• 1403/06/20
  • - تعداد بازدید: 4396
  • زمان مطالعه : 15 دقیقه

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1403

پذیرفته شده گرامی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در دانشگاه علوم پزشکی شیراز:
با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403، نحوه اقدام، زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:

توجه 1: ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد.

توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیک و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی به صورت الکترونیک به معاونت آموزشی دانشکده شما ارسال خواهد شد.

توجه 3: مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما لغو گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در این موارد ندارد.

توجه 4: جهت انجام ثبت نام از روز شنبه به تاریخ 1403/06/24 لغایت دوشنبه به تاریخ 1403/06/26 به سایت Saba.Sums.ac.ir (گزینه پذیرش) مراجعه نمایید. لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.
 
توجه 5: جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی از کد ملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور استفاده نمایید.

تذکر: مسئولیت کلیه اطلاعات مربوط به ثبت نام به عهده دانشجو بوده، لذا در صورت ثبت نام توسط کافی نت یا سایر افراد، لطفا تاکید گردد که اطلاعیه ثبت نام توسط فرد ثبت نام کننده حتما به طور کامل مطالعه شده و با تایید اطلاعات، توسط دانشجو انجام گیرد.

ردیف مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام الکترونیکی
1 تمام صفحات شناسنامه
 
  • حجم هر فایل حداکثر 200 کیلوبایت
2 عکس پرسنلی
 
  • عکس رنگی
  • ابعاد عکس 4*3 و بدون حاشیه
  • عکس باید با ابعاد حداکثر 400*300 و حداقل 300*200 پیکسل (حداکثر حجم 32 کیلوبایت) اسکن و در قالب JPG ذخیره شود.
  • تصویر متقاضی باید تمام رخ، کاملاً واضح و بدون اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
  • عکس، مربوط به سال جاری، رنگی و با زمینه سفید باشد.
  • اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و مدارک مشابه) قابل قبول نیست.

راهنمای تصویری عکس استاندارد

3 پشت و روی کارت ملی
 
  • حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت
  • پذیرفته شدگانی که فاقد کارت ملی هوشمند می باشند کارت ملی قدیمی + رسید کارت ملی هوشمند بارگذاری نمایند.
4 مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر (ویژه آقایان)
 
  • تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند (کفالت، ایثارگران و موارد خاص)
  • تصویر برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی، کفالت و سایر ...) در مدت اعتبار آن
  • ارائه برگ اعزام به خدمت

تذکر: مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیستند و درصورت  قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و دانشگاه مجاز به ثبت نام از آنان نیست.

تذکر: جهت دریافت معافیت تحصیلی به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی Sakha.ePolice.ir مراجعه و پس از دریافت معافیت تحصیلی، بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید. داوطلبانی که در حال انجام خدمت وظیفه عمومی یا پیام آوران بهداشت می باشند، با مراجعه به همان درگاه، نسبت به انجام امور مربوط به ترخیص از یگان و به دنبال آن اخذ معافیت تحصیلی اقدام نمایند. بدیهی است این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص و صدور معافیت مشمولین در حال انجام خدمت وظیفه بر عهده ندارد.

 

راهنمای تصویری دریافت معافیت تحصیلی

5 تصویر فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان یا فرم میزان بدهی
 
  • حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت
  • جهت اخذ فرم تسویه حساب صندوق رفاه یا فرم میزان بدهی می‌توانید به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانی Students.Srd.ir مراجعه و فایل مربوطه را پس از دانلود، اسکن و بارگذاری نمایید. چنانچه در قسمت نامه های صادره برای شما نامه ثبت نشده است می بایست در قسمت ارسال درخواست، تقاضای خود را ثبت، سپس نامه تسویه حساب یا فرم میزان بدهی صادر می گردد.
  • فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی‌نیاز به ارائه مدرک فوق ندارند.

تذکر: فارغ التحصیلان دانشگاه های وزارت علوم، دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور ‌نیاز به ارائه مدرک فوق ندارند.

 

راهنمای دریافت گواهی تسویه حساب صندوق رفاه

6 دانشنامه یا گواهینامه پایان تحصیلات دوره کارشناسی یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل در دوره کارشناسی حداکثر تا تاریخ 1403/06/31 باشد.
 
  • حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت
  • دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی ملزم به ارائه «گواهی معدل تعداد واحدهای گذرانده دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی» مورد تایید دانشگاه محل تحصیل دوره کارشناسی، به عنوان آخرین مدرک تحصیلی می باشند (صفحه 130 دفترچه راهنمای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 1403 - نمونه فرم)
  • مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی پذیرفته شدگان می بایست با مدارک مورد پذیرش در جدول شماره یک دفترچه راهنمای ثبت نام مطابقت داشته باشد.
  • پذیرفته شدگان رشته ژورنالیسم پزشکی می بایست دانشنامه یا گواهینامه کارشناسی ارشد را به عنوان آخرین مدرک تحصیلی بارگذاری نمایند.
  • رشته قبولی پذیرفته شدگان سهمیه استعداد درخشان بدون آزمون می بایست با رشته های همنام ذکر شده در جدول شماره 7 دفترچه راهنمای ثبت نام همخوانی داشته باشد.
7 موافقت نامه بدون قید و شرط از بالاترین مقام اداری (ویژه مستخدمین دستگاه ها)
 
  • حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت
  • براساس آیین نامه آموزشی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته مصوب چهل و سومین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی تاریخ 1389/05/18، تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته، تمام وقت می باشد.
  • این گواهی مخصوص مستخدمین دستگاه های دولتی و سازمان های نظامی می باشد. سایر پذیرفته شدگان نیازی به ارائه مدرک فوق ندارند و هنگام ثبت نام الکترونیکی گزینه «فاقد شغل» را در فرم مشخصات شغلی انتخاب نمایند.
8 کارت ایثارگری یا گواهی از بنیاد شهید و امور ایثارگران (پذیرفته شدگان سهمیه رزمندگان و ایثارگران)
 
  • حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت
  • پذیرفته شدگانی که با استفاده از «سهمیه رزمندگان و ایثارگران» پذیرفته شده اند، می بایست کارت ایثارگری یا گواهی از بنیاد شهید و امور ایثارگران ارایه نمایند.
  • در صورتی که در هر مرحله از تحصیل یا پس از تحصیل، مشخص ­شود فرد پذیرفته شده، واجد شرایط استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران نبوده است، ضمن لغو قبولی، طبق ضوابط عمل خواهد شد.
9 نامه تأییدیه از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر کسب رتبه برتر (پذیرفته شدگان سهمیه استعدادهای درخشان)
 
  • حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت
  • پذیرفته شدگانی که با استفاده از سهمیه «استعداد های درخشان» پذیرفته شده اند، می بایست نامه تأییدیه از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر کسب رتبه برتر براساس آیین نامه «تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان به مقاطع بالاتر تحصیلی مصوب 1389/10/21» ارایه نمایند.
10 فرم صلاحیت عمومی
 
  • حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت
  • پس از پرینت فرم خام صلاحیت عمومی نسبت به تکمیل دقیق آن اقدام و پس از بارگذاری بر روی سامانه ثبت نام الکترونیک، اصل فرم مربوطه را به همراه دو قطعه عکس به یکی از دو روش زیر ارسال نمایید:
    • ارسال به آدرس پستی: شیراز - خیابان زند - ساختمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز - طبقه 8 - هسته مرکزی گزینش دانشجویان - کد پستی: 7134814336
    • مراجعه حضوری به هسته مرکزی گزینش و تحویل فرم مربوطه (ویژه پذیرفته شدگان ساکن در شهر شیراز)

تذکر: افراد شاغل علاوه بر فرم صلاحیت عمومی لازم است «آخرین حکم کارگزینی» خود را هم در سامانه ثبت نام بارگذاری و هم به آدرس هسته مرکزی گزینش دانشگاه ارسال نمایند.

دریافت فرم صلاحیت عمومی

11 اسکن اطلاعات فردی، تحصیلی و شغلی
 
  • پس از تکمیل اطلاعات شناسنامه ای، خانوادگی، مقاطع تحصیلی پایه و شغلی در هنگام ثبت نام در «سامانه ثبت نام الکترونیک» ضروری است نسبت به چاپ فرم مربوطه اقدام و پس از امضاء به صورت فایل JPG بارگذاری نمایید.
12 فرم تعهد ثبت نام الکترونیکی
 
  • حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت
  • کلیه پذیرفته شدگان می بایست فرم خام تعهد ثبت نام الکترونیکی را پرینت و پس از تکمیل و امضای آن بر روی سامانه ثبت نام الکترونیکی بارگذاری نمایند.

فرم خام تعهد ثبت نام الکترونیکی

13 اسکن تأییدیه تحصیلی (ویژه پذیرفته شدگانی که مقاطع تحصیلی قبل خود را در دانشگاه های آزاد، پیام نور یا وزارت علوم گذرانده اند)
 
  • دانشجویانی که مقاطع تحصیلی قبل خود را در دانشگاه های آزاد، پیام نور و یا دانشگاه های وزارت علوم گذرانده اند، می بایست جهت دریافت تأییدیه تحصیلی از طریق سامانه‌های Estelam.iau.ir (جهت استعلام از دانشگاه آزاد) و Portal.Saorg.ir (جهت استعلام از دانشگاه پیام نور یا دانشگاه های وزارت علوم) اقدام نموده و نتیجه‌ی درخواست تأییدیه تحصیلی را از سامانه های ذکر شده دریافت و در سامانه ثبت نام الکترونیکی در مرحله «اسکن مدارک» در قسمت «تأییدیه تحصیلی مقطع قبل» بارگذاری نمایند.

راهنمای دریافت تأییدیه تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی

راهنمای دریافت تأییدیه تحصیلی دانشگاه پیام نور و دانشگاه های وزارت علوم

14 گواهی دوسال سابقه کار بالینی پذیرفته شدگان رشته «تکنولوژی گردش خون»
 
  • پذیرفته شدگان رشته «تکنولوژی گردش خون» می بایست گواهی دو سال سابقه کار بالینی با مدرک کارشناسی را حداکثر تا تاریخ 1403/06/31 ارایه نمایند.
  • افراد فاقد سابقه کار یا کسانی که سابق کار بالینی آنها کمتر از دو سال می باشد، مجاز به ثبت نام نمی باشند.
  • سوابق خدمت در مراکز غیربالینی و یا با مدرک کاردانی و یا پست کاردانی مورد تایید نمی باشد.
  • سابقه کار قبل از اتمام دوره کارشناسی قابل قبول نمی باشد.


نکته 1: کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن، بارگذاری و ارسال نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل شده و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص می‌یابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو از طریق نامه و سامانه آموزشی سبا به دانشکده مربوطه ارسال خواهد شد.
دقت نمایید هنگام ثبت نام الکترونیکی، پس از اتمام کلیه مراحل و بارگذاری اسکن مدارک، در مرحله نهایی حتما دکمه «ارسال درخواست» کلیک شود؛ زیرا در صورت عدم ثبت درخواست، ثبت نام انجام نخواهد گردید. خاطر نشان می‌گردد دریافت کد رهگیری به معنای ثبت عملیات ثبت نام نبوده و تنها با زدن دکمه «ارسال درخواست» در «مرحله نهایی» این عملیات ثبت خواهد گردید.
پس از ارسال درخواست ثبت نام، پیوسته سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار را که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد کلیک نمایید. «دریافت نمونه گردش کار»

 

نکته 2:  پذیرفته شدگان «ظرفیت مازاد (شهریه پرداز)» می بایست مبلغ 150 میلیون ریال (معادل پانزده میلیون تومان) بصورت علی الحساب به عنوان شهریه نیمسال اول به صورت آنلاین پرداخت نمایند. علاوه بر مبلغ مذکور، می بایست سفته به مبلغ مبلغ 150 میلیون ریال (معادل پانزده میلیون تومان) تهیه و اصل سفته که به امضای دو نفر ضامن معتبر رسیده است را از تاریخ 1403/09/17 لغایت 1403/09/19 به صورت حضوری به مدیریت امور آموزشی دانشگاه - واحد شهریه (اتاق 212) تحویل نمایند. ضامنین می‌بایست نام و نام خانوادگی خود را در پشت اوراق سفته به همراه کد ملی درج و امضا و اثر انگشت نمایند.

  • دانشجویان شهریه پرداز چنانچه پس از انجام ثبت نام، از تحصیل انصراف دهند یا به دانشگاه دیگری منتقل شوند، می بایست شهریه ثابت کل نیمسال های تحصیلی را بپردازند.


نکته 3: عدم ارسال و تایید مدارک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و پس از تاریخ‌‌های اعلام شده اسامی ‌افرادی که ثبت نام نکرده اند، به مرکز سنجش آموزش علوم پزشکی اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است دریافت شماره دانشجویی به شرط تائید کلیه مدارک ثبت نامی به منزله اتمام فرایند ثبت نام می باشد.

 

نکته 4: جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید.

نکته 5: هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه ثبت نام و پس از آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید.

نکته 6: مدارک را با استفاده از اسکنر و در اندازه واقعی و با کیفیت مناسب اسکن و هر مدرک را در جای خود بارگذاری نمایید. به هیچ عنوان جهت اسکن مدارک از تلفن همراه استفاده ننمایید و از مدارک عکس گرفته نشود. مدارکی که به ترتیب ذکر شده تهیه نشده باشد حتی در صورت بارگذاری، پذیرفته نخواهد شد و ثبت نام شما ناقص خواهد ماند.

نکته 7: کارت دانشجویی پس از تایید نهایی فرایند ثبت نام و انتخاب واحد، صادر و در اولین مراجعه حضوری دانشجو به دانشکده، از طریق آموزش دانشکده تحویل خواهد شد.

 

نکته 8: براساس آیین نامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته مصوب چهل و سومین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی به تاریخ 1389/05/18، امکان اشتغال به تحصیل همزمان در دوره های کارشناسی ارشد و یا سایر مقاطع تحصیلی در همان دانشگاه و یا دانشگاه های دیگر و سایر موسسات آموزشی و تحقیقاتی کشور وجود ندارد.

نکته 9: پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ «گواهی اشتغال به تحصیل» جهت ارائه به محل کار، سازمان های بیمه گر و ... می باشند می بایست پس از از ثبت نام، انتخاب واحد و اخذ شماره دانشجویی، درخواست خود را از طریق «سامانه آموزشی سبا» ثبت و موضوع را از آموزش دانشکده محل تحصیل پیگیری نمایند.

نکته 10: براساس تقویم آموزشی دانشگاه، شروع به تحصیل دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ورودی سال 1403 از روز یکشنبه مورخ 1403/07/01 خواهد بود. همچنین پذیرفته شدگانی که ثبت نام آنها نهایی شده و شماره دانشجویی دریافت می‌نمایند، می بایست حداکثر تا روز چهارشنبه مورخ 1403/06/28 با مراجعه به سامانه آموزشی سبا به نشانی Saba.Sums.ac.ir نسبت به انجام انتخاب واحد اقدام نمایند. (راهنمای انتخاب واحد)

نکته 10: جهت اطلاع از امکانات رفاهی دانشگاه (خوابگاه، تغذیه و ...) به نشانی Fardan.Sums.ac.ir مراجعه نمایید.

نکته 11: لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ، در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام الکترونیک از ساعت 8 صبح لغایت 14 (بجز روزهای تعطیل) با شماره های زیر تماس بگیرید:

  • با توجه به اینکه به ازای هر رشته و دانشکده، کارشناس اختصاصی در مدیریت امور آموزشی تعیین شده است، لطفا صرفا با کارشناس مربوط به رشته خود تماس بگیرید.

شماره تلفن های مدیریت امور آموزشی دانشگاه: 53-07132346950 و 07132341259 و 07132341344 و 07132359318

دانشکده رشته کارشناس سمت شماره داخلی
پزشکی فیزیک پزشکی، فیزیولوژی، مهندسی پزشکی (بیوالکتریک)، ژنتیک انسانی، قارچ شناسی، میکروب شناسی، ویروس شناسی، آمار زیستی، آموزش پزشکی، انگل شناسی، ایمنی شناسی، بیوشیمی، علوم تشریحی، تکنولوژی گردش خون سرکار خانم لاله کیان کارشناس ثبت نام 215
مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، فناوری اطلاعات سلامت، انفورماتیک پزشکی، اقتصاد بهداشت سرکار خانم مریم فخرزاد کارشناس ثبت نام 241
داروسازی سم شناسی سرکار خانم مریم فخرزاد کارشناس ثبت نام 241
علوم تغذیه تغذیه، بهداشت و ایمنی مواد غذایی، تغذیه بالینی، علوم بهداشتی در تغذیه سرکار خانم مریم خوش کنار کارشناس ثبت نام 228
علوم توانبخشی فیزیوتراپی، فیزیوتراپی ورزشی، گفتاردرمانی، مدیریت توانبخشی سرکار خانم زهرا یزدانی کارشناس ثبت نام 213
پیراپزشکی رادیوبیولوژی و حفاظت پرتویی، زیست فناوری پزشکی، خون شناسی آزمایشگاهی (هماتولوژی)، زیست فناوری پزشکی، ژورنالیزم پزشکی جناب آقای علی قائدی کارشناس ثبت نام 208
مجازی یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی جناب آقای علی قائدی کارشناس ثبت نام 208
پرستاری و مامایی پرستاری سلامت و جامعه، اتاق عمل، روانپرستاری، پرستاری داخلی جراحی، پرستاری مراقبت های ویژه نوزادان، مامایی، پرستاری مراقبت های ویژه، پرستاری کودکان، پرستاری سالمندی سرکار خانم فاطمه فهندژسعدی کارشناس ثبت نام 210
بهداشت آموزش بهداشت و ارتقای سلامت، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای، اپیدمیولوژی، ارگونومی، بیولوژی و کنترل ناقلین بیماری ها، مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست، سلامت سالمندی سرکار خانم مریم معلمی کارشناس ثبت نام 209
علوم و فناوری های نوین پزشکی نانو فناوری پزشکی سرکار خانم مریم معلمی کارشناس ثبت نام 209
- دانشجویان شهریه پرداز سرکار خانم زینب فریدونی کارشناس شهریه 218
- دانشجویان شهریه پرداز جناب آقای سید احمد موسوی کارشناس شهریه 238
- - جناب آقای مجتبی جعفزاده کارشناس نظام وظیفه (آقایان) 211
- - جناب آقای ابراهیم پرچم هماهنگ کننده ثبت نام 214
- - جناب آقای مهندس مجتبی رهسپار فناوری اطلاعات 206
- - سرکار خانم دکتر نهال اعرابی فناوری اطلاعات 236

 

  • گروه خبری : اطلاعیه
  • کد خبری : 107350
کلیدواژه