• 1399/09/12
  • - تعداد بازدید: 30
  • زمان مطالعه : 8 دقیقه

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دوره MPH بهداشت عمومی سال1399

 

پذیرفته شده گرامی در دوره  MPH بهداشت عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

 با عرض سلام و تبریک به مناسبت پذیرش شما در دوره MPH بهداشت عمومی  سال 1399، نحوه اقدام و زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:

توجه 1 : ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد.

توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیک و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی به صورت الکترونیک به معاونت آموزشی دانشکده محل تحصیل شما ارسال خواهد شد.

توجه 3: : مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما کان لم یکن گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در این موارد ندارد.

توجه4: جهت انجام ثبت نام از روز چهارشنبه مورخ 12/9/1399  لغایت  روز شنبه مورخ 22/9/1399 به سایت saba.sums.ac.ir مراجعه نمایید. لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.

 

توجه 5 : جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی  از  کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه  به عنوان رمز عبور استفاده نمایید .

مدارک لازم جهت ثبت‌ نام الکترونیکی

1– صفحات شناسنامه (حجم هر فایل حداکثر200 کیلوبایت)

2– عکس رنگی زمینه سفید 4*3 (حجم فایل حداکثر 32 کیلوبایت)

3– پشت و روی کارت ملی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

4 مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان) :

-        تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند(کفالت،ایثارگران و موارد خاص) (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

5- تصویر فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان یا فرم میزان بدهی. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-       جهت اخذ فرم تسویه حساب صندوق رفاه یا فرم میزان بدهی می‌توانید به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانی « srd.ir»  قسمت مشاهده وضعیت بدهی - نامه های صادره مراجعه و فایل مربوطه را پس از دانلود اسکن و بارگذاری نمایید. چنانچه در قسمت نامه های صادره برای شما نامه ثبت نشده است می بایست در قسمت ارسال درخواست ،تقاضای خود را ثبت تا برای شما نامه تسویه حساب یا فرم میزان بدهی صادر گردد. « راهنمای دریافت فرم صندوق رفاه»

-       فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی‌نیاز به ارائه مدرک فوق ندارند.

 6- آخرین مدرک تحصیلی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-      منظور از آخرین مدرک تحصیلی ،گواهی موقت یا دانشنامه دکترای عمومی یا کارشناسی ارشد در یکی از رشته های زیر مجموعه علوم پزشکی می باشد.

7- فرم اطلاعات فردی ، تحصیلی و شغلی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-        پس از تکمیل اطلاعات شناسنامه ای خانوادگی-مقاطع تحصیلی پایه و شغلی در « سامانه ثبت نام الکترونیک »   نسبت به چاپ فرم مربوطه اقدام و پس از امضاء به صورت فایل JPG  بارگذاری نمائید. « نمونه فرم »

 

نکات مهم:

 

نکته 1 : همانگونه که مستحضرید باتوجه به شیوع بیماری کووید 19 در سطح کشور و به منظور حفظ سلامتی پذیرفته شدگان ثبت نام دوره  MPH  بهداشت عمومی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت کاملا غیر حضوری صورت می پذیرد. بدین منظور کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن ، بارگذاری ، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص می یابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو از طریق نامه و سامانه آموزشی سبا به دانشکده مربوطه ارسال خواهد شد.

پس از ارسال درخواست ثبت نام مرتب سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد را کلیک نمایید. «دریافت نمونه گردش کار »

 

 

نکته 2 : پذیرفته شدگان سهمیه آزاد می بایست  مبلغ 50 میلیون ریال (معادل پنج میلیون تومان) بصورت علی الحساب  به عنوان شهریه نیمسال اول به صورت آنلاین پرداخت نمایند .علاوه بر مبلغ مذکور می بایست سفته به مبلغ 50 میلیون ریال تهیه و اصل سفته که به امضای دو نفر ضامن معتبر رسیده است را حداکثر تا تاریخ 30/9/1399 به آدرس:شیراز-خیابان زند-دانشکده پزشکی- مدیریت امور آموزشی دانشگاه - اتاق 206 ( واحد شهریه )-کد پستی 53185-71348  پست نمایید« لطفا بر روی پاکت پستی ضمن درج نام و نام خانوادگی و رشته قبولی عبارت (مربوط به ثبت نام دوره MPH  بهداشت عمومی  سال 99) نیز درج گردد »

-        شخص پذیرفته شده می بایست نام و نام خانوادگی خود را روی سفته درج و امضا نماید . ضامنین نیز نام و نام خانوادگی خود را در پشت اوراق سفته به همراه کد ملی درج و امضا نمایند.

-        مرسوله را از طریق پست پیشتاز ارسال و با توجه به اینکه حاوی اوراق بهادار می باشد نسبت به بیمه نمودن مرسوله پستی اقدام نمایید.

-        این مدیریت در قبال مرسولاتی که به هر دلیل از طریق اداره پست به این مدیریت تحویل نگردد هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

-        پذیرفته شدگان سهمیه مدیران نیاز به پرداخت شهریه ندارند اما می بایست مبلغ 50 میلیون ریال سفته  بابت تضمین حضور منطم در دوره و اتمام به موقع تحصیلات تهیه و با شراط فوق ارسال نمایند.

 

نکته 3 : جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید .

نکته 4 : هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه ی دقیق اطلاعیه ی ثبت نام و پس از آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید.

نکته 5 : ترجیحا مدارک لازم  با استفاده از اسکنر اسکن گردد و در صورت استفاده از امکانات تلفن همراه از نرم افزار های اسکن استفاده نمایید و از مدارک عکس گرفته نشود.

نکته 6 : کارت دانشجویی در صورت تایید نهایی ثبت نام و انتخاب واحد، صادر و در اولین مراجعه حضوری دانشجویان به دانشکده از طریق آموزش دانشکده تحویل خواهد شد.

نکته7: پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ « گواهی اشتغال به تحصیل »  جهت ارائه به محل کار ، سازمان های بیمه گر و ... می باشند می بایست پس از از ثبت نام ،انتخاب واحد و اخذ شماره دانشجویی درخواست خود را از طریق « سامانه آموزشی سبا » ثبت و موضوع را از آموزش دانشکده محل تحصیل پیگیری نمایند.

نکته 8 : در حال حاضر به خاطر مسائل مربوط به بیماری کووید 19  برگزاری کلاس های درسی به صورت حضوری میسر نخواهد بود و درس های نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 به صورت غیر حضوری ارائه خواهد شد. جهت اطلاع از نحوه انتخاب واحد و استفاده از نرم افزارهای ارائه درس به صورت غیر حضوری به وبسایت دانشکده مربوطه که در جدول زیر آمده است مراجعه نمایید:

 

نام دانشکده

آدرس وبسایت

شماره تماس آموزش دانشکده

دانشکده بهداشت

schealth.sums.ac.ir

37251001-071الی 5

داخلی : 266- 272-426

 

نکته 12 : با توجه به تعطیلی دانشگاه لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ یا داشتن هرگونه سوال در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام از طریق راه های زیر با کارشناسان ثبت نام تماس بگیرید:

-        ارتباط با کارشناسان ثبت نام از طریق آدرس ایمیل:

نام خانوادگی کارشناس

سمت

آدرس ایمیل

آقای پیش آهنگ

کارشناس ثبت نام

Pishahang_a@sums.ac.ir

خانم یزدانی

کارشناس ثبت نام

Amoozesh5@sums.ac.ir

آقای جعفر زاده

کارشناس ثبت نام

pazireshshiraz@sums.ac.ir

خانم زارعی

کارشناس شهریه

F_zarei88@ yahoo.com

مهندس همراهی

کارشناس IT

hamrahi@sums.ac.ir

مهندس رهسپار

 m_rahsepar@sums.ac.ir

 

مهندس رعیتی

raeyati@sums.ac.ir

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-        ارتباط با کارشناسان ثبت نام از طریق سامانه آموزشی سبا

 

ابتدا به سامانه آموزشی دانشگاه به نشانی saba.sums.ac.ir  مراجعه و از طریق دکمه ارتباط با مسئولین درخواست خود را ثبت و دکمه ارسال را کلیک نمایید.توجه داشته باشید در متن درخواست حتما نام و نام خانوادگی رشته قبولی و کد ملی خود را ذکر نمایید.

 

 

مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

 

  • گروه خبری : اطلاعیه
  • کد خبری : 33357
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید