیوسته می باشند.این موضوع شامل همه پذیرفته شدگان اعم از شهریه پرداز و روزانه و فارغ از نوع سهمیه قبولی (آزاد یا ایثارگر ) می باشد.
کتمان اشتغال به خدمت پذیرفته شدگان به هر دلیل تخلف محسوب شده و در صورت مشخص شدن وضعیت اشتغال، متخلف در هر مرحله ای از تحصیل که باشند ضمن جلوگیری از ادامه تحصیل به شورای انضباطی و اداره حقوقی دانشگاه جهت طی مراحل قانونی معرفی شده و هیچ گونه تاییدیه ای برای ایشان صادر نخواهد شد.
نکته 9 : پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ « گواهی اشتغال به تحصیل » جهت ارائه به محل کار ، سازمان های بیمه گر و ... می باشند می بایست پس از از ثبت نام ،انتخاب واحد و اخذ شماره دانشجویی درخواست خود را از طریق « سامانه آموزشی سبا » ثبت و موضوع را از آموزش دانشکده محل تحصیل پیگیری نمایند.
نکته 10 : شروع دوره آموزشی پذیرفته شدگان از نیمسال اول سال تحصیلی 1401- 1400 می باشد و بر اساس تقویم آموزشی اعلام شده پس از انجام انتخاب واحد غیر حضوری، شروع کلاسها از تاریخ 08/08/1400 می باشد .
آموزش دانشجویان دوره تکمیلی تخصصی به صورت حضوری خواهد بود.
جهت اطلاع از نحوه انتخاب واحد و استفاده از نرم افزارهای ارائه درس به صورت غیر حضوری به وبسایت دانشکده مربوطه که در جدول زیر آمده است مراجعه نمایید:
ردیف |
نام دانشکده |
آدرس وبسایت |
شماره تماس آموزش دانشکده |
توضیحات |
1 |
دانشکده پزشکی |
medicine.sums.ac.ir |
07132084059 |
دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی |
نکته 11 : لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ یا داشتن هرگونه سوال در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام از طریق راه های زیر با کارشناسان ثبت نام تماس بگیرید:
- ارتباط با کارشناسان ثبت نام از طریق شماره تماس و آدرس ایمیل:
نام خانوادگی کارشناس |
سمت |
شماره داخلی |
آدرس ایمیل |
آقای پیش آهنگ |
کارشناس ثبت نام |
214 |
Pishahang_a@sums.ac.ir |
خانم یزدانی |
کارشناس ثبت نام |
213 |
Amoozesh5@sums.ac.ir |
آقای جعفر زاده |
کارشناس ثبت نام/نظام وظیفه |
211 |
|
خانم زارعی |
کارشناس شهریه |
218 |
F_zarei88@ yahoo.com |
مهندس همراهی |
کارشناس IT |
236 |
hamrahi@sums.ac.ir |
مهندس رهسپار |
206 |
m_ rahsepar@sums.ac.ir |
|
مهندس رعیتی |
240 |
raeyati@sums.ac.ir |
|
شماره تلفن های مدیریت امور آموزشی دانشگاه: 32346950 ، 32346951 ، 32346952 ، 32346953 ، 32341259 ، 32341344 ، 32359318 جهت ارتباط با کارشناسان لطفا ابتدا شماره مرکز تلفن را شماره گیری و سپس شماره داخلی مورد نظر را وارد نمایید. |
|||
شماره تماس اداره حقوقی دانشگاه جهت تنظیم سند تعهد محضری: 09105427827 –سرکار خانم شریفی (کارشناس تعهدات) |
- ارتباط با کارشناسان ثبت نام از طریق سامانه آموزشی سبا
ابتدا به سامانه آموزشی دانشگاه وارد و سپس دکمه ارتباط با مسئولین را کلیک نماید.درخواست خود را ثبت و دکمه ارسال را کلیک نمایید.توجه داشته باشید که لازم است برای پیگیری دریافت پاسخ و ردیابی درخواست، کد رهگیری و رمز عبور درخواست را یادداشت نمایید و در متن درخواست حتما نام و نام خانوادگی، رشته قبولی و کد ملی خود را ذکر نمایید.
نکته 12 : پذیرفته شدگان گرامی جهت دریافت اطلاعات مربوط به حوزه دانشجویی فرهنگی و آشنایی با معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و مدیریت های زیر مجموعه می توانید به وب سایت این معاونت به نشانی http://farhangi.sums.ac.ir مراجعه نمایند.
مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
نظر دهید