• 1399/08/08
  • - تعداد بازدید: 27
  • زمان مطالعه : 17 دقیقه

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399

پذیرفته شده گرامی رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

 با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون کارشناسی ارشد سال 1399، نحوه اقدام و زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:

توجه 1 : ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد.

توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیک و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی به صورت الکترونیک به معاونت آموزشی دانشکده محل تحصیل شما ارسال خواهد شد.

توجه 3: : مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما کان لم یکن گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در این موارد ندارد.

توجه4: جهت انجام ثبت نام از روز پنج شنبه مورخ 1399/8/8  لغایت دوشنبه مورخ 1399/8/12 به سایت saba.sums.ac.ir مراجعه نمایید. لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.

 

توجه 5 : جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی  از  کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه  به عنوان رمز عبور استفاده نمایید .

مدارک لازم جهت ثبت‌ نام الکترونیکی

1 صفحات شناسنامه (حجم هر فایل حداکثر200 کیلوبایت)

2 عکس رنگی زمینه سفید 4*3 (حجم فایل حداکثر 32 کیلوبایت)

3 پشت و روی کارت ملی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

4 مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر(ویژه آقایان) :

 تصویر کارت پایان خدمت ، معافیت پزشکی ، معافیت زمان صلح ، کفالت یا برگ اعزام به خدمت بدون غیبت (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

تذکر مهم 1:مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نمی باشند و درصورت  قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و این  دانشگاه مجاز به ثبت نام  آنان نمی باشد.

تذکر مهم 2:پذیرفته شدگانی که در حال حاضر در حین انجام خدمت نظام وظیفه می باشند می بایست جهت انجام امور ترخیص از خدمت با به همراه داشتن اصل شناسنامه -گواهی خدمت از یگان خدمتی دو قطعه عکس - برگ اعزام به خدمت و تصویر مدرک دوره کارشناسی به مدیریت امور آموزشی دانشگاه اتاق 205 مراجعه نمایند .بدیهی است  این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص یا معافیت تحصیلی مشمولین در حال انجام خدمت نظام وظیفه بعهده نخواهد داشت.

5- تصویر فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان یا فرم میزان بدهی. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-       جهت اخذ فرم تسویه حساب صندوق رفاه یا فرم میزان بدهی می‌توانید به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانی « srd.ir»  قسمت مشاهده وضعیت بدهی - نامه های صادره مراجعه و فایل مربوطه را پس از دانلود اسکن و بارگذاری نمایید. چنانچه در قسمت نامه های صادره برای شما نامه ثبت نشده است می بایست در قسمت ارسال درخواست ،تقاضای خود را ثبت تا برای شما نامه تسویه حساب یا فرم میزان بدهی صادر گردد.

-       فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی‌نیاز به ارائه مدرک فوق ندارند.

6- تصویر گواهی اتمام یا معافیت از  طرح دوره کارشناسی. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-         این مدرک فقط شامل فارغ التحصیلان رشته ‌های « رادیولوژی، علوم آزمایشگاهی، پرستاری، اتاق عمل، هوشبری، پرستاری و بهداشت دهان و فوریت ‌های پزشکی » می‌باشد.

-        دانشجویانی که بلافاصله پس از اتمام مقطع کارشناسی در آزمون کارشناسی ارشد پذیرفته شده اند نیاز به ارائه مدرک فوق ندارند و هنگام ثبت نام الکترونیکی به جای مدک فوق ، مجوز شرکت در آزمون را بارگذاری نمایند. « نمونه فرم »

-         پذیرفته شدگانی که در حال انجام طرح نیروی انسانی می باشند در صورت ارائه موافقت نامه از بالاترین مقام مسئول محل خدمت خود ، مبنی بر عدم همزمانی و تداخل ادامه تحصیل با ادامه خدمت ، نیاز به ترخیص از خدمت ندارند.

 7- دانشنامه یا گواهینامه پایان تحصیلات دوره کارشناسی یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل در دوره کارشناسی حداکثر تا تاریخ 99/7/30 باشد. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-        دانشجویانی که دوره کارشناسی خود را در سایر دانشگاه ها گذرانده‌اند و بلافاصله پس از دوره کارشناسی در دوره کارشناسی‌ارشد پذیرفته شده‌اند ملزم به ارائه گواهی از دانشگاه محل تحصیل دوره کارشناسی مبنی بر فراغت از تحصیل حداکثر تا تاریخ 99/7/30 می‌باشند.  « نمونه فرم »

 8- موافقت  نامه بدون قید و شرط از بالاترین مقام اداری (حجم فایل حداکثر 200)( ویژه مستخدمین دستگاه ها)

-        این گواهی مخصوص مستخدمین دستگاه های دولتی می باشد. سایر افراد نیازی به ارائه مدرک فوق ندارند و هنگام ثبت نام اکترونیکی گزینه « فاقد شغل » را در فرم مشخصات شغلی انتخاب نمایند.

9- فرم های تعهد شماره  1 و 2 (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت) « ازاینجا بگیرید »

دانشجویان روزانه فرم تعهد شماره 1 ،2 و دانشجویان شهریه پرداز فقط فرم شماره 2 را پرینت و پس از تکمیل و امضاء، در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید.

 

10  پذیرفته شدگانی که با استفاده از« سهمیه رزمندگان و ایثارگران »  پذیرفته شده اند می بایست کارت ایثارگری یا گواهی از بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه نمایند. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت) 

- درصورتیکه در هرمرحله از تحصیل یا پس از تحصیل مشخص ­شود فرد پذیرفته شده واجد شرایط استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران نبوده، ضمن لغو قبولی، طبق ضوابط عمل خواهد شد.

11- پذیرفته شدگانی که با استفاده از « سهمیه استعداد های درخشان » پذیرفته شده اند می بایست نامه تأییدیه از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر کسب رتبه برتر براساس آئین نامه " تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان به مقاطع بالاتر تحصیلی مصوب 89/10/21 " ارائه نمایند. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت) 

12 - فرم هیات مرکزی گزینش « ازاینجا بگیرید »  (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-        کلیه پذیرفته شدگان می‌بایست پس از پرینت فرم گزینش نسبت به تکمیل ، امضاء و بارگذاری آن در سامانه ثبت نام اقدام نمایند.

-        همچنین فرم تکمیل شده می بایست به انضمام اسکن عکس پرسنلی به آدرس ایمیل گزینش دانشگاه به نشانی « h_gozineshd@sums.ac.ir »   ارسال گردد. در قسمت عنوان ایمیل ارسالی نام و نام خانوادگی ، رشته و مقطع قبولی را درج نمایید.

-        افراد شاغل علاوه بر فرم گزینش لازم است « آخرین حکم کارگزینی » خود را هم در سامانه ثبت نام بارگذاری و هم به آدرس ایمیل گزینش دانشگاه ارسال نمایند.

13- پذیرفته شدگان رشته های « پرستاری مراقبتهای ویژه- پرستاری مراقبتهای ویژه نوزادان- پرستاری اورژانس -  مدیریت پرستاری »   می بایست گواهی دوسال سابقه کار بالینی با مدرک کارشناسی حداکثر تا تاریخ 99/6/31 ارائه نمایند.

-        افراد فاقد سابقه کار یا کسانی که سابق کار بالینی آنها کمتر از دوسال می باشد مجاز به ثبت نام نمی باشند.

-        سابقه کار قبل از اتمام دوره کارشناسی قابل قبول نمی­باشد.

14- فرم اطلاعات فردی ، تحصیلی و شغلی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-        پس از تکمیل اطلاعات شناسنامه ای خانوادگی-مقاطع تحصیلی پایه و شغلی در « سامانه ثبت نام الکترونیک »   نسبت به چاپ فرم مربوطه اقدام و پس از امضاء به صورت فایل JPG  بارگذاری نمائید.

 

نکات مهم:

 

نکته 1 : همانگونه که مستحضرید باتوجه به شیوع بیماری کووید 19 در سطح کشور و به منظور حفظ سلامتی پذیرفته شدگان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت کاملا غیر حضوری صورت می پذیرد. بدین منظور کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن ، بارگذاری ، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص می یابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو از طریق نامه و سامانه آموزشی سبا به دانشکده مربوطه ارسال خواهد شد.

پس از ارسال درخواست ثبت نام مرتب سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد را کلیک نمایید.

 

نکته 1 : پذیرفته شدگان « ظرفیت مازاد(شهریه پرداز) » می بایست  مبلغ 50 میلیون ریال (معادل پنج میلیون تومان) بصورت علی الحساب  به عنوان شهریه نیمسال اول به صورت آنلاین پرداخت نمایند .علاوه بر مبلغ مذکور می بایست سفته به مبلغ 50 میلیون ریال تهیه و اصل سفته که به امضای دو نفر ضامن معتبر رسیده است به آدرس:شیراز-خیابان زند-دانشکده پزشکی- مدیریت امور آموزشی دانشگاه - اتاق 206 امور شهریه -کد پستی 53185-71348  پست نمایید« لطفا بر روی پاکت پستی ضمن درج نام و نام خانوادگی و رشته قبولی عبارت (مربوط به ثبت نام کارشناسی ارشد سال 99) نیز درج گردد »

-        ضامنین می بایست نام و نام خانوادگی خود را در پشت اوراق سفته به همراه کد ملی درج و امضا نمایند.

-        مرسوله را از طریق پست پیشتاز ارسال و با توجه به اینکه حاوی اوراق بهادار می باشد نسبت به بیمه نمودن مرسوله پستی اقدام نمایید.

-        این مدیریت در قبال مرسولاتی که به هر دلیل از طریق اداره پست به این مدیریت تحویل نگردد هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

        

·       دانشجویان پذیرفته شده دوره مجازی الکترونیک می بایست مبلغ 25000000 ریال به صورت علی الحساب پرداخت نمایند

 

نکته 2 : عدم ارسال و تایید مدارک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و پس از تاریخ‌‌های اعلام شده اسامی ‌افرادی که ثبت نام نکرده اند به منظور معرفی جایگزین به مرکز سنجش آموزش علوم پزشکی اعلام خواهد شد.

 

نکته 3 : جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید .

نکته 4 : هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه ی دقیق اطلاعیه ی ثبت نام و پس از آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید.

نکته 5 : ترجیحا مدارک لازم  با استفاده از اسکنر اسکن گردد و در صورت استفاده از امکانات تلفن همراه از نرم افزار های اسکن استفاده نمایید و از مدارک عکس گرفته نشود.

نکته 6 : کارت دانشجویی در صورت تایید نهایی ثبت نام و انتخاب واحد، صادر و در اولین مراجعه حضوری دانشجویان به دانشکده از طریق آموزش دانشکده تحویل خواهد شد.

نکته 7 : با توجه به اینکه « دانشجویان پسر »  مشمول نظام وظیفه می باشند ، می بایست پس از انجام ثبت نام و شروع به تحصیل نسبت به اخذ « معافیت تحصیلی »  اقدام نمایند. نحوه اخذ معافیت تحصیلی و انجام مکاتبات مربوطه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

نکته 8: پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ « گواهی اشتغال به تحصیل »  جهت ارائه به محل کار والدین ، سازمان های بیمه گر و ... می باشند می بایست پس از از ثبت نام ،انتخاب واحد و اخذ شماره دانشجویی درخواست خود را از طریق « سامانه آموزشی سبا » ثبت و موضوع را از آموزش دانشکده محل تحصیل پیگیری نمایند.

نکته 9 : با توجه به اینکه در حال حاضر به خاطر مسائل مربوط به بیماری کووید 19  امکان استفاده از خوابگاه های دانشجویی  فراهم نمی باشد برگزاری کلاس های درسی به صورت حضوری میسر نخواهد بود و درس های نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 به صورت غیر حضوری ارائه خواهد شد. جهت اطلاع از نحوه انتخاب واحد و استفاده از نرم افزارهای ارائه درس به صورت غیر حضوری به وبسایت دانشکده مربوطه که در جدول زیر آمده است مراجعه نمایید:

 

ردیف

نام دانشکده

آدرس وبسایت

شماره تماس آموزش دانشکده

توضیحات

1

دانشکده پزشکی

medicine.sums.ac.ir

07132084059

مربوط به دانشجویان رشته های : فیزیک پزشکی-فیزیولوژی-مهندسی پزشکی(بیوالکتریک)-ژنتیک انسانی-قارچ شناسی-میکروب شناسی-ویروس شناسی-آمار زیستی-آموزش پزشکی-انگل شناسی-ایمنی شناسی-بیوشیمی-علوم تشریحی-تکنولوژی گردش خون

2

دانشکده داروسازی

Pharmacy.sums.ac.ir

07132424255

داخلی217-227-269-279

مربوط به دانشجویان رشته سم شناسی

3

دانشکده علوم توانبخشی

rehab.sums.ac.ir

36261081 -071

داخلی 224

مربوط به دانشجویان رشته های: فیزیوتراپی و فیزیو تراپی ورزشی

4

دانشکده پیراپزشکی

Paramed.sums.ac.ir

07132295023

07132294720

تحصیلات تکمیلی داخلی275

ژورنالیزم پزشکی داخلی243

هماتولوژی-زیست فناوری پزشکی .داخلی 260

رادیوبیولوژی داخلی318

مربوط به دانشجویان رشته های:

رادیوبیولوژی و حفاظت پرتویی-زیست فناوری پزشکی-هماتولوژی -ژورنالیزم پزشکی

5

دانشکده بهداشت

schealth.sums.ac.ir

37251001-071الی 5

داخلی : 266- 272-426

مربوط به دانشجویان رشته های:آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت -بهداشت محیط-بهداشت حرفه ای-اپیدمیولوژی-ارگونومی-بیولوژی و کنترل ناقلین بیماری ها-مدیریت سلامت،ایمنی و محیط زیست-سلامت سالمندی

6

دانشکده پرستاری و مامایی

nursmidwif.sums.ac.ir

58-07136474255

داخلی 137

مربوط به دانشجویان رشته های:

پرستاری سلامت و جامعه-اتاق عمل-روانپرستاری-پرستاری داخلی جراحی-پرستاری مراقبت های ویژه نوزادان-مامایی-پرستاری مراقبت های ویژه

7

دانشکده علوم تغذیه

Scnutrition.sums.ac.ir

6-07137251001

داخلی 385

مربوط به دانشجویان رشته های: تغذیه-بهداشت و ایمنی مواد غذایی-تغذیه بالینی-علوم بهداشتی در تغذیه

8

دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی

mgsch.sums.ac.ir

32340035-071

مربوط به دانشجویان رشته های:

مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی،

فناوری اطلاعات سلامت-انفورماتیک پزشکی-اقتصاد بهداشت

9

دانشکده علوم و فناوریهای نوین پزشکی

samsat.sums.ac.ir

32305471 -071

داخلی 115

مربوط به دانشجویان رشته: نانو فناوری پزشکی

10

دانشکده مجازی

vu.sums.ac.ir

32361618 -071

داخلی 2020

مربوط به دانشجویان رشته: یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی

 

نکته 10 : در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام الکترونیک با شماره های زیر تماس بگیرید:

-        با توجه به تعداد زیاد پذیرفته شدگان لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ به سوال خود با کارشناسان تماس بگیرید.

-        با توجه به اینکه کارشناسان مرتبط با هر رشته و دانشکده های مختلف در مدیریت امور آموزشی دانشگاه، با هم متفاوت هستند لطفا فقط با کارشناس مربوط به رشته خود تماس بگیرید.

-        در روزهای ثبت نام میتوانید در صورت لزوم از ساعت 8:30 لغایت 16 با کارشناسان ثبت نام در ارتباط باشید.(به جز روزهای تعطیل  و پنج شنبه از ساعت 9صبح لغایت 12 ظهر)

 

 

 

 

ردیف

نام دانشکده

رشته

نام کارشناس

شماره داخلی و آدرس ایمیل

1

دانشکده پزشکی

فیزیک پزشکی-فیزیولوژی-مهندسی پزشکی(بیوالکتریک)-ژنتیک انسانی-قارچ شناسی-میکروب شناسی-ویروس شناسی-آمار زیستی-آموزش پزشکی-انگل شناسی-ایمنی شناسی-بیوشیمی-علوم تشریحی-تکنولوژی گردش خون

آقای پرچم

داخلی  216

E-Mail:amoozesh12@sums.ac.ir

2

دانشکده داروسازی

سم شناسی

آقای قائدی

داخلی  208

E-Mail:aghaedi@sums.ac.ir

3

دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی

مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی،

فناوری اطلاعات سلامت-انفورماتیک پزشکی-اقتصاد بهداشت

دانشکده علوم تغذیه

تغذیه-بهداشت و ایمنی مواد غذایی-تغذیه بالینی-علوم بهداشتی در تغذیه

4

دانشکده علوم توانبخشی

فیزیوتراپی و فیزیو تراپی ورزشی

خانم کیان

داخلی  215

E-Mail:kian_l@sums.ac.ir

5

دانشکده پیراپزشکی

رادیوبیولوژی و حفاظت پرتویی-زیست فناوری پزشکی-هماتولوژی-زیست فناوری پزشکی-ژورنالیزم پزشکی

 

دانشکده مجازی

یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی

6

دانشکده پرستاری و مامایی

پرستاری سلامت و جامعه-اتاق عمل-روانپرستاری-پرستاری داخلی جراحی-پرستاری مراقبت های ویژه نوزادان-مامایی-پرستاری مراقبت های ویژه

خانم فهندژ

داخلی 210

E-Mail:dabirm@sums.ac.ir

7

دانشکده بهداشت

آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت -بهداشت محیط-بهداشت حرفه ای-اپیدمیولوژی-ارگونومی-بیولوژی و کنترل ناقلین بیماری ها-مدیریت سلامت،ایمنی و محیط زیست-سلامت سالمندی

خانم یزدانی

داخلی 213

E-Mail:amoozesh5@sums.ac.ir

 

دانشکده علوم و فناوریهای نوین پزشکی

نانو فناوری پزشکی

8

کارشناس شهریه

(ویژه دانشجویان شهریه پرداز)

همه رشته ها

شهریه دانشجویان کارشناسی ارشد الکترونیکی به صورت علی الحساب مبلغ بیست و پنج میلیون ریال می باشد.

خانم زارعی

داخلی 218

E-Mail:medamuz1@sums.ac.ir

9

کارشناس نظام وظیفه

(ویژه آقایان)

همه رشته ها

آقای جعفر زاده

داخلی 211

E-Mail:

10

هماهنگ کننده ثبت نام

همه رشته ها

آقای پیشاهنگ

داخلی 214

E-Mail:pishahang_a@sums.ac.ir

11

مرکز IT

همه رشته ها

آقایان مهندس همراهی-رعیتی-رهسپار

داخلی 240-236-206

E-Mail:hamrahi @ sums.ac.ir

E-Mail:raeyati@sums.ac.ir

E-Mail:m_rahsepar@sums.ac.ir

شماره تلفن های مدیریت امور آموزشی دانشگاه:

 32346950  ،  32346951 ، 32346952  ،  32346953 ، 32341259  ،  32341344 ، 32359318 

جهت ارتیاط با کارشناسان لطفا ابتدا شماره مرکز تلفن را شماره گیری و سپس شماره داخلی مورد نظر را وارد نمایید.

 

نکته 11 :  پذیرفته شدگان گرامی جهت دریافت اطلاعات مربوط به حوزه دانشجویی فرهنگی و آشنایی با معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و مدیریت های زیر مجموعه می توانید  به وب سایت این معاونت به نشانی http://farhangi.sums.ac.ir  مراجعه نمایند.

 

 

مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

 

  • گروه خبری : اطلاعیه
  • کد خبری : 31610
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید