• 1404/02/22
  • - تعداد بازدید: 50
  • زمان مطالعه : 8 دقیقه

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) دندانپزشکی سال 1404

با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون پذیرش دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 1404، نحوه اقدام، زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:

توجه 1: ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد.

توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیک و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی به صورت الکترونیک به معاونت آموزشی دانشکده دندانپزشکی ارسال خواهد شد.

توجه 3: مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما لغو گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در این موارد ندارد.

توجه 4: جهت انجام ثبت نام صرفا در روز سه شنبه به تاریخ 1404/02/23 لغایت چهارشنبه 1404/02/24 به سایت Saba.Sums.ac.ir (گزینه پذیرش) مراجعه نمایید. لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده است، به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.
 
توجه 5: جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی از کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور استفاده نمایید. (در صورتی که ابتدای کدملی شما عدد صفر وجود دارد، هنگام وارد کردن رمز عبور، صفرهای اول را وارد ننمایید.)

تذکر: مسئولیت کلیه اطلاعات مربوط به ثبت نام به عهده دانشجو بوده، لذا در صورت ثبت نام توسط کافی نت یا سایر افراد، لطفا تاکید گردد که اطلاعیه ثبت نام توسط فرد ثبت نام کننده حتما به طور کامل مطالعه شده و با تایید اطلاعات، توسط دانشجو انجام گیرد.

ردیف مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام الکترونیکی
1 تمام صفحات شناسنامه
 
  • حجم هر فایل حداکثر 200 کیلوبایت
2 عکس پرسنلی
 
  • عکس رنگی
  • ابعاد عکس 4*3 و بدون حاشیه
  • عکس باید با ابعاد حداکثر 400*300 و حداقل 300*200 پیکسل (حداکثر حجم 32 کیلوبایت) اسکن و در قالب JPG ذخیره شود.
  • تصویر متقاضی باید تمام رخ، کاملاً واضح و بدون اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
  • عکس، مربوط به سال جاری، رنگی و با زمینه سفید باشد.
  • اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و مدارک مشابه) قابل قبول نیست.

راهنمای تصویری عکس استاندارد

3 پشت و روی کارت ملی
 
  • حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت
  • پذیرفته شدگانی که فاقد کارت ملی هوشمند می باشند کارت ملی قدیمی + رسید کارت ملی هوشمند بارگذاری نمایند.
4 مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)
 

مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر:

  • تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند (کفالت، ایثارگران و موارد خاص)
  • تصویر برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی، کفالت و سایر ...) در مدت اعتبار آن
5 تصویر فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان یا فرم میزان بدهی
 
  • جهت اخذ فرم تسویه حساب صندوق رفاه یا فرم میزان بدهی، می‌توانید به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانی my.srd.ir مراجعه نمایید.
  • دقت نمایید حتما فرم دریافتی از سایت صندوق رفاه مربوط به مقطع قبل را بارگذاری نمایید.
  • فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی ‌نیاز به ارایه مدرک فوق ندارند.

راهنمای دریافت گواهی تسویه حساب صندوق رفاه

6

مدرک دانشنامه تخصصی رشته پیشنیاز یا گواهی قبولی آن از دانشگاه ها یا مراکز مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

 
  • حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت
7

تصویر پایان یا معافیت از خدمات لایحه طرح نیروی انسانی دوره عمومی و گواهی مبنی بر اتمام تعهدات قانونی (ضریب کا) دوره تخصص

 
  • حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت
8

موافقت نامه بدون قید و شرط از بالاترین مقام اداری (ویژه مستخدمین دستگاه ها)

 
  • حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت
  • کلیه مستخدمین دستگاه های دولتی و سازمان های نظامی، جهت ادامه تحصیل در مقطع فلوشیپ، ملزم به ارایه موافقت نامه بدون قید و شرط در زمان ثبت نام و همچنین ارایه حکم مرخصی بدون حقوق یا ماموریت آموزشی تمام وقت از اولین روز شروع به تحصیل لغایت پایان تحصیلات می باشند.

  • پذیرفته شدگانی که از ماموریت آموزشی استفاده می نمایند، تصویر سند تعهد محضری را نیز بارگذاری نمایند.

9

فرم صلاحیت عمومی

 
  • حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت
  • پس از پرینت فرم خام صلاحیت عمومی نسبت به تکمیل دقیق آن اقدام و پس از بارگذاری بر روی سامانه ثبت نام الکترونیک، اصل فرم مربوطه را به همراه دو قطعه عکس به یکی از دو روش زیر ارسال نمایید:
    • ارسال به آدرس پستی: شیراز - خیابان زند - ساختمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز - طبقه 8 - هسته مرکزی گزینش دانشجویان - کد پستی: 7134814336
    • مراجعه حضوری به هسته مرکزی گزینش و تحویل فرم مربوطه (ویژه پذیرفته شدگان ساکن در شهر شیراز)

تذکر: افراد شاغل علاوه بر فرم صلاحیت عمومی لازم است «آخرین حکم کارگزینی» خود را هم در سامانه ثبت نام بارگذاری و هم به آدرس هسته مرکزی گزینش دانشگاه ارسال نمایند.

دریافت فرم صلاحیت عمومی

10 اسکن اطلاعات فردی، تحصیلی و شغلی
 
  • حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت
  • پس از تکمیل اطلاعات شناسنامه ای، خانوادگی، مقاطع تحصیلی پایه و شغلی در هنگام ثبت نام در «سامانه ثبت نام الکترونیک» ضروری است نسبت به چاپ فرم مربوطه اقدام و پس از امضا، به صورت فایل JPG بارگذاری نمایید.
11 فرم تعهد ثبت نام الکترونیکی
 
  • حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت
  • کلیه پذیرفته شدگان می بایست فرم خام تعهد ثبت نام الکترونیکی را پرینت و پس از تکمیل و امضا، بر روی سامانه ثبت نام الکترونیکی بارگذاری نمایند.

فرم خام تعهدنامه ثبت نام الکترونیکی

 

نکته 1: کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن، بارگذاری و ارسال نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل شده و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص می‌یابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو از طریق نامه و سامانه آموزشی سبا به دانشکده مربوطه ارسال خواهد شد.
دقت نمایید هنگام ثبت نام الکترونیکی، پس از اتمام کلیه مراحل و بارگذاری اسکن مدارک، در مرحله نهایی حتما دکمه «ارسال درخواست» کلیک شود؛ زیرا در صورت عدم ثبت درخواست، ثبت نام انجام نخواهد گردید. خاطر نشان می‌گردد دریافت کد رهگیری به معنای ثبت عملیات ثبت نام نبوده و تنها با زدن دکمه «ارسال درخواست» در «مرحله نهایی» این عملیات ثبت خواهد گردید.
پس از ارسال درخواست ثبت نام، پیوسته سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید، آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام، می توانید دکمه «گردش کار» را که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد، کلیک نمایید. «دریافت نمونه گردش کار»

نکته 2: جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید. عدم ارسال و تأیید مدارک در بازه زمانی تعیین شده، به منزله انصراف بوده و پس از تاریخ ‌های اعلام شده، اسامی ‌افرادی که ثبت نام نکرده اند، به منظور معرفی جایگزین به مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است دریافت شماره دانشجویی به شرط تأیید کلیه مدارک ثبت نامی، به منزله اتمام فرایند ثبت نام می باشد.

نکته 3: هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه ثبت نام و پس از آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید.

نکته 4: مدارک را با استفاده از اسکنر و در اندازه واقعی و با کیفیت مناسب اسکن و هر مدرک را در جای خود بارگذاری نمایید. به هیچ عنوان جهت اسکن مدارک از تلفن همراه استفاده ننمایید و از مدارک عکس گرفته نشود. مدارکی که به ترتیب ذکر شده تهیه نشده باشد حتی در صورت بارگذاری، پذیرفته نخواهد شد و ثبت نام شما ناقص خواهد ماند.

 

نکته 5: کارت دانشجویی در صورت تأیید نهایی ثبت نام و انتخاب واحد، صادر و از طریق آموزش دانشکده در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

 

نکته 6: همانگونه که پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ «گواهی اشتغال به تحصیل» جهت ارائه به محل کار، سازمان های بیمه گر و ... می باشند می بایست پس از از ثبت نام، اخذ شماره دانشجویی و انجام انتخاب واحد درخواست خود را از طریق «سامانه آموزشی سبا» ثبت و موضوع را از آموزش دانشکده محل تحصیل پیگیری نمایند.

 

نکته 7: همانگونه که در بند 8 مدارک ثبت نام الکترونیک ذکر گردید، کلیه مستخدمین دولت موظف به ارایه نامه موافقت با ادامه تحصیل از بالاترین مقام اداری محل خدمت و ارایه حکم مرخصی بدون حقوق یا ماموریت آموزشی تمام وقت از اولین روز شروع به تحصیل لغایت آخرین روز تحصیل به صورت پیوسته می باشند.

 

نکته 8: لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ، در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام الکترونیک از ساعت 9 صبح لغایت 12 با شماره های زیر تماس بگیرید:

شماره تلفن های مدیریت امور آموزشی دانشگاه: 53-07132346950 و 07132341259 و 07132341344 و 07132359318

کارشناس سمت شماره داخلی
سرکار خانم مریم خوش کنار کارشناس ثبت نام 228
جناب آقای مهندس مجتبی رهسپار کارشناس فناوری اطلاعات 206
  • گروه خبری : اطلاعیه
  • کد خبری : 123925
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید