• 1401/07/09
  • - تعداد بازدید: 24
  • زمان مطالعه : 12 دقیقه

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون پذیرش دستیار تخصصی 1401

 

 

پذیرفته شده گرامی آزمون پذیرش دستیار رشته های تخصصی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

 با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون پذیرش دستیار رشته های تخصصی دندانپزشکی سال 1401، نحوه اقدام ، زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:

توجه 1 : ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد.

توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیک و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی به صورت الکترونیک به معاونت آموزشی دانشکده پزشکی ارسال خواهد شد.

توجه 3: : مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما لغو گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در این موارد ندارد.

توجه4: جهت انجام ثبت نام از روز یکشنبه مورخ 10/07/1401 لغایت روز سه شنبه مورخ 12/07/1401 به سایت saba.sums.ac.ir مراجعه نمایید. لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.

 

توجه 5 : جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی  از  کد ملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور استفاده نمایید .

مدارک لازم جهت ثبت‌ نام الکترونیکی

1 صفحات شناسنامه (حجم هر فایل حداکثر200 کیلوبایت)

2 عکس رنگی زمینه سفید 4*3

- ابعاد عکس 4×3 و بدون حاشیه
- عکس باید با حجم حداکثر 400×300 و حداقل 300×200 پیکسل(حداکثر  32 کیلوبایت) اسکن و در قالب JPG ذخیره شود.
- تصویر متقاضی باید تمام رخ، کاملاً واضح و بدون اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
- عکس، مربوط به سال جاری ، رنگی و با زمینه سفید باشد.
- اسکن عکس از روی کارت های شناسایی(کارت ملی، شناسنامه و مدارک مشابه) قابل قبول نیست.

3 پشت و روی کارت ملی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

4 مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر(ویژه آقایان) :

-          تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند(کفالت،ایثارگران و موارد خاص)

-          تصویر برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی،کفالت و سایر ...) در مدت اعتبار آن

-                   ارائه برگ معافیت تحصیلی نظام وظیفه

جهت دریافت معافیت تحصیلی به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی sakha.epolice.ir مراجعه و پس از دریافت معافیت تحصیلی بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید.جهت مشاهده راهنمای دریافت معافیت تحصیلی بر روی لینک روبرو کلیک نمایید.(راهنمای تصویری دریافت معافیت تحصیلی)

تذکر مهم  1 : مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نمی باشند و درصورت  قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و این  دانشگاه مجاز به ثبت نام  آنان نمی باشد.

تذکر مهم 2: سربازان حین خدمت سربازی جهت انجام امور ترخیص از خدمت به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی sakha.epolice.ir مراجعه و پس از انجام امور مربوطه  و اخذ برگه معافیت تحصیلی جهت ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید. بدیهی است این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص یا معافیت تحصیلی مشمولین در حال انجام خدمت نظام وظیفه برعهده نخواهد داشت.

5- تصویر فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان یا فرم میزان بدهی. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-           جهت اخذ فرم تسویه حساب صندوق رفاه یا فرم میزان بدهی می‌توانید به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانی « srd.ir»  قسمت مشاهده وضعیت بدهی - نامه های صادره مراجعه و فایل مربوطه را پس از دانلود، اسکن و بارگذاری نمایید. چنانچه در قسمت نامه های صادره برای شما نامه ثبت نشده است می بایست در قسمت ارسال درخواست ،تقاضای خود را ثبت، سپس نامه تسویه حساب یا فرم میزان بدهی صادر می گردد. « راهنمای دریافت گواهی تسویه حساب صندوق رفاه»

-          فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی ‌نیاز به ارائه مدرک فوق ندارند.

 6- دانشنامه یا گواهینامه پایان تحصیلات یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل در مقطع دکتری عمومی دندانپزشکی حداکثر تا تاریخ 31/6/1401  باشد. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-          پذیرفته شدگانی که به صورت مستقیم در دوره دستیاری پذیرفته شده اند و فاقد مدرک مقطع دکتری عمومی می باشند،نامه ای که در زمان ثبت نام آزمون دستیاری از دانشگاه خود مبنی بر مجوز شرکت در آزمون دستیاری دریافت نموده اند بر روی سایت ثبت نام الکترونیکی بارگذاری نمایند.

-           

7-تصویر پایان یا معافیت از خدمات لایحه طرح نیروی انسانی و یا گواهی مبنی بر اتمام تعهدات قانونی (ضریب کا) (حجم فایل حداکثر 200)

-          پذیرفته شدگانی که طرح آنها 31/06/1401 به پایان می رسد و در زمان ثبت نام فاقد مدرک پایان طرح  می باشند،از محل خدمت خود نامه ای مبنی بر اتمام طرح  تا تاریخ 31/06/1401 اخذ و تصویر آن را بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند.

-          پذیرفته شدگانی که به صورت مستقیم در دوره دستیاری پذیرفته شده اند و فاقد مدک طرح نیروی انسانی می باشند،نامه ای که در زمان ثبت نام آزمون دستیاری از دانشگاه خود مبنی بر مجوز شرکت در آزمون دستیاری دریافت نموده اند بر روی سایت ثبت نام الکترونیکی بارگذاری نمایند.

 8- موافقت  نامه بدون قید و شرط از بالاترین مقام اداری (حجم فایل حداکثر 200)( ویژه مستخدمین دستگاه ها)

-          کلیه مستخدمین دستگاه های دولتی و سازمان های نظامی جهت ادامه تحصیل در مقطع تخصص ملزم به ارائه موافقت نامه بدون قید و شرط در زمان ثبت نام و همچنین ارائه حکم مرخصی بدون حقوق یا ماموریت آموزشی تمام وقت از اولین روز شروع به تحصیل لغایت پایان تحصیلات می باشند.

-          این گواهی مخصوص مستخدمین دستگاه های دولتی و سازمان های نظامی می باشد. سایر پذیرفته شدگان نیازی به ارائه مدرک فوق ندارند و هنگام ثبت نام اکترونیکی گزینه « فاقد شغل » را در فرم مشخصات شغلی انتخاب نمایند.

9 - فرم صلاحیت عمومی « ازاینجا بگیرید »  (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-          پس از پرینت فرم خام صلاحیت عمومی نسبت به تکمیل دقیق آن اقدام و پس از بارگذاری بر روی سامانه ثبت نام الکترونیک، اصل فرم مربوطه را به همراه دو قطعه عکس به یکی از دو روش زیر ارسال نمایید:

الف: ارسال به آدرس پستی: شیراز- خیابان زند-ساختمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز-طبقه 8-هسته مرکزی گزینش دانشجویان کدپستی 14336 - 71348

ب: مراجعه حضوری به هسته مرکزی گزینش و تحویل فرم مربوطه

تذکر: افراد شاغل علاوه بر فرم صلاحیت عمومی لازم است « آخرین حکم کارگزینی » خود را هم در سامانه ثبت نام بارگذاری و هم به آدرس هسته مرکزی گزینش دانشگاه ارسال نمایند.

10- فرم اطلاعات فردی ، تحصیلی و شغلی

-          پس از تکمیل اطلاعات شناسنامه ای خانوادگی-مقاطع تحصیلی پایه و شغلی در « سامانه ثبت نام الکترونیک »   نسبت به چاپ فرم مربوطه اقدام و پس از امضاء به صورت فایل JPG  بارگذاری نمائید. « نمونه فرم »

11- پذیرفته شدگانی که با استفاده از« سهمیه رزمندگان و ایثارگران »  پذیرفته شده اند می بایست کارت ایثارگری یا گواهی از بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه نمایند. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت) 

- درصورتیکه در هرمرحله از تحصیل یا پس از تحصیل مشخص ­شود فرد پذیرفته شده واجد شرایط استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران نبوده، ضمن لغو قبولی، طبق ضوابط عمل خواهد شد.

 

12- سند تعهد محضری (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

کلیه پذیرفته شدگان مقطع تخصص دندانپزشکی ملزم به تنظیم و تحویل سند تعهد محضری بر اساس سهمیه قبولی می باشند.جهت اطلاع از نحوه تنظیم سند تعهد محضری و شرایط ضامنین با اداره حقوقی دانشگاه  به نشانی: شیراز، خیابان زند، روبروی خیابان فلسطین، جنب سازمان هلال احمر ، ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز  ،طبقه دوم ، مدیریت امور حقوقی دانشگاه (شماره تلفن:  07132122329 )در تماس باشید.

-          پذیرفته شدگان محترم  فرصت دارند تا تاریخ 1/08/1401 نسبت به تنظیم و تحویل سند تعهد محضری به اداره حقوقی دانشگاه اقدام نمایند.

-          کلیه پذیرفته شدگان محترم می بایست فرم تعهد تحویل سند تعهد محضری را دانلود و پس از تکمیل بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند. (فرم تعهد)

-          پذیرفته شدگان سهمیه بومی (مناطق محروم) علاوه بر فرم تعهد اصل و کپی مدارک نشان دهنده وضعیت بومی (بر اساس مندرجات دفترچه راهنمای شرکت در آزمون )را در قسمت سند تعهد محضری بارگذاری نمایند.

 

13- پذیرفته شدگانی که با استفاده از « سهمیه استعداد های درخشان » پذیرفته شده اند می بایست نامه تأییدیه از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر اعلام وضعیت استعداد درخشان (بر اساس مندرجات دفترچه ی راهنما) ارائه نمایند. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

 

-          پذیرفته شدگان سهمیه ی مازاد  5/2 درصد نیروهای مسلح گواهی مربوط به کادر نیروهای مسلح (به تائید بالاترین مقام مربوطه) ویژه مستخدمان نیروهای مسلح بارگذاری نمایند.

