• 1400/11/06
  • - تعداد بازدید: 33
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان رشته MPH سیاست گذاری سلامت / سال 1400

 

پذیرفته شدگان گرامی رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون رشته MPHسیاست گذاری سلامت سال 1400، نحوه اقدام ، زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:

توجه 1 : ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد.

توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیک و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی به صورت الکترونیک به معاونت آموزشی دانشکده محل تحصیل شما ارسال خواهد شد.

توجه 3: : مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما کان لم یکن گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در این موارد ندارد.

توجه4: جهت انجام ثبت نام از روز یکشنبه مورخ 10/11/1400 لغایت سه شنبه مورخ 12/11/1400 به سایت saba.sums.ac.ir مراجعه نمایید. لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.

توجه 5 : جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی از کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور استفاده نمایید .

مدارک لازم جهت ثبت‌ نام الکترونیکی

1 صفحات شناسنامه (حجم هر فایل حداکثر200 کیلوبایت)

2 عکس رنگی زمینه سفید 4*3 (حجم فایل حداکثر 32 کیلوبایت)

3 پشت و روی کارت ملی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

4 مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان) :

- تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند(کفالت،ایثارگران و موارد خاص)

- پذیرفته شدگانی که در حال حاضر دانشجوی رشته پزشکی یا سایر رشته ها می باشند برگه معافیت تحصیلی مربوط به رشته ای که در حال تحصیل می باشند را بارگذاری نمایند.

5- تصویر فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان یا فرم میزان بدهی. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

- این مدرک شامل فارغ التحصیلان دانشگاه های علوم پزشکی می باشد و سایر افراد نیاز به ارائه این مدرک ندارند.

- جهت اخذ فرم تسویه حساب صندوق رفاه یا فرم میزان بدهی می‌توانید به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانی « srd.ir» قسمت مشاهده وضعیت بدهی - نامه های صادره مراجعه و فایل مربوطه را پس از دانلود اسکن و بارگذاری نمایید. چنانچه در قسمت نامه های صادره برای شما نامه ثبت نشده است می بایست در قسمت ارسال درخواست ،تقاضای خود را ثبت تا برای شما نامه تسویه حساب یا فرم میزان بدهی صادر گردد. « راهنمای دریافت فرم صندوق رفاه»

6- دانشنامه یا گواهینامه پایان تحصیلات یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل در دوره کارشناسی ارشد یا دکتری عمومی حداکثر تا تاریخ 30/10/1400 باشد. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

- پذیرفته شدگانی که در حال حاضر دانشجوی رشته پزشکی یا سایر رشته ها می باشند می بایست گواهی اشتغال به تحصیل از دانشگاه محل تحصیل اخذ و بر روی سامانه بارگذاری نمایند.

7- فرم اطلاعات فردی ، تحصیلی و شغلی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

- پس از تکمیل اطلاعات شناسنامه ای خانوادگی در « سامانه ثبت نام الکترونیک » نسبت به چاپ فرم مربوطه اقدام و پس از امضاء به صورت فایل JPG بارگذاری نمائید. « نمونه فرم »

8- فرم تعهد نامه (فرم خام تعهد نامه)

- کلیه پذیرفته شدگان می بایست فرم خام تعهد نامه را پرینت کرده ، سپس با خط خوانا تکمیل و بر روی سامانه بارگذاری نمایند.

 

نکات مهم:

 

نکته 1 : همانگونه که مستحضرید باتوجه به شیوع بیماری کووید 19 در سطح کشور و به منظور حفظ سلامتی پذیرفته شدگان، ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت کاملا غیر حضوری صورت می پذیرد. بدین منظور کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن ، بارگذاری ، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص می یابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو از طریق نامه و سامانه آموزشی سبا به دانشکده مربوطه ارسال خواهد شد.

پس از ارسال درخواست ثبت نام مرتب سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد را کلیک نمایید. «دریافت نمونه گردش کار »

 

 

نکته 2 : پذیرفته شدگان می بایست مبلغ 20 میلیون ریال (معادل دو میلیون تومان) بصورت علی الحساب به عنوان شهریه نیمسال اول به صورت آنلاین پرداخت نمایند .

 

نکته 3 : جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید . سامانه ثبت نام در پایان مهلت اعلام شده بسته خواهد شد.

نکته 4: هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه ی دقیق اطلاعیه ی ثبت نام و آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیکی در تاریخ های اعلام شده اقدام نمایید.

نکته 5 : ترجیحا مدارک لازم با استفاده از اسکنر اسکن گردد. در صورت استفاده از امکانات تلفن همراه از نرم افزار های اسکن (cam scan) استفاده نمایید و از مدارک عکس گرفته نشود. مدارکی که به ترتیب ذکر شده تهیه نگردیده باشد حتی در صورت بارگزاری پذیرفته نخواهد شد و ثبت نام شما ناقص خواهد ماند.

نکته 5 : کارت دانشجویی در صورت تایید نهایی ثبت نام و انتخاب واحد، صادر و در اولین مراجعه حضوری دانشجویان به دانشکده از طریق آموزش دانشکده تحویل خواهد شد.

نکته6: پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ « گواهی اشتغال به تحصیل » جهت ارائه به محل کار ، سازمان های بیمه گر و ... می باشند می بایست پس از از ثبت نام ،انتخاب واحد و اخذ شماره دانشجویی درخواست خود را از طریق « سامانه آموزشی سبا » ثبت و موضوع را از آموزش دانشکده محل تحصیل پیگیری نمایند.

 

نکته 7 : در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام الکترونیک با شماره های زیر تماس بگیرید:

- لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ به سوال خود با کارشناسان تماس بگیرید.

- در روزهای ثبت نام میتوانید در صورت لزوم از ساعت 8 لغایت 14 با کارشناسان ثبت نام در ارتباط باشید. بجز روزهای تعطیل (پنج شنبه و جمعه)

- در صورت عدم امکان تماس تلفنی یا شلوغی خطوط تلفن می توانید از طریق سامانه saba.sums.ac.ir دکمه ارتباط با مسئولین درخواست خود را ثبت نموده و کد پیگیری و رمز عبور دریافت نمایید. درخواست شما توسط کارشناسان بررسی و از همان طریق پاسخ داده می شود. « دانلود فایل راهنمای تصویری »

 

- ارتباط با کارشناسان ثبت نام از طریق شماره تماس و آدرس ایمیل:

نام خانوادگی کارشناس

سمت

شماره داخلی

آدرس ایمیل

 

آقای پیش آهنگ

کارشناس ثبت نام

214

Pishahang_a@sums.ac.ir

 

خانم یزدانی

کارشناس ثبت نام

213

Amoozesh5@sums.ac.ir

 

آقای جعفر زاده

کارشناس ثبت نام/نظام وظیفه

211

pazireshshiraz@sums.ac.ir

 

خانم زارعی

کارشناس شهریه

218

F_zarei88@ yahoo.com

 

مهندس همراهی

کارشناس IT

236

hamrahi@sums.ac.ir

 

مهندس رهسپار

206

m_ rahsepar@sums.ac.ir

 

مهندس رعیتی

240

raeyati@sums.ac.ir

 

شماره تلفن های مدیریت امور آموزشی دانشگاه:

32346950 ، 32346951 ، 32346952 ، 32346953 ، 32341259 ، 32341344 ، 32359318

جهت ارتباط با کارشناسان لطفا ابتدا شماره مرکز تلفن را شماره گیری و سپس شماره داخلی مورد نظر را وارد نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

  • گروه خبری : اطلاعیه
  • کد خبری : 54401
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید