• 1404/06/31
  • - تعداد بازدید: 33479
  • زمان مطالعه : 15 دقیقه

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته 1404

با عرض تبریک به مناسبت پذیرش شما در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، نحوه اقدام، زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:

 

» جهت انجام ثبت نام از روز شنبه به تاریخ 1404/07/05 لغایت سه شنبه به تاریخ 1404/07/08 به سایت Saba.Sums.ac.ir (گزینه پذیرش) مراجعه نمایید.

 

» عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.

 

» ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و به جز فرایند تحویل سند تعهد محضری، سایر مراحل به صورت غیر حضوری می باشد.

 

» مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی، بر عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت انجام ثبت نام توسط سایر افراد، تأکید گردد که اطلاعیه ثبت نام توسط فرد ثبت نام کننده به صورت کامل مطالعه شود. در صورت ارسال اطلاعات و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما لغو گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در قبال این موارد نخواهد داشت.

 

» پس از انجام ثبت نام الکترونیک و در صورت تأیید ثبت نام توسط مدیریت امور آموزشی دانشگاه، نامه معرفی به صورت الکترونیک به معاونت آموزشی دانشکده محل تحصیل ارسال خواهد شد.

 

» جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی از کد ملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور استفاده نمایید.

 

» در مواردی که حجم فایل مورد نیاز برای بارگذاری در جدول زیر ذکر نشده است، حداکثر حجم فایل 200 کیلوبایت می باشد.

 

ردیف مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام الکترونیکی
1 تمام صفحات شناسنامه
 
  • پذیرفته شدگانی که مشمول قانون حمایت از ازدواج جوانان می باشند، اسکن تمامی صفحات شناسنامه همسر خود را نیز بارگذاری نمایند.

2 عکس پرسنلی
 
  • عکس رنگی
  • ابعاد عکس 4*3 و بدون حاشیه
  • عکس باید با ابعاد حداکثر 400*300 و حداقل 300*200 پیکسل (حداکثر حجم 32 کیلوبایت) اسکن و در قالب JPG ذخیره شود.
  • تصویر متقاضی باید تمام رخ، کاملاً واضح و بدون اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
  • عکس، مربوط به سال جاری، رنگی و با زمینه سفید باشد.
  • اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و مدارک مشابه) قابل قبول نیست.

راهنمای تصویری عکس استاندارد

3 پشت و روی کارت ملی
 
  • پذیرفته شدگانی که فاقد کارت ملی هوشمند می باشند رسید کارت ملی هوشمند را بارگذاری نمایند.
4 مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر (ویژه آقایان)
 
  • تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند (کفالت، ایثارگران و موارد خاص)
  • تصویر برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی، کفالت و سایر ...) در مدت اعتبار آن
  • ارائه برگ اعزام به خدمت

تذکر: مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیستند و درصورت قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نخواهد شد و دانشگاه مجاز به ثبت نام از آنان نیست.

تذکر: جهت دریافت معافیت تحصیلی به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی Sakha.ePolice.ir مراجعه و پس از دریافت معافیت تحصیلی، بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید. داوطلبانی که در حال انجام خدمت وظیفه عمومی یا پیام آوران بهداشت می باشند، با مراجعه به همان درگاه، نسبت به انجام امور مربوط به ترخیص از یگان و به دنبال آن اخذ معافیت تحصیلی اقدام نمایند. بدیهی است این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص و صدور معافیت مشمولین در حال انجام خدمت وظیفه بر عهده ندارد.

تذکر: پذیرفته شدگان در حال خدمت که تا تاریخ پایان شهریور سال جاری خدمت سربازی خود را به اتمام می‌رسانند، ثبت نام با ارایه گواهی مبنی بر اتمام خدمت سربازی تا تاریخ مذکور، بلامانع می‌باشد.

راهنمای تصویری دریافت معافیت تحصیلی

5 تصویر فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان یا فرم میزان بدهی (جهت دانش آموختگان وزارت بهداشت)
 
  • جهت اخذ فرم تسویه حساب صندوق رفاه یا فرم میزان بدهی می‌توانید به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانی my.Srd.ir قسمت مشاهده و پرداخت اقساط - نامه های صادره، مراجعه و فایل مربوطه را پس از دانلود، اسکن و بارگذاری نمایید. چنانچه در قسمت نامه های صادره برای شما نامه ثبت نشده است می بایست در قسمت ارسال درخواست، تقاضای خود را ثبت، سپس نامه تسویه حساب یا فرم میزان بدهی صادر می گردد.
6 دانشنامه یا گواهینامه پایان تحصیلات یا مدرک نشان دهنده فراغت از تحصیل
 
  • دانشنامه یا گواهینامه پایان تحصیلات یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل در مقطع قبل حداکثر تا پایان شهریور سال جاری باشد.

  • دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی ملزم به ارائه «گواهی معدل تعداد واحدهای گذرانده دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی» مورد تایید دانشگاه محل تحصیل دوره کارشناسی، به عنوان آخرین مدرک تحصیلی می باشند (صفحه 122 دفترچه راهنمای شرکت در آزمون)

  • مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی پذیرفته شدگان می بایست با مدارک مورد پذیرش در جدول شماره یک دفترچه راهنمای ثبت نام مطابقت داشته باشد. رشته قبولی پذیرفته شدگان سهمیه استعداد درخشان بدون آزمون می بایست با رشته های همنام ذکر شده در جدول شماره 7 دفترچه راهنمای ثبت نام همخوانی داشته باشد.

7 اسکن اطلاعات فردی، تحصیلی و شغلی
 
  • پس از تکمیل اطلاعات شناسنامه ای، خانوادگی، مقاطع تحصیلی پایه و شغلی در هنگام ثبت نام در «سامانه ثبت نام الکترونیک» ضروری است نسبت به چاپ فرم مربوطه اقدام و پس از امضاء به صورت فایل JPG بارگذاری نمایید.
8 فرم تعهد ثبت نام الکترونیکی
 
  • کلیه پذیرفته شدگان می بایست فرم تعهد ثبت نام الکترونیکی را پرینت و پس از تکمیل و امضای آن، بر روی سامانه ثبت نام الکترونیکی بارگذاری نمایند.
  • عنوان آزمون در فرم تعهد، «پذیرش کارشناسی ارشد ناپیوسته» قید شود.

فرم تعهد ثبت نام الکترونیکی

9 فرم صلاحیت عمومی
 
  • پس از پرینت فرم خام صلاحیت عمومی نسبت به تکمیل دقیق آن اقدام و پس از بارگذاری بر روی سامانه ثبت نام الکترونیک، اصل فرم مربوطه را به همراه دو قطعه عکس به یکی از دو روش زیر ارسال نمایید:
    • ارسال به آدرس پستی: شیراز - خیابان زند - ساختمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز - طبقه 8 - هسته مرکزی گزینش دانشجویان - کد پستی: 7134814336
    • مراجعه حضوری به هسته مرکزی گزینش و تحویل فرم مربوطه (ویژه پذیرفته شدگان ساکن در شهر شیراز)
  • افراد شاغل علاوه بر فرم صلاحیت عمومی، لازم است «آخرین حکم کارگزینی» خود را هم در سامانه ثبت نام بارگذاری و هم به آدرس هسته مرکزی گزینش دانشگاه ارسال نمایند.

دریافت فرم صلاحیت عمومی

10 سند تعهد محضری (ویژه پذیرفته شدگان سهمیه بومی)
 
  • براساس دستورالعمل ثبت نام ابلاغی از طرف وزارت متبوع، پذیرفته شدگان سهمیه بومی این مقطع ملزم به تنظیم سند تعهد محضری می باشند.

  • جهت اطلاع از نحوه و شرایط تنظیم سند تعهد محضری به اداره حقوقی دانشگاه به نشانی: شیراز- خیابان زند- ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز- طبقه دوم، مراجعه و یا با شماره تلفن های: 07132122708 و 07132122329 تماس بگیرید.

  • پس از سپردن تعهد محضری، حتما نسبت به اسکن و بارگذاری آن در قسمت اسکن مدارک در سامانه ثبت نام، اقدام نمایید.

  • پس از بارگذاری، می بایست اصل سند تعهد محضری همراه با نامه تأیید از اداره امور حقوقی دانشگاه را به صورت حضوری به مدیریت امور آموزشی دانشگاه اتاق 205 تحویل دهید. در صورت عدم تحویل حضوری سند، فرایند ثبت نام، نهایی نخواهد شد.

  • ارائه مدارک مربوط به سهمیه پذیرش مناطق محروم منطبق با استان محل تعهد، برای پذیرفته شدگان سهمیه مناطق محروم الزامی است. مقتضی است پس از اسکن فرم های مربوطه (صفحه 123 یا 124 دفترچه راهنمای شرکت در آزمون) و ثبت در قسمت تعهد محضری، اصل مدارک به همراه سند تعهد محضری به صورت حضوری به مدیریت امور آموزشی دانشگاه اتاق 205 تحویل داده شود.

11 موافقت نامه بدون قید و شرط از بالاترین مقام اداری (ویژه مستخدمین دستگاه ها)
 
  • کلیه مستخدمین دستگاه های دولتی و سازمان های نظامی ملزم به ارائه موافقت نامه بدون قید و شرط در زمان ثبت نام و همچنین ارائه حکم مرخصی بدون حقوق یا ماموریت آموزشی تمام وقت از اولین روز شروع به تحصیل لغایت پایان تحصیلات می باشند.
  • این گواهی مخصوص مستخدمین دستگاه های دولتی و سازمان های نظامی می باشد. سایر پذیرفته شدگان نیازی به ارائه مدرک فوق ندارند و هنگام ثبت نام الکترونیکی گزینه «فاقد شغل» را در فرم مشخصات شغلی انتخاب نمایند.
  • تصویر حکم استخدامی جهت کلیه مستخدمین
12 تأییدیه تحصیلی مقطع قبل
 
  • دانشجویانی که مقاطع تحصیلی قبل خود را در دانشگاه های آزاد، پیام نور و یا دانشگاه های وزارت علوم گذرانده اند، می بایست جهت دریافت تأییدیه تحصیلی از طریق سامانه‌های Estelam.iau.ir (جهت استعلام از دانشگاه آزاد) و Portal.Saorg.ir (جهت استعلام از دانشگاه پیام نور یا دانشگاه های وزارت علوم) اقدام نموده و نتیجه درخواست تأییدیه تحصیلی را از سامانه مذکور دریافت و در سامانه ثبت نام الکترونیکی در قسمت «اسکن مدارک -> تأییدیه تحصیلی مقطع قبل» بارگذاری نمایند.

راهنمای دریافت تأییدیه تحصیلی دانشگاه های وزارت علوم و پیام نور

راهنمای دریافت تأییدیه تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی 

13 نامه تأییدیه از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر کسب رتبه برتر (پذیرفته شدگان سهمیه استعدادهای درخشان)
 
  • پذیرفته شدگانی که با استفاده از سهمیه «استعداد های درخشان» پذیرفته شده اند، می بایست نامه تأییدیه از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر کسب رتبه برتر براساس آیین نامه «تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان به مقاطع بالاتر تحصیلی مصوب 1389/10/21» ارایه نمایند.

14 کارت ایثارگری یا گواهی از بنیاد شهید و امور ایثارگران (پذیرفته شدگان سهمیه رزمندگان و ایثارگران)
 
  • پذیرفته شدگانی که با استفاده از «سهمیه رزمندگان و ایثارگران» پذیرفته شده اند، می بایست کارت ایثارگری یا گواهی از بنیاد شهید و امور ایثارگران ارایه نمایند.

  • در صورتی که در هر مرحله از تحصیل یا پس از تحصیل، مشخص ­شود فرد پذیرفته شده، واجد شرایط استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران نبوده است، ضمن لغو قبولی، طبق ضوابط عمل خواهد شد.

15 گواهی دوسال سابقه کار بالینی پذیرفته شدگان رشته «تکنولوژی گردش خون»
 
  • پذیرفته شدگان رشته «تکنولوژی گردش خون» می بایست گواهی دو سال سابقه کار بالینی با مدرک کارشناسی را حداکثر تا تاریخ 1404/06/31 ارایه نمایند.

  • افراد فاقد سابقه کار یا کسانی که سابقه کار بالینی آنها کمتر از دو سال می باشد، مجاز به ثبت نام نمی باشند.

  • سوابق خدمت در مراکز غیربالینی و یا با مدرک کاردانی و یا پست کاردانی مورد تایید نمی باشد.

  • سابقه کار قبل از اتمام دوره کارشناسی قابل قبول نمی باشد.


نکته 1: کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن، بارگذاری و ارسال نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل شده و در صورت تأیید، شماره دانشجویی اختصاص می‌یابد و مراتب تأیید ثبت نام دانشجو از طریق نامه و سامانه آموزشی، به دانشکده مربوطه ارسال خواهد شد.

 

نکته 2: دقت نمایید هنگام ثبت نام الکترونیکی، پس از اتمام کلیه مراحل و بارگذاری اسکن مدارک، در مرحله نهایی حتما دکمه «ارسال درخواست» کلیک شود؛ زیرا در صورت عدم ثبت درخواست، ثبت نام انجام نخواهد گردید. خاطر نشان می‌گردد دریافت کد رهگیری به معنای ثبت عملیات ثبت نام نبوده و تنها با زدن دکمه «ارسال درخواست» در «مرحله نهایی» این عملیات ثبت خواهد گردید.

 

نکته 3: پس از ارسال درخواست ثبت نام، پیوسته سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار را که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد کلیک نمایید. «دریافت نمونه گردش کار»

 

نکته 4: عدم ارسال و تأیید مدارک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و پس از تاریخ‌‌های اعلام شده اسامی ‌افرادی که ثبت نام نکرده اند به منظور معرفی جایگزین به وزارت متبوع اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است دریافت شماره دانشجویی به شرط تائید کلیه مدارک ثبت نامی به منزله اتمام فرایند ثبت نام می باشد.

 

نکته 5: مدارک را با استفاده از اسکنر و در اندازه واقعی و با کیفیت مناسب اسکن و هر مدرک را در جای خود بارگذاری نمایید. به هیچ عنوان جهت اسکن مدارک از تلفن همراه استفاده ننمایید و از مدارک عکس گرفته نشود. مدارکی که به ترتیب ذکر شده تهیه نشده باشد حتی در صورت بارگذاری، پذیرفته نخواهد شد و ثبت نام شما ناقص خواهد ماند.

 

نکته 6: پذیرفته شدگان «ظرفیت مازاد (شهریه پرداز)» می بایست مبلغ 150 میلیون ریال (معادل پانزده میلیون تومان) بصورت علی الحساب به عنوان شهریه نیمسال اول به صورت آنلاین پرداخت نمایند. علاوه بر مبلغ مذکور، می بایست سفته به مبلغ مبلغ 150 میلیون ریال (معادل پانزده میلیون تومان) تهیه و اصل سفته که به امضای دو نفر ضامن معتبر رسیده است را از تاریخ 1404/09/17 لغایت 1404/09/19 به صورت حضوری به مدیریت امور آموزشی دانشگاه - واحد شهریه (اتاق 212) تحویل نمایند. ضامنین می‌بایست نام و نام خانوادگی خود را در پشت اوراق سفته به همراه کد ملی درج و امضا و اثر انگشت نمایند. دانشجویان شهریه پرداز چنانچه پس از انجام ثبت نام، از تحصیل انصراف دهند یا به دانشگاه دیگری منتقل شوند، می بایست شهریه ثابت کل نیمسال های تحصیلی را بپردازند.

 

نکته 7: کارت دانشجویی پس از تأیید نهایی فرایند ثبت نام صادر و در اولین مراجعه حضوری به دانشکده، از طریق آموزش دانشکده تحویل خواهد شد.

 

نکته 8: پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ «گواهی اشتغال به تحصیل» جهت ارائه به محل کار، سازمان های بیمه گر و ... می باشند می بایست پس از از ثبت نام، انتخاب واحد و اخذ شماره دانشجویی درخواست خود را از طریق «سامانه آموزشی سبا» ثبت و موضوع را از آموزش دانشکده محل تحصیل پیگیری نمایند.

 

نکته 9: براساس تقویم آموزشی دانشگاه، شروع به تحصیل دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته ورودی سال 1404 از روز شنبه مورخ 1404/07/12 خواهد بود. همچنین پذیرفته شدگانی که ثبت نام آنها نهایی شده و شماره دانشجویی دریافت می‌نمایند، می بایست حداکثر تا روز چهارشنبه مورخ 1404/07/09 با مراجعه به سامانه آموزشی سبا به نشانی Saba.Sums.ac.ir نسبت به انجام انتخاب واحد اقدام نمایند. (راهنمای انتخاب واحد)

 

نکته 10: جهت اطلاع از امکانات رفاهی دانشگاه (خوابگاه، تغذیه و ...) به سایت معاونت فرهنگی دانشجویی به نشانی Fardan.Sums.ac.ir مراجعه کنید.

 

نکته 11: لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ، در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام الکترونیک از ساعت 8 صبح لغایت 14 (بجز روزهای تعطیل) با شماره های زیر تماس بگیرید. با توجه به اینکه به ازای هر رشته و دانشکده، کارشناس اختصاصی در مدیریت امور آموزشی تعیین شده است، لطفاً صرفاً با کارشناس مربوط به رشته خود تماس بگیرید.

دانشکده رشته کارشناس سمت شماره داخلی
- - جناب آقای ابراهیم پرچم

هماهنگ کننده ثبت نام و

مسئول تحصیلات تکمیلی

32084966
پزشکی فیزیک پزشکی، فیزیولوژی، مهندسی پزشکی (بیوالکتریک)، ژنتیک انسانی، قارچ شناسی، میکروب شناسی، ویروس شناسی، آمار زیستی، آموزش پزشکی، انگل شناسی، ایمنی شناسی، بیوشیمی بالینی، علوم تشریحی، تکنولوژی گردش خون سرکار خانم مریم خوشکنار کارشناس ثبت نام 32084963
مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، فناوری اطلاعات سلامت، انفورماتیک پزشکی، اقتصاد بهداشت سرکار خانم مریم فخرزاد کارشناس ثبت نام 32084968
داروسازی سم شناسی سرکار خانم مریم فخرزاد کارشناس ثبت نام 32084968
علوم تغذیه علوم تغذیه، بهداشت و ایمنی مواد غذایی، تغذیه بالینی، تغذیه در جامعه (علوم بهداشتی در تغذیه) سرکار خانم فرحناز کرمی کارشناس ثبت نام 32084969
علوم توانبخشی گفتاردرمانی، مدیریت توانبخشی سرکار خانم فرحناز کرمی کارشناس ثبت نام 32084969
پیراپزشکی رادیوبیولوژی و حفاظت پرتویی، زیست فناوری پزشکی، خون شناسی آزمایشگاهی (بانک خون - هماتولوژی)، ژورنالیزم پزشکی سرکار خانم زهرا یزدانی کارشناس ثبت نام 32084962
مجازی یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی، تکنولوژی آموزشی در علوم پزشکی سرکار خانم زهرا یزدانی کارشناس ثبت نام 32084962
پرستاری و مامایی پرستاری سلامت و جامعه، تکنولوژی اتاق عمل، روانپرستاری، پرستاری داخلی جراحی، پرستاری مراقبت های ویژه نوزادان، مامایی، پرستاری مراقبت های ویژه، پرستاری کودکان، پرستاری سالمندی سرکار خانم فاطمه فهندژ کارشناس ثبت نام 32084958
بهداشت آموزش بهداشت و ارتقای سلامت، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای و ایمنی کار، اپیدمیولوژی، ارگونومی، بیولوژی و کنترل ناقلین بیماری ها، مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) سرکار خانم لاله کیان کارشناس ثبت نام 32084967
علوم و فناوری های نوین پزشکی نانو فناوری پزشکی سرکار خانم لاله کیان کارشناس ثبت نام 32084967
- دانشجویان شهریه پرداز جناب آقای سید احمد موسوی کارشناس شهریه 32084996
- دانشجویان شهریه پرداز سرکار خانم زینب فریدونی کارشناس شهریه 32084997
- - جناب آقای مجتبی جعفرزاده کارشناس نظام وظیفه (آقایان) 32084961
- - جناب آقای مجتبی رهسپار فناوری اطلاعات 32084992
- - سرکار خانم نهال اعرابی فناوری اطلاعات 32084993

 

  • گروه خبری : اطلاعیه
  • کد خبری : 132752

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید