• 1401/07/02
  • - تعداد بازدید: 33
  • زمان مطالعه : 21 دقیقه

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1401

 
 

 

پذیرفته شده گرامی رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

 با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون سراسری ورود به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور، نحوه اقدام، زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:

توجه 1 : همه مراحل ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نیست.

توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیکی و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی به صورت اتوماسیون به معاونت آموزشی دانشکده محل تحصیل شما ارسال خواهد شد.

توجه 3: مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو است. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما در هرمرحله از تحصیل کان لم یکن گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در این موارد ندارد.

توجه4: جهت انجام ثبت نام از روز یکشنبه مورخ 03/07/1401 لغایت ساعت 24 روز یکشنبه مورخ 10/07/1401  به سایت saba.sums.ac.ir مراجعه نمایید. لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.

 

توجه 5: جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی  از  کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه  به عنوان رمز عبور استفاده نمایید .

-          افرادی که فاقد شماره شناسنامه می باشند از کد ملی به عنوان شماره شناسنامه استفاده نمایند.

 

مدارک لازم جهت ثبت‌ نام الکترونیکی

1 همه صفحات شناسنامه (حجم هر فایل حداکثر200 کیلوبایت)

2 عکس رنگی زمینه سفید 4*3

- ابعاد عکس 4×3 و بدون حاشیه
- عکس باید با حجم حداکثر 400×300 و حداقل 300×200 پیکسل(حداکثر  32 کیلوبایت) اسکن و در قالب JPG ذخیره شود.
- تصویر متقاضی باید تمام رخ، کاملاً واضح و بدون اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
- عکس، مربوط به سال جاری ، رنگی و با زمینه سفید باشد.
- اسکن عکس از روی کارت های شناسایی(کارت ملی، شناسنامه و مدارک مشابه) قابل قبول نیست.

3 پشت و روی کارت ملی هوشمند (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-          پذیرفته شدگانی که فاقد کارت ملی هوشمند می باشند کارت ملی قدیمی + رسید کارت ملی هوشمند بارگذاری نمایند.

4 مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر(ویژه آقایان) :

-          تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند(کفالت،ایثارگران و موارد خاص)

-          تصویر برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی،کفالت و سایر ...) در مدت اعتبار آن

-                   ارائه برگ معافیت تحصیلی نظام وظیفه

دانش آموزان سال آخر دوره نظام آموزشی جدید (3-3-6) به شرط اتمام تحصیل حداکثر تا 20 سالگی می بایست جهت دریافت معافیت تحصیلی به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی sakha.epolice.ir مراجعه و پس از دریافت معافیت تحصیلی بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید.جهت مشاهده راهنمای دریافت معافیت تحصیلی بر روی لینک روبرو کلیک نمایید.(راهنمای تصویری دریافت معافیت تحصیلی)

تذکر مهم 1: مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیستند و درصورت  قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و دانشگاه مجاز به ثبت نام از آنان نیست.

تذکر مهم 2: ترخیص سربازان حین خدمت صرفا جهت تحصیل در مقطع کارشناسی و بالاتر مجاز بوده و ترخیص آنان جهت تحصیل در مقطع کاردانی مجاز نیست .جهت انجام امور ترخیص از خدمت به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی sakha.epolice.ir مراجعه و پس از انجام امور مربوطه  و اخذ برگه معافیت تحصیلی جهت ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید. بدیهی است این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص یا معافیت تحصیلی مشمولین در حال انجام خدمت نظام وظیفه برعهده نخواهد داشت.

تذکر مهم 3: دانشجویان انصرافی در صورتی که در سقف سنوات تحصیلی اولیه، انصراف داده و همچنین از تاریخ انصراف آنان در دانشگاه و رشته قبلی تا زمان پذیرش در دانشگاه و رشته جدید بیش از یک سال سپری نشده باشد ، مشروط بر اینکه قبلا (از تاریخ 22/8/1390 به بعد ) از امتیاز یکبار انصراف استفاده نکرده باشند ، مجاز به ثبت نام هستند.

تذکر مهم 4:پذیرفته شدگانی که ورودی نیمسال دوم (بهمن ماه) سال تحصیلی 1402-1401 می باشند جهت ثبت نام نیازی به ارائه معافیت تحصیلی دانشگاهی ندارند و معافیت تحصیلی دوره دانش آموزی یا دفترچه اعزام به خدمت بدون غیبت را بارگذاری نمایند.این قبیل پذیرفته شدگان می بایست ابتدای بهمن ماه سال جاری  با مراجعه به  سامانه sakha.epolice.ir معافیت تحصیلی دانشجویی دریافت نمایند.

5- پذیرفته شدگان بر اساس نظام آموزشی خود (نظام آموزشی جدید 3-3-6 - سالی واحدی یا ترمی واحدی) مدارک زیر را در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند:

·       نظام آموزشی  جدید (3-3-6):

·       اسکن مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه (پایه دوازدهم نظام آموزشی جدید) با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک

·        اسکن کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (پایه دهم تا دوازدهم)

 

v  نظام سالی واحدی  یا  ترمی واحدی:

v  اسکن مدرک یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی با درج رشته تحصیلی،بخش و شهرستان محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی

v  اسکن مدرک و یا گواهی دیپلم  متوسطه نظام آموزشی ترمی واحدی/سالی واحدی با مهر و امضای مدیر دبیرستان و یا هنرستان با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک

v  اسکن کارنامه تحصیلی دیپلم متوسطه نظام آموزشی ترمی واحدی/سالی واحدی در هر یک از سال های 1384 به بعد

v  اسکن کارنامه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی از سال 1391

 

تذکر مهم1: دانشجویان انصرافی دوره روزانه دانشگا ها و موسسات آموزش عالی با تاریخ انصراف از تحصیل حداکثر تا تاریخ 25/12/1400 لازم است علاوه بر اسکن مدارک قید شده در بند -5 فرم انصراف از تحصیل و گواهی تسویه حساب کامل تایید شده دانشگاه و اداره کل امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری یا مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی را نیز اسکن نمایند.دانشجویانی که به هر دلیل تا تاریخ  25/12/1400 نسبت به انصراف قطعی و انجام تسویه حساب با دانشگاه اقدام ننموده اند مجاز به ثبت نام نیستند . « نمونه فرم انصراف قطعی »

تذکر مهم 2: فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی،کارشناسی و کارشناسی ارشد لازم است علاو بر مدارک قید شده در بند 5 اسکن تصویر مدرک دانشگاهی خود را نیز بارگذاری نمایند.همچنین فارغ التحصیلان مقطع کاردانی و کارشناسی گروه آموزش پزشکی که شامل طرح نیروی انسانی  می باشند و در در کنکور سراسری سال 1401 در رشته های مقطع کاردانی و کارشناسی پذیرفته شده اند می بایست گواهی پایان طرح نیروی انسانی را ارائه نمایند.پذیرفته شدگان مقطع دکتری عمومی(رشته های پزشکی،دندانپزشکی و داروسازی) نیازی به ارائه گواهی پایان طرح نیروی انسانی ندارند.

تذکر مهم 3: افرادی که با استفاده از سهمیه بهیاری پذیرفته شده اند می بایست مدارک زیر را نیز اسکن و بارگذاری نمایند:

-          معرفی نامه مبنی بر داشتن سه سال خدمت اعم از دولتی یا غیر دولتی به عنوان بهیار در استان محل خدمت پس از اخذ مدرک دیپلم بهیاری به تایید دفتر پرستاری محل خدمت

-          ارائه مدرک کامل دیپلم متوسطه بهیاری نظام قدیم(4ساله) و یا نظام جدید 3-3-6 (3ساله) و یا دیپلم بهیاری نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی به اضافه مدرک پیش دانشگاهی مورد تائید وزارت آموزش و پرورش حداکثر تا تاریخ 31/06/1401

 

6- فرم های تعهد شماره 1، شماره 4 و شماره 6 « جهت دریافت فرم ها کلیک کنید »  (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-          (فرم شماره 1)- فرم اخذ تعهد از فارغ التحصیلان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی داخل و خارج از کشور و دانشجویان فعلی و انصرافی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور-تکمیل و بارگذاری این فرم برای همه پذیرفته شدگان الزامی است.

-          (فرم شماره 4 ) - پذیرفته شدگان رشته های مختلف گروه پزشکی در سهمیه های  منطقه 1 و رزمندگان و ایثارگران می بایست فرم شماره 4 را تکمیل و بارگذاری نمایند.

-          (فرم شماره 6) - پذیرفته شدگان رشته های مختلف گروه پزشکی در سهمیه های مناطق 2  و 3  می بایست فرم شماره 6 را تکمیل و بارگذاری نمایند.

      تذکر: پذیرفته شدگان ظرفیت مازاد (شهریه پرداز) نیازی به تکمیل فرم های شماره 4 و 6 ندارند.

 7- فرم اظهاریه تأیید صحت سلامت « دریافت فرم »   (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-          ابتدا این فرم را پرینت و پس از تکمیل ، فرم را اسکن نموده و بر روی سامانه ثبت نام  بارگذاری نمایید.

-          تکمیل و بارگذاری این فرم برای همه پذیرفته شدگان الزامی است.

 8- اسکن رسید سوابق فارغ التحصیلی و تائیدیه تحصیلی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-          پذیرفته شدگان با مراجعه به سامانه  https://emt.medu.ir و مشخص نمودن نظام آموزشی،با انتخاب گزینه "سوابق فارغ التحصیلی" ارسال کارنامه فارغ التحصیلی و گواهی محل های تحصیل دوره دوم متوسطه،به دانشگاه علوم پزشکی شیراز را درخواست نمایند. پس از کامل شدن فرایند درخواست کد پیگری در اختیار شما قرار خواهد گرفت و این کد را در سامانه ثبت نام الکترونیکی ثبت نمایید همچنین رسید دریافتی از سامانه را بارگذاری نمایید.. « فایل راهنمای دریافت تاییدیه تحصیلی »  

 

-          هنگام ثبت درخواست سوابق و تاییدیه تحصیلی به موارد زیر توجه فرمایید:

استان استعلام گیرنده:فارس

نوع استعلام گیرنده:وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

استعلام گیرنده:دانشگاه علوم پزشکی شیراز

9 - کارنامه کنکور سراسری (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)- « نمونه کارنامه »  

10  فرم اطلاعات فردی ، تحصیلی و شغلی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-          پس از تکمیل اطلاعات شناسنامه ای خانوادگی-مقاطع تحصیلی پایه در « سامانه ثبت نام الکترونیک »   نسبت به چاپ فرم مربوطه اقدام و پس از امضاء به صورت فایل JPG  بارگذاری نمائید. « نمونه فرم »

 

نکات مهم:

نکته 1 :  کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن ، بارگذاری و ارسال نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص می یابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو از طریق نامه و سامانه آموزشی سبا به دانشکده مربوطه ارسال خواهد شد.دقت فرمایید پس از اسکن مدارک لازم بر روی سامانه در قسمت آخر دکمه ارسال درخواست را کلیک نمایید.درغیر اینصورت درخواست ثبت نام شما توسط کارشناسان قابل مشاهده نمی باشد.

پس از ارسال درخواست ثبت نام پیوسته سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد را کلیک نمایید. «دریافت نمونه گردش کار »

 

نکته 2 : پذیرفته شدگان ظرفیت مازاد (شهریه پرداز) رشته های مقطع دکتری عمومی ( پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی) می بایست مبلغ 150 میلیون ریال (معادل پانزده میلیون تومان) و رشته های  مقطع کارشناسی مبلغ 70 میلیون ریال (معادل هفت میلیون تومان) بصورت علی الحساب  به عنوان شهریه نیمسال اول به صورت آنلاین پرداخت نمایند. علاوه بر مبلغ مذکور می بایست سفته به مبلغ 500 میلیون ریال (معادل پنجاه میلیون تومان) جهت رشته های پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی و مبلغ 120 میلیون ریال (معادل دوازده میلیون تومان) جهت رشته های کارشناسی تهیه و اصل سفته که به امضای دو نفر ضامن معتبر رسیده است ضامنین می بایست نام و نام خانوادگی خود را در پشت اوراق سفته به همراه کد ملی درج و امضا و اثر انگشت و از تاریخ 21/08/1401 لغایت 23/08/1401 به صورت حضوری به مدیریت امور آموزشی دانشگاه اتاق 206 واحد شهریه تحویل نمایند.

-          پذیرفته شدگان  می بایست نام و نام خانوادگی  و کد ملی خود را به همراه امضا و اثر انگشت روی اوراق سفته درج نمایند.

-          دانشجویان شهریه پرداز چنانچه پس از انجام ثبت نام از تحصیل انصراف دهند یا به دانشگاه دیگری منتقل شوند می بایست شهریه ثابت کل نیمسال های تحصیلی را بپردازند.

-          پذیرفته شدگان شهریه پرداز ورودی بهمن ماه جهت تحویل سفته از تاریخ 6/12/1401 لغایت 8/12/1401 مراجعه نمایند.

 

 

نکته 3 : با توجه به اینکه فرایند ثبت نام به صورت غیر حضوری انجام میگردد، لازم است مدارک زیر را از طریق اداره پست به آدرس دانشگاه به نشانی (شیراز- خیابان زند -دانشکده پزشکی -  مدیریت امور آموزشی دانشگاه -کد پستی 7134853185) ارسال نمایند. مدارک پستی عبارتند از:

 

الف: مدارک ذکر شده در بند 5  جهت پذیرفته شدگان نظام آموزشی جدید (3-3-6) شامل:

·       اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه (پایه دوازدهم نظام آموزشی جدید) با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک

·        اصل کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (پایه دهم تا دوازدهم)

 

 

ب: مدارک ذکر شده در بند 5  جهت پذیرفته شدگان نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی شامل :

v  اصل مدرک یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی با درج رشته تحصیلی،بخش و شهرستان محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی

v  اصل مدرک و یا گواهی دیپلم  متوسطه نظام آموزشی ترمی واحدی/سالی واحدی با مهر و امضای مدیر دبیرستان و یا هنرستان با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک

v  اصل کارنامه تحصیلی دیپلم متوسطه نظام آموزشی ترمی واحدی/سالی واحدی در هر یک از سال های 1384 به بعد

v  اصل کارنامه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی از سال 1391

 

ج : فرم شماره 1 مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری (دفترچه شماره 1) که ممهور به مهر و امضای رئیس مرکز آموزش پیش دانشگاهی و یا دبیرستان یا هنرستان یا آموزشگاه و یا اداره آموزش و پرورش محل فارغ التحصیلی است.(نمونه فرم)

 

 

تذکر:

-          لطفا از مراجعه حضوری جهت تحویل اصل مدارک جدا خودداری نمایید.

-          مدارک پستی را پس از انجام ثبت نام الکترونیک و دریافت شماره دانشجویی از تاریخ 01/08/1401 لغایت 15/08/1401 به آدرس دانشگاه ارسال نمایید.

-          لطفا بر روی پاکت پستی با خط خوانا « نام و نام خانوادگی  - کد ملی - رشته قبولی-شماره دانشجویی و عبارت (مربوط به ثبت نام کنکور سراسری سال 1401 )»  را درج نمایید .

-          پذیرفته شدگانی که در تاریخ های ذکر شده به هر دلیل موفق به ارسال اصل مدارک تحصیلی نشوند مجوز ادامه تحصیل را نخواهند داشت.

نکته 4 : کلیه پذیرفته شدگان برای هر دو نوبت مهرماه و بهمن ماه 1401 در همه رشته های تحصیلی در دانشکده های مستقر در شهر شیراز و سایر شهرستانهای استان فارس باید در زمان اعلام شده فوق ثبت نام نمایند. عدم انجام ثبت نام الکترونیک و عدم ارسال مدارک پستی در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و بلافاصله پس از تاریخ‌‌های اعلام شده اسامی ‌افرادی که ثبت نام نکرده اند به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌گردد.

 

نکته 5 :  جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید . سامانه ثبت نام در پایان مهلت اعلام شده بسته خواهد شد.

نکته 6 : هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه ی دقیق اطلاعیه ی ثبت نام و آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیکی در تاریخ های اعلام شده اقدام نمایید.

نکته 7 : مدارک را با استفاده از اسکنر و در اندازه واقعی و با کیفیت مناسب اسکن و هر مدرک را در جای خو بارگذاری نمایید.به هیچ عنوان جهت اسکن مدارک از تلفن همراه استفاده ننمایید و از مدارک عکس گرفته نشود. مدارکی که به ترتیب ذکر شده تهیه نگردیده باشد حتی در صورت بارگذاری پذیرفته نخواهد گردید و ثبت نام شما ناقص خواهد ماند.

نکته 8 : کارت دانشجویی در صورت تایید نهایی ثبت نام و انتخاب واحد، صادر و از طریق آموزش دانشکده در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

نکته 9 : « دانشجویان مرد »  که مشمول نظام وظیفه می باشند می بایست در حین انجام ثبت نام و قبل از شروع به تحصیل نسبت به اخذ « معافیت تحصیلی »  اقدام نموده و برگه معافیت تحصیلی را بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند. پذیرفته شدگانی که به هر دلیل موفق به دریافت معافیت تحصیلی نشوند مجاز به تحصیل نمی باشند.

نکته 10: پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ « گواهی اشتغال به تحصیل »   جهت ارائه به محل کار والدین ، سازمان های بیمه گر و ... می باشند می بایست پس از از ثبت نام ،انتخاب واحد و اخذ شماره دانشجویی درخواست خود را از طریق « سامانه آموزشی سبا » ثبت و موضوع را از آموزش دانشکده محل تحصیل پیگیری نمایند. صدور گواهی اشتغال به تحصیل به صورت غیرحضوری است و پس از صدور از طریق سامانه در دسترس شما خواهد بود.

نکته 11: با توجه به اینکه بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری برای همه پذیرفته شدگان از طرف سازمان سنجش آموزش کشور « کارنامه سبز »  صادر میگردد و ممکن است بر اساس این کارنامه در یک یا چند رشته در همین دانشگاه یا سایر دانشگاه های کشور پس از رشته فعلی که در آن به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام گردیده اید نیز دارای حداقل نمره قبولی باشید ، امکان دارد این سوال در ذهن شما به وجود آید که آیا بر این اساس می توان بلافاصله متقاضی انتقال یا تغییر رشته بود؟!

پذیرفته شده گرامی: « کارنامه سبز »  صرفا جهت اطلاع داوطلبین آزمون سراسری صادر شده است و هیچ گونه حقی برای داوطلب برای پذیرش در رشته محل هایی که واجد حداقل نمره قبولی ایجاد نمی نماید و هیچ الزامی برای دانشگاه محل پذیرش اولیه (دانشگاه مبداء) و یا دانشگاه مورد تقاضا (دانشگاه مقصد) مبنی بر موافقت با انتقال یا تغییر رشته ایجاد نمی نماید. بر اساس آیین نامه های آموزشی هرگونه درخواست تغییر رشته و انتقال در صورت کسب موافقت دانشگاه مبداء و مقصد پس از گذراندن حداقل  دو نیمسال از شروع تحصیل امکان پذیر است.

نکته 12 : بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه شروع به تحصیل پذیرفته شدگان کنکور سراسری ورودی مهر ماه سال 1401 از روز شنبه مورخ 16/07/1401 خواهد بود. ضمنا انتخاب واحد نیمسال اول دانشجویان توسط دانشکده مربوطه انجام خواهد شد.

-          کلیه دانشجویان نو ورود ملزم به شرکت در برنامه های آموزشی و فرهنگی از تاریخ 16/07/1401 می باشند.

-          تاریخ شروع به تحصیل پذیرفته شدگان ورودی بهمن ماه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

-          آدرس و شماره تلفن دانشکده های محل تحصیل را از پیوند روبرو دریافت نمایید.(کلیک کنید)

 

نکته 13 : پذیرفته شدگان سهمیه مناق محروم (موضوع قانون عدالت آموشی-تعهد 3 برابر) و سهمیه مناطق محروم (مصوبه افزایش ظرفیت شورای عالی انقلاب فرهنگی تعهد یک و نیم برابر) ملزم به تنظیم و تحویل سند تعهد محضری به دانشگاه محل تحصیل می باشند.نحوه تنظیم سند تعهد محضری متعاقبا به اطلاع پذیرفته شدگان این سهمیه خواهد رسید.

نکته 14 : در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام الکترونیک با شماره های زیر تماس بگیرید:

-          با توجه به تعداد زیاد پذیرفته شدگان لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ به سوال خود با کارشناسان تماس بگیرید.

-          با توجه به اینکه کارشناسان مرتبط با هر رشته و دانشکده های مختلف در مدیریت امور آموزشی دانشگاه، با هم متفاوت هستند لطفا فقط با کارشناس مربوط به رشته خود تماس بگیرید.

-          در روزهای ثبت نام میتوانید در صورت لزوم از ساعت 8  لغایت 14 با کارشناسان ثبت نام در ارتباط باشید. بجز روزهای تعطیل رسمی - پنج شنبه و جمعه

ردیف

نام دانشکده

رشته

نام کارشناس

شماره داخلی

1

دانشکده پزشکی

پزشکی

خانم کیان

داخلی  215

E-Mail:Kian_L@sums.ac.ir

2

دانشکده دندانپزشکی

دندانپزشکی

خانم محمدی

داخلی 217

 E-Mail:parkelm_lib@sums.ac.ir

 

3

دانشکده داروسازی

داروسازی

4

دانشکده پرستاری و مامایی

پرستاری،مامایی،اتاق عمل،هوشبری

 

خانم فهندژ

داخلی 210

E-Mail:dabirm@sums.ac.ir

5

دانشکده علوم توانبخشی

فیزیوتراپی،کاردرمانی،گفتاردرمانی،شنوایی شناسی،اعضای مصنوعی و وسایل کمکی

آقای قائدی

داخلی  208

E-Mail:aghaedi@sums.ac.ir

 

6

دانشکده بهداشت

بهداشت عمومی،بهداشت محیط،بهداشت حرفه ای،بیولوژی و کنترل ناقلین بیماری ها

7

دانشکده علوم تغذیه

تغذیه

آقای جهاندیده

داخلی 216

8

مجتمع آموزش عالی شهرستان سپیدان

تغذیه شهرستان سپیدان

9

دانشکده پرستاری شهرستان لامرد

پرستاری شهرستان لامرد

10

دانشکده پیراپزشکی

رادیولوژی و علوم آزمایشگاهی

خانم خوشکنار

داخلی 228

E-Mail: Amoozesh9@ sums.ac.ir

 

11

دانشکده پرستاری شهرستان آباده

پرستاری شهرستان آباده

12

دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی

مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی،

فناوری اطلاعات سلامت

خانم ماهر

داخلی 209

E-Mail:Medamuz4@ sums.ac.ir

13

دانشکده پیراپزشکی شهرستان استهبان

علوم آزمایشگاهی،هوشبری،اتاق عمل شهرستان استهبان

خانم مظلومی

207

14

مجتمع آموزش عالی شهرستان نورآباد ممسنی

بهداشت عمومی و فوریت های پزشکی شهرستان نورآباد ممسنی

15

دانشکده پیراپزشکی شهرستان داراب

علوم آزمایشگاهی و فوریت های پزشکی شهرستان داراب

خانم کریمی

241

16

کارشناس نظام وظیفه

(ویژه آقایان)

همه رشته ها

آقای جعفر زاده

داخلی 211

E-Mail: pazireshshiraz@sums.ac.ir

17

کارشناس شهریه

(ویژه دانشجویان شهریه پرداز)

رشته های شهریه پرداز

خانم زارعی

داخلی 218

E-Mail: F_zarei 88@ yahoo.com

18

آقای موسوی

داخلی 238

dpt2301228851@sums.ac.ir

19

هماهنگ کننده ثبت نام

همه رشته ها

آقای پرچم

داخلی  214

E-Mail:Amoozesh12@ sums.ac.ir

20

مرکز IT

همه رشته ها

آقایان مهندس همراهی-رعیتی-رهسپار

داخلی 240-236-206

E-Mail: hamrahi@sums.ac.ir

E-Mail: raeyati@sums.ac.ir

E-Mail: m_ rahsepar@sums.ac.ir

شماره تلفن های مدیریت امور آموزشی دانشگاه:

 32346950  ،  32346951 ، 32346952  ،  32346953 ، 32341259  ،  32341344 ، 32359318 

جهت ارتباط با کارشناسان ، لطفا ابتدا شماره مرکز تلفن را شماره گیری و سپس شماره داخلی مورد نظر را وارد نمایید.

 

-         

نکته 15 : جهت اطلاع از امکانات رفاهی دانشگاه (خوابگاه ،تغذیه و ...)به پیوند رورو مراجعه کنید(کلیک کنید)

 

 

 

مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

  • گروه خبری : اطلاعیه
  • کد خبری : 66949
کلیدواژه

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید