• 1399/12/18
  • - تعداد بازدید: 19
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

قابل توجه دانشجویان ورودی سال 1399، (آقایان)

همانگونه که مستحضرید یکی از مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام آقایان مشخص بودن وضعیت نظام وظیفه می باشد. با توجه به مجازی بودن کلاس ها و عدم حضور دانشجویان در دانشگاه و بر اساس بخشنامه شماره 8/20-23/2/03/3 مورخ 1399/8/1 سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه پذیرفته شدگان مشمول قانون نظام وظیفه می بایست جهت اخذ معافیت تحصیلی به صورت زیر اقدام نمایند:

1- مراجعه به دفاتر پلیس +10 و ارائه پرینت قبولی (قابل اخذ از سایت سازمان سنجش آموزش کشور یا مرکز سنجش آموزش پزشکی) و دریافت برگ معافیت تحصیلی و ارسال آن به ایمیل واحد نظام وظیفه دانشگاه به نشانی Pazireshshiraz@sums.ac.ir لطفا در عنوان ایمیل ارسالی نام ،نام خانوادگی-رشته قبولی و شماره دانشجویی خود را درج نمایید.

2- پذیرفته شدگانی که قبل از این اطلاعیه یا در زمان ثبت نام الکترونیک نسبت به اخذ معافیت تحصیلی اقدام نموده اند می بایست نسبت به ارسال مجدد  معافیت تحصیلی خود به آدرس ایمیل مذکور  اقدام نمایند.

3- بر اساس بخشنامه سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه دفاتر پلیس +10 در سراسر کشور موظف به صدور معافیت تحصیلی  بر اساس پرینت قبولی می باشند.تاکید می گردد جهت صدور معافیت تحصیلی نیاز به معرفی نامه دانشگاه نمی باشد.

4- کلیه دانشجویان ورودی سال 1399 (ورودی مهر، ورودی بهمن) تا پایان بهمن ماه 1399 مهلت دارند معافیت تحصیلی خود را به ایمیل دانشگاه Pazireshshiraz@sums.ac.ir ارسال نمایند. از ادامه تحصیل دانشجویانی  که به هردلیل موفق به ارسال مدرک درخواستی در موعد مقرر نگردیدند در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-99 جلوگیری می گردد و در سامانه آموزشی دانشگاه غیر فعال شده و حکم انصراف از تحصیل آنها صادر خواهد شد.

5- دانشجویانی که کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت از خدمت دارند و پیامک ارائه معافیت تحصیلی از طرف دانشگاه دریافت نموده  اند ،می بایست  اسکن کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت خود را به ایمیل واحد نظام وظیفه ارسال نمایند.

6- مجددا تاکید می گردد جهت اخذ معافیت تحصیلی نیازی به مراجعه به دانشگاه نمی باشد.

7- پس از دریافت پرینت برگه معافیت تحصیلی از پلیس +10 اطلاعات شناسنامه ای، رشته تحصیلی و نیمسال ورود به دانشگاه را کنترل نمایید و در صورت مغایرت حتما اصلاح نمایید.

سوالات خود را در خصوص معافیت تحصیلی از طریق آدرس ایمیل واحد نظام وظیفه با ما در میان بگذارید.

آدرس ایمیل واحد نظام وظیفه دانشگاه:

Pazireshshiraz@sums.ac.ir

 

  • گروه خبری : اطلاعیه
  • کد خبری : 34750
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید