جدول زمانبندی و جزییات ثبت نام پذیرفته شدگان دوره MPH سال 1396 (ورودی مهر)

 

 

با عرض سلام و تبريک به مناسبت پذیرش  شما در دوره MPH سال 1396، به استحضار می رساند ثبت نام دوره MPH به صورت غیر حضوری بوده و کلیه پذیرفته شدگان می‌بایست از تاریخ 25/6/1396 لغایت 31/6/1396با مراجعه به سایتpaziresh.sums.ac.ir   ، نسبت به انجام  ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند.

 

**جهت ورود به سامانه ثبت نام نياز به نام كاربري و كلمه عبور دارید. از شماره ملي به عنوان نام كاربري و از چهار رقم سمت راست شماره ملی  به عنوان رمز عبور استفاده نمایید.**

در صورت انجام صحیح ثبت نام الکترونیکی لیست دانشجویان ثبت نام شده به دانشکده پزشکی ارسال و دانشجویان محترم می بایست از تاریخ 30/7/96 لغایت 5/7/96 به گروه پزشکی اجتماعی مراجعه نمایند . بدیهی است صرفاً جهت افرادی معرفی نامه صادر می شود که در موعد مقرر ثبت نام کامل و صحیح انجام داده باشند .

 

مدارک لازم جهت ثبت نام الکترونیکی

 

1 – صفحات شناسنامه (حجم هر فايل100 تا 200 كيلوبايت).

2 – عكس رنگي زمينه سفيد 4*3 (حجم فايل زیر 50 كيلوبايت) (اندازه طول و عرض عکس اسکن شده : 600*400  الی  500*300).

نکته: (هنگام اسکن عکس دقت شود تنظیمات رزولوشن اسکنر خود را روی 300 dpiتنظیم نمایید.)

توجه: عکس ها می بایست زمینه سفید رنگی و به روز، با حجاب کامل اسلامی جهت خواهران و بدون کراوات جهت برادران باشد.

3 – روی كارت ملي (حجم فايل 100 تا 200 كيلوبايت.)

4 – روی كارت پايان خدمت، معافيت پزشكي، معافيت زمان صلح، کفالت یا دفترچه اعزام به خدمت جهت برادران. (حجم فايل 100 تا 200 كيلوبايت.)

5-فرم تسویه حساب با صندوق رفاه دوره عمومی.(جهت اخذ فرم تسویه حساب صندوق رفاه می توانید به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت srd.ir   مراجعه نمائید. (حجم فايل 100 تا 200 كيلوبايت.)

تذکر: فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی نیاز به ارائه مدرک فوق ندارند .

6 – گواهی اتمام  یا معافیت از طرح نیروی انسانی. (حجم هرفايل 100 تا 200 كيلوبايت.)

8 –آخرین مدرک تحصیلی که نشان دهنده فراغت از تحصیل در مقطع دکترای عمومی حداکثر تا تاریخ 31/6/96 باشد.(حجم فايل 100 تا 200 كيلوبايت.)

قابل توجه دانشجویان محترم :

-     لطفا" دقت نمایید مدارک اسکن شده از لحاظ سایز به اندازه مدرک اصلی باشد، عدم رعایت این موضوع باعث تغییر اندازه فایل اصلی و کاهش کیفیت آن می شود.

-     مدارک ذکر شده در ثبت نام الکترونیکی را می بایست پس از اسکن در سیستم پذیرش الکترونیکی upload نمایید .

-     مدارک لازم جهت ثبت الکترونیکی می بایست در اندازه واقعی و وضوح بالا اسکن و بارگزاری شود از گرفتن عکس با تلفن همراه و بارگزاری بر روی سایت جداً خوداری نمائید، مدارکی که بصورت عکس بارگزاری شوند مورد تائید نمی باشد.

توصيه هاي پشتيباني سامانه ثبت نام الكترونيكي:

- هنگام ثبت نام الكترونيكي عجله نكنيد.

- راهنماي ثبت نام الكترونيكي را به دقت مطالعه و پس از آماده كردن كليه مقدمات، نسبت به ثبت نام الكترونيكي اقدام نماييد.

-مدارك را مي بايست بر اساس شرايط اعلام شده اسكن و فایل اسکن شده را هنگام ثبت نام الكترونيكي درسامانه ثبت نام و محل مشخص شده upload نماييد.

 

 

لینک ثبت نام الکترونیکی

 

 

اداره كل امور آموزشی دانشگاه علوم پزشكي شیراز

 

 
تاریخ آخرین بروزرسانی   :  1396-6-29 9:52        برو بالای صفحه نسخه قابل چاپ