• 1399/12/19
  • - تعداد بازدید: 20
  • زمان مطالعه : 9 دقیقه

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون پذیرش دستیاری تخصصی بالینی سال 1399

 با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون پذیرش دستیاری تخصصی بالینی زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد :

توجه 1 : ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد.

توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیک و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان ،از طریق سامانه نامه ثبت نام به معاونت آموزشی تخصص دانشکده پزشکی ارسال خواهد شد.کلیه دستیارانی که مراحل ثبت نام را به صورت کامل انجام داده اند می بایست روز شنبه مورخ 1399/8/3 ساعت 8 صبح به بخش مربوطه مراجعه نمایند.

توجه 3: مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو می باشد.

توجه4: جهت انجام ثبت نام از روز سه شنبه مورخ 1399/7/22لغایت سه شنبه مورخ  1399/7/29به سایت https://saba.sums.ac.ir مراجعه نمایید.

 

** جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی  از  شماره ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه  به عنوان رمز عبور استفاده نمایید **

مدارک لازم جهت ثبت‌ نام الکترونیکی

 

1 تصویر صفحات شناسنامه (حجم هر فایل حداکثر200 کیلوبایت)

2 عکس رنگی زمینه سفید 4*3 (حجم فایل حداکثر 32 کیلوبایت)

3 تصویر رو و پشت کارت ملی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

4- اسکن کارت نظام پزشکی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

4 مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر(ویژه آقایان) :

 تصویر کارت پایان خدمت ، معافیت پزشکی ، معافیت زمان صلح ، کفالت یا برگ اعزام به خدمت بدون غیبت (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

تذکر مهم 1:

مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نمی باشند و درصورت  قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و این  دانشگاه مجاز به ثبت نام از آنان نمی باشد.

تذکر مهم 2:

پذیرفته شدگانی که در حال حاضر در حین انجام خدمت نظام وظیفه می باشند می بایست جهت انجام امور ترخیص از خدمت با به همراه داشتن گواهی حین خدمت از یگان خدمتی خود به مدیریت امور آموزشی دانشگاه اتاق 205 مراجعه نمایند .بدیهی است  این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص یا معافیت تحصیلی مشمولین در حال انجام خدمت نظام وظیفه بعهده نخواهد داشت.

5- تصویر فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان یا فرم میزان بدهی. (جهت اخذ فرم تسویه حساب صندوق رفاه می‌توانید به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانی srd.ir قسمت مشاهده وضعیت بدهی سپس قسمت نامه های صادره مراجعه نموده فایل مربوطه را پس از دانلود اسکن و بارگذاری نمایید.چنانچه در قسمت نامه های صادره برای شما نامه ثبت نشده است می بایست در قسمت ارسال درخواست ،تقاضای مد نظر خود را ثبت تا برای شما نامه تسویه حساب صادر گردد.). (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

6- تصویر گواهی اتمام یا معافیت از  طرح دوره دکترای عمومی. (حجم فایل حداکثر 200)

 7- آخرین مدرک تحصیلی که نشان دهنده فراغت از تحصیل در مقطع دکترای عمومی حداکثر تا تاریخ 1399/7/30 باشد.  (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

 8-موافقت   نامه  بدون قید و شرط از بالاترین مقام اداری (رئیس دستگاه یا معاونت توسعه مدیریت و منابع) و ارائه حکم ماموریت آموزشی یا حکم مرخصی بدون حقوق(حجم فایل حداکثر 200)( ویژه مستخدمین دستگاه ها)

با توجه به اینکه تحصیل در مقطع دستیاری تخصصی بالینی به صورت تمام وقت می باشد،مستخدمین دولت می بایست نسبت به ارائه موافقت نامه از محل کار در بدو ثبت نام و در ادامه حکم مرخصی بدون حقوق یا ماموریت آموزشی اقدام نمایند.

نکته خیلی مهم:

مستخدمین دستگاههای اجرائی غیر از دانشگاههای علوم پزشکی و مراکز و موسسات وابسته به وزارت بهدا شت در صورت پذیرفته شدن از سهمیه مناطق محروم می بایست حکم قطع رابطه استخدامی با سازمان متبوع خود را اسکن و بارگذاری نمایند.

9- فرم تائید صحت اطلاعات فردی ، تحصیلی و شغلی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

توجه : پس از تکمیل اطلاعات شناسنامه ای خانوادگی-مقاطع تحصیلی پایه و شغلی در سامانه ثبت نام الکترونیک نسبت به چاپ فرم مربوطه اقدام ، پس از امضاء به صورت فایل JPG  بارگذاری نمائید.

10- فرم هیات مرکزی گزینش (از اینجا بگیرید)

کلیه پذیرفته شدگان می‌بایست پس از پرینت فرم گزینش نسبت به تکمیل ، امضاء و بارگذاری آن (در صورت شاغل بودن حکم کارگزینی نیز اسکن بارگذاری شود.)  در سامانه ثبت نام اقدام نمایند. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

همچنین فرم تکمیل شده می بایست به انضمام اسکن عکس پرسنلی به آدرس ایمیل گزینش دانشگاه به نشانیh_gozineshd@sums.ac.ir   ارسال نمایید.در قسمت عنوان ایمیل ارسالی می بایست نام و نام خانوادگی و رشته قبولی در ج گردد.

11- نتیجه آزمایش مربوط به تیتر آنتی بادی هپاتیت B (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

12- گواهی قبولی در آزمون صلاحیت بالینی پایان دوره پز شکی عمومی )مختص فارغ التحصیلان شهریور ماه 1396 و بعد از آن ((حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

توجه: ارائه این مدرک در زمان ثبت نام الزامی میباشد و چنانچه بعد از پذیرش مشخص شود داوطلب فاقد این مدرک می باشد قبولی داوطلب ملغی اعلام می گردد.

13-سند تعهد محضری و مدارک ضامنین(علاوه بر اسکن اصل سند تعهد محضری ،حکم کارگزینی ، صفحات شناسنامه و کارت ملی ضامنین نیز می بایست در این قسمت بارگذاری شود) ((حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

 

 

 

 

مدارک لازم جهت ارسال به مدیریت امور حقوقی دانشگاه

 

v    اصل سند تعهد محضری

کلیه دستیاران پذیرفته شده ملزم به تنظیم و تحویل سند تعهد محضری مطابق فرمت زیر بر اساس سهمیه قبولی می باشند.نحوه تنظیم سند در صفحه اول فایل PDF سند تعهد محضری موجود می باشد.(کلیک نمایید)  . باتوجه به اپیدمی بیماری  کووید-19 و جهت جلوگیری از تردد پذیرفته شدگان به واحد های مختلف دانشگاه به استحضار می رساند جهت تنظیم و  تایید سند تعهد محضری نیاز به مراجعه حضوری  به مدیریت امور حقوقی دانشگاه  نمی باشد لذاپس از تنظیم سند تعهد محضری در دفاتر اسناد رسمی شهر محل سکونت جهت تایید سند می بایست ضمن اسکن و بارگذاری سند تعهد محضری و مدارک ضامنین(کپی کارت ملی و شناسنامه به انضمام آخرین حکم کارگزینی ) به همراه رسید پستی مربوطه در سامانه ثبت نام الکترونیک ، اصل سند تعهد به انضمام مدارک ضامنین بلافاصله به مدیریت امور حقوقی دانشگاه به آدرس پستی: شیراز، خیابان زند، روبروی خیابان فلسطین، جنب سازمان هلال احمر ، ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز  ،طبقه دوم ، مدیریت امور حقوقی دانشگاه به کد پستی 7134814336 ارسال نمایید. لطفا بر روی پاکت پستی عبارت *سند تعهد محضری مربوط به ثبت نام دستیاری تخصصی بالینی سال 99*درج گردد.

الف : فرم سند تعد محضری دستیاران پذیرفته شده از سهمیه آزاد (از اینجا بگیرید)

ب: فرم اخذ وثیقه ملکی از دستیاران پذیرفته شده از سهمیه آزاد فاقد ضامن (از اینجا بگیرید)

-        دستیارانی که به دلیل نداشتن ضامن مایل به تنظیم سند تعهد محضری به صورت اخذ وثیقه ملکی می باشند می بایست به صورت حضوری به مدیریت حقوقی دانشگاه مراجعه نمایند

ج : فرم سند تعد محضری مخصوص دستیاران پذیرفته شده از سهمیه مناطق محروم (از اینجا بگیرید)

د : فرم اخذ وثیقه ملکی مخصوص دستیاران پذیرفته شده از سهمیه مناطق محروم  فاقد ضامن (از اینجا بگیرید)

 

تذکر:پذیرفته شدکان سهمیه رزمندگان و ایثارگران وهمچنین مازاد استعداد های درخشان می بایست همچون پذیرفته شدگان سهمیه آزاد سند تعهد محضری تنظیم و به این دانشگاه  ارائه نمایند.

 

 

نکات مهم:

 

- عدم ارسال و تایید مدارک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و بلافاصله پس از تاریخ‌‌های اعلام شده اسامی ‌افرادی که ثبت نام نکرده اند به دبیر خانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام می‌گردد.

 

- جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید .

- هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه ی دقیق اطلاعیه ی ثبت نام و پس از آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید

-ترجیحا مدارک لازم با استفاده از اسکنر اسکن گردد و در صورت استفاده از امکانات تلفن همراه از نرم افزار های اسکن استفاده نمایید و از مدارک عکس گرفته نشود.

پذیرفته شدگان محترم جهت اطلاع از فرآیند ثبت نام و اعلام مشکلات احتمالی یا سوال در  زمینه ثبت نام الکترونیک  و همچنین دریافت راهنمایی های لازم به منظور تنطیم سند تعهد محضری می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند.

 

شماره تماس جهت دریافت راهنمای ثبت نام الکترونیک و رفع مشکل در ثبت نام (پیش شماره شیراز-071)

شماره تماس مدیریت امور حقوقی جهت در یافت راهنمای تنظیم سند و جزییات بیشتر

شماره های 32346950  ،  32346951 ، 32346952  ،  32346953 ، 32341259  ،  32341344 ، 32359318  داخلی 211،213 و 214

شماره تلفن همراه 09105427827 سرکار خانم شریفی کارشناس تعهدات

شماره تماس معاونت آموزش تخصصی دانشکده پزشکی جهت هماهنگی و دریافت نامه معرفی به بخش: 32349336

 

-کارت دانشجویی دستیاران تخصصی بالینی در صورت تایید نهایی ثبت نام و اعلام شروع دوره از گروه آموزشی و تایید معاونت محترم آموزش تخصصی دانشکده پزشکی توسط این مدیریت صادر و از طریق معاونت آموزشی یاد شده به ایشان تحویل خواهد شد.

- دستیاران متقاضی استفاده از خوابگاه، جهت اطلاع از شرایط و نحوه اخذ خوابگاه، (از اینجا بگیرید).  

 

 

 

مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

  • گروه خبری : اطلاعیه
  • کد خبری : 30788
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید