• 1402/08/24
  • - تعداد بازدید: 61
  • زمان مطالعه : 9 دقیقه

اطلاعیه ثبت‌ نام پذیرفته ‌شدگان آزمون دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی سال 1402

با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی سال 1402، نحوه اقدام، زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:

توجه 1 : ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد.

توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیک و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی به صورت الکترونیک به معاونت آموزشی دانشکده محل تحصیل شما ارسال خواهد شد.

توجه 3: : مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما کان لم یکن گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در این موارد ندارد.

توجه4: جهت انجام ثبت نام از روز   شنبه  به تاریخ 1402/08/27  لغایت یکشنبه  به تاریخ 1402/08/28 به سایت saba.sums.ac.ir مراجعه نمایید. لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.

 

توجه 5 : جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی  از  کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه  به عنوان رمز عبور استفاده نمایید.

     تذکر: مسئولیت کلیه اطلاعات مربوط به ثبت نام به عهده دانشجو بوده، لذا در صورت ثبت نام توسط کافی نت یا سایر افراد، لطفا تاکید گردد که اطلاعیه ثبت نام توسط فرد ثبت نام کننده حتما به طور کامل مطالعه شده و با تایید اطلاعات، توسط دانشجو انجام گیرد.

 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام الکترونیکی

صفحات شناسنامه

حجم هر فایل حداکثر200 کیلوبایت                                                                                  

عکس رنگی زمینه سفید 4*3

- ابعاد عکس 4×3 و بدون حاشیه
- عکس باید با حجم حداکثر 400×300 و حداقل 300×200 پیکسل (حداکثر  32 کیلوبایت) اسکن و در قالب JPG ذخیره شود.
- تصویر متقاضی باید تمام رخ، کاملاً واضح و بدون اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
- عکس، مربوط به سال جاری، رنگی و با زمینه سفید باشد.
- اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و مدارک مشابه) قابل قبول نیست.

راهنمای تصویری عکس استاندارد

پشت و روی کارت ملی

- حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت

- پذیرفته شدگانی که فاقد کارت ملی هوشمند می باشند کارت ملی قدیمی + رسید کارت ملی هوشمند بارگذاری نمایند.

مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر (ویژه آقایان) 

تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند (کفالت، ایثارگران و موارد خاص)

تصویر برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی، کفالت و سایر ...) در مدت اعتبار آن

ارائه برگ اعزام به خدمت

تذکر مهم: مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیستند و درصورت  قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و دانشگاه مجاز به ثبت نام از آنان نیست.

تذکر مهم: جهت دریافت معافیت تحصیلی به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی sakha.epolice.ir مراجعه و پس از دریافت معافیت تحصیلی بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید و داوطلبانی که در حال انجام خدمت وظیفه عمومی یا پیام آوران بهداشت می باشند نیز با مراجعه به همان درگاه نسبت به انجام امور مربوط به ترخیص از یگان و به دنبال آن اخذ معافیت تحصیلی اقدام نمایند. بدیهی است این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص و صدور معافیت مشمولین در حال انجام خدمت وظیفه بر عهده ندارد. (راهنمای تصویری دریافت معافیت تحصیلی)

تصویر فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان یا فرم میزان بدهی

 (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-         جهت اخذ فرم تسویه حساب صندوق رفاه یا فرم میزان بدهی می‌توانید به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانی « https://students.srd.ir/Students/Default.aspx »  قسمت مشاهده و پرداخت اقساط نامه‌های صادره، مراجعه و فایل مربوطه را پس از دانلود، اسکن و بارگذاری نمایید. چنانچه در قسمت نامه های صادره برای شما نامه ثبت نشده است می بایست در قسمت ارسال درخواست، تقاضای خود را ثبت، سپس نامه تسویه حساب یا فرم میزان بدهی صادر می‌گردد. «راهنمای دریافت گواهی تسویه حساب صندوق رفاه»     

-         فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی‌نیاز به ارائه مدرک فوق ندارند.

دانشنامه یا گواهینامه پایان تحصیلات یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل در دوره دکتری تخصصی PhD  باشد.

-      حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت

موافقت  نامه بدون قید و شرط از بالاترین مقام اداری (ویژه مستخدمین دستگاه ها)

-     حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت

-    کلیه مستخدمان دولت می بایست موافقت نامه محل کار با ادامه تحصیل در این دوره را ارائه نمایند.

 

پذیرفته شدگانی که با استفاده از «سهمیه رزمندگان و ایثارگران»  پذیرفته شده اند می بایست کارت ایثارگری یا گواهی از بنیاد شهید و امور ایثارگران  مبنی بر مجوز استفاده از سهمیه مذکور ارائه نمایند.

-  حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت

- درصورتیکه در هرمرحله از تحصیل یا پس از تحصیل مشخص ­شود فرد پذیرفته شده واجد شرایط استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران نبوده، ضمن لغو قبولی، طبق ضوابط عمل خواهد شد.

 

فرم صلاحیت عمومی «ازاینجا بگیرید» 

-       حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت

-       پس از پرینت فرم خام صلاحیت عمومی نسبت به تکمیل دقیق آن اقدام و پس از بارگذاری بر روی سامانه ثبت نام الکترونیک، اصل فرم مربوطه را به همراه دو قطعه عکس به یکی از دو روش زیر ارسال نمایید:

الف: ارسال به آدرس پستی: شیراز- خیابان زند- ساختمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز- طبقه 8- هسته مرکزی گزینش دانشجویان- کد پستی: 7134814336

ب: مراجعه حضوری به هسته مرکزی گزینش و تحویل فرم مربوطه (ویژه پذیرفته شدگان ساکن در شهر شیراز)

ü     تذکر: افراد شاغل علاوه بر فرم صلاحیت عمومی لازم است «آخرین حکم کارگزینی» خود را هم در سامانه ثبت نام بارگذاری و هم به آدرس هسته مرکزی گزینش دانشگاه ارسال نمایند.

اسکن اطلاعات فردی، تحصیلی و شغلی

پس از تکمیل اطلاعات شناسنامه ای- خانوادگی- مقاطع تحصیلی پایه و شغلی در هنگام ثبت نام در «سامانه ثبت نام الکترونیک» ضروری است  نسبت به چاپ فرم مربوطه اقدام و پس از امضاء به صورت فایل JPG  بارگذاری نمائید.

 

 

نکات مهم:

نکته 1 : کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن، بارگذاری و ارسال نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص می یابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو از طریق نامه و سامانه آموزشی سبا به دانشکده مربوطه ارسال خواهد شد.

پس از ارسال درخواست ثبت نام مرتب سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد را کلیک نمایید. «دریافت نمونه گردش کار »

 نکته 2 : کلیه پذیرفته شدگان می بایست  مبلغ 400  میلیون ریال (معادل چهل میلیون تومان) بصورت علی الحساب  به عنوان شهریه نیمسال اول به صورت آنلاین پرداخت نمایند. علاوه بر مبلغ مذکور می بایست سفته به مبلغ دو میلیارد و پانصد میلیون ریال تهیه و اصل سفته که به امضای دو نفر ضامن معتبر رسیده را از تاریخ 1402/08/27 لغایت 30/08/1402 به صورت حضوری به مدیریت امور آموزشی دانشگاه اتاق 212 واحد شهریه تحویل نمایند.

-          پذیرفته شدگان  می بایست نام و نام خانوادگی  و کد ملی خود را به همراه امضا و اثر انگشت روی اوراق سفته درج نمایند.

-          دانشجویان شهریه پرداز پس از انجام ثبت نام چنانچه از تحصیل انصراف دهند یا به دانشگاه دیگری منتقل شوند می‌بایست شهریه ثابت کل نیمسال های تحصیلی باقیمانده را بپردازند.

 نکته 3 : عدم ارسال و تایید مدارک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و پس از تاریخ‌‌های اعلام شده اسامی ‌افرادی که ثبت نام نکرده اند به منظور معرفی جایگزین به مرکز سنجش آموزش علوم پزشکی اعلام خواهد شد.

 نکته 4 : جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید.

نکته 5 : هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه‌ی دقیق اطلاعیه ی ثبت نام و پس از آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید.

نکته 6: مدارک را با استفاده از اسکنر و در اندازه واقعی و با کیفیت مناسب اسکن و هر مدرک را در جای خود بارگذاری نمایید. به هیچ عنوان جهت اسکن مدارک از تلفن همراه استفاده ننمایید و از مدارک عکس گرفته نشود. مدارکی که به ترتیب ذکر شده تهیه نشده باشد حتی در صورت بارگذاری، پذیرفته نخواهد شد و ثبت نام شما ناقص خواهد ماند.

نکته 7 : کارت دانشجویی در صورت تایید نهایی ثبت نام و انتخاب واحد، صادر و در اولین مراجعه حضوری دانشجویان به دانشکده از طریق آموزش دانشکده تحویل خواهد شد.

نکته 8: پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ «گواهی اشتغال به تحصیل»  جهت ارائه به محل کار، سازمان های بیمه گر و ... می باشند می بایست پس از از ثبت نام، انتخاب واحد و اخذ شماره دانشجویی درخواست خود را از طریق «سامانه آموزشی سبا» ثبت و موضوع را از آموزش دانشکده محل تحصیل پیگیری نمایند.

نکته 9: زمان شروع به تحصیل دانشجویان دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی  ورودی سال 1402 از طرف تحصیلات تکمیلی دانشکده پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.

نکته 10 : جهت اطلاع از امکانات رفاهی دانشگاه (خوابگاه ،تغذیه و ...) به پیوند زیر مراجعه کنید.

https://fardan.sums.ac.ir/

نکته 11 : لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ یا داشتن هرگونه سوال در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام از طریق راه های زیر با کارشناسان ثبت نام تماس بگیرید:

-          ارتباط با کارشناسان ثبت نام از طریق شماره تماس  و آدرس ایمیل:

نام خانوادگی کارشناس

سمت

شماره داخلی

آدرس ایمیل

آقای پرچم

کارشناس ثبت نام

214

Amoozesh12@sums.ac.ir

خانم یزدانی

کارشناس ثبت نام

213

Amoozesh5@sums.ac.ir

آقای جعفر زاده

کارشناس ثبت نام/نظام وظیفه

211

pazireshshiraz@sums.ac.ir

خانم زارعی

کارشناس شهریه

218

F_zarei88@ yahoo.com

خانم فخرزاد

کارشناس ثبت نام

241

Maryamfakhrzad63@gmail.com

مهندس سیاهی

کارشناس IT

239

Siahi@Sums.ac.ir

مهندس رهسپار

206

m_ rahsepar@sums.ac.ir

مهندس رعیتی

240

raeyati@sums.ac.ir

شماره تلفن های مدیریت امور آموزشی دانشگاه:

 32346950  ،  32346951 ، 32346952  ،  32346953 ، 32341259  ،  32341344 ، 32359318 

جهت ارتباط با کارشناسان لطفا ابتدا شماره مرکز تلفن را شماره گیری و سپس شماره داخلی مورد نظر را وارد نمایید.

 

  • گروه خبری : اطلاعیه
  • کد خبری : 98757
کلیدواژه