اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته 1404
با عرض تبریک به مناسبت پذیرش شما در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، نحوه اقدام، زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:
» جهت انجام ثبت نام از روز شنبه به تاریخ 1404/07/05 لغایت سه شنبه به تاریخ 1404/07/08 به سایت Saba.Sums.ac.ir (گزینه پذیرش) مراجعه نمایید.
» عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.
» ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و به جز فرایند تحویل سند تعهد محضری، سایر مراحل به صورت غیر حضوری می باشد.
» مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی، بر عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت انجام ثبت نام توسط سایر افراد، تأکید گردد که اطلاعیه ثبت نام توسط فرد ثبت نام کننده به صورت کامل مطالعه شود. در صورت ارسال اطلاعات و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما لغو گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در قبال این موارد نخواهد داشت.
» پس از انجام ثبت نام الکترونیک و در صورت تأیید ثبت نام توسط مدیریت امور آموزشی دانشگاه، نامه معرفی به صورت الکترونیک به معاونت آموزشی دانشکده محل تحصیل ارسال خواهد شد.
» جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی از کد ملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور استفاده نمایید.
» در مواردی که حجم فایل مورد نیاز برای بارگذاری در جدول زیر ذکر نشده است، حداکثر حجم فایل 200 کیلوبایت می باشد.
ردیف | مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام الکترونیکی |
---|---|
1 | تمام صفحات شناسنامه |
|
|
2 | عکس پرسنلی |
|
|
3 | پشت و روی کارت ملی |
|
|
4 | مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر (ویژه آقایان) |
تذکر: مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیستند و درصورت قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نخواهد شد و دانشگاه مجاز به ثبت نام از آنان نیست. تذکر: جهت دریافت معافیت تحصیلی به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی Sakha.ePolice.ir مراجعه و پس از دریافت معافیت تحصیلی، بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید. داوطلبانی که در حال انجام خدمت وظیفه عمومی یا پیام آوران بهداشت می باشند، با مراجعه به همان درگاه، نسبت به انجام امور مربوط به ترخیص از یگان و به دنبال آن اخذ معافیت تحصیلی اقدام نمایند. بدیهی است این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص و صدور معافیت مشمولین در حال انجام خدمت وظیفه بر عهده ندارد. تذکر: پذیرفته شدگان در حال خدمت که تا تاریخ پایان شهریور سال جاری خدمت سربازی خود را به اتمام میرسانند، ثبت نام با ارایه گواهی مبنی بر اتمام خدمت سربازی تا تاریخ مذکور، بلامانع میباشد. |
|
5 | تصویر فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان یا فرم میزان بدهی (جهت دانش آموختگان وزارت بهداشت) |
|
|
6 | دانشنامه یا گواهینامه پایان تحصیلات یا مدرک نشان دهنده فراغت از تحصیل |
|
|
7 | اسکن اطلاعات فردی، تحصیلی و شغلی |
|
|
8 | فرم تعهد ثبت نام الکترونیکی |
|
|
9 | فرم صلاحیت عمومی |
|
|
10 | سند تعهد محضری (ویژه پذیرفته شدگان سهمیه بومی) |
|
|
11 | موافقت نامه بدون قید و شرط از بالاترین مقام اداری (ویژه مستخدمین دستگاه ها) |
|
|
12 | تأییدیه تحصیلی مقطع قبل |
راهنمای دریافت تأییدیه تحصیلی دانشگاه های وزارت علوم و پیام نور |
|
13 | نامه تأییدیه از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر کسب رتبه برتر (پذیرفته شدگان سهمیه استعدادهای درخشان) |
|
|
14 | کارت ایثارگری یا گواهی از بنیاد شهید و امور ایثارگران (پذیرفته شدگان سهمیه رزمندگان و ایثارگران) |
|
|
15 | گواهی دوسال سابقه کار بالینی پذیرفته شدگان رشته «تکنولوژی گردش خون» |
|
نکته 1: کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن، بارگذاری و ارسال نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل شده و در صورت تأیید، شماره دانشجویی اختصاص مییابد و مراتب تأیید ثبت نام دانشجو از طریق نامه و سامانه آموزشی، به دانشکده مربوطه ارسال خواهد شد.
نکته 2: دقت نمایید هنگام ثبت نام الکترونیکی، پس از اتمام کلیه مراحل و بارگذاری اسکن مدارک، در مرحله نهایی حتما دکمه «ارسال درخواست» کلیک شود؛ زیرا در صورت عدم ثبت درخواست، ثبت نام انجام نخواهد گردید. خاطر نشان میگردد دریافت کد رهگیری به معنای ثبت عملیات ثبت نام نبوده و تنها با زدن دکمه «ارسال درخواست» در «مرحله نهایی» این عملیات ثبت خواهد گردید.
نکته 3: پس از ارسال درخواست ثبت نام، پیوسته سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار را که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد کلیک نمایید. «دریافت نمونه گردش کار»
نکته 4: عدم ارسال و تأیید مدارک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و پس از تاریخهای اعلام شده اسامی افرادی که ثبت نام نکرده اند به منظور معرفی جایگزین به وزارت متبوع اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است دریافت شماره دانشجویی به شرط تائید کلیه مدارک ثبت نامی به منزله اتمام فرایند ثبت نام می باشد.
نکته 5: مدارک را با استفاده از اسکنر و در اندازه واقعی و با کیفیت مناسب اسکن و هر مدرک را در جای خود بارگذاری نمایید. به هیچ عنوان جهت اسکن مدارک از تلفن همراه استفاده ننمایید و از مدارک عکس گرفته نشود. مدارکی که به ترتیب ذکر شده تهیه نشده باشد حتی در صورت بارگذاری، پذیرفته نخواهد شد و ثبت نام شما ناقص خواهد ماند.
نکته 6: پذیرفته شدگان «ظرفیت مازاد (شهریه پرداز)» می بایست مبلغ 150 میلیون ریال (معادل پانزده میلیون تومان) بصورت علی الحساب به عنوان شهریه نیمسال اول به صورت آنلاین پرداخت نمایند. علاوه بر مبلغ مذکور، می بایست سفته به مبلغ مبلغ 150 میلیون ریال (معادل پانزده میلیون تومان) تهیه و اصل سفته که به امضای دو نفر ضامن معتبر رسیده است را از تاریخ 1404/09/17 لغایت 1404/09/19 به صورت حضوری به مدیریت امور آموزشی دانشگاه - واحد شهریه (اتاق 212) تحویل نمایند. ضامنین میبایست نام و نام خانوادگی خود را در پشت اوراق سفته به همراه کد ملی درج و امضا و اثر انگشت نمایند. دانشجویان شهریه پرداز چنانچه پس از انجام ثبت نام، از تحصیل انصراف دهند یا به دانشگاه دیگری منتقل شوند، می بایست شهریه ثابت کل نیمسال های تحصیلی را بپردازند.
نکته 7: کارت دانشجویی پس از تأیید نهایی فرایند ثبت نام صادر و در اولین مراجعه حضوری به دانشکده، از طریق آموزش دانشکده تحویل خواهد شد.
نکته 8: پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ «گواهی اشتغال به تحصیل» جهت ارائه به محل کار، سازمان های بیمه گر و ... می باشند می بایست پس از از ثبت نام، انتخاب واحد و اخذ شماره دانشجویی درخواست خود را از طریق «سامانه آموزشی سبا» ثبت و موضوع را از آموزش دانشکده محل تحصیل پیگیری نمایند.
نکته 9: براساس تقویم آموزشی دانشگاه، شروع به تحصیل دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته ورودی سال 1404 از روز شنبه مورخ 1404/07/12 خواهد بود. همچنین پذیرفته شدگانی که ثبت نام آنها نهایی شده و شماره دانشجویی دریافت مینمایند، می بایست حداکثر تا روز چهارشنبه مورخ 1404/07/09 با مراجعه به سامانه آموزشی سبا به نشانی Saba.Sums.ac.ir نسبت به انجام انتخاب واحد اقدام نمایند. (راهنمای انتخاب واحد)
نکته 10: جهت اطلاع از امکانات رفاهی دانشگاه (خوابگاه، تغذیه و ...) به سایت معاونت فرهنگی دانشجویی به نشانی Fardan.Sums.ac.ir مراجعه کنید.
نکته 11: لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ، در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام الکترونیک از ساعت 8 صبح لغایت 14 (بجز روزهای تعطیل) با شماره های زیر تماس بگیرید. با توجه به اینکه به ازای هر رشته و دانشکده، کارشناس اختصاصی در مدیریت امور آموزشی تعیین شده است، لطفاً صرفاً با کارشناس مربوط به رشته خود تماس بگیرید.
دانشکده | رشته | کارشناس | سمت | شماره داخلی |
---|---|---|---|---|
- | - | جناب آقای ابراهیم پرچم |
هماهنگ کننده ثبت نام و مسئول تحصیلات تکمیلی |
32084966 |
پزشکی | فیزیک پزشکی، فیزیولوژی، مهندسی پزشکی (بیوالکتریک)، ژنتیک انسانی، قارچ شناسی، میکروب شناسی، ویروس شناسی، آمار زیستی، آموزش پزشکی، انگل شناسی، ایمنی شناسی، بیوشیمی بالینی، علوم تشریحی، تکنولوژی گردش خون | سرکار خانم مریم خوشکنار | کارشناس ثبت نام | 32084963 |
مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی | مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، فناوری اطلاعات سلامت، انفورماتیک پزشکی، اقتصاد بهداشت | سرکار خانم مریم فخرزاد | کارشناس ثبت نام | 32084968 |
داروسازی | سم شناسی | سرکار خانم مریم فخرزاد | کارشناس ثبت نام | 32084968 |
علوم تغذیه | علوم تغذیه، بهداشت و ایمنی مواد غذایی، تغذیه بالینی، تغذیه در جامعه (علوم بهداشتی در تغذیه) | سرکار خانم فرحناز کرمی | کارشناس ثبت نام | 32084969 |
علوم توانبخشی | گفتاردرمانی، مدیریت توانبخشی | سرکار خانم فرحناز کرمی | کارشناس ثبت نام | 32084969 |
پیراپزشکی | رادیوبیولوژی و حفاظت پرتویی، زیست فناوری پزشکی، خون شناسی آزمایشگاهی (بانک خون - هماتولوژی)، ژورنالیزم پزشکی | سرکار خانم زهرا یزدانی | کارشناس ثبت نام | 32084962 |
مجازی | یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی، تکنولوژی آموزشی در علوم پزشکی | سرکار خانم زهرا یزدانی | کارشناس ثبت نام | 32084962 |
پرستاری و مامایی | پرستاری سلامت و جامعه، تکنولوژی اتاق عمل، روانپرستاری، پرستاری داخلی جراحی، پرستاری مراقبت های ویژه نوزادان، مامایی، پرستاری مراقبت های ویژه، پرستاری کودکان، پرستاری سالمندی | سرکار خانم فاطمه فهندژ | کارشناس ثبت نام | 32084958 |
بهداشت | آموزش بهداشت و ارتقای سلامت، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای و ایمنی کار، اپیدمیولوژی، ارگونومی، بیولوژی و کنترل ناقلین بیماری ها، مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) | سرکار خانم لاله کیان | کارشناس ثبت نام | 32084967 |
علوم و فناوری های نوین پزشکی | نانو فناوری پزشکی | سرکار خانم لاله کیان | کارشناس ثبت نام | 32084967 |
- | دانشجویان شهریه پرداز | جناب آقای سید احمد موسوی | کارشناس شهریه | 32084996 |
- | دانشجویان شهریه پرداز | سرکار خانم زینب فریدونی | کارشناس شهریه | 32084997 |
- | - | جناب آقای مجتبی جعفرزاده | کارشناس نظام وظیفه (آقایان) | 32084961 |
- | - | جناب آقای مجتبی رهسپار | فناوری اطلاعات | 32084992 |
- | - | سرکار خانم نهال اعرابی | فناوری اطلاعات | 32084993 |
نظر دهید