• 1400/07/24
  • - تعداد بازدید: 73
  • زمان مطالعه : 13 دقیقه

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون مقطع دستیاری سال 1400

اطلاعیه ثبت‌ نام پذیرفته‌شدگان آزمون دستیاری سال 1400

پذیرفته شده گرامی رشته های مختلف دوره دستیاری تخصصی بالینی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

 با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون پذیرش دستیاری تخصصی بالینی ، نحوه اقدام، زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:

توجه 1 : همه مراحل ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نیست.

توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیکی و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی به صورت اتوماسیون به معاونت آموزشی  تخصصی دانشکده پزشکی ارسال خواهد شد.

توجه 3: مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو است. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما در هرمرحله از تحصیل کان لم یکن گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در این موارد ندارد.

توجه4: جهت انجام ثبت نام از روز شنبه مورخ 24/07/1400 لغایت روز دوشنبه مورخ 26/07/1400  به سایت saba.sums.ac.ir مراجعه نمایید. لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.

 

توجه 5: جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی  از  کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه  به عنوان رمز عبور استفاده نمایید .

-        افرادی که فاقد شماره شناسنامه می باشند از کد ملی به عنوان شماره شناسنامه استفاده نمایند.

 

مدارک لازم جهت ثبت‌ نام الکترونیکی

1 همه صفحات شناسنامه (حجم هر فایل حداکثر200 کیلوبایت). به شکل جداگانه اسکن و بارگزاری گردد.

2 عکس رنگی زمینه سفید 4*3 (حجم فایل حداکثر 32 کیلوبایت)

3 پشت و روی کارت ملی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت). به شکل جداگانه اسکن و بارگزاری گردد.

4 مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر(ویژه آقایان) :

-        تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند(کفالت،ایثارگران و موارد خاص)

-        تصویر برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی،کفالت و سایر ...) در مدت اعتبار آن

-                 ارائه برگ معافیت تحصیلی نظام وظیفه

جهت دریافت معافیت تحصیلی به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی services.epolice.ir  مراجعه و پس از دریافت معافیت تحصیلی بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید.جهت مشاهده راهنمای دریافت معافیت تحصیلی بر روی لینک روبرو کلیک نمایید.(راهنمای تصویری دریافت معافیت تحصیلی)

تذکر مهم 1: مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیستند و درصورت  قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و دانشگاه مجاز به ثبت نام از آنان نمی باشد.

تذکر مهم 2: سربازان حین خدمت سربازی جهت انجام امور ترخیص از خدمت به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی services.epolice.ir مراجعه و پس از انجام امور مربوطه  و اخذ برگه معافیت تحصیلی جهت ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید. بدیهی است این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص یا معافیت تحصیلی مشمولین در حال انجام خدمت نظام وظیفه برعهده نخواهد داشت.

5- تصویر فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان یا فرم میزان بدهی. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-       جهت اخذ فرم تسویه حساب صندوق رفاه یا فرم میزان بدهی می‌توانید به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانی «srd.behdasht.gov.ir»  قسمت مشاهده وضعیت بدهی - نامه های صادره مراجعه و فایل مربوطه را پس از دانلود اسکن و بارگذاری نمایید. چنانچه در قسمت نامه های صادره برای شما نامه ثبت نشده است می بایست در قسمت ارسال درخواست ،تقاضای خود را ثبت نموده تا برای شما نامه تسویه حساب یا فرم میزان بدهی صادر گردد. « راهنمای دریافت فرم صندوق رفاه»

-       فارغ التحصیلان دانشگاه های وزارت علوم ، دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور ‌نیاز به ارائه مدرک فوق ندارند.

 

6- تصویر گواهی اتمام یا معافیت از  طرح دوره دکترای عمومی. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-        دانشجویانی که بلافاصله پس از اتمام مقطع دکتری عمومی در آزمون دستیاری شرکت  و پذیرفته شده اند نیاز به ارائه پایان طرح نداشته و هنگام ثبت نام الکترونیکی به جای مدرک فوق ، مجوز شرکت در آزمون را بارگذاری نمایند.

 7- دانشنامه یا گواهینامه پایان تحصیلات دوره دکتری عمومی یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل در دوره دکتری عمومی حداکثر تا تاریخ 31/06/1400 باشد. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-        دانشجویانی که بلافاصله پس از اتمام مقطع دکتری عمومی در آزمون دستیاری شرکت  و پذیرفته شده اند نیاز به ارائه آخرین مدک تحصیلی  نداشته و هنگام ثبت نام الکترونیکی به جای مدرک فوق ، مجوز شرکت در آزمون را بارگذاری نمایند.

 8- موافقت  نامه بدون قید و شرط از بالاترین مقام اداری (حجم فایل حداکثر 200)( ویژه مستخدمین دستگاه ها)

-        این گواهی مخصوص مستخدمین دستگاه های دولتی می باشد. سایر افراد نیازی به ارائه مدرک فوق ندارند و هنگام ثبت نام الکترونیکی گزینه « فاقد شغل » را در فرم مشخصات شغلی انتخاب نمایند.

-        کلیه شاغلین دستگاه ها و سازمان های دولتی علاوه بر ارائه موافقت نامه بی قید و شرط از محل خدمت می بایست حکم ماموریت آموزشی یا مرخصی بدون حقوق از اولین روز شروع به تحصیل لغایت پایان تحصیلات ارائه نمایند.

9- فرم هیات مرکزی گزینش « ازاینجا بگیرید »  (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-            پس از پرینت فرم خام صلاحیت عمومی نسبت به تکمیل دقیق آن اقدام و پس از بارگذاری بر روی سامانه ثبت نام الکترونیک، اصل فرم مربوطه را به همراه یک قطعه عکس به یکی از دو روش زیر ارسال نمایید:

-          الف: ارسال به آدرس پستی: شیراز- خیابان زند-ساختمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز-طبقه 8-هسته مرکزی گزینش دانشجویان

-          ب: مراجعه حضوری به هسته مرکزی گزینش و تحویل فرم مربوطه(ویژه پذیرفته شدگان ساکن در شهر شیراز)

-          تذکر: افراد شاغل علاوه بر فرم صلاحیت عمومی لازم است « آخرین حکم کارگزینی » خود را هم در سامانه ثبت نام بارگذاری و هم به آدرس هسته مرکزی گزینش دانشگاه ارسال نمایند.

10  فرم اطلاعات فردی ، تحصیلی و شغلی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-        پس از تکمیل اطلاعات شناسنامه ای خانوادگی-مقاطع تحصیلی پایه در « سامانه ثبت نام الکترونیک »   نسبت به چاپ فرم مربوطه اقدام و پس از امضاء به صورت فایل JPG  بارگذاری نمائید. « نمونه فرم »

11 سند تعهد محضری

کلیه پذیرفته شدگان دوره دستیاری ملزم به تنظیم و تحویل سند تعهد محضری مطابق فرمت زیر بر اساس سهمیه قبولی می باشند.نحوه تنظیم سند در صفحه اول فایل PDF سند تعهد محضری موجود می باشد.(کلیک نمایید) قبل از تنظیم سند تعهد محضری می بایست با مدیریت امور حقوقی دانشگاه  هماهنگی لازم صورت پذیرد. لذاپس از تنظیم سند تعهد محضری در دفاتر اسناد رسمی شهر محل سکونت جهت تایید سند می بایست ضمن اسکن و بارگذاری سند تعهد محضری و مدارک ضامن(کپی کارت ملی و شناسنامه به انضمام آخرین حکم کارگزینی ) به همراه رسید پستی مربوطه در سامانه ثبت نام الکترونیک ، اصل سند تعهد به انضمام مدارک ضامن بلافاصله به مدیریت امور حقوقی دانشگاه به آدرس پستی: شیراز، خیابان زند، روبروی خیابان فلسطین، جنب سازمان هلال احمر ، ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز  ،طبقه دوم ، مدیریت امور حقوقی دانشگاه به کد پستی 7134814336 ارسال نمایید. لطفا بر روی پاکت پستی عبارت "سند تعهد محضری مربوط به ثبت نام دستیار تخصصی بالینی سال 1400 " درج گردد.

الف : فرم سند تعد محضری دستیاران پذیرفته شده از سهمیه آزاد (از اینجا بگیرید)

ب: فرم اخذ وثیقه ملکی از دستیاران پذیرفته شده از سهمیه آزاد فاقد ضامن (از اینجا بگیرید)

-        دستیارانی که به دلیل نداشتن ضامن مایل به تنظیم سند تعهد محضری به صورت اخذ وثیقه ملکی می باشند می بایست به صورت حضوری به مدیریت حقوقی دانشگاه مراجعه نمایند

ج : فرم سند تعد محضری مخصوص دستیاران پذیرفته شده از سهمیه مناطق محروم (از اینجا بگیرید)

د : فرم اخذ وثیقه ملکی مخصوص دستیاران پذیرفته شده از سهمیه مناطق محروم  فاقد ضامن (از اینجا بگیرید)

تذکر مهم 1: به دستیارانی که در مدت تعیین شده برای انجام مراحل ثبت نام  به هردلیل موفق به تنظیم سند تعهد محضری نشوند حداکثر تا تاریخ 30/08/1400 در قبال اخذ تعهد نامه مهلت داده میشود نسبت به تنظیم و تحویل سند تعهد محضری اقدام نمایند.(متن تعهد نامه)

تذکر مهم2:دستیارانی که در زمان ثبت نام موفق به تنظیم سند تعهد محضری نمی شوند نیازی به بارگذاری رسید پستی ندارند.شماره تماس اداره حقوقی دانشگاه جهت هماهنگی در جدول زیر آمده است.

 

 

نکات مهم:

نکته 1 :  باتوجه به شیوع بیماری کووید 19 در سطح کشور و به منظور حفظ سلامتی پذیرفته شدگان ، ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دستیاری سال 1400 دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت غیر حضوری  صورت می پذیرد. بدین منظور کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن ، بارگذاری ، ارسال نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام ، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل و در صورت تایید، شماره دستیاری اختصاص می یابد و مراتب تایید ثبت نام دستیار از طریق پیامک به اطلاع پذیرفته شدگان خواهد رسید.

پس از ارسال درخواست ثبت نام ، پیوسته سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد را کلیک نمایید.

 

نکته 2 :  با توجه به اعلام وزارت متبوع ،شروع دوره دستیاران حداکثر تا تاریخ 01/08/1400 خواهد بود.

 

نکته 3 :  جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید . سامانه ثبت نام در پایان مهلت اعلام شده بسته خواهد شد.

نکته 4 : هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه ی دقیق اطلاعیه ی ثبت نام و آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیکی در تاریخ های اعلام شده اقدام نمایید.

نکته 5 : ترجیحا مدارک لازم با استفاده از اسکنر اسکن گردد. در صورت استفاده از امکانات تلفن همراه از نرم افزار های اسکن (cam scan) استفاده نمایید و از مدارک عکس گرفته نشود. مدارکی که به ترتیب ذکر شده تهیه نگردیده باشد حتی در صورت بارگزاری پذیرفته نخواهد شد و ثبت نام شما ناقص خواهد ماند.

نکته 6 : کارت دانشجویی در صورت تایید نهایی ثبت نام صادر و از طریق آموزش دانشکده  پزشکی تحویل خواهد شد.

نکته 7 : « دانشجویان مرد »  که مشمول نظام وظیفه می باشند می بایست در حین انجام ثبت نام و قبل از شروع به تحصیل نسبت به اخذ « معافیت تحصیلی »  اقدام نموده و برگه معافیت تحصیلی را بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند. پذیرفته شدگانی که به هر دلیل موفق به دریافت معافیت تحصیلی نشوند مجاز به تحصیل نمی باشند.

نکته 8 : پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ « گواهی اشتغال به تحصیل »   جهت ارائه به محل کار والدین ، سازمان های بیمه گر و ... می باشند می بایست پس از از ثبت نام  و اخذ شماره دانشجویی درخواست خود را از طریق « سامانه آموزشی سبا » ثبت و موضوع را از آموزش دانشکده پزشکی پیگیری نمایند. صدور گواهی اشتغال به تحصیل به صورت غیرحضوری است و پس از صدور از طریق سامانه در دسترس شما خواهد بود.

نکته 9 : در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام الکترونیک با شماره های زیر تماس بگیرید:

-        با توجه به تعداد زیاد پذیرفته شدگان لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ به سوال خود با کارشناسان تماس بگیرید.

-        در روزهای ثبت نام میتوانید در صورت لزوم از ساعت 8  لغایت 14 با کارشناسان ثبت نام در ارتباط باشید. بجز روزهای تعطیل (پنج شنبه و جمعه)

-        در صورت عدم امکان تماس تلفنی یا شلوغی خطوط تلفن می توانید از طریق سامانه saba.sums.ac.ir دکمه ارتباط با مسئولین درخواست خود را ثبت نموده و کد پیگیری و رمز عبور دریافت نمایید. درخواست شما توسط کارشناسان بررسی و از همان طریق پاسخ داده می شود. « دانلود فایل راهنمای تصویری »   

نام خانوادگی کارشناس

سمت

شماره داخلی

آدرس ایمیل

 

آقای پیش آهنگ

کارشناس ثبت نام

214

Pishahang_a@sums.ac.ir

 

خانم یزدانی

کارشناس ثبت نام

213

Amoozesh5@sums.ac.ir

 

آقای جعفر زاده

کارشناس ثبت نام/نظام وظیفه

211

pazireshshiraz@sums.ac.ir

 

خانم زارعی

کارشناس شهریه

218

F_zarei88@ yahoo.com

 

مهندس همراهی

کارشناس IT

236

hamrahi@sums.ac.ir

 

مهندس رهسپار

206

m_ rahsepar@sums.ac.ir

 

مهندس رعیتی

240

raeyati@sums.ac.ir

 

شماره تلفن های مدیریت امور آموزشی دانشگاه:

 32346950  ،  32346951 ، 32346952  ،  32346953 ، 32341259  ،  32341344 ، 32359318 

جهت ارتباط با کارشناسان لطفا ابتدا شماره مرکز تلفن را شماره گیری و سپس شماره داخلی مورد نظر را وارد نمایید.

شماره تماس اداره حقوقی دانشگاه جهت تنظیم سند تعهد محضری:

09105427827 سرکار خانم شریفی (کارشناس تعهدات)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نکته 10 : اطلاعات تماس ذکر شده در بندهای قبلی این اطلاعیه منحصرا برای پیگیری مشکلات و رفع ابهام در امور آموزشی است. اطلاعات مورد نیاز برای استفاده از امکانات رفاهی (اسکان، تغذیه، بیمه، وام تحصیلی، ...) و فرهنگی ورزشی و فعالیتهای فوق برنامه در زمان مناسب از طریق معاونت محترم دانشجویی فرهنگی دانشگاه در دسترس پذیرفته شدگان محترم قرار خواهد گرفت. لطفا از تماس با شماره های ذکر شده فوق برای طرح سوالات خود در حوزه دانشجویی فرهنگی خودداری فرمایید.

 

 

مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

  • گروه خبری : اطلاعیه
  • کد خبری : 48478
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید