• 1402/07/12
  • - تعداد بازدید: 54
  • زمان مطالعه : 11 دقیقه

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ناپیوسته 1402

 پذیرفته شده گرامی رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

 با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون کارشناسی ناپیوسته  ورود به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور، نحوه اقدام، زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:

توجه 1 : همه مراحل ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نمی‌باشد.

توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیکی و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی به صورت اتوماسیون به معاونت آموزشی دانشکده محل تحصیل شما ارسال خواهد شد.

توجه 3: مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو است. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما در هر مرحله از تحصیل کان لم یکن گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در این موارد ندارد.

توجه4: جهت انجام ثبت نام از روز شنبه به تاریخ 1402/07/15 لغایت دوشنبه مورخ 1402/07/17  به سایت  saba.sums.ac.ir  مراجعه نمایید.

 

توجه 5: جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی  از  کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه  به عنوان رمز عبور استفاده نمایید.

-          افرادی که فاقد شماره شناسنامه می باشند از کد ملی به عنوان شماره شناسنامه استفاده نمایند.

 

ردیف

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام الکترونیکی

1

صفحات شناسنامه

 

حجم هر فایل حداکثر200 کیلوبایت                                                                                  

2

عکس رنگی زمینه سفید 4*3

 

- ابعاد عکس 4×3 و بدون حاشیه
- عکس باید با حجم حداکثر 400×300 و حداقل 300×200 پیکسل (حداکثر  32 کیلوبایت) اسکن و در قالب JPG ذخیره شود.
- تصویر متقاضی باید تمام رخ، کاملاً واضح و بدون اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
- عکس، مربوط به سال جاری، رنگی و با زمینه سفید باشد.
- اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و مدارک مشابه) قابل قبول نیست.

راهنمای تصویری عکس استاندارد

3

پشت و روی کارت ملی

 

- حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت

- پذیرفته شدگانی که فاقد کارت ملی هوشمند می باشند کارت ملی قدیمی + رسید کارت ملی هوشمند بارگذاری نمایند.

4

مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر (ویژه آقایان) 

 

تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند (کفالت، ایثارگران و موارد خاص)

تصویر برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی، کفالت و سایر ...) در مدت اعتبار آن

ارائه برگ اعزام به خدمت

تذکر مهم: مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیستند و درصورت  قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و دانشگاه مجاز به ثبت نام از آنان نیست.

تذکر مهم: جهت دریافت معافیت تحصیلی به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی sakha.epolice.ir مراجعه و پس از دریافت معافیت تحصیلی بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید و پذیرفته شدگانی که در حال انجام خدمت وظیفه عمومی یا پیام‌آوران بهداشت می باشند نیز با مراجعه به همان درگاه نسبت به انجام امور مربوط به ترخیص از یگان خدمتی و به دنبال آن اخذ معافیت تحصیلی اقدام نمایند. بدیهی است این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص و صدور معافیت مشمولین در حال انجام خدمت وظیفه بر عهده ندارد. (راهنمای تصویری دریافت معافیت تحصیلی)

نکته: ثبت نام پذیرفته شدگان در حال خدمت که تا تاریخ 1402/6/31 خدمت سربازی خود را به اتمام می‌رسانند با ارایه گواهی مبنی بر اتمام خدمت سربازی تا تاریخ فوق الذکر بلامانع می‌باشد.

5

تصویر فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان یا فرم میزان بدهی

 

(حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-         جهت اخذ فرم تسویه حساب صندوق رفاه یا فرم میزان بدهی می‌توانید به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانی «https://students.srd.ir/Students/Default.aspx» قسمت مشاهده و پرداخت اقساط نامه‌های صادره، مراجعه و فایل مربوطه را پس از دانلود، اسکن و بارگذاری نمایید. چنانچه در قسمت نامه های صادره برای شما نامه ثبت نشده است می بایست در قسمت ارسال درخواست، تقاضای خود را ثبت، سپس نامه تسویه حساب یا فرم میزان بدهی صادر می گردد. «راهنمای دریافت گواهی تسویه حساب صندوق رفاه»

 فارغ التحصیلان دانشگاه های وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی ‌نیاز به ارائه مدرک فوق ندارند.

6

تصویر پایان یا معافیت از طرح دوره کاردانی

 

-       حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت

-       تبصره : پذیرفته شدگانی که در حال انجام طرح نیروی انسانی می باشند در صورت ارائه موافقت نامه از بالاترین مقام مسئول محل خدمت خود، مبنی بر عدم همزمانی و تداخل ادامه تحصیل با ادامه خدمت، نیاز به ترخیص از طرح ندارند.

   7

دانشنامه یا گواهینامه پایان تحصیلات دوره کاردانی یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل در دوره کاردانی حداکثر تا تاریخ 1402/06/31 برای پذیرفته شدگان نیمسال اول و حداکثر تا تاریخ 1402/11/30 برای پذیرفته شدگان نیمسال دوم باشد.

 

-         حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت

-         برای آن دسته از پذیرفته شدگانی که دانشجوی ترم آخر مقطع کاردانی می باشند و  ارایه اصل یا گواهی مدرک کاردانی امکان پذیر نباشد، لازم است «فرم شماره 6» (از اینجا بگیرید) را با امضای  دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کاردانی ارایه نمایند.

8

موافقت  نامه بدون قید و شرط از بالاترین مقام اداری (ویژه مستخدمین دستگاه ها)

 

-      حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت

-    کلیه مستخدمین دستگاه های دولتی و سازمان های نظامی جهت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته ملزم به ارائه موافقت نامه بدون قید و شرط در زمان ثبت نام می باشند.

-          این گواهی مخصوص مستخدمین دستگاه های دولتی و سازمان های نظامی می باشد. سایر پذیرفته شدگان نیازی به ارائه مدرک فوق ندارند و هنگام ثبت نام اکترونیکی گزینه « فاقد شغل» را در فرم مشخصات شغلی انتخاب نمایند.

9

اسکن تاییدیه تحصیلی (ویژه پذیرفته شدگانی که مقاطع تحصیلی قبل خود را در دانشگاه های آزاد ، پیام نور یا وزارت علوم گذرانده‌اند)

 

دانشجویانی که مقاطع تحصیلی قبل خود را در دانشگاه های آزاد، پیام نور و یا دانشگاههای وزارت علوم گذرانده‌اند می بایست جهت دریافت تاییدیه تحصیلی از طریق سامانه‌های http://estelam.iau.ir  (جهت استعلام از دانشگاه آزاد-دریافت راهنما) و http://portal.saorg.ir   (جهت استعلام از دانشگاه پیام‌نور و یا وزارت علوم- دریافت راهنما) اقدام نموده و نتیجه‌ی درخواست تاییدیه تحصیلی را از سامانه‌های ذکر شده دریافت و در سامانه ثبت نام الکترونیکی در قسمت "تاییدیه تحصیلی مقطع قبل" در مرحله "اسکن مدارک" بارگذاری نمایند.  

10

اسکن اطلاعات فردی، تحصیلی و شغلی

 

پس از تکمیل اطلاعات شناسنامه ایخانوادگی- مقاطع تحصیلی پایه و شغلی در هنگام ثبت نام در «سامانه ثبت نام الکترونیک» ضروری است  نسبت به چاپ فرم مربوطه اقدام و پس از امضاء به صورت فایل JPG  بارگذاری نمائید.

11

فرم های شماره  1 و 2 و 4 (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت) (ازاینجا بگیرید)

 

این فرم ها شامل تمامی دانشجویان بوده ، می بایست پس از تکمیل و امضاء ، در سامانه ثبت نام  بارگذاری گردد.

ü     تذکر: پذیرفته شدگان ظرفیت مازاد(شهریه پرداز) نیاز به تکمیل فرم شماره 4 ندارند.

نکات مهم:

  

نکته 1: کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن، بارگذاری و ارسال نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص می یابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو از طریق نامه و سامانه آموزشی سبا به دانشکده مربوطه ارسال خواهد شد. دقت فرمایید پس از اسکن مدارک لازم بر روی سامانه در قسمت آخر دکمه ارسال درخواست را کلیک نمایید.درغیر اینصورت درخواست ثبت نام شما توسط کارشناسان قابل مشاهده نمی باشد.

پس از ارسال درخواست ثبت نام پیوسته سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد را کلیک نمایید. «دریافت نمونه گردش کار»

 

 نکته 2 : پذیرفته شدگان ظرفیت مازاد (شهریه پرداز) می بایست مبلغ 100 میلیون ریال (معادل ده میلیون تومان) بصورت علی الحساب  به عنوان شهریه نیمسال اول به صورت آنلاین پرداخت نمایند. علاوه بر مبلغ مذکور می بایست سفته به مبلغ 160 میلیون ریال (معادل شانزده میلیون تومان) تهیه و اصل سفته که به امضای دو نفر ضامن معتبر رسیده است ضامنین می بایست نام و نام خانوادگی خود را در پشت اوراق سفته به همراه کد ملی درج و امضا و اثر انگشت روز یکشنبه مورخ 1402/08/29  به صورت حضوری به مدیریت امور آموزشی دانشگاه اتاق 206 واحد شهریه تحویل نمایند.

-          پذیرفته شدگان  می بایست نام و نام خانوادگی  و کد ملی خود را به همراه امضا و اثر انگشت روی اوراق سفته درج نمایند.

-          دانشجویان شهریه پرداز چنانچه پس از انجام ثبت نام از تحصیل انصراف دهند یا به دانشگاه دیگری منتقل شوند می‌بایست شهریه ثابت کل نیمسال های تحصیلی را بپردازند.

 

نکته 3: عدم ارسال و تایید مدارک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و پس از تاریخ‌‌های اعلام شده اسامی ‌افرادی که ثبت نام نکرده اند به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌گردد. لازم به ذکر است دریافت شماره دانشجویی به شرط تائید کلیه مدارک ثبت نامی به منزله اتمام فرایند ثبت نام می باشد.

 

نکته 4: جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید.

نکته 5: هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه ی دقیق اطلاعیه ی ثبت نام و پس از آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید.

نکته 6 : مدارک را با استفاده از اسکنر و در اندازه واقعی و با کیفیت مناسب اسکن و هر مدرک را در جای خود بارگذاری نمایید. به هیچ عنوان جهت اسکن مدارک از تلفن همراه استفاده ننمایید و از مدارک عکس گرفته نشود. مدارکی که به ترتیب ذکر شده تهیه نگردیده باشد حتی در صورت بارگذاری پذیرفته نخواهد گردید و ثبت نام شما ناقص خواهد ماند.

نکته 7 : کارت دانشجویی در صورت تایید نهایی ثبت نام و انتخاب واحد، صادر و از طریق آموزش دانشکده در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

نکته 8: پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ «گواهی اشتغال به تحصیل» جهت ارائه به محل کار والدین، سازمان های بیمه گر و ... می باشند می بایست پس از از ثبت نام ، اخذ شماره دانشجویی و انتخاب واحد درخواست خود را از طریق «سامانه آموزشی سبا» ثبت و موضوع را از آموزش دانشکده محل تحصیل پیگیری نمایند. صدور گواهی اشتغال به تحصیل به صورت غیرحضوری است و پس از صدور از طریق سامانه در دسترس شما خواهد بود.

نکته 9 : بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه شروع به تحصیل دانشجویان مقطع کارشناسی ناپیوسته ورودی مهرماه سال 1402 از روز شنبه مورخ 1402/07/22 خواهد بود. همچنین پذیرفته شدگانی که ثبت نام آنها نهایی شده و شماره دانشجویی دریافت می‌نمایند  می‌بایست حداکثر تا  روز چهارشنبه به تاریخ  1402/07/19 با مراجعه به سایت saba.sums.ac.ir  نسبت به انجام انتخاب واحد اقدام نمایند. (راهنمای تصویری انتخاب واحد)

-          تاریخ شروع به تحصیل پذیرفته شدگان ورودی بهمن ماه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

نکته 10 : در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام با شماره های جدول زیر تماس بگیرید:

-          با توجه به تعداد زیاد پذیرفته شدگان لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ به سوال خود با کارشناسان تماس بگیرید.

-          در روزهای ثبت نام میتوانید در صورت لزوم از ساعت 8  لغایت 14 با کارشناسان ثبت نام در ارتباط باشید. بجز روزهای تعطیل رسمی - پنج شنبه و جمعه


نام خانوادگی کارشناس

سمت

شماره داخلی

آدرس ایمیل

آقای پرچم

کارشناس ثبت نام

214

Amoozesh12@sums.ac.ir

خانم یزدانی

کارشناس ثبت نام

213

Amoozesh5@sums.ac.ir

آقای جعفر زاده

کارشناس ثبت نام/نظام وظیفه

211

pazireshshiraz@sums.ac.ir

خانم فخرزاد

کارشناس ثبت نام

241

 

خانم زارعی

کارشناس شهریه

218

F_zarei88@yahoo.com

دکتراعرابی

کارشناس فناوری اطلاعات

236

 

مهندس رعیتی

240

raeyati@sums.ac.ir

شماره تلفن های مدیریت امور آموزشی دانشگاه:

32346950  ،  32346951 ، 32346952  ،  32346953 ، 32341259  ،  32341344 ، 32359318

جهت ارتباط با کارشناسان لطفا ابتدا شماره مرکز تلفن را شماره گیری و سپس شماره داخلی مورد نظر را وارد نمایید.


 نکته 11 : جهت اطلاع از امکانات رفاهی دانشگاه (خوابگاه ،تغذیه و ...) به پیوند رورو مراجعه کنید.

https://fardan.sums.ac.ir

مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

  • گروه خبری : اطلاعیه
  • کد خبری : 98751
کلیدواژه