 

نکات مهم:

نکته 1 : کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن ، بارگذاری ، ارسال نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص می یابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو از طریق نامه و سامانه آموزشی سبا به دانشکده مربوطه ارسال خواهد شد.

پس از ارسال درخواست ثبت نام ،پیوسته سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد را کلیک نمایید. « دریافت نمونه گردش کار »

 

 

نکته 2 : عدم ارسال و تایید مدارک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و پس از تاریخ‌‌های اعلام شده اسامی ‌افرادی که ثبت نام نکرده اند به منظور معرفی جایگزین به دبیرخانه شورای تخصصی پزشکی اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است دریافت شماره دانشجویی به شرط تائید کلیه مدارک ثبت نامی به منزله اتمام فرایند ثبت نام می باشد.

 

نکته 3 : جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید .

نکته 4 : هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه ی دقیق اطلاعیه ی ثبت نام و پس از آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید.

نکته 5 : مدارک لازم جهت ثبت نام را با استفاده از اسکنر اسکن نمایید و به هیچ عنوان جهت ثبت نام به وسیله تلفن همراه از مدارک عکس گرفته نشود.

نکته 6 : کارت دانشجویی پس از  تایید نهایی فرایند ثبت نام صادر و از طریق آموزش دانشکده تحویل خواهد شد.

نکته 7 : همانگونه که در بند 8  مدارک ثبت نام اکترونیک ذکر گردید کلیه مستخدمین دولت موظف به ارائه نامه موافقت با ادامه تحصیل از بالاترین مقام اداری محل خدمت و ارائه حکم مرخصی بدون حقوق یا ماموریت آموزشی تمام وقت از اولین روز شروع به تحصیل لغایت آخرین روز تحصیل به صورت پیوسته می باشند.

کتمان اشتغال به خدمت پذیرفته شدگان به هر دلیل تخلف محسوب شده و در صورت مشخص شدن وضعیت اشتغال، در هر مرحله ای از تحصیل که باشند ضمن جلوگیری از ادامه تحصیل به شورای انضباطی و اداره حقوقی دانشگاه جهت طی مراحل قانونی معرفی شده و هیچ گونه تاییدیه ای برای ایشان صادر نخواهد شد.

نکته8 : پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ « گواهی اشتغال به تحصیل »  جهت ارائه به محل کار ، سازمان های بیمه گر و ... می باشند می بایست پس از از ثبت نام و اخذ شماره دانشجویی درخواست خود را از طریق « سامانه آموزشی سبا » ثبت و موضوع را از آموزش دانشکده محل تحصیل پیگیری نمایند.

نکته 9 : شروع  دوره آموزشی پذیرفته شدگان سال جاری از تاریخ 16/07/1401 می باشد .

نکته 10 : در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام الکترونیک با شماره های زیر تماس بگیرید:

-          لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ به سوال خود با کارشناسان تماس بگیرید.

-          در روزهای ثبت نام میتوانید در صورت لزوم از ساعت 9 صبح  لغایت 14 با کارشناسان ثبت نام در ارتباط باشید.(بجز روزهای تعطیل )

-          ارتباط با کارشناسان ثبت نام از طریق شماره تماس  و آدرس ایمیل:

نام خانوادگی کارشناس

سمت

شماره داخلی

آدرس ایمیل

آقای پرچم

کارشناس ثبت نام

214

Amoozesh12@sums.ac.ir

خانم یزدانی

کارشناس ثبت نام

213

Amoozesh5@sums.ac.ir

آقای جعفر زاده

کارشناس ثبت نام/نظام وظیفه

211

pazireshshiraz@sums.ac.ir

مهندس همراهی

کارشناس IT

236

hamrahi@sums.ac.ir

مهندس رهسپار

206

m_ rahsepar@sums.ac.ir

مهندس رعیتی

240

raeyati@sums.ac.ir

شماره تلفن های مدیریت امور آموزشی دانشگاه:

 32346950  ،  32346951 ، 32346952  ،  32346953 ، 32341259  ،  32341344 ، 32359318 

جهت ارتباط با کارشناسان لطفا ابتدا شماره مرکز تلفن را شماره گیری و سپس شماره داخلی مورد نظر را وارد نمایید.

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

نکته 11 :  جهت اطلاع از امکانات رفاهی دانشگاه (خوابگاه ،تغذیه و ...)به پیوند رورو مراجعه کنید. (کلیک کنید)

 

 

مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

 

 
  • گروه خبری : اطلاعیه
  • کد خبری : 67202
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید