• 1401/07/26
  • - تعداد بازدید: 23
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

نقل و انتقال دانشجویان سهمیه شاهد و ایثارگران

قابل توجه  دانشجویان انتقالی  به دانشگاه علوم پزشکی شیراز براساس سهمیه 5% شاهد و ایثارگران(معرفی شده از طریق سایت  نقل و انتقالات ستاد شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی)

نظر به اینکه نتایج درخواست های  انتقالی دانشجویان سهمیه شاهد و ایثارگران  از طریق سامانه نقل و انتقال وزارت اعلام گردیده است به اطلاع می رساند جهت انجام ثبت نام به شیوه زیر عمل نمائید:

-         کلیه فرایند ثبت نام به صورت غیر حضوری می باشد و نیاز به مراجعه به دانشگاه ع پ شیراز جهت انجام امور ثبت نام به صورت حضوری نمی باشد.

-         دانشجویان ورودی 1401 حداکثر تا تاریخ 30/7/1401 نسبت به تسویه حساب با دانشگاه مبدا اقدام نمایند. 

-         دانشجویان ورودی1400 و  ماقبل آن می بایست پس از اتمام امتحانات نیم سال اول سال تحصیلی 1402-1401 نسبت به تسویه حساب با دانشگاه مبدا اقدام و سپس در سامانه آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز حداکثر تا تاریخ 16بهمن 1401 نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک  در سامانه اقدام نمایند.

-         پس از انجام تسویه حساب با دانشگاه مبدا به سامانه آموزشی سبا به نشانی saba.sums.ac.ir  مراجعه و نسبت به انجام ثبت نام و بارگذاری مدارک به شرح زیر اقدام نمایید:

1-    همه صفحات شناسنامه (حجم هر فایل حداکثر200 کیلوبایت). به شکل جداگانه اسکن و بارگذاری گردد.

2-    عکس رنگی زمینه سفید 4*3 (حجم فایل حداکثر 32 کیلوبایت)

3-    پشت و روی کارت ملی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت). به شکل جداگانه اسکن و بارگذاری گردد.

4-    اسکن اصل گواهینامه دیپلم و پیش دانشگاهی

5-    اسکن  اصل ریزنمرات دیپلم و پیش دانشگاهی

6-    اسکن کارنامه اولیه کنکور سراسری

7-    نتیجه کنکور سراسری(قابل دریافت از سایت سازمان سنجش آموزش کشور)

8-    فرم یا نامه تسویه حساب با دانشگاه مبدا ( دانشجویانی که در دانشگاه مبدا ثبت نام ننموده اند نامه عدم ثبت نام را از دانشگاه مبدا دریافت نموده و در سامانه سبا بارگذاری نمایند)

9-    کارنامه کل ریز نمرات گذرانده در دانشگاه قبلی ویژه ورودی های ماقبل 1401

10-           نامه معافیت تحصیلی نظام وظیفه برای دانشجویان پسر

تذکر 1 : قبل از ثبت مشخصات اصلی ، راهنمای ثبت نامه را مطالعه و براساس آن نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام نمایند.

تذکر2: مهلت انجام ثبت نام الکترونیک حداکثر تا پایان روز 30/7/1401 می باشد .در صورت عدم ثبت نام در مهلت تعیین شده می توانند در دانشگاه مبدا ادامه تحصیل داده و پس از اتمام امتحانات پایان نیمسال حداکثر تا تاریخ 16 بهمن 1400 نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

-         آدرس سامانه ثبت نام:

-         Saba.sums.ac.ir

-         در قسمت درخواست انتقالی از

-        

 

مدیریت امور آموزشی دانشگاه

 

  • گروه خبری : اطلاعیه
  • کد خبری : 67965
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید