اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی (Ph.D By Research) سال 1403
با عرض تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی (Ph.D. By Research) سال 1403، نحوه اقدام، زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:
توجه 1: ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و به جز فرایند مربوط به تحویل سند تعهد محضری برای پذیرفته شدگان دوره روزانه و تحویل سفته جهت پذیرفته شدگان دوره شهریه پرداز، سایر مراحل به صورت غیر حضوری می باشد.
توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیک و در صورت تأیید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی به صورت الکترونیک به معاونت آموزشی دانشکده محل تحصیل شما ارسال خواهد شد.
توجه 3: مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما کان لم یکن گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در این موارد ندارد.
توجه 4: جهت انجام ثبت نام الکترونیکی از روز شنبه به تاریخ 1403/11/20 لغایت سه شنبه به تاریخ 1403/11/23 به سایت Saba.Sums.ac.ir (گزینه پذیرش) مراجعه نمایید. لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.
توجه 5: جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی از کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور استفاده نمایید.
تذکر: مسئولیت کلیه اطلاعات مربوط به ثبت نام به عهده دانشجو بوده، لذا در صورت ثبت نام توسط کافی نت یا سایر افراد، لطفا تاکید گردد که اطلاعیه ثبت نام توسط فرد ثبت نام کننده حتما به طور کامل مطالعه شده و با تایید اطلاعات، توسط دانشجو انجام گیرد.
ردیف | مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام الکترونیکی |
---|---|
1 | تمام صفحات شناسنامه |
|
|
2 | عکس پرسنلی |
|
|
3 | پشت و روی کارت ملی |
|
|
4 | مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر (ویژه آقایان) |
تذکر 1: مشمولان غایب، مجاز به ادامه تحصیل نیستند و درصورت قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و دانشگاه مجاز به ثبت نام از آنان نیست. تذکر 2: جهت دریافت معافیت تحصیلی، به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی Sakha.ePolice.ir مراجعه و پس از دریافت معافیت تحصیلی، بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید. داوطلبانی که در حال انجام خدمت وظیفه عمومی یا پیام آوران بهداشت می باشند نیز با مراجعه به همان درگاه، نسبت به انجام امور مربوط به ترخیص از یگان و به دنبال آن اخذ معافیت تحصیلی اقدام نمایند. بدیهی است این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص و صدور معافیت مشمولین در حال انجام خدمت وظیفه بر عهده ندارد.
|
|
5 | تصویر فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان یا فرم میزان بدهی |
|
|
6 | مدرک نشان دهنده فراغت از تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری عمومی |
دانشنامه یا گواهینامه پایان تحصیلات مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری عمومی یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل در مقاطع مذکور حداکثر تا تاریخ 1403/10/30 باشد.
فرم داوطلب دانشجوی نیمسال آخر متقاضی شرکت در آزمون دکتر تخصصی و پژوهشی 1404-1403
|
|
6 | فرم صلاحیت عمومی |
تذکر: افراد شاغل علاوه بر فرم صلاحیت عمومی لازم است «آخرین حکم کارگزینی» خود را هم در سامانه ثبت نام بارگذاری و هم به آدرس هسته مرکزی گزینش دانشگاه ارسال نمایند. |
|
7 | اسکن اطلاعات فردی، تحصیلی و شغلی |
|
|
8 | فرم تعهد ثبت نام الکترونیکی |
|
|
9 | سند تعهد محضری (تحویل به صورت حضوری) |
تذکر مهم: پذیرفته شدگانی به هر دلیل در بازه ی ثبت نام، موفق به تنظیم و تحویل سند تعهد نمی شوند، فرصت دارند در ازای تکمیل فرم تعهدنامه پیوست حداکثر تا تاریخ 1403/12/15 نسبت به تنظیم و تحویل سند تعهد محضری اقدام نمایند. |
نکته 1: کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن، بارگذاری و ارسال نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل شده و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص مییابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو از طریق نامه و سامانه آموزشی سبا به دانشکده مربوطه ارسال خواهد شد.
دقت نمایید هنگام ثبت نام الکترونیکی، پس از اتمام کلیه مراحل و بارگذاری اسکن مدارک، در مرحله نهایی حتما دکمه «ارسال درخواست» کلیک شود؛ زیرا در صورت عدم ثبت درخواست، ثبت نام انجام نخواهد گردید. خاطر نشان میگردد دریافت کد رهگیری به معنای ثبت عملیات ثبت نام نبوده و تنها با زدن دکمه «ارسال درخواست» در «مرحله نهایی» این عملیات ثبت خواهد گردید.
پس از ارسال درخواست ثبت نام، پیوسته سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار را که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد کلیک نمایید. «دریافت نمونه گردش کار»
نکته 2: جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید. عدم ارسال و تایید مدارک در بازه زمانی تعیین شده، به منزله انصراف بوده و پس از تاریخ های اعلام شده، اسامی افرادی که ثبت نام نکرده اند، به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد. لازم به ذکر است دریافت شماره دانشجویی به شرط تأیید کلیه مدارک ثبت نامی، به منزله اتمام فرایند ثبت نام می باشد.
نکته 3: هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه ثبت نام و پس از آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید.
نکته 4: مدارک را با استفاده از اسکنر و در اندازه واقعی و با کیفیت مناسب اسکن و هر مدرک را در جای خود بارگذاری نمایید. به هیچ عنوان جهت اسکن مدارک از تلفن همراه استفاده ننمایید و از مدارک عکس گرفته نشود. مدارکی که به ترتیب ذکر شده تهیه نشده باشد حتی در صورت بارگذاری، پذیرفته نخواهد شد و ثبت نام شما ناقص خواهد ماند.
نکته 5: پذیرفته شدگان دوره شهریه پرداز می بایست مبلغ 300 میلیون ریال (معادل سی میلیون تومان) بصورت علی الحساب به عنوان شهریه به صورت آنلاین پرداخت نمایند. علاوه بر مبلغ مذکور می بایست سفته به مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال تهیه و اصل سفته که به امضای دو نفر ضامن معتبر رسیده را از تاریخ 1403/11/27 لغایت 1403/11/29 به صورت حضوری به واحد شهریه مدیریت امور آموزشی دانشگاه (اتاق 212) تحویل نمایند.
- پذیرفته شدگان می بایست نام و نام خانوادگی و کد ملی خود را به همراه امضا و اثر انگشت روی اوراق سفته درج نمایند.
- دانشجویان شهریه پرداز پس از انجام ثبت نام، چنانچه از تحصیل انصراف دهند یا به دانشگاه دیگری منتقل شوند، می بایست شهریه ثابت کل نیمسال های تحصیلی باقیمانده را بپردازند.
نکته 6: کارت دانشجویی پس از تایید نهایی فرایند ثبت نام و انجام انتخاب واحد، صادر و در اولین مراجعه حضوری دانشجویان به دانشکده، از طریق آموزش دانشکده تحویل خواهد شد.
نکته 7: پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ «گواهی اشتغال به تحصیل» جهت ارائه به محل کار، سازمان های بیمه گر و ... می باشند، می بایست پس از از ثبت نام، انتخاب واحد و اخذ شماره دانشجویی، درخواست خود را از طریق «سامانه آموزشی سبا» ثبت و موضوع را از آموزش دانشکده محل تحصیل پیگیری نمایند. صدور گواهی اشتغال به تحصیل به صورت غیرحضوری است و پس از صدور از طریق سامانه در دسترس شما خواهد بود.
نکته 7: شروع به تحصیل پذیرفته شدگان مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) ورودی 1403 از روز شنبه به تاریخ 1403/11/27 می باشد. همچنین پذیرفته شدگانی که ثبت نام آنها نهایی شده و شماره دانشجویی دریافت مینمایند، می بایست روز چهارشنبه به تاریخ 1403/11/24 با مراجعه به سامانه آموزشی سبا، نسبت به انجام انتخاب واحد اقدام نمایند. (راهنمای تصویری انتخاب واحد)
نکته 8: جهت اطلاع از امکانات رفاهی دانشگاه (خوابگاه، تغذیه و ...) به درگاه معاونت فرهنگی دانشجویی به آدرس Fardan.Sums.ac.ir مراجعه نمایید.
نکته 9: لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ، در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام الکترونیک از ساعت 9 صبح لغایت 13 با شماره های زیر تماس بگیرید:
شماره تلفن های مدیریت امور آموزشی دانشگاه: 53-07132346950 و 07132341259 و 07132341344 و 07132359318
کارشناس | سمت | شماره داخلی |
---|---|---|
سرکار خانم مریم خوشکنار | کارشناس ثبت نام | 228 |
سرکار خانم زهرا یزدانی | کارشناس ثبت نام | 213 |
جناب آقای مجتبی جعفرزاده | کارشناس نظام وظیفه و معافیت تحصیلی | 211 |
جناب آقای سید احمد موسوی | کارشناس شهریه | 238 |
سرکار خانم زینب فریدونی | کارشناس شهریه | 218 |
جناب آقای مهندس مجتبی رهسپار | کارشناس فناوری اطلاعات | 206 |
سرکار خانم دکتر نهال اعرابی | کارشناس فناوری اطلاعات | 236 |
نظر دهید