اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی سال 1402
پذیرفته شده گرامی رشته های مختلف تحصیلی مقطع دستیاری تخصصی بالینی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:
با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون پذیرش دستیار تخصصی سال 1402 نحوه اقدام، زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:
توجه 1 : ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد.
توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیک و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی به صورت الکترونیک به معاونت آموزشی تخصصی دانشکده پزشکی ارسال خواهد شد.
توجه 3: : مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما لغو گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در این موارد ندارد.
توجه4: جهت انجام ثبت نام از روز یکشنبه مورخ 1402/06/26 لغایت روز چهارشنبه مورخ 1402/06/29 به سایت saba.sums.ac.ir مراجعه نمایید. لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.
توجه 5 : جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی از کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور استفاده نمایید .
ü تذکر: مسئولیت کلیه اطلاعات مربوط به ثبت نام به عهده دانشجو بوده، لذا در صورت ثبت نام توسط کافی نت یا سایر افراد، لطفا تاکید گردد که اطلاعیه ثبت نام توسط فرد ثبت نام کننده حتما به طور کامل مطالعه شده و با تایید اطلاعات، توسط دانشجو انجام گیرد.
ردیف |
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام الکترونیکی |
1 |
صفحات شناسنامه |
|
حجم هر فایل حداکثر200 کیلوبایت پذیرفته شدگانی که مشمول قانون حمایت از ازدواج جوانان می باشند اسکن تمامی صفحات شناسنامه همسر خود را نیز بارگذاری نمایند. |
2 |
عکس رنگی زمینه سفید 4*3 |
|
- ابعاد عکس 4×3 و بدون حاشیه |
3 |
پشت و روی کارت ملی |
|
- حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت - پذیرفته شدگانی که فاقد کارت ملی هوشمند می باشند کارت ملی قدیمی + رسید کارت ملی هوشمند بارگذاری نمایند. |
4 |
مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر (ویژه آقایان) |
|
- تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند (کفالت، ایثارگران و موارد خاص) - تصویر برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی، کفالت و سایر ...) در مدت اعتبار آن - ارائه برگ اعزام به خدمت تذکر مهم: مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیستند و درصورت قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و دانشگاه مجاز به ثبت نام از آنان نیست. تذکر مهم: جهت دریافت معافیت تحصیلی به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی sakha.epolice.ir مراجعه و پس از دریافت معافیت تحصیلی بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید و داوطلبانی که در حال انجام خدمت وظیفه عمومی یا پیام آوران بهداشت می باشند نیز با مراجعه به همان درگاه نسبت به انجام امور مربوط به ترخیص از یگان و به دنبال آن اخذ معافیت تحصیلی اقدام نمایند. بدیهی است این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص و صدور معافیت مشمولین در حال انجام خدمت وظیفه بر عهده ندارد. .(راهنمای تصویری دریافت معافیت تحصیلی) نکته: ثبت نام پذیرفته شدگان در حال خدمت که تا تاریخ 1402/6/31 خدمت سربازی خود را به اتمام میرسانند با ارایه گواهی مبنی بر اتمام خدمت سربازی تا تاریخ فوق الذکر بلامانع میباشد. |
5 |
تصویر فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان یا فرم میزان بدهی |
|
- (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت) - جهت اخذ فرم تسویه حساب صندوق رفاه یا فرم میزان بدهی میتوانید به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانی « https://srd.behdasht.gov.ir/ » قسمت مشاهده و پرداخت اقساط - نامه های صادره، مراجعه و فایل مربوطه را پس از دانلود، اسکن و بارگذاری نمایید. چنانچه در قسمت نامه های صادره برای شما نامه ثبت نشده است می بایست در قسمت ارسال درخواست، تقاضای خود را ثبت، سپس نامه تسویه حساب یا فرم میزان بدهی صادر می گردد. «راهنمای دریافت گواهی تسویه حساب صندوق رفاه» ü تذکر مهم: دقت نمایید حتما فرم دریافتی از سایت صندوق رفاه مربوط به مقطع قبل را بارگذاری نمایید. - فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی نیاز به ارائه مدرک فوق ندارند.
|
6 |
دانشنامه یا گواهینامه پایان تحصیلات یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل در مقطع دکتری عمومی حداکثر تا تاریخ 1402/6/31 باشد. |
|
- حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت - پذیرفته شدگانی که به صورت مستقیم در دوره دستیاری پذیرفته شدهاند و فاقد مدرک مقطع دکتری عمومی می باشند، نامه ای که در زمان ثبت نام آزمون دستیاری از دانشگاه خود مبنی بر مجوز شرکت در آزمون دستیاری دریافت نموده اند بر روی سایت ثبت نام الکترونیکی بارگذاری نمایند. |
7 |
تصویر پایان یا معافیت از خدمات لایحه طرح نیروی انسانی و یا گواهی مبنی بر اتمام تعهدات قانونی |
|
- حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت - پذیرفته شدگانی که طرح آنها 1402/06/31 به پایان می رسد و در زمان ثبت نام فاقد مدرک پایان طرح می باشند، از محل خدمت خود نامه ای مبنی بر اتمام طرح تا تاریخ 1402/06/31 اخذ و تصویر آن را بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند. - پذیرفته شدگانی که در حال گذراندن طرح نیروی انسانی می باشند، می بایست در زمان ثبت نام، از مدیریت منابع انسانی دانشگاه محل خدمت، نامه خروج از طرح ارایه نمایند. - پذیرفته شدگانی که به صورت مستقیم در دوره دستیاری پذیرفته شدهاند و فاقد مدرک طرح نیروی انسانی می باشند، نامهای که در زمان ثبت نام آزمون دستیاری از دانشگاه خود مبنی بر مجوز شرکت در آزمون دستیاری دریافت نمودهاند بر روی سایت ثبت نام الکترونیکی بارگذاری نمایند.
|
8 |
موافقت نامه بدون قید و شرط از بالاترین مقام اداری (ویژه مستخدمین دستگاه ها) |
|
- حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت - کلیه مستخدمین دستگاه های دولتی و سازمان های نظامی جهت ادامه تحصیل در مقطع تخصص ملزم به ارائه موافقت نامه بدون قید و شرط در زمان ثبت نام و همچنین ارائه حکم مرخصی بدون حقوق یا ماموریت آموزشی تمام وقت از اولین روز شروع به تحصیل لغایت پایان تحصیلات می باشند. - این گواهی مخصوص مستخدمین دستگاه های دولتی و سازمان های نظامی میباشد. سایر پذیرفته شدگان نیازی به ارائه مدرک فوق ندارند و هنگام ثبت نام اکترونیکی گزینه « فاقد شغل» را در فرم مشخصات شغلی انتخاب نمایند. |
9 |
فرم صلاحیت عمومی « ازاینجا بگیرید» |
|
- حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت - پس از پرینت فرم خام صلاحیت عمومی نسبت به تکمیل دقیق آن اقدام و پس از بارگذاری بر روی سامانه ثبت نام الکترونیک، اصل فرم مربوطه را به همراه دو قطعه عکس به یکی از دو روش زیر ارسال نمایید: الف: ارسال به آدرس پستی: شیراز- خیابان زند- ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز- طبقه 8- هسته مرکزی گزینش دانشجویان کد پستی: 7134814336 ب: مراجعه حضوری به هسته مرکزی گزینش و تحویل فرم مربوطه (ویژه پذیرفته شدگان ساکن در شهر شیراز) ü تذکر: افراد شاغل علاوه بر فرم صلاحیت عمومی لازم است «آخرین حکم کارگزینی» خود را هم در سامانه ثبت نام بارگذاری و هم به آدرس هسته مرکزی گزینش دانشگاه ارسال نمایند. |
10 |
اسکن اطلاعات فردی، تحصیلی و شغلی |
|
پس از تکمیل اطلاعات شناسنامه ای–خانوادگی- مقاطع تحصیلی پایه و شغلی در هنگام ثبت نام در «سامانه ثبت نام الکترونیک» ضروری است نسبت به چاپ فرم مربوطه اقدام و پس از امضاء به صورت فایل JPG بارگذاری نمائید. |
11 |
فرم های امور دستیاری دانشکده پزشکی(دریافت کنید) |
|
- حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت - ابتدا فرم های فوق را پرینت و پس از تکمیل و امضا بر روی سامانه ثبت نام الکترونیکی بارگذاری نمایید. |
12 |
اسکن تاییدیه تحصیلی (ویژه پذیرفته شدگانی که دانش آموخته مقطع دکتری عمومی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشند) |
|
دانشجویانی که مقاطع تحصیلی قبل خود را در دانشگاه آزاد اسلامی گذراندهاند می بایست جهت دریافت تاییدیه تحصیلی از طریق سامانههای http://estelam.iau.ir (جهت استعلام از دانشگاه آزاد-دریافت راهنما) اقدام نموده و نتیجهی درخواست تاییدیه تحصیلی را از سامانههای ذکر شده دریافت و در سامانه ثبت نام الکترونیکی در قسمت "تاییدیه تحصیلی مقطع قبل" در مرحله "اسکن مدارک" بارگذاری نمایند. |
13 |
سند تعهد محضری |
|
- حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت - براساس دستورالعمل ثبت نام ، ابلاغی از طرف وزارت متبوع کلیه پذیرفته شدگان مقطع دستیاری تخصصی ملزم به تنظیم و تحویل سند تعهد محضری به اداره حقوقی دانشگاه می باشند. نشانی: شیراز- خیابان زند- ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز- طبقه دوم شماره های تماس: 07132122708 و 07132122329 - پس از تنظیم تعهد محضری، حتما نسبت به اسکن و بارگذاری آن در قسمت اسکن مدارک در سامانه ثبت نام، اقدام شود. ü تذکر: پذیرفته شدگانی که به هر دلیل در بازه ی تعیین شده جهت ثبت نام موفق به تنظیم و تحویل سند تعهد محضری نشوند ، به ایشان اجازه داده می شود حداکثر تا تاریخ 1402/08/30در قبال اخذ تعهد کتبی نسبت به تنظیم و تحویل سند تعهد محضری اقدام نمایند. بدیهی است پذیرفته شدگانی که در بازهی مشخص شده سند تعهد محضری خود را تحویل ننمایند در مرحله اول قطع حقوق شده و سپس برابر مقررات حکم انصراف از تحصیل ایشان صادر خواهد گردید. - جهت دریافت فرم تعهد کتبی اینجا را کلیک نمایید. - پس از دریافت فرم تعهد کتبی، آن را تکمیل و امضا نموده و در سامانه ثبت نام، مرحله اسکن مدارک، در قسمت تعهد محضری بارگذاری نمایید. |
نکات مهم:
نکته 1 : کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن، بارگذاری و ارسال نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل شده و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص مییابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو از طریق نامه و سامانه آموزشی سبا به دانشکده پزشکی ارسال خواهد شد.
دقت نمایید هنگام ثبت نام الکترونیکی، پس از اتمام کلیه مراحل و بارگذاری اسکن مدارک، در مرحله نهایی حتما دکمه ارسال درخواست کلیک شود زیرا در صورت عدم ثبت درخواست، ثبت نام انجام نخواهد گردید. خاطر نشان میگردد دریافت کد رهگیری به معنای ثبت عملیات ثبت نام نبوده و تنها با زدن دکمه ارسال درخواست در مرحله نهایی این عملیات ثبت خواهد گردید.
پس از ارسال درخواست ثبت نام، پیوسته سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار را که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد کلیک نمایید. «دریافت نمونه گردش کار»
نکته 2 : عدم ارسال و تایید مدارک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و پس از تاریخهای اعلام شده اسامی افرادی که ثبت نام نکرده اند به منظور معرفی جایگزین به دبیرخانه شورای تخصصی پزشکی اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است دریافت شماره دانشجویی به شرط تائید کلیه مدارک ثبت نامی به منزله اتمام فرایند ثبت نام می باشد.
نکته 3 : جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید.
نکته 4 : هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعهی دقیق اطلاعیهی ثبت نام و پس از آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید.
نکته 5 : مدارک را با استفاده از اسکنر و در اندازه واقعی و با کیفیت مناسب اسکن و هر مدرک را در جای خود بارگذاری نمایید. به هیچ عنوان جهت اسکن مدارک از تلفن همراه استفاده ننمایید و از مدارک عکس گرفته نشود. مدارکی که به ترتیب ذکر شده تهیه نشده باشد حتی در صورت بارگذاری، پذیرفته نخواهد شد و ثبت نام شما ناقص خواهد ماند.
نکته 6 : کارت دانشجویی پس از تایید نهایی فرایند ثبت نام صادر و از طریق آموزش دانشکده تحویل خواهد شد.
نکته 7 : همانگونه که در بند – 8 مدارک ثبت نام الکترونیک ذکر گردید کلیه مستخدمین دولت موظف به ارائه نامه موافقت با ادامه تحصیل از بالاترین مقام اداری محل خدمت و ارائه حکم مرخصی بدون حقوق یا ماموریت آموزشی تمام وقت از اولین روز شروع به تحصیل لغایت آخرین روز تحصیل به صورت پیوسته می باشند.
کتمان اشتغال به خدمت پذیرفته شدگان به هر دلیل تخلف محسوب شده و در صورت مشخص شدن وضعیت اشتغال، در هر مرحلهای از تحصیل که باشند ضمن جلوگیری از ادامه تحصیل به شورای انضباطی و اداره حقوقی دانشگاه جهت طی مراحل قانونی معرفی شده و هیچ گونه تاییدیهای برای ایشان صادر نخواهد شد.
نکته8 : پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ «گواهی اشتغال به تحصیل» جهت ارائه به محل کار، سازمان های بیمه گر و ... میباشند می بایست پس از ثبت نام و اخذ شماره دانشجویی درخواست خود را از طریق « سامانه آموزشی سبا » ثبت و موضوع را از آموزش دانشکده محل تحصیل پیگیری نمایند.
نکته 9 : شروع دوره آموزشی پذیرفته شدگان سال جاری از تاریخ 1402/07/01 می باشد. جهت اطلاع از نحوه حضور در بخش پس از نهایی شدن ثبت نام و دریافت شماره دانشجویی و تا قبل از تاریخ 1402/07/1 به صورت حضوری به آموزش دانشکده پزشکی مراجعه نمایید.
- بر اساس اعلام وزارت متبوع، شروع به دوره پذیرفته شدگان فاقد سند تعهد محضری فاقد وجاهت قانونی میباشد.
نکته 10 : در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام الکترونیک با شماره های جدول زیر تماس بگیرید:
- لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ به سوال خود با کارشناسان تماس بگیرید.
- در روزهای ثبت نام میتوانید در صورت لزوم از ساعت 8 صبح لغایت 12 با کارشناسان ثبت نام در ارتباط باشید. (بجز روزهای تعطیل)
- ارتباط با کارشناسان ثبت نام از طریق شماره تماس و آدرس ایمیل:
نام خانوادگی کارشناس |
سمت |
شماره داخلی |
آدرس ایمیل |
آقای پرچم |
کارشناس ثبت نام |
214 |
Amoozesh12@sums.ac.ir |
خانم یزدانی |
کارشناس ثبت نام |
213 |
Amoozesh5@sums.ac.ir |
آقای جعفر زاده |
کارشناس ثبت نام/نظام وظیفه |
211 |
|
خانم زارعی |
کارشناس شهریه |
218 |
F_zarei88@ yahoo.com |
خانم فخرزاد |
کارشناس ثبت نام |
241 |
Maryamfakhrzad63@gmail.com |
مهندس رعیتی |
کارشناس IT |
240 |
Raeyati@Sums.ac.ir |
دکتر اعرابی |
236 |
||
شماره تلفن های مدیریت امور آموزشی دانشگاه: 32346950 ، 32346951 ، 32346952 ، 32346953 ، 32341259 ، 32341344 ، 32359318 جهت ارتباط با کارشناسان لطفا ابتدا شماره مرکز تلفن را شماره گیری و سپس شماره داخلی مورد نظر را وارد نمایید. |
مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز