اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1403
پذیرفته شده گرامی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در دانشگاه علوم پزشکی شیراز:
با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403، نحوه اقدام، زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:
توجه 1: ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد.
توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیک و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی به صورت الکترونیک به معاونت آموزشی دانشکده شما ارسال خواهد شد.
توجه 3: مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما لغو گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در این موارد ندارد.
توجه 4: جهت انجام ثبت نام از روز شنبه به تاریخ 1403/06/24 لغایت دوشنبه به تاریخ 1403/06/26 به سایت Saba.Sums.ac.ir (گزینه پذیرش) مراجعه نمایید. لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.
توجه 5: جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی از کد ملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور استفاده نمایید.
تذکر: مسئولیت کلیه اطلاعات مربوط به ثبت نام به عهده دانشجو بوده، لذا در صورت ثبت نام توسط کافی نت یا سایر افراد، لطفا تاکید گردد که اطلاعیه ثبت نام توسط فرد ثبت نام کننده حتما به طور کامل مطالعه شده و با تایید اطلاعات، توسط دانشجو انجام گیرد.
ردیف | مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام الکترونیکی |
---|---|
1 | تمام صفحات شناسنامه |
|
|
2 | عکس پرسنلی |
|
|
3 | پشت و روی کارت ملی |
|
|
4 | مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر (ویژه آقایان) |
تذکر: مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیستند و درصورت قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و دانشگاه مجاز به ثبت نام از آنان نیست. تذکر: جهت دریافت معافیت تحصیلی به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی Sakha.ePolice.ir مراجعه و پس از دریافت معافیت تحصیلی، بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید. داوطلبانی که در حال انجام خدمت وظیفه عمومی یا پیام آوران بهداشت می باشند، با مراجعه به همان درگاه، نسبت به انجام امور مربوط به ترخیص از یگان و به دنبال آن اخذ معافیت تحصیلی اقدام نمایند. بدیهی است این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص و صدور معافیت مشمولین در حال انجام خدمت وظیفه بر عهده ندارد.
|
|
5 | تصویر فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان یا فرم میزان بدهی |
تذکر: فارغ التحصیلان دانشگاه های وزارت علوم، دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور نیاز به ارائه مدرک فوق ندارند.
|
|
6 | دانشنامه یا گواهینامه پایان تحصیلات دوره کارشناسی یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل در دوره کارشناسی حداکثر تا تاریخ 1403/06/31 باشد. |
|
|
7 | موافقت نامه بدون قید و شرط از بالاترین مقام اداری (ویژه مستخدمین دستگاه ها) |
|
|
8 | کارت ایثارگری یا گواهی از بنیاد شهید و امور ایثارگران (پذیرفته شدگان سهمیه رزمندگان و ایثارگران) |
|
|
9 | نامه تأییدیه از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر کسب رتبه برتر (پذیرفته شدگان سهمیه استعدادهای درخشان) |
|
|
10 | فرم صلاحیت عمومی |
تذکر: افراد شاغل علاوه بر فرم صلاحیت عمومی لازم است «آخرین حکم کارگزینی» خود را هم در سامانه ثبت نام بارگذاری و هم به آدرس هسته مرکزی گزینش دانشگاه ارسال نمایند. |
|
11 | اسکن اطلاعات فردی، تحصیلی و شغلی |
|
|
12 | فرم تعهد ثبت نام الکترونیکی |
|
|
13 | اسکن تأییدیه تحصیلی (ویژه پذیرفته شدگانی که مقاطع تحصیلی قبل خود را در دانشگاه های آزاد، پیام نور یا وزارت علوم گذرانده اند) |
راهنمای دریافت تأییدیه تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی راهنمای دریافت تأییدیه تحصیلی دانشگاه پیام نور و دانشگاه های وزارت علوم |
|
14 | گواهی دوسال سابقه کار بالینی پذیرفته شدگان رشته «تکنولوژی گردش خون» |
|
نکته 1: کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن، بارگذاری و ارسال نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل شده و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص مییابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو از طریق نامه و سامانه آموزشی سبا به دانشکده مربوطه ارسال خواهد شد.
دقت نمایید هنگام ثبت نام الکترونیکی، پس از اتمام کلیه مراحل و بارگذاری اسکن مدارک، در مرحله نهایی حتما دکمه «ارسال درخواست» کلیک شود؛ زیرا در صورت عدم ثبت درخواست، ثبت نام انجام نخواهد گردید. خاطر نشان میگردد دریافت کد رهگیری به معنای ثبت عملیات ثبت نام نبوده و تنها با زدن دکمه «ارسال درخواست» در «مرحله نهایی» این عملیات ثبت خواهد گردید.
پس از ارسال درخواست ثبت نام، پیوسته سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار را که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد کلیک نمایید. «دریافت نمونه گردش کار»
نکته 2: پذیرفته شدگان «ظرفیت مازاد (شهریه پرداز)» می بایست مبلغ 150 میلیون ریال (معادل پانزده میلیون تومان) بصورت علی الحساب به عنوان شهریه نیمسال اول به صورت آنلاین پرداخت نمایند. علاوه بر مبلغ مذکور، می بایست سفته به مبلغ مبلغ 150 میلیون ریال (معادل پانزده میلیون تومان) تهیه و اصل سفته که به امضای دو نفر ضامن معتبر رسیده است را از تاریخ 1403/09/17 لغایت 1403/09/19 به صورت حضوری به مدیریت امور آموزشی دانشگاه - واحد شهریه (اتاق 212) تحویل نمایند. ضامنین میبایست نام و نام خانوادگی خود را در پشت اوراق سفته به همراه کد ملی درج و امضا و اثر انگشت نمایند.
- دانشجویان شهریه پرداز چنانچه پس از انجام ثبت نام، از تحصیل انصراف دهند یا به دانشگاه دیگری منتقل شوند، می بایست شهریه ثابت کل نیمسال های تحصیلی را بپردازند.
نکته 3: عدم ارسال و تایید مدارک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و پس از تاریخهای اعلام شده اسامی افرادی که ثبت نام نکرده اند، به مرکز سنجش آموزش علوم پزشکی اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است دریافت شماره دانشجویی به شرط تائید کلیه مدارک ثبت نامی به منزله اتمام فرایند ثبت نام می باشد.
نکته 4: جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید.
نکته 5: هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه ثبت نام و پس از آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید.
نکته 6: مدارک را با استفاده از اسکنر و در اندازه واقعی و با کیفیت مناسب اسکن و هر مدرک را در جای خود بارگذاری نمایید. به هیچ عنوان جهت اسکن مدارک از تلفن همراه استفاده ننمایید و از مدارک عکس گرفته نشود. مدارکی که به ترتیب ذکر شده تهیه نشده باشد حتی در صورت بارگذاری، پذیرفته نخواهد شد و ثبت نام شما ناقص خواهد ماند.
نکته 7: کارت دانشجویی پس از تایید نهایی فرایند ثبت نام و انتخاب واحد، صادر و در اولین مراجعه حضوری دانشجو به دانشکده، از طریق آموزش دانشکده تحویل خواهد شد.
نکته 8: براساس آیین نامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته مصوب چهل و سومین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی به تاریخ 1389/05/18، امکان اشتغال به تحصیل همزمان در دوره های کارشناسی ارشد و یا سایر مقاطع تحصیلی در همان دانشگاه و یا دانشگاه های دیگر و سایر موسسات آموزشی و تحقیقاتی کشور وجود ندارد.
نکته 9: پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ «گواهی اشتغال به تحصیل» جهت ارائه به محل کار، سازمان های بیمه گر و ... می باشند می بایست پس از از ثبت نام، انتخاب واحد و اخذ شماره دانشجویی، درخواست خود را از طریق «سامانه آموزشی سبا» ثبت و موضوع را از آموزش دانشکده محل تحصیل پیگیری نمایند.
نکته 10: براساس تقویم آموزشی دانشگاه، شروع به تحصیل دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ورودی سال 1403 از روز یکشنبه مورخ 1403/07/01 خواهد بود. همچنین پذیرفته شدگانی که ثبت نام آنها نهایی شده و شماره دانشجویی دریافت مینمایند، می بایست حداکثر تا روز چهارشنبه مورخ 1403/06/28 با مراجعه به سامانه آموزشی سبا به نشانی Saba.Sums.ac.ir نسبت به انجام انتخاب واحد اقدام نمایند. (راهنمای انتخاب واحد)
نکته 10: جهت اطلاع از امکانات رفاهی دانشگاه (خوابگاه، تغذیه و ...) به نشانی Fardan.Sums.ac.ir مراجعه نمایید.
نکته 11: لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ، در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام الکترونیک از ساعت 8 صبح لغایت 14 (بجز روزهای تعطیل) با شماره های زیر تماس بگیرید:
- با توجه به اینکه به ازای هر رشته و دانشکده، کارشناس اختصاصی در مدیریت امور آموزشی تعیین شده است، لطفا صرفا با کارشناس مربوط به رشته خود تماس بگیرید.
شماره تلفن های مدیریت امور آموزشی دانشگاه: 53-07132346950 و 07132341259 و 07132341344 و 07132359318
دانشکده | رشته | کارشناس | سمت | شماره داخلی |
---|---|---|---|---|
پزشکی | فیزیک پزشکی، فیزیولوژی، مهندسی پزشکی (بیوالکتریک)، ژنتیک انسانی، قارچ شناسی، میکروب شناسی، ویروس شناسی، آمار زیستی، آموزش پزشکی، انگل شناسی، ایمنی شناسی، بیوشیمی، علوم تشریحی، تکنولوژی گردش خون | سرکار خانم لاله کیان | کارشناس ثبت نام | 215 |
مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی | مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، فناوری اطلاعات سلامت، انفورماتیک پزشکی، اقتصاد بهداشت | سرکار خانم مریم فخرزاد | کارشناس ثبت نام | 241 |
داروسازی | سم شناسی | سرکار خانم مریم فخرزاد | کارشناس ثبت نام | 241 |
علوم تغذیه | تغذیه، بهداشت و ایمنی مواد غذایی، تغذیه بالینی، علوم بهداشتی در تغذیه | سرکار خانم مریم خوش کنار | کارشناس ثبت نام | 228 |
علوم توانبخشی | فیزیوتراپی، فیزیوتراپی ورزشی، گفتاردرمانی، مدیریت توانبخشی | سرکار خانم زهرا یزدانی | کارشناس ثبت نام | 213 |
پیراپزشکی | رادیوبیولوژی و حفاظت پرتویی، زیست فناوری پزشکی، خون شناسی آزمایشگاهی (هماتولوژی)، زیست فناوری پزشکی، ژورنالیزم پزشکی | جناب آقای علی قائدی | کارشناس ثبت نام | 208 |
مجازی | یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی | جناب آقای علی قائدی | کارشناس ثبت نام | 208 |
پرستاری و مامایی | پرستاری سلامت و جامعه، اتاق عمل، روانپرستاری، پرستاری داخلی جراحی، پرستاری مراقبت های ویژه نوزادان، مامایی، پرستاری مراقبت های ویژه، پرستاری کودکان، پرستاری سالمندی | سرکار خانم فاطمه فهندژسعدی | کارشناس ثبت نام | 210 |
بهداشت | آموزش بهداشت و ارتقای سلامت، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای، اپیدمیولوژی، ارگونومی، بیولوژی و کنترل ناقلین بیماری ها، مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست، سلامت سالمندی | سرکار خانم مریم معلمی | کارشناس ثبت نام | 209 |
علوم و فناوری های نوین پزشکی | نانو فناوری پزشکی | سرکار خانم مریم معلمی | کارشناس ثبت نام | 209 |
- | دانشجویان شهریه پرداز | سرکار خانم زینب فریدونی | کارشناس شهریه | 218 |
- | دانشجویان شهریه پرداز | جناب آقای سید احمد موسوی | کارشناس شهریه | 238 |
- | - | جناب آقای مجتبی جعفزاده | کارشناس نظام وظیفه (آقایان) | 211 |
- | - | جناب آقای ابراهیم پرچم | هماهنگ کننده ثبت نام | 214 |
- | - | جناب آقای مهندس مجتبی رهسپار | فناوری اطلاعات | 206 |
- | - | سرکار خانم دکتر نهال اعرابی | فناوری اطلاعات | 236 |