جدول زمانبندی و جزئیات پذیرفته شدگان مقطع دستیاری تخصصی بالینی سال 1396

 

 

Marzieh.Moazen

 

با عرض سلام و تبريک به مناسبت پذیرش  شما در آزمون دستیاری تخصصی بالینی سال 1396، جزییات و جدول زمانبندي ثبت نام به شرح ذیل اعلام مي گردد.

 

 توجه : ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی و حضوری بوده و انجام هر دو نوع ثبت نام  الزامی می باشد .

 جدول زمانبندي ثبت نام :

ثبت نام الکترونیکی

شروع

پایان

نحوه ثبت نام

2

6

96

10

6

96

مراجعه به سایت paziresh.sums.ac.ir

ثبت نام حضوری بر اساس رشته تحصیلی :

روز

تاریخ

رشته تحصیلی

مراجعه حضوری به اداره کل آمور آموزشی

یکشنبه

19/6/96

ارتوپدی ، جراحی کلیه و مجاری ادراری ، بیماری های مغز و اعصاب ، بیماری های داخلی ، بیماری های قلب و عروق

دوشنبه

20/6/96

کودکان ، بیهوشی ، پزشکی اجتماعی، پزشکی هسته ای ، آسیب شناسی ، بیماری های پوست ، پزشکی فیزیکی و توانبخشی ، جراحی عمومی

سه شنبه

21/6/96

جراحی مغز و اعصاب ، چشم پزشکی ، پرتو درمانی ، رادیولوژی ، گوش و حلق و بینی ، طب اورژانس ، پزشک خانواده

 

آدرس ثبت نام حضوری: شيراز- بلوار زند- جنب دانشکده پزشکی- اداره کل امور آموزشی دانشگاه - اداره پذیرش و ثبت نام

 

**جهت ورود به سامانه ثبت نام به نام كاربري و كلمه عبور نیاز دارید. از شماره ملي به عنوان نام كاربري و از  شماره شناسنامه  به عنوان رمز عبور  استفاده نمایند.

 

مدارک لازم جهت ثبت نام الکترونیکی

 

1- صفحات شناسنامه (حجم هر فايل100 تا 200 كيلوبايت).

2-عكس رنگي زمينه سفيد 4*3 (حجم فايل زیر 50 كيلوبايت) (اندازه طول و عرض عکس اسکن شده : 600*400  الی  500*300).

نکته: (هنگام اسکن عکس دقت شود تنظیمات رزولوشن اسکنر خود را روی 300 dpiتنظیم نمایید.)

توجه: عکس ها می بایست زمینه سفید رنگی و به روز، با حجاب کامل اسلامی جهت خواهران و بدون کراوات جهت برادران باشد.

3- روی كارت ملي (حجم فايل 100 تا 200 كيلوبايت.)

4- روی كارت پايان خدمت، معافيت پزشكي، معافيت زمان صلح، کفالت یا دفترچه اعزام به خدمت جهت برادران. (حجم فايل 100 تا 200 كيلوبايت.)

5-فرم تسویه حساب با صندوق رفاه دانشجویان - دوره دکتری عمومی .(جهت اخذ فرم تسویه حساب صندوق رفاه می توانید به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانی srd.ir  مراجعه نمائید. (حجم فايل 100 تا 200 كيلوبايت.)

تذکر: فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی نیاز به ارائه مدرک فوق ندارند .

6-موافقت نامه بدون قید و شرط از بالاترین مقام اداری و حکم مرخصی بدون حقوق یا مأموریت آموزشی تا پایان تحصیلات (مخصوص شاغلین رسمی و پیمانی)

7- گواهی اتمام  یا معافیت از طرح نیروی انسانی (حجم هرفايل 100 تا 200 كيلوبايت.)

تذکر: این مدرک شامل فارغ التحصیلان سال 1396 (تیر ، مرداد ، شهریور ) نمی باشد .

8-آخرین مدرک تحصیلی که نشان دهنده فراغت از تحصیل در مقطع دکترای عمومی  حداکثر تا تاریخ 31/6/96 باشد.(حجم فايل 100 تا 200 كيلوبايت.)

9-نتیجه آزمایش مربوط به تیتر آنتی بادی هپاتیت B (حجم فایل 100 تا 200 کیلوبایت.)

 

قابل توجه دستیاران محترم :

-لطفا" دقت نمایید مدارک اسکن شده از لحاظ سایز به اندازه مدرک اصلی باشد، عدم رعایت این موضوع باعث تغییر اندازه فایل اصلی و کاهش کیفیت آن می شود.

-مدارک ذکر شده در ثبت نام الکترونیکی را می بایست پس از اسکن در سیستم پذیرش الکترونیکی upload نمایید.

 

-مدارک لازم جهت ثبت الکترونیکی می بایست در اندازه واقعی و وضوح بالا اسکن و بار گذاری شود. از گرفتن عکس با تلفن همراه و بار گذاری بر روی سایت جداً خودداری نمائید، مدارکی که بدین صورت بارگذاری شوند مورد تائید نمی باشد.

 

 

مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری

 

1-اصل سند تعهد محضری (ویژه دستیاران دوره تخصصی بالینی)

      فرم خام سند تعهد محضری پذیرفته شدگان سهمیه آزاد (ازاینجا بگیرید)

      فرم خام سند تعهد محضری پذیرفته شدگان سهمیه مناطق محروم (از اینجا بگیرید)

 

نکته 1: کلیه دستیاران دوره دستیاری تخصصی بالینی می بایست قبل از مراجعه به اداره کل امور آموزشی جهت ثبت نام حضوری ، به اداره حقوقی  دانشگاه مراجعه و نسبت به  تایید اصل سند تعهد محضری اقدام نمایند .

 

نکته 2: با توجه به تاکید وزارت متبوع، اداره کل امور آموزشی دانشگاه از ثبت نام دستیارانی که فاقد اصل سند تعهد محضری می باشند معذورمی باشد.

 

2-فرم هیات مرکزی گزینش (از اينجا بگيريد)  این فرم شامل تمامی دستیاران می شود ، که می بایست پس از تکمیل و امضاء در مراجعه حضوری به همراه 2 قطعه عکس ارائه نمایید .

 

3- فرم اعلام انصراف از دوره دستیاری (از اینجا بگیرید )

 

 تذکر : این فرم مخصوص پذیرفته شدگان متقاضی انصراف می باشد که می بایست  پس از تکمیل به شماره دورنگار 07132332224 ارسال نماید .

نکات مهم:

1-حضور شخص دستیار جهت انجام مراحل ثبت نام حضوری الزامی می باشد. چنانچه به هر دلیل موفق به حضور جهت ثبت نام نشود می بایست وکیل قانونی خود را به همراه وکالت محضری جهت انجام ثبت نام معرفی نماید.

2-عدم حضور شخص دستیار در تاریخ های فوق جهت انجام ثبت نام حضوری به منزله انصراف بوده و بلافاصله پس از تاریخ های اعلام شده اسامی افراد به منظور معرفی جایگزین به دبیرخانه شورای تخصصی پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام می گردد.

3-جهت نظم بهتر و ارائه خدمات مطلوب تر ،از مراجعه در غیر از روزهای تعیین شده براساس رشته قبولی خودداری نمائید.

4-براساس اعلام دانشکده پزشکی تاریخ شروع به کار دستیاران کلیه رشته ها 01/07/1396 می باشد.

5-دستیاران پذیرفته شده می بایست پس از ثبت نام در اداره کل امور آموزشی دانشگاه ، جهت ثبت نام و معرفی به گروه مربوطه مدارک اعلامی در لینک زیر را در تاریخ مراجعه جهت ثبت نام حضوری به معاونت آموزشی تخصصی دانشکده پزشکی نیز تحویل نمایند. (از اینجا بگیرید )

 

توصيه هاي پشتيباني سامانه ثبت نام الكترونيكي:

- هنگام ثبت نام الكترونيكي عجله نكنيد.

- راهنماي ثبت نام الكترونيكي را به دقت مطالعه و پس از آماده كردن كليه مقدمات ،نسبت به ثبت نام الكترونيكي اقدام نماييد.

- دانشجویان گرامی  مي بايست طبق جدول زمانبندي شده فوق و پس از تكميل مدارك لازم جهت ثبت نام اقدام نمايند.

-مدارك را مي بايست بر اساس شرايط اعلام شده اسكن و فایل اسکن شده را هنگام ثبت نام الكترونيكي درسامانه ثبت نام الکترونیک و محل مشخص شده upload نماييد.

 

لینک ثبت نام الکترونیکی

 

 

اداره كل امور آموزشی دانشگاه علوم پزشكي شیراز

 

 

 
تاریخ آخرین بروزرسانی   :  1396-6-22 12:41        برو بالای صفحه نسخه قابل چاپ